做實驗

March 4 (Tuesday)

     天文台話會落好大雪weather-snowing.gif image by vickyngkiki架!! 但到放咗工都未落, 我又係報紙read-news-1.gif image by vickyngkiki見到另外一部電動打發機好特別, 又好想買黎試下!! 而且, 依家仲做緊特價, 所以, Brian 一放工就拉咗佢出街囉!!!  原來依個新嘅電動打蛋機, 要去到屋企遠少少嘅地方先有貨, 就叫埋TT 仔仔出動囉! 當我買完個新電動打蛋機, 就落好大好大雪, 能見度真係好低, 個個渣車都渣得好緩慢!! 好不容易先返到屋企!! 返到屋企, 即刻煮飯and 食飯,food-rice-icon.gif image by vickyngkiki之後, 我就開始試用個新打蛋機!!!




arrow-1.gif image by vickyngkiki
依個就係另一個新嘅打發機!!0




            依個新打蛋機, 有兩個方法便用!!! 一係可以自己隻手攞住個打蛋機械自己發
cooking-mixer.gif image by vickyngkikior 自己兩隻手都唔做野, 有得個打蛋機自己發!!  但由於我平時整蛋糕啲份量比較少, 所以, 有得佢自己發,就發唔到啲蛋, 因為太少蛋液food-egg-2.gif image by vickyngkikiand 牛油food39.gif image by vickyngkiki...個機發唔到!! 都係要我自己隻手攞住個打蛋機發littlepeople-7.gif image by vickyngkiki!!  所以, 依個新打蛋機, 有一樣失敗之處喇!! 

           到我用啲creamdrink-milk1.png image by vickyngkiki.....黎做試驗時, 依個新打蛋機, 打咗好耐時間先發到6 成cream (因為力度唔夠大), 但我自己上星期買果個打蛋器, 已經打發到cream...而且,打得好靚添!! 我最後決定, refund (退) 依個新打蛋機比公司, keep返自己上星期果個!!  我好努力, 試左試右, 原來都係自己身邊果個打蛋器係最好!!  好彩, 係加拿大住, 電器貨品有14 日試用期, 如果係14 日內用唔岩,壞咗, 唔喜歡!! 都可以退返比公司 , 攞返錢(但當然係依有單據証明先得喇)!!  其實, 我平時都好少用依個服務, 因為我會覺好唔好意思囉smile19.gif image by vickyngkiki! 但由於我太喜歡做蛋糕甜品!! 打發器對我黎講, 都係時時用嘅物品!! 所以,今次 我就用14 日內退款依個服務!! 而且依個新打蛋機真係唔係好岩我做少份量蛋糕啲人用!! 如果做大型蛋糕甜品!! 就一定岩用.

arrow-1.gif image by vickyngkiki
左手邊個我上星期買果個打蛋器, 兩分鐘到就發到藍色個碗cream 幾好!! 但右手面果個打蛋機, 仲係好似水汪汪!! 所以, 最後決定keep 返左手邊果個打蛋器!! 0




       由於我左試右試, 係咁係廚房做實驗, 我不自覺做咗好多甜品出黎呀!! 我做咗朱古力蛋糕
cake-brownie-1.png image by vickyngkiki喇, 芝麻蛋糕,cake-muffin-Cinnamon.png image by vickyngkikiand 木康蛋糕cake-cake.gif image by vickyngkiki!! 而木康蛋糕仲係我第一次做添!! 估唔到第一次做,就成功咗! 哈哈!! 但做完所有甜品,我真係好攰....當我要去洗碗,洗蝶, 做啲事後工作時, 我對眼已經烏下烏下喇!!


arrow-1.gif image by vickyngkiki
朱古力蛋糕, 另外張相係木康蛋糕黎架!! 味道都ok!! 由於屋企無瑪莉餅做木康蛋糕, 我就用咗oreo cookies 代替囉!! 0




arrow-1.gif image by vickyngkiki
洗完碗蝶, 望出窗, 見到有人坐住架鏟雪車,係度鏟雪呀!!0

13 comments:

