中獎杯走勢

    經我努力飲飲飲
drink-wording-1.gif image by vickyngkiki
依間有獎中嘅咖啡店, 我終於有啲成績喇!! 我飲到有兩個杯都有獎品, 當然,係中咗細獎喇!!  如果中大獎, 我仲唔一早係依道公佈咩,哈哈!!  雖然,係贏咗兩份小禮物, 一杯免費咖啡
drink13-2.gif image by vickyngkiki
and 一個免費donut
cake-donuts.gif image by vickyngkiki
, 都係一個鼓勵!! 哈哈!! 咦........一杯咖啡 and 一個donut, 其實,已經係我一餐lunch 嘅食量喇!! 原來, 我有餐免費lunch !! Yeah!!


           
edge-tea.gif picture by vickyngkiki
edge-tea.gif picture by vickyngkiki
edge-tea.gif picture by vickyngkiki
edge-tea.gif picture by vickyngkiki



arrow-orange-1.gif image by vickyngkiki
平時係咖啡店,多數係飲紅茶多架!(但飲紅茶要加double cream, single sugar 架)! 但好多時飲完卷起杯邊,都係話"Please play again" 好失望呀!!0





arrow-orange-1.gif image by vickyngkiki
但有一日,飲完紅茶,卷起杯邊...就話...."Win a coffee" 有杯免費咖啡, 開心了一整天! 但我仲未攞到杯免費咖啡, 只係斯開咗中獎字句, 等自己想飲咖啡先換!!0



arrow-orange-1.gif image by vickyngkiki
又飲熱紅茶, 加double cream, single sugar!! 專登飲熱茶時,對住個頭獎(架房車)...希望,會望得多,就有機會中喇! 0



arrow-orange-1.gif image by vickyngkiki
又要Yeah
!! 我贏到一個免費donut 喇!! 我斯開咗中獎個字句,而家諗住一次過攞獎品!! 哈哈!!

15 comments:

  1. 啱啱好一set 真係可以慳番餐呀~ 哈哈哈
     
    [版主回覆03/26/2008 08:56:00]畫:   係呀!! 又可以慳返餐喇!! 哈哈!! 我之後,再飲又贏多杯免費咖啡..哈哈!!Yeah!! 其實,我已經好好彩!! 我都唔係成日飲咖啡啲人! 係經開先飲!! 但我識啲朋友,日日飲, 咩都無中到!! 我已經好好彩!! 因為有餐晏仔囉!! 哈!

    ReplyDelete
  2. 不枉你飲咁多次中獎杯, 終於得償所願啦~~~恭喜吖~~雖然唔係大獎, 但有得中好過無吖~~~
    咁下次換既時候記得影返張相喇, 記念返你中獎既時刻~~~yeah~~~
    [版主回覆03/26/2008 13:37:00]細細粒:   ~ 其實, 我都唔係日日飲咖啡,只係經開中獎杯依間咖啡店先會飲, 你講得岩, 有得中好過無得中喇!!    ~ 我前排又飲,又中多杯免費咖啡!! 而家累積數字有兩杯咖啡 and 一個donut 喇!! yeah!

    ReplyDelete
  3. 冰冰Tracy Ice21 March 2008 at 08:12

    无论大奖还是细奖。。拿到就是彩头。。陆续有来的
    [版主回覆03/26/2008 13:39:00]歐冰冰@比樂太太:   多謝你依句"陸續有來"喎!! 我都想呀!! 但而家中咗餐晏, 已經好開心喇!! yeah!

    ReplyDelete
  4. 冰冰Tracy Ice21 March 2008 at 08:17

    真的kitty送不到给你。。收住这几个先啦。
    [版主回覆03/26/2008 13:40:00]歐冰冰@比樂太太:   又送hello kitty icons公仔比我,唔該晒呀!!

    ReplyDelete
  5. 點解你地個個都咁快回應晒嘅?
    Yeah......恭喜你中咗獎呀!有得中獎都已經好幸運,仲要中兩次添,一個冬甩加一杯咖啡,真係送咗一餐俾你喇!....個冬甩俾我個仔食啦,佢好鍾意食架,我就麻麻地
    嘩,咁你咪要洗乾淨兩隻杯,好好keep住佢地?.......你真係好有體育精神,真係諗住有機會中架車,俾我就唔敢諗喇....我祝你早日中到更大嘅獎,不過真係唔好飲咁多呀!
    [版主回覆03/26/2008 14:01:00]爆炸魔女:   ~ 你都唔差,你都回應我,回應得好快呀!! 你近來太忙喇!! 我見你有網誌update 咗, 我就知你,有睇過我啲message and 我啲網誌喇!! 因為我相信你一上黎blog 會順手觀看埋我個blog 架! 哈哈!   ~ 我其實唔係日日飲依間coffee shop 架!! 係經開先飲!! 而且唔係時時飲, 但我已經中咗兩次獎, 已經好開心!! 我有啲朋友日日飲,都未中過一次獎!! 我前日(March 22)去飲, 又中咗杯免費咖啡!! 而家已經累積兩杯免費咖啡 and 一個donut 喇!! ....   ~ 仲言仔喜歡食donut 架!! 小朋友比較喜歡食甜的食物, donut 一定好多小朋友都會喜歡!! 但我覺加拿大啲donut 太甜喇!!我初頭黎加拿大,唔係太習慣食太甜!!所以,無咩點食到donut 架!! 係住耐咗, 可能跟得多依邊飲食運習慣!! 所以, 先接受咗!! 但都唔會話特別買黎食!!   ~ 我唔洗keep 住兩個空杯架!! 我只係斯咗中獎字句就得架喇!!  其實,中大獎邊個唔想吖!! 但我估自己都係無希望架喇!! 依家純水係玩下中獎杯, 會唔會有驚喜比我! 我心態係玩多過中架車!!但我都希望成你貴言喇!! 哈哈!   ~ 你放心! 我係咖啡店多數飲紅茶多!! 都唔會太傷胃!!!

