Easter Holiday

March 22 (Saturday)   人都未起身,已經有surprise!! Brian 好早落街買麥當當早餐
chickebugersss.gif image by vickyngkiki

drink-coffee-3.gif image by vickyngkiki
上喇!! 我真係眼都未增大, 就食野喇!! 我竟然食唔晒一個豬柳漢堡, 自己都突然!! 哈哈!! 食完早餐, 其實,仲好想瞓
little-boy13.gif image by vickyngkiki
架!! 但無理由放假都唔出街行下!! 所以, 就換衫
fashion-2.gif fashion image by vickyngkiki
出街, 去商場行囉!! 首先去future shop (電器店)行下!! Brian 見電視, 新器, 電力產品,就好開心!!


arrow-red.gif image by vickyngkiki
朝早食嘅麥當當早餐! 多謝Brian 一早起身落街買!0



arrow-red.gif image by vickyngkiki
去電器鋪行!! Brian 見到有新game 出, 又玩下先!!0






  行完Future shop (電器店), 就見到有一間新開店鋪,..叫Golf Town (高爾夫球店) 就入去睇下!! 嘩!! 裡面好大!! 好多高爾夫球用品買
6.gif image by vickyngkiki
!! 我仲睇中咗一套高爾夫球棍, 有啲衝動好想買!! 其實,我對golf
sport9.gif image by vickyngkiki
都好有興趣架!! 但我都幾年無打golf 喇!! (懶咗4 年無打)  而且, 我以前學啲野都好初步!! 到而家可能唔記得晒!! 所以,買棍都係要諗諗先!!


arrow-red.gif image by vickyngkiki
我就係仲意粉紅色依套golf set!!! 我以前玩golf 都係玩Brian 個套咋! 以前, 成日去Golf 專門店揾, 都見唔到岩自己心水! 今日見到套比較岩自己嘅 golf set!! 但我太耐無玩喇!! 都唔知買咗....自己仲會唔會打golf!! 所以, 都係返屋企諗下,先至買!! 0






  行完Golf Town, 就去咗行Sherway Garden 商場!! 可能,依個Easter Holiday 得依日啲商場先會開門營業, 所以, 今日個商場特別熱鬧!!連揾個車位house-Iks-Garage-icon.gif image by vickyngkiki
都好難!! 入到商場仲人頭湧湧, 我行咗陣商場都無咩特別野要買!! Brian 就提議去Food Court 食啲野!! 我無咩胃口, 個早餐好似仲未消化咁,..... 所以, 我就叫Brian 求其買個沙律food-salad.png image by vickyngkiki
比我!! 而野飲, 就係去中獎杯咖啡店買
drink-cafelatte-cupttino.png image by vickyngkiki
!!  食完一個清清哋嘅下午茶就返屋企喇!! 我返到屋企竟然入房瞓着咗!! 瞓到成晚上九點先醒!! 哈哈!! 醒咗就去一間事先篇排嘅食店食dinner!!


arrow-red.gif image by vickyngkiki
行街行到攰!! 去咗食一個下午茶,食咗個pasta salad and 一杯中獎杯熱奶茶! 我今日又中咗杯免費coffee ! 我仲撕開中獎杯嘅字句! 留返有需要先飲!!0



依間chinese食店叫"大有名糖",  我聽過啲Blog 友講過, 又聽過三妹講過!! 口埤都幾好!! 所以, 就去試下!! 入到去一打開menu, 啲甜品好吸引呀!! 但我無理由dinner 都未食, 就食甜品先!! 好似個次序唔岩!!  所以, 我order 咗個米線
07A5ADADB1B4A1B9CF2F02A4A4B4A1B9-6.gif image by vickyngkiki
食先!! 之後, 當然order 甜品喇!! 我叫咗一個叫做"楊枝金露什果撈" 真係幾好食!! 又唔係好甜, 又幾清!!very good!! Brian 一邊食, 一邊話要聽日再黎依間食店再食過喎!! 哈哈!! 但依間食店比較離我哋屋企遠咗少少! 都係經開先食喇!!


