返屋企

March 16(Sunday)

       依個weekend 風和日麗, 一起身就看見太陽
weather-sun-smile.gif image by vickyngkiki
, 非常開心!! 起身無幾耐就同咗Brian去deal 電話
equip-Sony-Zuma-Cell-Phone.gif image by vickyngkiki
, 之後, 我就自己坐車
transportation-8.gif image by vickyngkiki
返媽咪屋企
house-person.gif image by vickyngkiki
, Brian 做完自己野, 夜少少就會上去我媽咪度!!

             
edge-pink-heart-1.gif picture by vickyngkiki


       一見到媽咪, and daddy and 細妹, 當然係出街飲茶喇, 但我哋依家人越黎越遲先飲茶, 成兩點先到茶樓嘆點心
drink-tea-set-1.gif image by vickyngkiki
07A5ADADB1B4A1B9CF2F02A4A4B4A1B9-13.gif image by vickyngkiki
!! 由於,個個都太遲食lunch, 啲點心一黎到就清晒!! 自己都無影到相!! 哈哈!! 食完lunch , 二妹要daddy 車她到一個商場會合, 二妹自己個男朋友!!  我哋成家人都唔想二妹渣車
transportation-car.gif image by vickyngkiki
, 因為我哋發覺, 每次二妹渣車, 她男朋友好像當她係司機般!! 要我二妹車出車入!! 有時去到二妹男朋友屋企門口, 依位男士仲未起身, 仲反過黎話我二妹自己早到!!! 我坐在車裡都覺過份!! 最過份係二妹男朋友明明有車都唔渣!! 一啲gentlemen 都無!! 我發完"爐 蘇"!!!

               
edge-pink-heart-1.gif picture by vickyngkiki

            

         講返, daddy and mommy!! 其實,我次次返去都差唔多節目!! 飲完茶,就同媽咪去超市
house-grocery.gif image by vickyngkiki
house_2.gif image by vickyngkiki
買餸返屋企煮, 係超市途中五妹話要整jelly 食
ice-cream-ice-1.gif image by vickyngkiki
!!! 我上幾次返媽咪屋企都有整小甜品返屋企比啲妹品賞!! 今次,五妹都話要自己整啲飯後甜品!! 哈哈!!!

arrow-orange-1.gif image by vickyngkiki
五妹整嘅o者哩, 有兩隻味, 有荔枝味同提子味!! 仲加士多啤利作裝飾添!0




                  
edge-pink-heart-1.gif picture by vickyngkiki



       同屋企人買完餸,返屋企, 我都未坐穩, 媽咪又比涼茶我飲!! 仲要飲兩大杯!! 飲完仲陪我daddy 落basement 做跑步機運動!! 當中daddy 又同我傾計, daddy 真係勁, 一邊做跑步機, 一邊仲傾到計, 比我都無晒氣喇!!

                  
edge-pink-heart-1.gif picture by vickyngkiki


       到夜晚, Brian 黎咗我屋企就開飯
food-eat-rice.gif image by vickyngkiki
!! 媽咪煮飯
cook-Fast-food-icon.gif image by vickyngkiki
真係快!! 我哋依餐dinner 又係魚餐!! 因為我屋企人都喜歡食魚
food9-4.gif image by vickyngkiki
!!  連湯都係魚湯!
drink-soup-3.gif image by vickyngkiki
! 食完飯仲同daddy and mommy打麻雀
hobby-mah-jong.png image by vickyngkiki
!!! 我同Brian 對麻雀都非常陌生,要五妹從傍指導!! 先知點玩!! 玩到零晨1點, 之後, Brian 同我, 四妹 and 五妹出街飲野!! 就係去咖啡店
house-Coffee-Shop-icon.gif image by vickyngkiki
飲中獎杯
drink-cafelatte-cupttino.png image by vickyngkiki
,喝足四杯都無一杯中!! 真激氣!!  但就同四妹 and 五妹講將來嘅工作, and 前途問題!! 由於我哋係生長加拿大嘅香港人, 有時揾工都會諗埋究竟去唔去香港!! 講依啲, 講到成零晨三點, 但我同四妹and 五妹都係床上繼續傾!!! 傾到零晨七點先瞓!! 哈哈!!  其實,我哋幾姐妹成日都傾計,  成日都講唔停!! 哈哈!       

