煮綠咖哩

March 3 (星期一)
         今日好忙, 好多野做, 又走了去郵局寄野!!! 但天氣好好weather18.gif image by vickyngkiki
, 比平時暖咗好多!! 我襯天氣好,就去(西人)超級市場入下啲貨囉llittle-people-shop.gif image by vickyngkiki
!! 唔知, 係咪個個人都抱住"天氣好"嘅心態呢?? 超級市場比平時多咗人呀!!  買肉food_beef.gif image by vickyngkiki部門仲要排晒隊littlepeople25-4.gif image by vickyngkiki!! 其實, 我去超市都係買下雞蛋food-egg-3.gif image by vickyngkikiand 買啲肉類food-beef.gif image by vickyngkiki, 但煮咩真係毫無頭緒smile49.gif image by vickyngkiki!! 又唔記得去blog 友--通少道攞靈感, 而且, 我依排煮野, 都好多時煮重複嘅野, 自己都覺無咩新鮮感, ......  就行去超市醬料部, 見到有啲泰國醬料food-oil.gif image by vickyngkiki,  我見有綠咖哩paste 又幾特別喎, 就買littlepeople-10.gif image by vickyngkiki返屋企試下囉!! 今夜, 有啲新菜式,.....就整泰國綠咖哩喇!! 順便試下新爐頭煮咖哩啲火力!!!


             
edge1-4.gif picture by vickyngkiki

         其實依家啲醬料food10-4.gif image by vickyngkiki真係好方便, 你自己仲意炒咩肉,炒咩菜, 再加啲綠咖哩醬, 再加啲奶drink2-3.gif image by vickyngkikiand 糖就搞掂, Brian 話啲綠咖哩似係街食, 唔識我嘅人,仲以為我好識煮飯添, 哈哈!! 但事實, 我煮藝仲係學習當中!! 

               
edge1-4.gif picture by vickyngkiki



         見自己整咗咖哩, 就整埋芒果布甸做飯後甜品!! 感覺上有啲似東南亞菜式
littlepeople4-4.gif image by vickyngkiki
!!

             
edge1-4.gif picture by vickyngkiki


arrow-blue-green.gif image by vickyngkiki
醃好啲肉, 切好啲蔬菜就開始整我個綠咖哩喇!! 無幾耐就完成喇...黑色個碗野咪係肉絲綠咖哩囉!! 我煮完依個餸, Brian 都未放工, 我見仲有時間,就整埋個芒果布甸喇!! 由於屋企都無芒果, 又費事落街買, 所以, 依個芒果布甸無芒果肉架!! 但唔緊要喇!! 都好好食架!!0





10 comments:

  1. 我覺得你整得好好呀,點解你成日都話自己煮飯唔係好叻啫?其實你整咩嘢Brian都一定會鍾意食,咁你就有好大信心繼續試不同菜式啦!
    你呢樽醬唔錯喎,寫明係Thai,應該都唔差.....
    飯後又有甜品,咁豐富,仲想點呀?真係煮得好好呀!
    [版主回覆03/09/2008 04:32:00]爆炸魔女:   ~我煮野食都係一時時,有時都會失手, 味道有啲唔穩定囉!! 哈哈!!  如果唔係太難食,Brian 都會照食, 他真容易養!! 哈哈! 但Brian 好怪,可以一星期都話食同一味餸架!! 我煮都煮到厭, 我自己有時都會創作啲特別少少嘅野食架!! 增添新鮮感...    依個綠咖哩, Brian 隔咗一日又叫我整返....我煮都煮得開心..哈哈!!  ....你唔好讚我,我依家都係不段學習緊煮野食!!     ~~依罐醬料我都係第一次試, 又幾好!! 味道真唔差, 依家,啲醬料真犀利, 落啲醬炒兩炒, 再加奶,再啲糖 and 肉就搞掂喇!! 非常方便!!     ~~~我煮完飯, 見Brian又未返,仲有時間,就整埋甜品囉!! 學你一樣,我依日變咗泰國日呀!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 連阿仔都話你煮得唔錯呀......
    [版主回覆03/11/2008 06:36:00]爆炸魔女:   ~你仔仔真係識講野!! 讚我...我照單全收架!! 哈哈!! 你仔仔整到我好開心呀!!     ~其實,係依家啲醬料好多,咩醬料都有得買, 所以,而家煮飯應該比以前容易..哈哈!

    ReplyDelete
  3. 好好用呀, 我都有一罐係屋企, 煮海鮮好正
    [版主回覆03/11/2008 06:39:00]通少:   你都有依罐呀!! 我仲以為你係李x記fans 添!! 哈哈!! 而家市面上多咗好多醬料賣, 西人 or 唐人超市,啲醬料都好多選擇, 味道又唔差!!而家煮飯都比以前容易! 哈哈!!  

