清清哋

March 11 (Tuesday)
    經連續兩日麻辣邊爐emoticon121_full.gif image by vickyngkiki, 依幾日都無咩胃口, 覺得自己好熱氣,little-boy15.gif image by vickyngkiki
所以,食嘅野都比較食得清清哋!!  因為想搞好自己個腸胃囉!! Brian都好同我合作, 又幫我去超市買野!! 又大家食啲清淡食物!! 原來食清淡啲, 個肚真係幾舒服喎!!
               
edge-line-flower.gif picture by vickyngkiki


    我依排咪煮咗個雞肉湯粉, 再加啲菜veg-bak-choy.gif image by vickyngkiki,蘑菰and 餃子一齊煮黎食drink-soup-6.gif image by vickyngkiki
, 又幾好食喎!! 而且又夠飽肚,最緊要係清...唔會太油!!而且方便又簡單!!   啱晒我!! yeah!!

                
edge-line-flower.gif picture by vickyngkiki


arrow-triangle_blue_b.gif image by vickyngkiki
依個咪用罐頭雞湯粉,之後自己加啲菜,蘑菇,洋蔥粒, and 餃子, 就係咁,就一餐!! 而隔離個包野係Brian買比我, 係非油炸嘅薯片,係用焗爐toast 嘅薯片, 依包薯片話用yam 製做,又幾似!!總之,就無咁熱氣嘅薯片喇!!  腸胃唔好, 都想食零食!! 我係怪人黎架!! 哈哈!!0






**近排見香港好多小朋友都話流感,真係聽到都驚!! 大家keep好身體呀! Take care!

10 comments:

  1. 香港流感緊要呀!~ 你地都要小心D呀!~
    [版主回覆03/14/2008 15:50:00]小威威:   你都要小心呀!! 我看報紙,香港啲流感,好像非常利害呀!! Take care!

    ReplyDelete
  2. 我都想清清地呀, 但我係食肉獸, 好難, 哈哈哈
    [版主回覆03/14/2008 15:53:00]通少:   我都覺,你煮啲餸都好多肉類架!! 不過,男士係食肉多!! 但都唔可以忘記菜,我會迫我男朋友食水果架!! 哈哈! 清清哋,對個腸胃好舒服架! 我依排都係食得太多,個肚都投訴!哈哈!

    ReplyDelete
  3. 呢餐真係夠清喇~~~你哋都要保重身體喔~~~
    [版主回覆03/14/2008 15:55:00]檬檬:   ~自兩日連續打邊爐之後,我差唔多日日都食依個粉,清清哋,真係好舒服!!   ~我知香港都有流感,你都要Take care!

    ReplyDelete
  4. 冰冰Tracy Ice13 March 2008 at 19:35

    有时候吃清清地,清清肠胃真的很好的!
    [版主回覆03/14/2008 15:58:00]歐冰冰@比樂太太:   ~點解你成日轉咗名架!! 好彩我仲認得你!!哈!!   ~近來食清咗,個肚都舒服晒!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  5. 下次可以試吓食弼吖,都好簡單又易整!
    呢幾日個肚好番D未 ?
    [版主回覆03/14/2008 16:00:00]高貓貓:   煮粥,唔係唔想, 但需要好多時間, 我求其煮個粉,順手加啲菜, 就食,都幾飽肚!! 而且,唔擠,岩晒我個肚,食咗幾日,而家好返喇!! 哈哈!! 你有心喇!  

    ReplyDelete
  6. 冰冰Tracy Ice14 March 2008 at 01:09

    哈哈,真的好Sorry啊,Mdm!因为我的猪先生教我改咯! 真的很开心你记得我耶! 超开心。。
    [版主回覆03/15/2008 16:56:00]歐冰冰@比樂太太:   ~唔緊要!!! 唔洗講sorry 咁嚴重!! 哈哈!!   ~ 我依排比較多野做, 所以, 無時間去你個樹留言, 你慢慢等我呀!!    ~你個ha哈icon 好得意呀!! 多謝晒!

