魔女大日子


         
hello-kitty-balloon.gif image by vickyngkiki
hello-kitty-balloon.gif image by vickyngkiki
hello-kitty-balloon.gif image by vickyngkiki
hello-kitty-balloon.gif image by vickyngkiki
hello-kitty-balloon.gif image by vickyngkiki


      今朝一起身
hello-wake.gif image by vickyngkiki
, 嘩!! March 24 喇!! 香港咪就係Mach 25 囉!! Queenie 你的大日子到喇!! 要快啲開個blog, 祝爆炸魔女:生日快樂先!!!! 祝你日日開心
hello-happy.gif image by vickyngkiki
, 做蛋糕越黎越好食, 最緊要係身體健康!!
kitty-music.gif image by vickyngkiki
happy birthday to you (Queenie)!

           
kitty-birthday1.jpg image by vickyngkiki
kitty-birthday1.jpg image by vickyngkiki
kitty-birthday1.jpg image by vickyngkiki

     我知我依篇blog,可能要等到你(Queenie) 去完澳門旅行
kitty-travel.gif image by vickyngkiki
先見到!! 但都希望你喜歡依個遲來的網上祝福!!


           
edge-hello-kitty-1.gif picture by vickyngkiki



       我本來諗住寫篇Blog, 加啲特別公仔icons 祝你生日快樂就算! 但好似唔係好夠! 所以, 我就諗住做個生日蛋糕
cake-hello-kitty.gif image by vickyngkiki
, 雖然,你不能食到!! 但望到張生日蛋糕相
hello-kitty-pic.gif image by vickyngkiki
,  我諗你都會
kitty-fly3.gif image by vickyngkiki
感受到依個蛋糕的味道!!  我一早已經買定咗做蛋糕基本材料!! 但個心一早話要做士多啤梨蛋糕
cake-cake-3.gif image by vickyngkiki
,  所以,  我到March 24 先買士多啤梨
veg-Strawberry-1.gif image by vickyngkiki
!! 咁樣望落啲士多啤梨
food21-1.gif image by vickyngkiki
會新鮮啲!! 點呀!! 你覺個生日蛋糕點呀!! 我覺個外貌好馬馬! 但味道賞算ok! 希望你會收貨喇
hello-kitty-heart1.gif image by vickyngkiki
!!  我都係第一次做忌廉蛋糕!! 哈哈
hello-kitty-smile.gif image by vickyngkiki
!! 所以, 我觸唔到查忌廉上去蛋糕的效果
hellokitty51-2.gif image by vickyngkiki
!!


               
arrow-red.gif image by vickyngkiki
hello-kitty-face.gif image by vickyngkiki
生日蛋糕0




               

               


              
edge-hello-kitty-1.gif picture by vickyngkiki

       今日我仲可以乘機食到蛋糕 and 開焗爐喇
hellokitty1.jpg image by vickyngkiki
!!  我會年年祝你生日快樂架
hello-shake.gif image by vickyngkiki
, and our friendship forever
hellokitty-hold-hand.gif image by vickyngkiki
!!  生日快樂呀!!

              
edge-hello-kitty-1.gif picture by vickyngkiki


**依篇網誌, 我set 咗只有兩個人能夠睇到!! 咪就係你and 我囉!!!哈哈!!

2 comments:

  1. Vicky:
    我噚晚已經返咗香港喇,但好攰,又要洗衫同清潔屋企,今晚又要去媽咪度帶阿仔返屋企,所以等到而家先有少少時間上網....我第一時間去你度睇,一睇到真係好surprise呀!
    我見到你真係特登為我開篇blog,已經好開心...跟住仲要見到你整咗個生日蛋糕俾我,我真係好感動呀!
    你整個蛋糕仔我好鍾意,好靚呀....淨係份心意已經無法計算喇!就算你只講Happy Birthday,我都覺得好足夠,而家你仲特登為我做咁多嘢,你叫我點可能會唔感動呢?
    我都唔知點樣多謝你好,又唔知應該點樣可以對你更加更加好.....你實在令我覺得自己真係好幸運,同埋非常幸運可以識到你....你成日都話我對你好,其實你對我仲好呀,我真係唔識點講呀!
    我已經買了少少手信俾你,真係買咗少少咋,因為澳門的特產都係杏仁餅同豬肉干多,其他都麻麻地...放心啦,我冇買肉類俾你呀,你要俾少少時間我處理,因為返嚟呢幾日都開始唔得閒,要預備定阿仔測驗,過幾日佢又開學喇,等我得閒少少就會去郵局寄俾你架喇!
    你唔好覺得唔好意思,真係我少少心意,同埋我想用多少少時間去處理份郵包,唔想求其寄咗就算呀,仲有我要好好寫埋封信呢,所以你要等一陣,我寄咗就會話你知架喇!
    我都要再多謝你一次,你整呢個蛋糕真係好靚呀,我知道一定好好味,因為充滿了你對我的心意,我收到晒架喇,仲有支蠟燭好得意,我都未用過呢款蠟燭,你真係花咗好多心思呀.....我好期待可以快d見到你呀!
    [版主回覆04/05/2008 04:59:00]爆炸魔女:   ~ 我好懶呀! 到依家先覆你生日啲message !!   ~ 我如果係香港!! 我真係會做個生日蛋糕比你架!(但緊係無街個啲咁好喇!! 但我知你會收貨架!) 我今次,都係第一次整依啲蛋糕,!! 但味道出其地ok 喎!! 連Brian馬馬哋喜歡忌廉蛋糕, 都主動話要encore食多件!!! 其實,我整依個蛋糕, 都係可以乘機試新甜品and 可以品賞埋!! 所以, 你唔洗太感動架!! 我知你開心! 我都會開心!!      ~ 支蠟燭係小型煙花(sparkler)黎架!! 我依邊係前幾年好流行用依啲saprkler 做生日蠟燭架!! 但依啲sparkler 好快就熄, 所以, 用用依啲sparkler 個壽星女/仔,要好快許願,好快影相先得!!    ~ 你呀!! 連去澳門(係for relax) 你都諗住買野比我!! 你仲唔關心我!! 真係好多謝你呀!! 我聽你話已經去郵局寄咗!! 仲要有埋信!! 我依家真係好期待呀!! 但你唔好再送野比我喇!! 我真係唔知點多謝你好呀!    ~ 你知唔知呀!! 我同你講skype phone 講得好興份呀!! 雖然, 我講野可能無你想像中咁感性! 因為成日都覺得我自己講野馬馬哋!! 聽人講野就多!! 哈哈!!  而且我成日怕嘈醒Brian, 所以, 講得細細聲,唔夠放!! 哈哈! 我依家突然間好想有個隔聲牆, 哈哈!!   我同你傾計, 你真係好健談, 咩都唔介意話我知!! 真係好鬼開心囉!! 你教仔仔啲方法又好好呀!! 我睇返自己, 都好似唔係好識教妹!! 有時都要Brian比idea 我先識教!!

