新添廚房工具

March 13 (Thursday)

   早排,我有個加拿大blog 友買咗一個超值 Kitchen Aid 手動mixer
cooking-mixer.gif image by vickyngkiki
, 我自己好喜歡, 就問blog 友係邊樹買, 得知商鋪名稱後, 就叫Brian 放工,同我一齊去屋企附近揾!! 點知屋企附近果兩間店鋪, 都無入到依個手動mixer, 但比我發覺到其他廚房用具同埋 整蛋糕用具出售!! 我一見到廚房用具就兩眼發亮喇!!  自己左看右看
take-pic3.gif image by vickyngkiki
, 看得好開心!! 哈哈
!! 我仲買咗兩個焗盆返屋企添!! 一個係紅色長方形焗盆, 另外一個係黃色四方形焗盆!!  其實,初頭Brian 有啲唔願意我又買野, 後尾同Brian 講兩講
...就買囉!!哈哈!! 我都係有用先買!!

arrow-triangle_red_b.gif image by vickyngkiki
買咗兩個焗盆..一個係紅色長方形焗盆,另一個係四方形焗盆. (啲貼紙話係法國做架!)0



    買咗返屋企,當然係即刻用喇!! 首先, 我用咗紅色長方形焗盆, 用黎整咗個焗飯
food-dish-3.png image by vickyngkiki
做dinner
cooking-tool-fork.jpg image by vickyngkiki
, 但依個焗飯有啲乾, 所以,下次就有待改進!! 哈哈! 之後,整咗個朱古力芝士蛋糕
cake-pumpkin.png image by vickyngkiki
我都係第一次用新食譜學整,  所以,唔知個份量原來咁多, 因此, 無用到另外果個黃色四方形焗盆盛載住, 朱古力芝士蛋糕!!!! 謂有下次,整其他食品先用四方形焗盆喇!!


arrow-triangle_red_b.gif image by vickyngkiki
依個就係焗飯, 係白汁肉粒什菜焗飯, 上面加咗啲芝士...但原來食時有啲乾, 下次要加多啲白汁先得!!! ...另外張相係朱古力芝士蛋糕....依個芝士蛋糕, 唔洗用焗爐, 唔洗用蛋架!! 用啲朱古力漿,cream cheese, 忌廉,糖,魚膠粉, 混合一齊就得!! 但我落多咗少少魚膠粉, 所以, 依個朱古力芝士蛋糕唔夠soft...又係有待改進!!0




6 comments:

  1. 點解Brian唔係太想你買廚具呀?你鍾意呢d嘢,咪等如佢鍾意科技嘢啫!....佢都好少唔想你買嘢架!
    但廚具貴極都有限啦,係咪驚屋企太多嘢呀?...咁佢一舊二舊科技產品都一樣冇位喎,咁佢係咪又忍到唔買呢?
    我都有好多碗碗碟碟,但一見到好鍾意好鍾意就一定忍唔到手(只限Kitty啫!)...你都要留位俾Kitty廚具先得呀,都係唔好買咁多住喇!
    我覺得呢兩個焗盤size幾好喎,又 made in France,顏色又靚....用來焗飯、意粉都幾好Y.....
    我都試過焗一次飯,同你一樣,好乾身,之後冇再試喇!....不過,焗意粉又得喎!
    [版主回覆03/18/2008 17:40:00]爆炸魔女:   ~你講得岩,Brian好少唔買野比我!! 因為Brian 覺個黃色四方盆無咩用!! 所以,唔想買!! 而且,他話好少人整四方形蛋糕!! 哈哈!! 不過,我近排多咗野做,如果買新廚具,我一定食完飯,又攞啲食譜出黎研究!! 做小食!! Brian 又會覺得我係屋企揾多樣做,唔好好休息下!!  因此,初頭唔買!! 講兩講咪買囉!! 但我最後,食完飯,都無休息,....掛住係廚房做朱古力cheese蛋糕!   ~Brian啲新科技產品,真係換到,我自己都唔記得!! 有啲都幾貴架!!有啲產品都需要好多space 先容立到!!  如果唔用依啲新科技錢,我諗我每個月去名店買個名牌手袋都得呀!! 哈哈!!  但他愛好,我唔理喇!! 識可意止就得喇!! 好彩,我嗜好係整蛋糕甜品!! 如果我嗜好係鑽石就嚇親Brian喇!! 哈哈!!        ~我返香港一定會買啲kitty 碗返黎架!! 因為依邊好少有得賣架!! 但我唔知,我自己攞唔攞得到太多易打爛嘅野喎!!    ~原來你焗個飯喇!! 啲飯都係乾架!! 唔知點解!! 唔通要學茶餐廳咁,要用蛋炒一炒啲飯先, 先至攞去焗, 但咁樣咪好肥俐囉!! 係屋企都係清淡啲好!! 我焗個意粉,又ok...又唔乾喎!! 真係奇怪!!   ~我都係依兩個盆啲顏色sharp 先至想買!! 哈哈!! 用啲靚野煮飯,or整甜品,我自己會覺得開心啲架!!   