  1. 你喺加拿大買嘢可以試用14日就好啦,refund係咪會俾返錢你,唔洗換其仔嘢架?
    我今日都見到有類似你呢款打蛋器賣,都覺得好似好好咁...但一攞起個打蛋器,如果想攞住嚟用,就比其他普通的打蛋器較重,好似好唔方便咁呀!
    買電器要留意埋w數架,w數大d就會馬力勁d架......
    你整咗咁多甜品,食得晒嗎?....個木糠蛋糕好似Tiramisu呀.....
    [版主回覆03/12/2008 17:47:00]爆炸魔女:   ~Refund 即刻可以比返全數你!! 只要你keep 住張單, 係14日內退還比返公司, 就得!! 但有啲公司會收少少refund 嘅服務費!! 其實,我盡可能唔用依個服務架!! 因覺唔好意思囉!!但由於我太喜歡整甜品!! 就即本一試喇!!而且電動打蛋器,係跟我好耐..點都要試清楚!   ~ 你係香港,都見到依個款嘅打蛋器呀!! 講真, 新依個打蛋器,一攞起,個機身,原來好重, 我自己發蛋白發到手都酸埋呀!! 做蛋糕本來係enjoy,用完依個新打蛋器,好似搬完泥咁, 做蛋糕變咗辛苦, 一啲樂趣都無!! 所以,我退返比公司喇!! 我依家買野,都要留意啲power 喇!! 原來馬力大啲,真係差好遠架!!   ~我做啲甜品, 當然,一日食唔晒喇!!! 食唔晒果啲放咗係雪櫃囉!! 我叫Brian 慢慢食!! 但食咗幾日先食得晒!連早餐都係食芝麻蛋糕!!   ~我做啲木康蛋糕又幾似Tiramisu 喎!! 你唔講,我都唔知添!! 哈哈!!本來係用瑪利餅做木康蛋糕架!! 但屋企原來無瑪利餅,所以,用住啲oreo cookies 訂住檔喇!! 我係木康蛋糕上又晒上朱古力粉, 又幾似Tiramisu....呃到下人!!

    ReplyDelete
  2. 新個部我係canadiantire 見過, 明炒kitchenaid啦, 哈哈
    [版主回覆03/12/2008 17:51:00]通少:    ~哈哈!! 我咪係canadianTire 啲flyer 見到囉!! 即刻飛撲去買,...但一啲都唔好用!! 我都係refund 咗喇!!   ~我都想買kitchen aid 個電動打蛋器,但手動果個電動打蛋器,唔係好多配件跟架! 所以,無考慮!

    ReplyDelete
  3. 講mixer點都係KA最好...不過如過你打蛋既份量太少始終都係用hand mixer好D架~
    [版主回覆03/12/2008 17:53:00]睛天蛙蛙:   我都想買kA 果個hand mixer 架!! 但kA 果個hand mixer 跟好少配件!! 所以,打消咗KA個念頭喇!!

    ReplyDelete
  4. 終於等到你寫網址喇....近排香港流感高峰期...人心惶惶...你都要小心身體呀
    [版主回覆03/12/2008 17:55:00]心樂:   多謝你溫罄嘅提示!! 你都要小心身體!! Take care 呀!!

    ReplyDelete
  5. 我未吃過雪,可否係街邊取雪吃呀
    [版主回覆03/12/2008 17:56:00]tung sing:   哈哈!! 你好好笑喎!! 雪都好食!! 好凍架!

    ReplyDelete
  6. 我就係好怕洗嘢, 所以真係唔多願整蛋糕呢~~~
    見你好似好輕易就整好, 哎~~~~真係唔知講乜啦, 我就整好耐都整到一枱都係嘢~~~
    [版主回覆03/12/2008 18:07:00]細細粒:   ~講真,我都怕洗野,但自己屋企點都要做架喇!! 哈哈!! 但我喜歡做蛋糕,覺得做蛋糕有無窮觀樂!! 所以,做完蛋糕,再做啲事後清洗工作都ok架!! 而且,洗完野,啲蛋糕就黎出得焗爐, 好開心架!因此,清洗蛋糕器材,可以捨緩我蛋糕成,敗嘅心情!!    ~我以前都曾經失敗過好多次,浪費好多隻雞蛋,糖 and 麵粉架!! 如果你以前有寫blog,我整野食,都係好"核突" 架! 係依幾年,做多咗開始觸到少少技考!! 所以,你都得架!! 一步一步慢慢黎,好快就上軌道架喇!! 我見你整咗餐dinner﹐都整得唔差呀!!