    ReplyDelete
  7. 兩日麻辣邊爐咁勁呀 !!  小心喉嚨痛氐暗瘡呀 !! 
    你喺加拿大有無 煲 or 飲 涼茶既習慣呀 !!
    [版主回覆03/15/2008 17:02:00]new beauty sandy:   ~你講得太遲喇!! 我生咗....粒暗瘡喇!! 我食完兩日麻辣已經好濟, 食返多啲水果補數喇!!   ~我依邊都有涼茶鋪, 自己又有啲涼茶沖濟, 但我無煲過涼茶架!! 我都係返媽咪屋企,就有涼茶飲, 仲要係唔知叫咩名嘅涼茶!! 啲涼茶都幾work 架!

    ReplyDelete
  8. 食得清清地咪好囉,可以清吓腸胃嘛.....
    我自己就唔食辣嘅,少少辣都可以,但好似食麻辣就一定一定唔得呀,我食過一次,真係頂唔順....所以我真係好少食辣嘢架!
    你呢包薯片我喺香港未見過,呢個品牌通常都係出一筒筒嘅薯片,一包包,仲要係非油炸嘅就真係未見過喇!
    [版主回覆03/15/2008 17:25:00]爆炸魔女:   ~自打完邊爐之後, 我就開始食依個清清哋湯粉, 依家腸胃好返喇!! 無事, 而家我仲食多咗更多水果添!!   ~我都比較喜歡食辣野架!! 食咗好似暖好多!! 我平時食開啲麻辣都唔係話太辣, 但食得多辣野都唔係咁好, 好容易喉嚨痛!! 我依家生咗暗瘡係嘴唇下面, 依排都會停一停食辣野喇!! 其實,你唔係好食辣野!! 係好架!! 因為一食開就停唔到..哈哈!! 而家香港流感,你都係食返啲清淡啲, 令到身體健康啲喇!! 真係好怕聽到香港有流感, 聽到依啲消息, 個心都唔多舒服!! 希望啲流感快啲離開喇!!    ~係呀! 依隻牌子薯片平時賣一筒筒多!!  依包薯片係Brian買架!!  他知我仲意食yam, 依隻薯片又係yam 做,又非油炸,又係新出品!!  所以,就買返黎比我試下,因為我喜歡試新野!! 哈哈!! 其實,包薯片無真正薯片咁爽口架!! 但就比較健康,因為食完隻手唔會好肥淋淋囉!!        

    ReplyDelete
  9. Vicky: ~你依家好番d末呀?我同你一樣,個腸胃唔多好呀,尋日仲去 左成5次廁所添呀,腳都酸啦! ~唔知你係咪間唔中就要有一排食清d呢?我覺得咁係好架, 當俾自己個腸胃休息囉,我地人都會有dayoff啦,你要小心身 體呀!其實雞粉都唔係咁好架啦,你盡量食清d啦!
    [版主回覆03/18/2008 14:21:00]陶陶夫人:   ~一晚去五次washroom, 唔止腳都酸, 成個人都攰晒喇!! 你依家好返啲未呀!! 早排就整襯手, 依家就柯!! 你真係要好好休息!!   ~我係閒日都食得幾清架!!有時我同Brian 係dinner 都食唔同野食架!! 會分開食!! 因為我dinner 食得唔多!! 有時食碗麥皮, 加蝶菜就ok架喇! 係weekend 先食得瘋狂啲!! 哈哈!!   ~我都聽人講, 雞粉唔係太好!! 但唔知點解, 我煮開飯, 都會落少少雞粉調下味! 好似會好食啲架!!

    ReplyDelete
  10. 呢隻pringles薯片喺香港未見過喎~~我都好鍾意食薯片架, 不過唔會好密, 所以都OK
    有時唔想整咁多嘢時都適合煮呢D快熟又簡單又好味既粉類, 加D菜就食得~~~
    [版主回覆03/18/2008 14:30:00]細細粒:   ~我傻架!! 好仲意食薯片,見到有新出品就會買!! 哈!! 但食得多好容易喉嚨痛架!! 哈哈! 依至Pringles 薯片係新產品,話係非油炸!! 所以,唔係太脆, 但係yam 薯仔做!! 所以,都幾好味! 哈哈!!   ~我平時,煮飯都唔係太講究架!! 快熟簡單就得!! 有時,我直情同Brian分開食唔同野架!! 因為我閒日會食清一啲!! 一碗麥皮, 另外加蝶菜就一餐!! 但有時煮開啲餸,係好好送飯, 我都會食飯, 食餸架!...而我係喺weekend 先食得顛啲!! 哈哈!!

    ReplyDelete