arrow-red.gif image by vickyngkiki
依餐dinner, Brian 食咗一樽梅菜扣肉飯 and 一杯峰蜜綠茶, 而我就喇沙雞米線!! 甜品, Brian 就食溜漣西米撈, 而我就楊枝金露什果撈, 全部都好味!! 依間食店好細心, 有香港雜誌任睇!! 而且每個客人都有一杯紅棗茶!!0







 
edge-baby.gif picture by vickyngkiki
   

March 23 (Sunday)
依日係最後一日Easter holiday
happy-face-easter.gif image by vickyngkiki
喇!! 時間真係快!! 我同Brian 係今日都無咩特別節目架!! 我成1pm 先起身
hello-wake.gif image by vickyngkiki
, 之後,就落街買報紙
read-news-2.png image by vickyngkiki
, 返屋企慢慢睇, 但買報紙途中, 經開藥房, 我見到有盒好cute嘅hello kitty
kitty1.gif image by vickyngkiki
膠布, 我忍唔到手, 就買咗佢返屋企喇!!  啲 kitty 膠布係Johnson and Johnson, 啲膠布應該係有效力嘅膠布!! 哈哈!!
    到夜晚個dinner, 我整咗啲雞湯
drink-soup-6.gif image by vickyngkiki
, 黎打邊爐, 食清清哋嘅邊爐
drink-soup-5.gif image by vickyngkiki
!! 食得好舒服!! 復活節假期就完喇!!


arrow-red.gif image by vickyngkiki
依盒就係kitty 膠布喇!! 好cute 架! 一見到就忍唔到手, 要買! 哈哈!! 而夜晚就打個清湯邊爐!!0



17 comments:

  1. 冰冰Tracy Ice25 March 2008 at 04:27

    对不起,又来打扰你。。哇,VICKY果然是个KITTY迷。。你怎么没把你的收藏品POST给我们看的?
    [版主回覆03/27/2008 05:33:00]歐太太@比樂太太:   ~ 唔好話打扰我!! 你都無!! 哈哈!!   ~ 係呀!! 我係kitty fans 所以,好仲意kitty 野架!! 但如果買kitty 野,多數都係買實用嘅野!!

    ReplyDelete
  2. johnson 有出hello kitty 膠布?
    [版主回覆03/27/2008 05:35:00]小威威:   我好似以前都見過Johnson 出kitty 膠布!! 但今期啲膠布幾好睇,就忍唔住買囉!!

    ReplyDelete
  3. Vicky,
    ~i like your johnson bandage ar...so cute!!! u are kitty's fan!!?!
    ~are all man like shopping electronic shops!?!?!?!
    [版主回覆03/27/2008 05:39:00]MaGGie:   ~ 係呀!! 我係kitty fans 黎架! 但我多數買kitty 嘅野都會買實用嘅kitty 野架!! 哈哈!! 而屋企近排用晒膠布,....我見到依盒kitty 膠布咁特別咪買黎用囉!! 哈哈!!   ~ 我相信男士係比較喜歡電子產品! 因為我daddy 都係!! 哈哈!

    ReplyDelete
  4. 我發覺, brian 哩幾排成日都有出場喎, 哈哈哈
    [版主回覆03/27/2008 05:41:00]通少:   得我同Brian 行街,唔係你影我,就我影你喇!! 哈哈!! 依日我渣相機多!! 所以,Brian 就上多咗鏡囉! 哈哈!

    ReplyDelete
  5. 膠布好得意,比我實唔捨得用
    [版主回覆03/27/2008 05:43:00]Mui:   都唔洗唔捨得用!! 因為一盒有成20塊架!! 用少少都得!!

    ReplyDelete
  6. 果合膠布我之前都有買返H.K 送比個kitty fans , 佢話好似H.K 冇!
    Walmart 都有得賣,可能平D !
    [版主回覆03/27/2008 05:47:00]高貓貓:   ~ 係咩,原來香港無依啲kitty 膠布架!! 我第時返香港,都要買多幾盒返香港送比人先得!! 你成日都好有朋友心,你返香港都買一大堆禮物,返香港送比朋友and 家人!!   ~ 我平時去Walmart 都滾水淥腳,好少留意到有無kitty 野賣添!! 多謝你話我知,我下次會去睇下架喇!

    ReplyDelete
  7. 你就好啦成日有香港野食...我就要自己整
    [版主回覆03/27/2008 05:51:00]睛天娃娃:   ~ 其實,香港啲野食唔係好近我居住嘅地方, 都係放假渣車去食!! 平時都係自己整野食多!!   ~ 你係U.S 邊樹住架?? 我成日覺你住個道落好多雪!!

    ReplyDelete
  8. Brian真係錫你喇,一早落街買定早餐~~~盒kitty膠布真係好得意呀~~~比我都忍唔住要買左佢啦~~
    [版主回覆03/27/2008 06:02:00]檬檬:   ~係呀! 我懶瞓嗎!! 所以,Brian 要落街買早餐上黎!! 真係多謝Brian 呀!!   ~我都係咁話,盒膠布真係好cute,而且屋企又用晒膠布,所以,就買咗盒kitty 膠布返屋企囉!!