    ReplyDelete
  2. 你越嚟越多用具啦~~~
    我都好掉晒屋企啲碟同碗..
    買啲靚靚既... 但... 實比人鬧死...
    月啲靚碟盛餸... 見到都開心啲呀~~
    [版主回覆03/19/2008 08:27:00]畫:   ~我都覺我自己越來越多廚房用具喇!! 但見到有用果啲廚具, 我真係忍唔到手, 好想買!! 有啲廚具,已經比我自己意智力control 住唔好買, 如果唔係我啲意智力, 我諗我廚房仲多野!! 哈哈!! 如果第時買新屋都要買間大啲嘅廚房嘅屋, 比我裝啲廚房用具, 買買買!! 但依一日都唔知幾時!! 哈哈!!      ~你買廚具會比人鬧架!! 邊個夠大膽呀!! 你平時整得咁多excellent cake, 如果唔係啲蛋糕工具幫忙, 邊道整到依啲咁美味cake 吖!   ~用靚盆裝住自己心愛野食,食時令捨開心架!! 哈哈!! 起瑪,唔好食,都有個樣睇下!!

    ReplyDelete
  3. 哈哈...我都係...勁shop kitchenware...搞到冇地方放D野~
    [版主回覆03/19/2008 14:54:00]睛天娃娃:   大家都係kitchenware 嘅fans,...我有時會失控, 係flyer 見到kitchenware 特價, 我就會走去睇,之後,就買,買,買!! 但都係唔好買咁多!! 真怕屋企無位放!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  4. Vicky: ~講到買kitchenware,我都唔夠我老公黎呀,佢最鍾意就係睇呢part架啦, 我都係同佢一齊之後先鍾意呀! ~其實Brian唔買俾你又點可以食到咁多美食呢,佢唔想你買可能係驚 你買左又唔用或用唔著囉,都係為你好! ~我其實都好想買多d用具同碗碟架,但呢邊實在太貴啦,自己又想買d 日本碗碟,依家我要等下次返香港或去日本買啦!
    [版主回覆03/19/2008 15:14:00]陶陶夫人:   ~你先生好仲意煮飯架!! 咁仲意買kitchenware !! 好少男仔喜歡買kitchenware!! 我都係拉Brian去kitchenware 店鋪,他先會同我去!!不過,如果自己個廚房啲kitchenware 多,煮咩都會方便啲!!   ~其實,我次次買完新嘅kitchenware 都會好快試用!! 有時放咗工,食完飯,我就入廚房試新嘅kitchenware, 試到好耐都無得休息!! Brian都係想我休息先唔想買kitchenware 比我, 但我係店鋪講兩講,Brian 就會買架喇!! 哈哈!!   ~你都覺係外國地方, 好難揾到啲靚碗蝶!?? 我都揾咗一倫!! 其實,多倫多都有表磅好多日本碗蝶店鋪,但我覺唔係好靚,溫哥華有啲日本碗蝶店鋪, 都幾好!! 我試下叫Brian 同我去睇下!!無先返香港買!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  5. 我都好想買呢種焗盆架,可惜我無買焗爐,所以都係睇吓就算.....個盆好靚丫,BRIAN可能覺得你成日買嘢啩, 又可能覺得有無呢隻盆都得,所以唔想你買嘢囉~~~
    其實你係咪一次買幾多整蛋糕既材料架, 周不時都會整個蛋糕食, 睇就好似咁快又有一件, 但其實我覺得麻煩架~~~HAHA....所以當然無整啦~~~
    [版主回覆03/19/2008 15:26:00]細細粒:   ~他成日都唔知我買啲kitchenware 用黎做咩!! 哈哈!! 但每次買咗就會即刻試用!! 有時為咗試用新嘅kitchenware, 整到好夜先瞓, Brian 最怕我唔夠瞓架喇!! 哈哈!   ~你都可以襯焗爐有特價, 買返個黎用!! 焗爐除咗可以整蛋糕, 都可以整到好多其他野!! 焗雞翼,焗豬扒,焗叉燒!! 都好方便!! 都用焗爐煮餸食!! 有時一放工,就攞雪櫃啲醃肉出黎!! 即刻放係焗爐, 之後,去沖涼, 再之後,切下菜!! 咁焗爐啲肉就差唔多食得!! 好方便!!   ~我以前都有睇啲食譜,我初頭都覺好復雜架!! 但當自己需要煮時, 就唔覺復雜架喇!! 你入入下廚房就會慣架喇!! 我以前連粥都唔識煲,煮煮下就會慣, 從中攞到經驗, 慢慢會有改進架 喇!

    ReplyDelete
  6. Fatgarfield 肥加菲18 March 2008 at 16:37

    I love baked rice, I'm sure you'll get to use this new pan a lot!
    [版主回覆03/19/2008 15:30:00]fatgarfield:   ~你都仲意baked rice 架!! 等我得閒啲去你個blog睇下你點整焗飯先!!    ~我買襯新嘅kitchenware 都會試一倫架! 哈哈!! 不過,我覺廚房有多啲工具,煮飯會方便啲!!

    ReplyDelete