暴風雪前夕

March 6 (thursday)      今日, 天文台話會係friday afternoon...會開始落雪, 而且依場雪weather-snow-3.gif image by vickyngkiki
, 係依個冬天,最多嘅降雪量的一次...總之,有個大雪暴,吹緊黎,仲話會落足30 幾個鐘頭以上!! 我聽到都驚!!  見今日放咗工有時間, 就同Brian 係超市入貨....入多啲野食, 以防萬一喇!  怕weekend 真係出唔到街!! 本來weekend 有節目架!! 我諗都要取消!

! 所以,係超市主要都係入打邊爐貨品!! 諗住無得出街,都可以玩下打邊爐drink-soup-5.gif image by vickyngkiki嗎! 哈哈!!
                   -----------------------------------------------------------------
        去到chinese 超市入貨, 就順便買個熟餸, 我返到屋企, 可以煮
少個餸就開得飯喇!! 哈哈!!


arrow-triangle_sky_b.gif image by vickyngkiki
去到超市,可能夜喇!! 都無咩人!! 今次主要入啲打邊爐貨品多!!0




arrow-triangle_sky_b.gif image by vickyngkiki
今日又食綠咖哩,但就食咖哩什菜雞囉!! 上次,啲咖哩用淡奶,今次就用椰奶, Brian 話椰奶好食啲喎!! 仲有係超市買咗個熟餸,就係梅菜扣肉囉!! 都幾野味架!! 哈哈!! 0




arrow-triangle_sky_b.gif image by vickyngkiki
其實, 場暴風雪都未落, 但我屋企樓下個前門 and 後門都仲有好多雪未溶架!! 我唔敢相信,weekend 場雪, 落完, 我屋企樓下會變成點呀!!!0



 


6 comments:

  1. 冰冰Tracy Ice10 March 2008 at 01:15

    喔,一定冻到飞起吧?
    [版主回覆03/13/2008 14:33:00]Tracy Au:   都幾凍架!! 我出街,包到自己得對眼咋!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. d雪好厚呀 !!  見到都覺得凍呀 !!
    [版主回覆03/13/2008 14:37:00]new beauty sandy:  ~啲雪厚到,連政府都驚!! 因為政府又要spend $ 請啲鏟雪工人不眠不休係咁鏟雪!!   ~講真,如果唔出街就唔會好凍,因為有暖氣嗎!! 如果出街,包到自己實晒呀!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 哈﹐你去嗰間係咪downtown T&T呢!?  我唔係住DT﹐但都行過幾次﹐好好行﹐無上面嗰D咁多中國人。
    [版主回覆03/13/2008 14:41:00]Bobo:   你又幾眼利!! 認得出係downtowm T&T...你唔係住downtown 都行過幾次呀!! 我都係間唔中先去唐人超市,因為我屋企近啲西人超市,都解決到我生活嘅必需!!哈哈!! 不過,依間T&T 真係多啲西人去買野架!!

    ReplyDelete
  4. 我睇新聞話落雪落得好勁,你買定野食就啱喇,返到屋企就可以整~~~
    [版主回覆03/13/2008 14:45:00]檬檬:   ~你連我依邊新聞都留意埋...thx 呀!   ~香港新聞都有講,關於加拿大啲雪咩!! 咁依場雪都幾犀利喎!  我就係聽天文台講,話要落啲好得人驚嘅雪,所以,作出prepare囉!!

    ReplyDelete
  5. 我都有睇到新聞話落雪落得好勁呀.....
    今年天氣有些反常,唔止加拿大呀,其他地方都係咁呀!
    你又煮綠咖哩,仲轉了材料,相信一定真係好好味,Brian先會叫你咁快又整多一次啦!
    梅菜扣肉我唔鍾意食架,一見到少少肥肉就好驚...但老公就鍾意呀!
    [版主回覆03/13/2008 14:58:00]爆炸魔女:   ~我今次依場大風雪,竟然香港新聞都有講呀!! ...但都要多謝你,你連我依邊新聞都留意埋!!!   ~我都覺啲天氣反常咗好多!! 今年,香港多突然間凍咗好耐喇!! 而且,中國東南方都落雪,真唔相信!!  連有時因為天氣關係,連之前預計嘅節目都做唔到!!我而家都希望夏天快啲到!!     ~Brian話想食多次綠咖哩,我咪煮囉! 有時煮野食,有人欣賞,令我煮飯信心大咗, 夠膽研究多啲其他嘅餸菜...   ~我都好怕食肥肉,但一次半次,就無所謂, 咁Brian仲意食梅菜扣肉嗎!! 所以,就陪他食囉!! 我之後,都迫他食多啲水果補數架!!哈哈!....你見肥肉就怕!! 怪不得你身型比較瘦喇!! 哈哈!! 不過,你面色好健康,唔需要話點增肥!! 哈哈!!  

    ReplyDelete
  6. Vicky: ~嘩,你地個chinese 超市好大好乾淨呀,真係行都行得舒服好多! 我真係好想move去你地o個邊住呀,雖然你地成日落雪,但我一d 都唔介意架! ~你地兩個咁買法,令我諗起以前香港打風,d人去超市入定貨 既情景呀~ ~ 梅菜扣肉我呢邊好難買到,我老公話佢好日都見唔到有得買,除非係去餐館食就有!
    [版主回覆03/18/2008 05:31:00]陶陶夫人:   ~我依邊有啲chinese supermarket 比較大規模, 有啲細supermarket 為咗型合啲, 都會有好多discount, 但我去開依間chinese supermarket, 又比較西化 and chinese 兩樣mix 埋架!! 所以, 我就比較喜歡去相中依間,相中依間係我屋企附近開咗無幾耐, 我以前, 買野多數去西人超市, 買醬料先去啲chinese 超市, 仲要滾水淥腳就走, 因為有啲chinese supermarket 比較無咁clean 架!! 但價錢就會平少少!  如果你黎多倫多, 我帶你行超市吖!! 早幾年, 我去過溫哥華, 溫哥華啲chinese 超市仲好, 仲乾淨,仲大規模呀!!!!!   ~大風雪,又幾似香港打風,哈哈! 雖然,大風雪啲超市唔會close, 但此終買野無咁方便, 所以,預早知有大風雪就會買定野食, 打邊爐, 因為打邊爐又玩得,又好食,最緊要係方便!!   ~依個梅菜扣肉係chinese supermarket 熟食部買架!! 我男朋友好仲意食, 所以,就買返屋企做餸,, 但依個dish好肥架!! 而且, 我又唔係好仲意食梅菜扣肉,  都係一年食一,兩次算喇!! 早排, 係相中間chinese supermarket見到有梅菜扣肉罐頭賣! 係梅林牌, 但我未試過好唔好食, 如果你餐館個啲梅菜扣肉好食, 就去餐館食喇!! 你又可以慳啲功夫, 唔洗煮dinner...哈哈!! 如果你唔介意, 我可以寄一罐梅菜扣肉罐頭比你架!!

    ReplyDelete