    ReplyDelete
  9. 哈哈 ~ 又買八卦雜誌睇 !!  keep 住 update 香港既娛樂新聞呢 !!
    [版主回覆03/27/2008 06:06:00]new beauty sandy:   啲八卦雜誌唔係我買架!! 係去食野間鋪頭提供架!! 我以前都會跟得香港娛樂新聞好貼,但而家邊有咁多時間吖!! 唔追開就無追喇!!

    ReplyDelete
  10. Brian咁鍚你...買早餐比你食
    [版主回覆03/27/2008 17:46:00]心樂:   如果等到我起身先出街,我諗已經無早餐賣喇!! 所以,我係依日好多謝Brian 買早餐比我食!!

    ReplyDelete
  11. 令我諗起之前Raymond都有咁做,的確幾開心架~~
    又係同Raymond一樣鍾意行電器舖,見到新game又要試玩,大細路~
    golf遊戲機就打過, 真既就未打過啦, 其實都唔平架, 就算筲箕灣有一個golf場, 但我哋都唔會打, 亦唔識打, 所以一定唔會睇兼打囉.....但女仔用粉紅色好睇吖.....如果你想再玩返既, 買都好既....否則好浪費架~~~諗清楚先啦~~~
    我就未試過食pasta salad, 味道如何? 原來就係呢杯中獎杯而中free coffee, 咁就可以同Brian一人一杯啦~good~
    其實加國有幾多日復活節假期架? 好似得6, 日咁少既? 香港就最多日, 比新年仲多, 好開心架~~~
    呢間餐廳唔錯喎, 好味之餘仲有雜誌睇, 咁d人咪慢慢食, 睇埋d雜誌先走囉??!!
    我個fd送咗個電磁爐畀我, 我都未用添, 因為人少, 同埋買料都幾貴, 暫時都未諗住幾時先開爐用, 你嗰邊仲係比較凍, 所以打邊爐都仲ok既, 香港就熱返好多啦, 所以唔係咁適合囉~
    吉蒂膠布幾靚喎, 之前我見過米奇系列, pooh pooh系列添, 而家的確有好多唔同花款既膠布, 既美觀又實用, 知道吉蒂粉絲一定會買嘛~~~嘻嘻~~~
    [版主回覆03/27/2008 18:27:00]細細粒:   ~Raymond 其實都好體貼你!! 都有買過早餐比你食!! 你唔好再講Raymond 無情趣喇!! 哈哈!! 我都發覺好多男士好喜歡行電器鋪, 好似有個magnet 粘貼住咁!! 出街一定要行過先舒服!!   ~ 係香港打golf 比較貴!! 依邊打golf 無咁貴架!! 我幾年前打過,都打得好開心!! 但之後,唔知咩原因,無打喇!! 可能,我同Brian 打開果個場要清擦喇!! 我就無再打喇!!  當其事,  好想買套golf set 比自己, 可惜揾唔到合心水, 而家終於比我揾到喇!! 但要諗清楚買唔買好!! 因為,太耐無打喇!! 生梳晒喇!!學你話齋,費事浪費!!   ~ Pasta 沙律, 幾好食架!! 我夏天都有整啲pasta 沙律放係雪櫃, 到夜晚求其煎塊肉, 再加pasta on the side 就開餐喇!!  我飲依杯熱茶又中獎喇!! 好開心!! 我唔係時時飲,都中獎! yeah!   ~ 我復活節假,只係放friday 一日咋!! 連埋星期六,日, 當三日假期囉!! 香港好像成日有holiday!! 去短線旅行方便好多!!   ~ 我以前讀書果個年代仲多食店,有雜誌供應比顧客架!! 而家就越黎越少!! 我都唔知點解!! ....但有雜誌睇餐飯都會坐耐啲!! 而且,同Brian 講雜誌啲八卦新聞又可以傾一大餐!! 哈哈!!   ~ 你朋友送咗個電滋爐比你!! 就係你上次,有個朋友黎你新屋參觀, 她就送咗個電滋爐比你做入伙禮物?? 你留返冬天用喇!! 冬天,打邊爐最岩!!   ~ 我屋企已經沒有膠布喇!! 剛好依日買報紙果陣時見到!! 就買返屋企!! 我貪係hello kitty 而且,係Johnson 出!! 好似會有啲藥力,唔會得個樣!! 其實,我買kitty 野,都喜歡買啲實際啲嘅kitty 野!!  可以時時用!! 用時又會開心!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  12. 買八卦雜誌 我呢邊的八卦雜誌係過咗好多期架...唉~住你個邊真係唔同d架~
    [版主回覆03/28/2008 14:34:00]挑皮太太@ 美國:     我上面幅相啲雜誌, 係間食店免費雜誌供應比啲顧客架!! 我自己就少睇香港雜誌, 我依邊都有新雜誌架!! 但賣得比較貴囉!! 而過期個啲就平啲囉!!

