西式dinner,中式dessert

March 27 (thursday)﹐有雪

      今日,都唔知煮咩野做dinner好, 我聽日又出街食飯!! Weekend 又返媽咪屋企!! 真係唔想出街買啲新鮮肉 and 菜返黎!! 費事食唔晒!! 又要雪係雪櫃幾日先煮!! ((因為我附近啲超市買肉 and 菜都係一pack 一pack, 包好晒賣架!! 無得話要少少!!))

     我打開雪櫃equipment4.gif image by vickyngkiki見到有少少肉, 一包意大利肉腸, 露筍, 洋蔥 and 少少蘑菇!! 我就靈機一觸!! 不如, 就整意大利意粉做dinner 喇!!  簡單又方便!! 我只係問Brian 想食咩sauce, 白汁定紅汁就開始整喇!! 其實, 整嘅過程都唔複雜!! 我仲整得好懶懶閒!!  但我竟然係廚房武咗成個鐘先完成!! 哈哈!! Brian 仲問我整pasta 係咪好辛苦添!! 哈哈!! 我答Brian: 我都唔辛苦!! 我見煮意粉唔複雜, 咪攞整蛋糕個磅玩下囉!!   連啲意粉都拿上個磅度玩一餐囉!! 哈哈!! 但我好感激Brian 問我辛唔苦辛苦!! 因為Brian 都好體諒我!! 有時真係一句說話, 就得架喇!!我就已經好窩心架喇!!

arrow-purple.gif image by vickyngkiki
Dinner 就係依個就係茄汁意粉, 依張相係Brian 嘅份量!!0



     食完dinner, 我竟然好想食甜品!! 所以, 就入廚房整!! 當然,唔整蛋糕
喇!! 前日先食完個士多啤梨蛋糕food22-1.gif image by vickyngkiki
,  如果而家又整蛋糕, 又食唔晒!! 打後幾日都唔係屋企!! 唔通放個蛋糕係雪櫃幾日咩!!真係以為個雪櫃equip-refridge.png image by vickyngkiki係萬能咩!!  會保存到啲野食永遠新鮮咩! 哈哈!!! 所以, 我整啲好現成嘅甜品!! 就係好chinese style 嘅甜點, 湯丸喇!! 見冰櫃有包現成湯丸,就淥熟黎食, 再加罐媽咪比我嘅即食雜豆甜湯!! 一碗甜品就誕生係我面前喇!!--- "雜荳甜湯配芝麻湯丸"drink-miso1.png image by vickyngkiki


arrow-purple.gif image by vickyngkiki
依杯就係雜荳甜湯配芝麻湯丸囉!!   依罐甜湯(右手邊張相),係我上次返屋企媽咪買比我架!! 她話依啲雜荳好有營養, 就比咗幾罐我!! 0





    食完野, 到我洗緊碗時
, 我座大廈無端端火警鐘
equipment3-3.gif image by vickyngkiki
 響起!! 我同自己講,係依個時候響都應該係真野, 唔會係做testing 喇! 當我仲問Brian 走唔走時, 大廈管理員已經有個announcement 出咗!!
equipment-15.gif image by vickyngkiki
話 "" 某層floor 有啲事, 如果你想走就唔好坐電梯,用樓梯走, 多謝合作!!"",  聽到話 "如果你想走......".  咁我哋咪唔走囉!! 而且,無幾耐都聽到火警車到喇!! 我仲走去攞個相機影啲火警車!! 哈哈!! 唔洗十分鐘架火警車都走人喇!!

    突然間,諗返起自己係香港讀小學一年級讀書時候,  學校第一次火警演集!! 我仲以為學校真係着火!! 幾想帶埋自己認為最貴重個書包落操場排隊呀!! 而家諗起都想笑!! 哈哈!


arrow-purple.gif image by vickyngkiki
有兩架火警車,一架救護車黎咗,分佈係唔同方向嘅十字路口!! 都唔夠十分鐘啲救護車 同埋啲火警車就走喇!! 0





16 comments:

  1. 走啊!go.go.go.我第一!
    [版主回覆04/05/2008 04:37:00]Kai Ming:   恭喜你呀!! 第一名!!送隻bear 比你做獎勵喇!

    ReplyDelete
  2. 住apartment成日alarm響超煩架!!! 我以前住個樹有好幾百伙人....成日false alarm仲要係半夜三更tim呀!!!!
    [版主回覆04/05/2008 04:43:00]flying cupcake:   有時真係比啲false alarm 嚇親!! 你知喇!! 啲Alarm 響聲真係幾大聲!! 但就有announcement, 所以, 可以決定走唔走囉!! 住apartment 係方便!! 咩都唔洗理!! 但就係怕有false alarm 囉!!! 好彩,我住咗七年都係喺半夜三更響過兩次alarm 咋!!

