洗, 乾衣機砌好喇

March 7 (Friday)
    下午時份 lunch time 就急急腳, 返屋企house-financial-building.gif image by vickyngkiki, 因為有專人上黎砌cookingtool8.gif image by vickyngkikicookingtool7-1.gif image by vickyngkiki
個洗衣機and 乾衣機cookingtool4.gif image by vickyngkiki. 由於我需要個乾衣機"答" 上去洗衣機上面, 又要搏啲水喉管, 所以,啲砌洗衣機哥哥,都話需要耐少少時間先搞掂, 無法喇!! 都要等, 但個砌洗衣機哥哥都好有禮貌, 而且見佢 搬野都好小心....都應該唔會亂黎!! 我哋都好放心!! 整咗45 分鐘到就OK...個砌洗衣機哥哥仲同我哋一齊試洗衣機 and 乾衣機添!! 服務very good!!  雖然, 砌洗衣機 and 乾衣機時製做啲垃圾cookingtool9.gif image by vickyngkiki.....事後都好多工夫,要執and 掃!! 但有洗衣機 and 乾衣機砌好晒喇! 有得用喇!!而家廚房好整齊晒!! 所以, 事後多啲野執都唔怕!! 哈哈!!



                   
edge-line-flower1.gif picture by vickyngkiki


    個砌洗衣機哥哥走咗,Brian and me 都返番工, 依個時候,我見個天, 都檬晒喇!! 已經開始落飄雪
weather-snow-2.gif image by vickyngkiki....我諗個大風雪黎緊喇!! 到晚上天氣仲開始有點冷, 啲雪仲係咁落, 所以, 我同Brian 係屋企打邊爐drink-soup-5.gif image by vickyngkiki開支紅酒,無出街, 就係咁過friday  night 囉!! 哈哈!!

                     
edge-line-flower1.gif picture by vickyngkiki



arrow-triangle_purple_b.gif image by vickyngkiki
部洗衣機and 乾衣機砌好喇!! 用得喇!! 而家廚房幾整齊!!0



arrow-triangle_purple_b.gif image by vickyngkiki
個砌洗衣機哥哥走咗之後, 望出街就開始落緊飄雪喇!!0






arrow-triangle_purple_b.gif image by vickyngkiki
個洗衣and 乾衣機砌完, 我有好多事後工夫要執, 掃埋一大堆螺絲 and 多餘水管, 唔要架喇!!,,,, 而且我仲要剪細啲紙皮先可以放去垃圾房呀!! 由於個垃圾房個地方好細, 如果我放咁大張紙皮係垃圾房, 個垃圾房道門, 就一定關唔到, 我唔想垃圾房道門, 比我啲紙皮影響, 謂有自己係屋企....係咁剪細啲紙皮囉!! 人哋唔知,以為我執紙皮攞去賣添!! 哈哈!! 0




arrow-triangle_purple_b.gif image by vickyngkiki
放工時份,周街都白晒喇!! 而Friday dinner 就係打邊爐 ...依張相,我食咗一倫先記得影, 哈哈!! 今次,又係食麻辣火鍋!! 今餐仲有飲紅酒配邊爐添!! yeah!!0


10 comments:

  1. 砌完之後.. 啖下哥哥收埋垃圾!~...
    [版主回覆03/13/2008 15:02:00]小威威:   因為我依邊啲垃圾要分類架!! 而且個哥哥都幫我砌洗,乾衣機好辛苦!! 自己丟垃圾,都唔係好辛苦!! 而且,可以分類丟,我仲開心!!

    ReplyDelete
  2. 嘩...放工時個既窗外雪景好靚呀
    [版主回覆03/13/2008 15:09:00]心樂:   咁岩,天黑黑,我屋企對面間church又開咗燈,所以,望落去好似聖誕卡啲情景!! 但出面啲天氣都幾凍架!!

    ReplyDelete
  3. 真係多雪到爆呀, 你就歎啦, 飲紅酒睇雪景, 我就.....要剷雪呀
    [版主回覆03/13/2008 15:14:00]通少:   ~我都聽天文台講,你個邊仲多雪呀!! 你慢慢鏟雪,仲要小心啲鏟呀!! 攰就休息下喇!!我仲要係你啲食譜攞靈感架!! 哈哈!!   ~支紅酒,係Brian工作上啲朋友送架!! 見屋企有紅酒就自自然然飲架喇!!...係咁岩落雪飲,唔係特鄧單嘆比你睇架!!

    ReplyDelete
  4. 點解星期五你可以喺lunch time時等個砌機哥哥既, 而且係你哋2個, 話就話咗45分鐘, 但好似好耐咁, 之後你哋又返工? 始終我覺得你哋嗰邊係休閒好多咁, 而且好似好早就收得工, 應該唔錯呢~~~
    [版主回覆03/13/2008 15:30:00]細細粒:   ~咁砌機哥哥,係依段時候先得閒嗎! 而且,明知打後個幾日會落超大雪, 有咩都係落雪之前搞咗先喇! 遲啲落咗雪, 砌機哥哥啲時間一定亂晒架!! 。。我同Brian分呼啲砌機哥哥,臨到我屋企10 分鐘之前,一定要打電話通知我哋其中一個, 我哋就會飛的返屋企開門!! 我哋工作地方好近屋企架!! 飛"的"都係5分鐘就到!!  由離開公司(剛好Lunch 時段), 到砌機哥哥砌機, 之後,返埋公司都係45 分鐘!! Lunch time 有一個鐘,我仲有時間,食件餅先再做野!! 哈哈!!   ~我都未係過香港做野,唔知香港工作係點...我同Brian 都經歷過開OT,好夜先返屋企嘅階段, 而我夜晚都試過去進修, 工作上都係好忙..., 好多野做!! 我只係覺依邊啲人心態比較樂觀,所以, 感覺上好休閒!!