    ReplyDelete
  4. 我又未試過你買個隻牌子,等我去買番樽先,我平時買既係Presdient's Choice既罐頭Green Curry,唔洗加奶,一開就掂,如果你下次想懶d,可以試試
    [版主回覆03/11/2008 06:44:00]Mui:   ~Presdient's choice 啲咖哩罐頭, 我以前都試過,但好似唔夠汁, 所以,自己買咖哩醬整會多汁啲, 可以撈飯嗎..哈哈!!   ~我成日都以為你係李x記 fans.....原來你都係Presdient's choice 嘅fans...哈哈!! 你對President's choice 都幾熟喎!!

    ReplyDelete
  5. 睇落都有板有眼啦........唔似得我, 完全都唔識煮~~又肉酸喎~
    綠咖喱都好好食架.....YUMMY YUMMY啦~~~
    咁個芒果布甸係咪好易整, 又唔需要好多材料?
    [版主回覆03/12/2008 04:51:00]細細粒:   ~而家啲醬料好方便架!! 我都係買啲綠咖哩醬, 返屋企煮, 我邊道識自己mix 咖哩香料吖!! 我諗我哋依代煮飯比以前容易好多!! 你都可以煮到架!! 去超市買啲李x 記醬料! 好好用架!! 我見你有篇blog 都整咗餐好豐富嘅西餐同Raymond 食, 你得架!! 你會煮得好架!!  而且,我覺係屋企食, 會經濟 and 健康啲囉!!   ~我係咖哩當中,都好仲意食綠咖哩架!! 所以,係超市見到有綠咖哩醬賣,就即刻買囉!! 哈哈!!   ~芒果布甸,好容易整架!! 買包羅x臣芒果jelly 粉 and 一罐花奶, 就整得架喇!! 連雞蛋都唔洗!!  你去我"V's 食譜篇", 我有寫低點整架!! 你夏天都整比Raymond 食吖!!

    ReplyDelete
  6. 綠咖喱真係未試過,睇個樣一定好好味姐~~~
    [版主回覆03/12/2008 05:02:00]檬檬:   係咖哩當中,我最喜歡食綠咖哩!! 成日覺綠咖哩好好味, 我係超市見到有綠咖哩醬,就即刻買喇!! 其實,依家市面上啲醬料好多選擇!! 岩晒唔係好識煮飯啲人架!!你都試下吖!!

    ReplyDelete
  7. 個青咖哩好似幾好味咁喎 !!
    講起都好耐無食過青咖哩 lu, 攪到我好想食呀 !!
    [版主回覆03/12/2008 05:06:00]New Beauty sandy:   ~個綠咖哩係靠綠咖哩醬幫手,我先整到!! 哈哈!! 我自己邊有可以買啲香料自己整綠咖哩吖!!   ~你剛剛做完眼手術,唔好周圍走喇!! 等多陣先叫"小小" 陪你去買咖哩喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  8. 係呀, 我之前都係買包醬煮就食得, 所以都無自己煮汁
    咦~~~乜原來買包粉返嚟整架咋....我以為要買咩醬, 咩粉咁添  真係買返嚟就差唔多食得~~好呀, 夏天都整畀佢食, 我諗佢都會鍾意食既~~~
    [版主回覆03/12/2008 17:25:00]細細粒:   ~有時係屋企食唔洗點講究架!! 我煮餸啲相,都唔係時時上鏡喇!! 係啲特別啲嘅餸菜先上下鏡咋!! 我平時啲野食好普通咋!   ~快啲買啲芒果粉,整啲芒果布甸比Raymond試下!! 可能他會眼前一亮呀!

    ReplyDelete
  9. ok.....係呢, 你飲過d紅酒, 邊d易入口架, 等我搵吓有無, 如果試啱我都會買嚟宴客用
    [版主回覆03/18/2008 07:48:00]細細粒:    原來你要為喜宴買酒!! 紅酒,你買Shiraz!! 味道幾好架!!我自己都好仲意!! 而 白酒, 你買美國加州Carbernet Sauvignon 味道都好好!!

    ReplyDelete
  10. Shiraz係牌子定係種類?因為我唔識酒類架.....點分都未識...HAHA
    係咪咁就講美國加州Carbernet Sauvignon就得架啦? THANK YOU
    [版主回覆03/18/2008 09:41:00]細細粒:   ~唔洗唔該!! 我都係講自己想飲啲酒名你知, 都唔知幫唔幫到你!!   ~Shiraz 係提子嘅名稱黎架!! 唔係牌子名黎架!! 如果係澳洲Shiraz 就好好!! 澳州Yellow Tail and Rosemount  依兩隻牌子都出好好嘅Shiraz 紅酒!! 你係酒廊同啲人講Shiraz 紅酒,  他們都會知架喇!!   ~而Carbernet Sauvignon 係白酒, 你同酒廊啲人講依個名就得架喇!! 依隻比較容易入口架!! 都岩你!

    ReplyDelete