    ReplyDelete
  3. 火燭都唔走, 下次唔好啦, 哈哈
    雪櫃當然唔係萬能啦, 所以我成日都清理雪櫃, 食晒啲野, 哈哈
    [版主回覆04/05/2008 04:48:00]通少:   ~個管理處announcement都無話一定要走, 我唔走喇!! 我行樓梯行到一半,都未落到樓下,啲 火警車應該走埋都似!! 又行返上樓梯咩!! 唔玩喇!!   ~我間唔中都會清一清雪櫃架! 費事浪費野食呀!!

    ReplyDelete
  4. 整茄汁意粉好呀...清o左雪櫃D野嘛~
    [版主回覆04/05/2008 04:51:00]睛天娃娃:   整意粉最好架喇!又方便! 而且,雪櫃有乜就清埋佢!! 唔想浪費啲食物呀!  我好怕浪費食物架!!

    ReplyDelete
  5. 貓公館壹號28 March 2008 at 23:56

    整茄汁意粉幾好味咁bor! Brian 真係好體貼會問你煮飯辛吾辛出苦
    [版主回覆04/05/2008 04:58:00]貓公館壹號:   ~ 個茄汁粉好求其!! 都係雪櫃有咩剩, 就攞黎撈意粉食!! 順便清一清個雪櫃啲野食!! 因為依餐之後, 會返媽咪屋企兩日, 我兩日唔係自己屋企煮飯, 當然, 要執一執自己個雪櫃先走喇!!   ~ 我覺整意粉程序少, 所以, 係廚房玩咗一倫先煮意粉!! Brian 以為我煮飯煮咁耐, 仲以為意粉好難煮,哈哈!! 不過, Brian 真係好體貼我!! 所以, 要係blog 依度講一講Brian 囉!

    ReplyDelete
  6. Vicky,
    ~Toronto is still cold?  Usually  it will not snowing in vancouver when i come to March?
    ~sorry i am a bit slow in replying, because school start this week and job is quite heavy......sorry for not able to talk to u via msn!!!!
    ~When Brian care about u, u must feel very sweet in heart!
    [版主回覆04/06/2008 08:13:00]MaGGie:   ~ 依幾日Toronto 已經無咁凍喇!! 但當然唔可以着短袖衫周街走喇!!溫哥華比多倫多溫暖啲架!! 所以, 溫哥華係冬天唔會太凍!! 因此, 溫哥華比較好住啲!!   ~ 你唔洗講sorry 喇!! 我覆message比你仲慢喇!! 早排, blog 停咗, 我就"代" 賴咗自己個人, 少咗上黎blog 度, 而且, 我又想用心回比你哋,唔想求其, 所以, 回覆message 仲回得更加慢! 哈!! ....我知你又返工and 返學,會好忙, 無咩時間!! 你得閒先leave message 比我or msn 我喇!! 上次, 雖然,同你傾咗少少時間嘅msn!! 但都傾得好舒服!! Nice to meet you (msn)!!    ~ 其實,我真係好簡單, Brian 講一句, 我就好開心架喇!! 因為我知Brian 好care, 好顧及我感受!!

    ReplyDelete
  7. 我最討厭警鐘誤鳴!~..
    [版主回覆04/06/2008 08:30:00]小威威:   我都好怕警鐘誤鳴架!! 但有時都無辦法架!! 都係響一陣就唔響喇!! 但証明大廈啲火警鐘會sensitive﹐我都感覺安全啲!