    ReplyDelete
  13. 你就好啦, 一開眼就有得食.
    [版主回覆03/28/2008 14:37:00]海星:   多謝你黎我依樹探訪!! 我平時一到weekend 就瞓到好遲先起身,等得我起身黎,都無早餐食喇!! 都係多得男朋友買早餐,我先有得食!

    ReplyDelete
  14. 貓公館壹號26 March 2008 at 22:24

    我都有盒hello kitty 膠布!
    Brian 對你好好呀!買早餐俾你起身食!
    我哋得閒都鍾意行街睇electronics, games呀!
    [版主回覆03/28/2008 14:43:00]貓公館壹號:   ~ 我都估到你有hello kitty 膠布喇!! 因為我覺得你仲意hello kitty 多過我呀!! 因為你連kitty 風箏都有!!   ~ 我係weekend 好遲先起身架!! 如果要我買早餐就一定無得食!! 所以,Brian 就自己落街買, 等我起身先食!! 我都好感激他買早餐比我!! 哈哈!!   ~ 我哋都同你and 毛毛一樣架!! 一得閒就行electronics and games 啲鋪頭!! 但我只係識少少依啲野!! 我喜歡迫Brian 同我行kitchenware 多啲!! 因為我仲意整甜品囉!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  15. 冰冰Tracy Ice27 March 2008 at 03:13

    我还好啦,见到你们的留言就会很精神了。。哈哈。。
    [版主回覆03/28/2008 14:44:00]歐冰冰@比樂太太:   你真係覆得我好快!! 但身體最緊要!! 有時間真係多啲休息!

    ReplyDelete
  16. Brian真係錫你,一早落街買定早餐比你....你好似中開成日中woo
    [版主回覆03/28/2008 14:47:00]天使BB:  ~ 多謝你黎我依樹到訪!!  ~ 我weekend 好遲起身架!! 所以,Brian 一定要買定早餐先有得食!! 如果等我起身,真係唔洗止意有得食!! 哈!

    ReplyDelete
  17. Vicky: ~呢間"大有名糖"個名好得喎....哈哈...我諗9成9都係香港人開架啦!因為香港人最鍾意玩食字架啦!你講既糖水名,我都好想食呀,可惜我呢邊無呢,一係又要陶陶夫人自己整囉! ~你咁鍾意kitty,咁如果你去到日本點算呢?可能會買到破產架喎....哈哈 你知嘛?香港以前有間係Hello Kitty Cafe,整咩食物都有Kitty樣架,連餐巾都係,你實會好鍾意!但依家執左啦,反而台灣最近就開左間,有機會去台灣不妨去潮拜一下
    [版主回覆03/31/2008 16:15:00]陶陶夫人:   ~ 我依邊係某地區係好多香港移民架!! 所以,都有幾多係香港人開嘅食店架! 依間"大有名糖" 咁食字嘅鋪頭,唔洗問都知係香港人開喇!! 哈哈!! 依幾年多咗依啲新式嘅甜品店!! 個啲乜撈咪撈嘅甜品!!  以前係加拿大食中式甜品係要去涼茶鋪架!!  但就係食啲比較正統啲甜品, 好似芝麻湖,龜令膏, 雜果西米露,楊支金露,...個啲囉!!哈哈! 你黎依邊旅行,(飛過黎多倫多好近),我帶你去食下吖!! 或者我比依間食店個地址你吖!!  .....我成日以為係美國啲多人移民嘅地方! 會有好多香港移民架!!亦都會同加拿大一樣,會有好多chinese 野食架!! 但原來係唔多架!!   ~ 我仲未去過日本架!! 我其他啲屋企人就去過日本, 都有買啲hello kitty 物品比我做手信!! 我五妹直情話, 叫我結婚嘅honeymoon 一定要去日本,因為咩類型嘅野都關hello kitty 事, 哈哈!! 講到,我都好想去玩下!! 哈哈!! 但我多數會買啲hello kitty 物品,會係實際啲嘅用品!! 例如:杯蝶, 廚具...!!  kitty擺切就少買囉!!  

    ReplyDelete