雪後陽光

March 9 (Sunday)    今日我比平時weekend 早起身, 可能想望街出面仲有無落雪
weather-snow-2.gif image by vickyngkiki啦!! 起身個陣時都有落雪架! 但啲雪已經細咗好多好多!! 政府鏟雪工人真係好勤力鏟喎!! 啲馬路,都已經唔係全白色喇!!

arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
一起身無幾耐,就見到有陽光!!





     到中午, 就同咗Brian  and TT 仔仔transportataion-tt2.png image by vickyngkiki出街,買啲電話配件equip-Visor-Deluxe-graphite.gif image by vickyngkikiequip-Graphite-USB.gif image by vickyngkiki
, 之後, 泊返TT 仔仔返屋企, 就行出街食lunch 囉!!都係喺屋企附近食lunch 咋! 都費事渣車, 渣到老遠食野喇...但Brian 成日好想渣車!! 依家條路雖然鏟咗啲, 但街邊車位,仲係多積雪...都好麻煩架!!

arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
下午就同T T仔仔出街,買野!!TT 仔仔好似唔見咗對鞋呀!! 啲雪落得幾高!0



       由於,我係前兩日都打邊爐, 仲用麻辣湯底, 到今日個肚,已經開始有啲唔係好舒服, 所以, 依餐lunch 都食得好清淡!! 首先去一間三文治店house-Pizza-Joint-icon.gif image by vickyngkiki食佢哋電視賣廣告個啲新產品,----Wrap
food-taco.gif image by vickyngkiki!! 原來個Wrap 份量好細, 食完wrap一啲都唔飽肚!! 之後, 就去咗第二間餐廳house-Shop-2-icon.gif image by vickyngkiki
買其他野食!!  順便一邊食一邊嘆下中文報紙read-news-2.png image by vickyngkiki!! 哈哈!! 今期,中文雜誌講, 李x楷同梁x施拍拖呀!! 都幾鎮陷喎!! 哈哈!!

       到夜晚, 都唔係好想食野!! 都係炒下food-street-fish.png image by vickyngkiki飯, 食啲生果food1-13.gif image by vickyngkikiveg-v-orange.png image by vickyngkikiveg-apple2.png image by vickyngkiki
, 沙律veg-salad.png image by vickyngkiki,清清哋, 算喇!!


arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
到Lunch, 改為步行, 我扮企係度等巴士站呀!! 個巴士站圍到周圍都係雪!! 好似企係雪櫃呀!!哈哈!! 仲有呀!! 比大家睇下我個背影!! 0




arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
啲雪幾大堆!! 哈哈!!0



arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
Lunch time首先,食咗wrap, 但唔係好夠飽!! 之後, 再食沙律配鹽蛋批, Brian 就食件意大利三文治00




10 comments:

  1. 食咁多辛辣的東西!~... 你要食清淡d呀!~
    [版主回覆03/14/2008 14:51:00]小威威:   自星期日開始已經食清淡啲,依家個肚好返喇!! 哈哈!! 多謝關心!

    ReplyDelete
  2. 好想去睇雪呀
    [版主回覆03/14/2008 14:53:00]心樂:   好呀!! ...... 乜你上次去泰國唔係玩咗雪咩!!

    ReplyDelete
  3. 呢間嘢真係扼錢丫, 得咁少邊得飽喎~~
    每次見你d相都係黑色, 有無其他色架?
    見到太陽應該暖返少少啦....我哋咪多流感既, 我都覺自己總係有dd唔舒服既感覺, 又唔係好嚴重, 但頭有少少重.....又要食吓藥打定底先得~
    [版主回覆03/14/2008 15:06:00]細細粒:   ~都唔好話呃錢, 係我比廣告呃咗0者!! 哈哈!! 個wrap 少就少啲, 但都試咗新產品呀!! 哈哈!! 其實, 味道幾好,但就係份量少啲囉!!   ~我啲衫,多數都係黑色為主,方便打理, 而且黑色好似暖啲, 夏天會多啲色彩架喇!! 哈哈!!   ~落完雪之後,啲天氣都好算是暖返啲!! 但唔可以學你咁!! 着2件衫就可以出街!! ....我都知,香港啲流感好利害呀!! 我都有買報紙睇了解下!! 總之,大家都小心身體!! 你流鼻水,唔好輕視呀!! 你平飲多啲暖水!! 水係至佳嘅天然良藥黎架!! Take care 喇!
     