    ReplyDelete
  8. 唔錯喎....西式晚餐, 中式糖水.......
    難得Brian會問你辛唔辛苦, 佢真係幾禮貼喎~~~~
    [版主回覆04/06/2008 08:24:00]細細粒:   ~ 依日係星期四, friday and weekend 都唔會係自己屋企煮飯架喇!! 所以, 多數係星期四煮飯, 就見屋企雪櫃有乜就整咩喇!! 費事再出街買餸喇!!  哈哈!!   ~ 有時真係一句說話, 就知Brian 對我好關心!! Brian 真係幾體貼!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  9. Vicky: ~你既買肉情況我好明白,雖然我呢邊可以想買幾多就買幾多, 但呢邊d豬肉榮好衰架,你話要一磅,佢就俾磅半,有次買菜仲衰呀, 個阿毛問我要幾多菜,我話要一磅啦,佢就執兩磅俾我,我話我得兩 個人點食呀,佢話得啦得啦...我以後都唔幫襯佢! 仲有呀,我同老公得兩個人食野,份量當然會買少d,我成日去買豬 排時,豬肉榮都問我,要四塊夠架啦,我就話,得一個人食咋,仲唔夠? ......所以,依家去買野,邊個再咁問我,我就會咁回應佢地架啦! ~響警鐘既問題,你地最好都執定一個袋,入面係有日常用品,同埋証 件都執好一袋,in case有d咩事,你都會知拎o個兩袋野就ok嘛!唔使到 時先咁慌諗要拎啖走!我細細個媽咪就咁教我架啦! ~你o個個係八寶粥,我於得我細細個時學完跳舞,學校既阿姐都會請我食架!我都好懷念呀,但我又驚買can係有好多味精呀!你食完覺得點呀?
    [版主回覆04/06/2008 10:06:00]陶陶夫人:      ~你個邊買餸啲人咁架!! 跟本啲豬肉榮and 賣菜佬就係想速銷自己啲貨喇!! 但都唔洗迫人買咁多野食嘅!! 跟本買太多都食唔晒!佢哋咁樣做, 我第時仲點想再幫襯佢哋喎! 我依邊多數pack 好一包包,想買少都無呀!! 但如果我弟時去啲超級市場係有得分附啲豬肉榮比幾多肉我! 我一定學你一樣,扮話係一個食, 等啲豬肉榮太唔好比太多我!  你知喇!! 菜同肉真係新鮮啲會好食好多架!    ~我多謝你教我執定個袋仔準備走佬, 其實,我以前係自己住,我都有pack 定個箱仔, 有啲藥,電筒,仲有啲日常用品, 真係準備好晒! 而且一個人住,真係咩都準備好,會比較好啲!到依家同Brian一齊,我都繼續跟從依個方法!   ~個八寶粥係我媽咪買比我架! 因為我媽咪話食多啲荳會健康啲!! 而且依個八寶粥又係罐裝,好方便, 我媽咪直情叫我當早餐食! 但其實我馬馬哋仲意食荳食類 品, 但媽咪買到就會食!! 但依啲八寶粥係甜甜哋架! 所以, 同啲湯丸mix 埋一齊食!就幾配合!  .....而依罐八寶粥無咩味精架!! 味道都好自然!!! 但我自己未必自己買依罐八寶粥食架! 因為依啲八寶粥真係太多荳喇! 哈哈!! ....你以前學跳舞啲阿姐真係好好!! 會襯你學完跳舞比啲八寶粥你食! 你真係唔會怕學跳舞學到腳仔軟! 哈哈!   ~你真係睇我個blog睇得好細心呀!! 又教我買餸,  執野走火警!仲留意我食八寶粥添! 你真係好好人,好細心呀!!

    ReplyDelete
  10. 西式晚餐又方便,又好味~~~
    [版主回覆04/06/2008 10:09:00]檬檬:   西餐真係好方便,又飽肚添! 又可以清理下雪櫃啲剩餘食物,真係幾好架! 哈 哈!

    ReplyDelete
  11. 方便過煮中式晚餐
    [版主回覆04/06/2008 10:11:00]心樂:   有時我都覺食西餐又方便,而且又飽肚,但食得多西餐﹐係會有啲濟架! 所以, 我都係簡唔中先食西餐!

    ReplyDelete
  12. (Empty)
    [版主回覆04/06/2008 10:12:00]sindy-hello kitty:   多謝你依個icons...!!!

    ReplyDelete
  13. 我都好討厭D fire alarm , 成間屋都嘈到坼天咁,依家D新柏文可以自己息屋入面果個,先叫好D !
    Brian 眞係好細心,識得體諒你烹飯辛苦,眞係絕世好男人!
    [版主回覆04/06/2008 10:22:00]高貓貓:   ~我依層柏文唔係成日  false alarm架! 但多數響  alarm 都係唔係真, 但就好嘈囉!!  而且都係嘈一陣, 我ok 嘅!  原來有啲柏文可以自己禁息個alarm 架! 但如果噤息咗咪會好唔安全囉! ! 好無警覺嘅感覺喎!!   ~係呀!! Brian 好細心 !! 簡唔中都會問我煮飯係咪好辛苦架! 但其實都唔辛苦,有時我係廚房都唔係全心煮飯, 周圍執下野, 又玩下啲廚具咁!! 因此, 我好似煮好耐先有得食, 哈哈!

    ReplyDelete
  14. vicky, see u on Apr 3~
    [版主回覆04/07/2008 07:34:00]MaGGie:   要Apr 3號先有blog 玩!! 其實,自依兩日無得寫blog, 我都少寫咗!! 哈哈!

    ReplyDelete

  15. 終於熬過四十八小時..揾番你啦!!
    Have an Enjoyable Weekend~
    [版主回覆04/07/2008 07:36:00]MaGGie:   好多謝你依個icon 呀!! 我希望等48 小時之後, yahoo blog 會真係好啲喇!! 哈哈!! Have an enjoyable weekend too!

    ReplyDelete
  16. 火警鐘響,下次要小心呀!
    [版主回覆04/07/2008 07:37:00]happy girl:   都好彩,今次火警係誤鈴, 我都無事!! 係嘈啲囉!

    ReplyDelete