    ReplyDelete
  6. 哈哈,終於比你中左啦
    [版主回覆03/26/2008 14:05:00]Mui:   我中咗兩次!! yeah!! 我已經好開心喇!! 因為我身邊啲朋友日日飲都中唔到呀!! 我都覺依家越黎越難中到獎喇!! 因為我聽啲朋友講,以前好容易中啲細獎架, 例如會有免費donut or coffee 送!! 而家, 就成日話Please try again 囉!   

    ReplyDelete
  7. Fatgarfield 肥加菲21 March 2008 at 15:00

    How lucky! I've never won anything from Tim Horton's, maybe I don't drink there enough... my favourite is their 1/2 chocolate 1/2 coffee (= mocha)!
    Wow, you eat so little for lunch?
    [版主回覆03/26/2008 14:14:00]fatgarfield:   ~ 我都係見Tim Horton's 廣告有中獎杯飲, 又經開Tim Horton's 就入去買!!我都係飲咗六杯就中咗兩次!Yeah  而且我身邊有啲朋友日日飲,咩都中唔到!!!  而家有贏到餐晏,都好開心喇!   ~ 我聽過妹妹講過, 話可以係Tim Hortons 叫half chocolate and half coffee 架!! 我好似試過一次, 但我喜歡係Tim Hortons 飲熱茶多啲!!  

    ReplyDelete
  8. 開心下就算啦!~... 如果中獎咁容易就唔好玩了!~
    [版主回覆03/26/2008 14:17:00]小威威:   你講得岩, 中獎杯買黎開心下就算喇!! 有野中,當然開心, 無我飲杯Coffee 一樣開心!

    ReplyDelete
  9. 中左細獎已經好好了
    [版主回覆03/26/2008 14:18:00]心樂:   我都覺呀!! 我中細獎都開心咗成日喇!!

    ReplyDelete
  10. hahaaaa 咁我送個特別獎比你陪你食野la.....
    [版主回覆03/26/2008 14:20:00]天使BB:   多謝你依個特別獎品嘅獎勵!!

    ReplyDelete
  11. 我每日都有幫襯. 往年每星期最少都中一至兩次, 今年好難中, 我都係中佐一杯免費咖啡  and 一個免費donut 咋. 
    [版主回覆03/26/2008 14:23:00]Solarman:   嘩!! 你好犀利呀!! 每日都幫襯Tim Hortons, 我都係經開先買黎飲!! 你個中獎走勢同我差唔多喎!!  我都有聽啲朋友講,而家越來越難中到獎品喇!!

    ReplyDelete
  12. congratulation ar~
    [版主回覆03/26/2008 14:24:00]MaGGie:   多謝!! 我都係貪玩, 買杯熱飲黎飲!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  13. Vicky: ~見到你對杯對獎時特登要對住個大獎黎開,覺得好搞笑呀! 咁就有一餐free lunch,但其實諗深一層,你都有付出架,就係你 要成日去幫襯佢囉!幫襯咁多次先有獎,算係ok架啦! ~佢依家game係咪無到期日架,等你地不停地幫襯佢地,而佢 地又不停印"please try again"既杯,咁佢地既生意乜會不停咁升囉! .....唉.....唔好意思....我個人太過陰謀論啦....哈哈!
    [版主回覆03/26/2008 14:35:00]陶陶夫人:   ~ 哈哈!!如果唔係因為有中獎杯, 我都未必經開就買杯熱飲!! 哈哈!! 雖然,好似中咗咖啡店啲宣傳手法, 但我而家,總算開心,有啲獎品仔係手!!  我都係貪玩先玩下!!有野中,當然開心, 無野中,我飲杯熱飲都 一樣開心!    ~ 依個中獎杯嘅遊戲, 係四月尾倒就無架喇!  其實,依間咖啡店都係想有啲gimmick, 都係想做多少少生意!! 我都比平時幫襯多咗喇!! 我當遊戲玩下囉!! 唔take 太serious!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  14. 終於有獎中喇~~~
    [版主回覆03/26/2008 14:37:00]檬檬:   係呀!! 我中獎喇! yeah!! 飲都飲得開心!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  15. 幾好玩喎 !!  不停飲不停中獎, 哈哈 ~ ~ ~
    [版主回覆03/26/2008 14:40:00]new beauty sandy:   我都覺好玩,所以,經開就會買杯熱飲黎飲!!哈哈!! 我都唔係飲咗好多杯,由依個遊戲開始,我先飲咗六杯!! 都有兩個細獎品仔, 好開心呀!! 可以慳返餐!! 哈哈!!

    ReplyDelete