    ReplyDelete
  7. Hello..nice to meet you..I'm from Toronto too
    [版主回覆03/12/2008 18:10:00]Miss LL   Nice to meet you too! 多謝你係依樹留言! Toronto 依排好多雪 and 凍!! 你都take care 呀!  

    ReplyDelete
  8. 有左呢部打蛋白同忌廉都方便好多呀~~ 同埋好似 kitchen aid 呀~~
    其實我都想買部 KA 但.. 屋企真係無位容納佢呀~~
    加上 我又唔係真係成日整野食~~ 用電動打蛋器就可以呢!!
    (不過上個月有人話 sponsor 我呀... 攪到我心思思呀~~~)
    [版主回覆03/12/2008 18:20:00]畫﹔   ~我refund咗似kitchen Aid 個套打蛋器喇!! 因為對唔係咁好用!因為我平時做好少份量嘅蛋糕架!! 用hand mixer 會好啲!!   ~你成日整生日蛋糕,當然係買個好啲喇!! 而且又有人sponsor...去買喇!!

    ReplyDelete
  9.    
         Happy Women's Day!    
     


     
    [版主回覆03/12/2008 18:21:00]Bobo:  thx!!

    ReplyDelete
  10. 我睇咗你之前介紹嘅甜酒及紅酒,寫低咗個名喇,Thank you!
    但係,我今日咁啱見到有紅酒試飲,咪去試少少囉(以前一定唔會試架!)....我覺得好唔習慣,同啤酒唔同,仲有呀,我極少飲酒,所以飲dd都覺得身體好快就好熱呀....哈哈!
    我都知道煮嘢食唔洗買靚紅酒,所以我買嗰支都係$40咋...哈哈哈!
    [版主回覆03/13/2008 14:21:00]爆炸魔女:   ~我介紹比你啲紅酒 and 甜酒係我個人喜愛嘅口味黎架!! 希望你會喜歡!!....我媽咪,飲少少紅酒都會身體好熱, 飲多少少仲面紅添!! 不過, 酒---都係飲少少就好, 多都係無益, 但酒就可以加強環境氣氛!! 哈哈!! 所以,有喜慶節日飲酒好開心架!!   ~$40 hkd ...一支煮飯紅酒又幾抵喎!! 煮飯用酒,啲食物嘅味道都香啲架!!   ~我試過用汽水煮餸添!! 咪整可樂洋蔥雞囉!! 都幾野味架!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  11. Flying Cupcake9 March 2008 at 10:13

    可能部機唔夠power呢~ 不過如果唔係整大量, 手動個部ok架啦 有得refund就好!!!!
    [版主回覆03/13/2008 14:24:00]flying cupcake:   我都懷疑係唔夠power....所以, Hamilton 果個電動mixer 我係第二日攞咗去refund 喇!! 我上星期買咗個手動mixer 其實都幾好用,我係好奇先買Hamilton Bxxx 返屋企試下!!! 好彩有得refund 咋!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  12. 嘩.....你真係叻呀,整到咁多蛋糕出嚟~~~
    [版主回覆03/13/2008 14:26:00]檬檬:   我都係因為做側驗下,邊個mixer 好,我先做咁多甜品出黎,...做完啲蛋糕之後, 個廚房大把野等我洗!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  13. 你真係好好心機整野食, 我已經好耐無整喇, 有時 weekday 都會諗吓整d咩好, 但到星期六日總係提唔起勁去整 !! 唉 ...
    [版主回覆03/13/2008 14:32:00]New beauty sandy:   ~我都好少見你個"美女廚房" 篇有新文章喇!! 我仲記得你話會整hello kitty 月餅比我食架!! 哈哈!!! 因為係你出品,必屬佳品!!   ~你而家都係咩都唔好做, 休息下!! 仲好喇!! (我講到你,好似生完BB 咁!!)哈哈!! 我知你好返好多!! 但都係唔好用咁多眼住,比對眼慢慢適應先喇!! 而家你唔好捱夜呀!!

    ReplyDelete