    ReplyDelete
  2. 我同你傾計都傾得好開心呀,第一次同你傾完計,我仲即刻打電話俾老公話佢知,我可以同到Vicky傾計,真係好開心呀!
    我覺得同你傾計好舒服,你都一樣好健談呀,大家都冇dead air添....我仲成日好心急好想講多d嘢俾你知,所以成日都講唔停呀,哈哈,真係唔好意思!
    哎呀,我之前冇諗過你係咪感性架,我亦知道你一定同我一樣都好鍾意講嘢,因為你成日都話同妹妹講唔停嘛...而我亦一樣啦,我由細到大身邊都係男仔多,又點會怕醜呢?亦因為我習慣同男仔粗聲粗氣,所以由細到大我都唔係斯文架!
    雖然你同我一樣都鍾意講嘢,但你好斯文呀,可能你多妹妹,所以冇我咁粗魯......其實就算你係咩嘢類型,我都唔會mind,點樣我都一樣係咁開心....呢個blog實在太不可思議喇!
    [版主回覆04/07/2008 23:29:00]爆炸魔女:    ~ 依個blog 跟本就令我意想不到 喇!! 可以識到你!!! 我同你講完Skype 都有同Brian 講你架!! 我話同爆炸魔女傾計, 傾 skype phone 囉!!  Brian 仲話....Yahoo blog 話close 兩日, 你哋掛住對方, 要傾計補數喇!!! 哈哈!!!  唔知係咪妒忌呀!! 哈哈!!   Brian 仲話第時yahoo blog 話close 就close, 你哋都可以用skype phone 聯絡!! 我總之,同你傾計就好開心!!!! 我真係要早啲話skype phone 依個功能你知!!!! 我太遲話你知喇!    ~ 我都係依個感覺, 我哋傾計無dead air, 總之, 我哋好似咩都想同大家講先安樂!!! 我唔知點解, 又好想咩都話你知喎!!! 有時我同啲妹講野, 都有少少保留!!! 但同你講野 真係無咩保留架!! 有個句講果句!!! 好free 呀!我耐都無講野!講到 咁free 喇!!我一定知你唔會mind 我講啲野直腸排直肚喇!! 因為我哋大家性格都差唔多嗎!! 哈哈!! 就係因為 我哋係blog, 什至係寫信,已經建立咗一種無疑的信任!!!  估唔到自己係blog 有咁嘅期遇!!     ~ 你一啲粗聲粗氣都無!! 我係屋企, 或者同Brian 講野都唔會斯文架!! 啲語氣都同你係電話講差唔多喇!! 不過.我係夜晚怕嘈醒人情況下先講野,細聲啲!!我扮斯文咋! 哈哈!!平時同啲妹傾計, 我哋仲嘈呀!因為我啲五把口,斯文啲都講唔到野喇!!你知我哋係香港住,成日比啲街仿投數就知喇!! 哈哈!!    ~ 我有時真係好想用紙仔  mark 抵想同你講啲野!! 怕自己收信, or 收你skype phone 時太興份, 唔知講咩好!!有時我寄完信or 同你收完線, 都會同自己講, 點解唔記得同你講, 依啲個啲!! 哈哈!!我哋兩個都係心急人!! 好想咩都係短時間內話晒比大家知!!! 哈哈! 但我都係費事用紙仔mark 低, 好似太公式化!! 唔夠自然!! 我都係喜歡講咩就講咩架喇!!   ~ 我有係啲妹面前都提起你架!! 前排, Mrs, Field 啲曲奇餅係某大超市有特價, 我啲妹都即刻係msn通知我!! 問我洗唔洗買啲比你and 仲言仔食, 哈哈!! 我啲妹and 我, 已經留你係心目中喇!! 就算係生活小節上, 都會記起你!! 哈哈!!

    ReplyDelete