    ReplyDelete
  4. 呢幾日好好天,眞想唔返工出街曬吓太陽!
    [版主回覆03/14/2008 15:15:00]高貓貓:   ~有太陽就唔想返工,咁你夏天咪唔洗返工囉!! 哈哈!! 其實,依排天氣係好咗,但都涼涼哋,唔好比個太陽呃咗呀!! 我見你係香港都要睇醫生,食感冒藥!! 你都要take care 呀!   ~唔該你話KA 啲information 比我知呀!!!你知唔知, 我以前,聽你講過話係Winner 買CK 樓, 但經過門口都咩心機行入去,因為成日都多人!! 而且唔多覺有kitchen equipment!! 今次揾 KA mixer 就真正入Winner見到好多kitchen equipment 喇!! 唔該你呀!

    ReplyDelete
  5. 你打邊爐打到個肚唔舒服,有冇食藥呀?而家仲有冇事呀?
    見到個地下都好似好滑咁,你地行路真係要小心d先得呀......
    你地平時要食咁多嘢,淨係食包又點夠飽呢?....你有時買定d菜喺屋企,有時肚餓都可以煮碗粉加d菜,都已經好清淡喇,仲可以食得飽飽添......
    [版主回覆03/14/2008 15:38:00]爆炸魔女:   ~由於一連兩日都打麻辣火鍋!! 個人唔熱氣就假喇!! 自星期日開始到星期二都食好清淡嘅食物!! 而家個肚無事喇!! 你有心喇!   ~冬天,地下會比較滑, 而且條路,因為周圍有積雪,所以,都比較 "紮",因此,係街上行, 都要好忍讓架!! 而依幾日暖返啲,啲雪開始溶,但就變到周街都係水or 冰, 都幾滑!! 真係望實個地先好行,我舊年曾經跌襯架!! 痛足一個月,仲要去睇醫生,食藥架!!  所以,依家行路都着啲穩陣鞋,唔貪靚喇!!   ~我自食得太多麻辣之後,我差唔多日日都煮粉食, 再加啲菜 and 餃子,咁又一餐,都幾方便,又夠飽!! 我見你都有煮粉係lunch 食!依啲清淡啲嘅食物,食咗真係舒服好多架!!!

    ReplyDelete
  6. 仲要記得戒酒呀, 哈哈哈
    [版主回覆03/14/2008 15:41:00]通少:   ok...都唔飲住喇!! 早排又飲得幾多嘅,哈哈!!

    ReplyDelete
  7. 你要食清d喇,個肚唔舒服真係好辛苦~~
    [版主回覆03/14/2008 15:43:00]檬檬:   早排你肚仔就腸胃有啲唔舒服,而家到我...但依幾日食咗清淡野好好多喇!! 你有心!! 我哋大家都要Take care!!

    ReplyDelete
  8. 太多辣野,會唔會熱氣得濟?食番d清清地既野先再食過辣野啦!
    [版主回覆03/14/2008 15:46:00]Mui:   連續兩日都麻辣火鍋,真係唔熱氣就假喇!! 哈哈!! 依兩日都已經食清好多,個肚舒服咗好多喇!! 我今日都有食薯片,我諗好返喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  9. 冰冰Tracy Ice13 March 2008 at 01:41

    不过,吃惯了辣的东西要改也不容易,因为,我也很爱吃辣yeh!
    [版主回覆03/14/2008 15:48:00]歐冰冰或張老太:   你講得岩!! 食慣咗辣, 真係改唔到!! 我依幾日雖然食清淡野,但都加咗啲黑胡椒粉!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  10. Vicky: ~個Wrap真係唔太夠喎,而且d料好似都唔太多! ~加國呢個冬天真係顛左啦,不停咁落雪,我知道你地一定係好凍好凍,因為我成日見你都凍到個鼻紅晒架! ~Brian想開車都唔好啦,出面咁大雪,開車實有太危險啦!叫佢忍下啦,春天一到,就有排佢用TT仔啦!
    [版主回覆03/18/2008 10:00:00]陶陶夫人:   ~個wrap 係電視就睇廣告又好似幾好食!! 所以,就係試食!! 但好細個!! 食又幾好食!! 但份量就少咗啲!! 如果係snack 就岩啲!! 正餐就非常夠喇!! 而且我又大食呢!   ~你果邊美國今年都落好多雨,反而雪就少!! 但而家仲係單位數字溫度!! 都幾凍下!! 我依邊就雪落唔停, 依家啲積雪, 積到啲路仲係好細條, 行路都要加陪忍讓!!   ~我鼻敏感, 所以,成日都鼻紅紅架!!   ~Brian好喜歡渣車架!! 依家無落雪,都可以渣下!! 但路邊積雪好多,所以,迫街邊位都幾高難度, 我都有同Brian講, 夏天就有排渣TT 仔仔架喇!!! ........依家我會盡量同Brian 去啲近屋企嘅地方買野 or 行街....有時係外國生活, 有時都要用下車先會方便啲!! 但就盡量去啲近嘅地方!

    ReplyDelete