    ReplyDelete
  5. 好大雪,左下角將相仍好有christmas feel。Hotpot dinner is very suitable for cold weather !
    [版主回覆03/13/2008 15:36:00]Happy Girl:   ~你講我先知左下角張相好有聖誕節嘅感覺!! 我望真啲先覺得似!! 我依邊唔知做乜, 隔無一陣就落雪!! 我"鄧" 鏟雪啲人辛苦呀!!   ~早排香港天氣凍,我都見你整hotpot dinner..整到好expert 添!! 我仲記得,你煲薯仔蕃茄湯做打邊爐湯底!! 我打邊爐,好求其,自己仲意食乜,就攞去淥!! 連個湯底都係喺超市買果啲現成咋!! 但冬天,打邊爐真係好舒服,因為食完成身暖晒!!

    ReplyDelete
  6. 個廚房真係好整齊呀~~~個雪景好靚呀~~~
    [版主回覆03/13/2008 15:40:00]檬檬:   ~我喜歡整齊嗎!! 但有時煮飯時,都好難整齊,有時都煮完飯,廚房都七國咁亂架!!   ~多謝,你讚我影啲雪景靚,哈哈!! 我今年依邊成日落雪架!! 我希望夏天快啲到!!

    ReplyDelete
  7. 你就好啦,唔洗剷雪,里場雪真係大得緊要!
    [版主回覆03/13/2008 15:43:00]Mui:   ~你點呀!! 好返啲未呀!! 我諗你都係興份得濟,所以,冷親喇!! 哈哈!!   ~我諗你唔洗鏟雪掛!! 你哥哥今次有無幫你鏟雪呀?? 講真,我都估唔到三月都落咁大場雪架!!  

    ReplyDelete
  8. 部washer & dryer係新買架????
    [版主回覆03/13/2008 15:47:00]flying cupcake:   兩部都新架!! 你見到黃"甘甘" 個啲係保護膠紙黎架!! 我未"meng"走!! 唔知係咪因為黃"甘甘"啲膠紙令你有錯覺呢! 覺得唔係新呢??! 其實,兩部機都係全白色!!

    ReplyDelete
  9. 終於都等到有人嚟砌喇,咁咪好囉,d機放係度真係好唔慣,好想快d整得整整齊齊架......
    乾衣機放係洗衣機上面,唔會壓爛嗎?
    見到你地加拿大幾乎日日都落雪,真係唔打邊爐都唔得呀.....
    [版主回覆03/13/2008 16:06:00]爆炸魔女:   ~我見到啲唔整齊嘅廚房都有啲唔順眼,而家砌咗, 廚房整齊晒!! 我可以開機洗野喇!! 我早兩日先開洗衫,而部機容量比以前大,仲係話save engry 機,好開心呀!!   ~乾衣機放係洗衣機上面,係無問題架!!  調轉就唔得!! 因為洗衣機比較重, 而且操作時用大量水,又同啲水轉動,會更加重, 所以,唔可以上面,一定放係地下!! (我以前聽啲同學講過) 我依邊啲大廈,好多人都係咁安裝....洗衣and 乾衣機!! 而且砌機哥哥都話無問題,應該無問題!! 而且洗衣機同乾衣機中間, 個砌機哥哥好似整咗啲野鞏固住!! 因為砌機哥哥又用電鑽,又用柑....都好似好大工程咁!! 我以前個洗衣 and 乾衣機都係咁格局架!!    ~我都覺今年冬天成日變雪,而且每次落雪比例都比較多!! 落得多就好唔方便!! 我都特鄧買多啲打邊爐湯料,weekend 無得出街食飯,都可以打邊爐玩下嗎!!

    ReplyDelete
  10. Vicky: ~成日都唔記得同你講,其實你地張餐檯咁近個窗, 食野時一定覺得好好feel架啦! 仲有呀,你晚夜影既打邊爐set,我覺得好靚呀,好有 餐廳feel呀!
    [版主回覆03/18/2008 05:47:00]陶陶夫人:   ~哈哈!! 多謝你讚我屋企嘅格局!! 我同男朋友好少坐餐桌食飯架!! 因為我哋比較看電視!! 所以, 平時多數坐係電視機 面前張茶"機"食多!! 都唔係成日欣賞個景,哈哈!!   而我自己好仲意自己屋企出面個景架!! 因為朝早有好多車and 人行架!! 好有生氣, 但夜晚就好少車行, 所以,都好靈靜!!而且又望到教堂, 感覺好peaceful.      ~上面打邊爐張相, 我已經食咗一半先記得影相!! 哈哈!! 我哋得兩個人打邊爐食野嘅份量唔多,費事用細蝶逐樣裝住,所以,先用隻大蝶,每樣小食裝啲囉!! 都唔係特別學街果啲邊爐!! 只係我懶唔想洗咁多碗碗蝶蝶!! 哈哈!!    ~ 陶陶夫人,你好有心,逐一網誌回message 比我, 你好nice呀!!

    ReplyDelete