春天好像來臨

March 26(Wednesday)
         其實, 過咗Easter holiday 之後, 我都無咩特別野發生, 好平淡!! 係間唔中渣住個相機周圍影下相
hello-kitty-pic.gif image by vickyngkiki!! 依家同大家分享我影過啲咩!!

         噚日,仲落咗一陣雪,天陰陰, 我仲同自己講..... 等到四月喇!! 就會無咁多雪架喇!! 可以唔洗因為天氣而咗外出街節目!!......今日,突然間好好天, 有太陽weather-sun-2.gif image by vickyngkiki之外, 而且幾暖! 但氣溫仍然係單位數字!! 但我見到啲積雪,越黎越細, 條行人路越黎越寬闊, 好開心呀!! 但我無因為特別多陽光而走出街行, 我如常, 返屋企煮飯食!!   我今日好想食udon, 就煮咗個炒udon比自己!!  Brian 就話想食飯, 我就整咗個餸加碗飯比佢囉!! 因為我哋係閒日,食得好求其架!! 哈哈!!




arrow-t-blue.gif image by vickyngkiki
第一張相係噚日影架!! 地濕濕,而且仲落緊啲飄雪仔!! 第二,第三,第四張相都係今日影架!! 個個都穿着得好薄, 陽光又猛, 好像春天已經來臨咁!! 但天文台話聽日落返雪喎!!0










arrow-t-blue.gif image by vickyngkiki
我嘅dinner係炒烏冬(黑色個碗), Brian 嘅dinner係肉粒豆腐 (麻婆豆腐) with rice 囉!! 白飯無上鏡!! 0




         今日,Brian 放工第一時間打電話
黎同我報喜!.....原來,他今天飲咖啡
drink-cafelatte-cupttino.png image by vickyngkiki
,終於, 可以中咗獎喇!! 哈哈!
! 其實, Brian 每日都會飲一杯咖啡或者熱茶!! 但自中獎杯出現之後, Brian 都一直飲呀飲, 我計過他差唔多飲咗成個月,  而家先中咗一杯免費咖啡獎!! 他話要我係依度(blog)同他報喜喎! ...恭喜你呀
!! Brian!



arrow-t-blue.gif image by vickyngkiki
依家我同Brian 啲中獎走勢係.....三杯免費coffee and 一個免費donut 囉!! 我就好好彩贏咗三次, Brian 差不多日日飲, 只有一杯有獎品咋!!! 但他有一杯飲品有獎,已經好開心喇!! 哈哈!!0





    

11 comments:

  1. 咁好運既...成日都中獎
    [版主回覆03/28/2008 16:30:00]心樂:   都係間唔中咋! 哈哈!! 其實,都係貪玩多啲!! 哈哈!

    ReplyDelete
  2. Vicky, 我住o係Midwest架...其實都唔係落好多雪唶...睇落加拿大落得多D窩~
    [版主回覆03/28/2008 16:33:00]睛天娃娃:   原來你係mid-west 居住!! 我依邊係今年係特別特別多雪!! 曾經落足成日雪,都唔想停!!

    ReplyDelete
  3. 我太太都成日中, 哈哈, 但我想中架車多啲, 哈哈
    [版主回覆03/28/2008 16:34:00]通少:   我都係咁話!! 我都係想中架車多啲!! 都係早啲瞓,發個夢,可能會開心啲!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  4. 我無你地飲咁多咖啡,都係一個禮拜買到一兩杯,無中過呀!你同Brian真係lucky啦!
    [版主回覆03/28/2008 16:37:00]Mui:   我自己都飲得少,都係一星期, 一起兩杯止!! 但Brian 就日日飲架!! 我唔係成日飲都中咗三次, Brian 有少少唔"份"氣架!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  5. Brian日日飲都唔夠你中得咁多次~~~
    [版主回覆03/28/2008 16:39:00]檬檬:   你講得無錯呀!! 所以,Brian都有啲唔"份"氣架!! 哈哈!!

    ReplyDelete

  6. welcome to my blog~~~=^.^=
    http://hk.myblog.yahoo.com/LittleB-GroceryStore
     

    [版主回覆03/28/2008 16:39:00]little b:  

    ReplyDelete
  7. 而家d天氣真係幾反常架, 有時天氣幾好都會突然變差........
    凍時又會突然暖d, 之後又凍返, 好奇怪........最擔心係越嚟越熱, 無咗冬天囉~~~@@
    [版主回覆03/28/2008 16:44:00]細細粒:   我都覺啲天氣好反常!! 有時着咩衫出街,都要望一望天文台先!! 噚日睇新聞先知南極啲冰裂咗!! 地球真係越黎越暖喇!!

    ReplyDelete
  8. 你地都好有中獎命...
    [版主回覆04/05/2008 04:23:00]小威威:   都唔係架!! 都係中細獎咋!!

    ReplyDelete
  9. 好快變肥佬?食donut?
    [版主回覆04/05/2008 04:24:00]Kai ming:   簡唔中食donut 都ok!! 唔會話太肥!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  10. Vicky,
    ~ i never have such winning experience!!! Brian must be lucky in enough !!! Go buy a mark six!!!
    ~ i like to play snow especially when i just stopped snowing~Miss that!
    [版主回覆04/05/2008 04:28:00]MaGGie:   ~ Sorry!我回覆得比較慢!!   ~ 我好少買649 架!! 邊有機會吖!! 依家飲咖啡都係中細獎咋!!想中大獎都無,哈哈!!   ~ 你過黎玩吖!! 今年多倫多好多雪!! 真係玩到你飽! 你都同大少黎加拿大玩吖!

    ReplyDelete
  11. Vicky: ~大家都好想春天快d到呀!凍既天氣真係出街都唔想呀! Brian都好搞笑,要你係個blog度同佢報喜,咁好啦! Brian san: 你要加油呀!我知你好努力架啦,飲左咁耐先得一次獎,但唔緊要架,仲有千千萬萬(誇張中)既獎等你拎架!奧運都係最buy d有體育精神既運動員啦,我睇好你架,要為加國港人爭光呀....我地NY呢邊既人個個都撐你架...."你知道嗎?你是追姣d!"(請再用普通話讀一次).................刪下一千字
    [版主回覆04/05/2008 04:34:00]陶陶夫人:   ~ 我依邊都唔知發生咩事!! 到今日(Apr 4)仲有雪落!! 而且仲好大風!! 啲風真係吹住我行!! 都唔知幾時到春天!! 想出街着衫會輕便啲!   ~ 我比咗你個message 比Brian 睇(Brian 識睇中文架!), Brian 都覺你寫啲野好好笑!! 他話會"繼續努力"多謝你鼓勵喎!! 哈哈!!

    ReplyDelete