arrow-orange-1.gif image by vickyngkiki
媽咪煮嘅dinner, 有陵魚肉煎蛋,煎午餐肉,搖柱上湯娃娃菜, 蒸青斑, 一隻凍蟹, 而係蒸魚旁邊,啲檸檬荽茜魚露醬, 好野味, 連食菜都點黎食!! 0






14 comments:

  1. 第一個感覺係張枱好大~~~你又會得閒就返去family day, 其實好好架~~加上你同d妹感情又好, 反而我大個咗都好少同家姐傾咁多偈, 有時家姐同我講嘢, 我都無心機聽佢講, 好快就收線~~~
    睇嚟你對你二妹個男朋友麻麻哋....不過, 佢唔係幾好囉, 好似蝦你細妹咁~~~佢哋係咪拍咗好耐架啦? 有時我屋企人都麻麻哋鍾意raymond架, 覺得佢太靜, 唔多出聲, 我屋企人又唔會問佢嘢, 搞到大家鬼死咁靜~~~
    [版主回覆03/20/2008 17:12:00]細細粒:   ~我屋企多成員嗎!! 當然,要大張啲檯先夠坐喇!!我依日family day 只有5個人食飯咋!! 因為其他妹有節目!!所以,5個人坐依張檯,仲影得仲大呀!!   ~你好似有個家姐,見你上次約家姐去食日本野,仲以為你哋好好感情添!!  原來,你同家姐唔係好friend架!!乜你咁架!! 家姐同你傾電話,你又無心機聽,點得架!! 有時好多野,都有雙對架!!  你試下用心啲聽你家姐講野!! 你哋啲感情會好好架喇!!  我同啲妹,啲年齡都差幾遠架!! 但我哋咩都講架! 瞓係床都會係咁講,可能我哋唔係一齊住!! 有啲妹又去咗school residence 住,都係一星期先返屋企一次, 所以,大家一見面就好多野講!! 可能,我哋又係女仔! 講咩都得!!   ~我二妹個男朋友, 我哋成家都唔仲意!! 二妹男朋友都唔同我傾計架!! 好似好巴幣咁!! 我都有同二妹講,但二妹仲好似想同依個男仔拍拖, 我唔理喇!! 二妹仲意就算喇!!   ~Raymond 係咪不流都係靜架!?? 所以,咪少野講囉!! 你屋企啲人,唔問佢野架咩!!? 我媽一見到我哋帶男仔返黎, 就已經同啲男仔傾下傾!! 傾到唔想停!! 哈哈!! 而且,我啲妹又八卦,一人一句, 就自自然然容入咗喇!! 你有時,都主動啲講下野, 令到Raymond 放膽講野嗎!! 雖然,你話Raymond 靜, 但他錫你咪得囉!!

    ReplyDelete
  2. 通常WEEKEND既節目都係同屋企人一齊過架喇~~~你二妹男朋友唔係好得喎~~~做男人點可以咁架~~~
    [版主回覆03/20/2008 17:16:00]檬檬:   ~我都覺你weekend 都會同你媽咪飲下茶,行下街!! 其實,我哋依啲咁嘅年齡嘅人, weekend 生活就係咁架喇!! 哈哈!!但返屋企, 食媽咪煮嘅野, 食得好開心!!    ~有時,我都忍口唔講二妹男朋友, 但真係忍唔到,他真係, 唔係太好, 但二妹仲好似好想和他拍拖, 總之,二妹仲意就算喇!!

    ReplyDelete
  3. 你媽媽和五妹好勁呀!~.....
    [版主回覆03/20/2008 17:20:00]小威威:   ~我都覺媽咪煮啲野食,好好味, 雖然,相比街外啲restaurant,就好似係普通菜式, 但媽咪煮飯,有媽咪嘅愛心!! 所以,媽咪餐飯變得好好食!!   ~而我五妹,好喜歡整jelly 食架!!

    ReplyDelete
  4. 冰冰Tracy Ice19 March 2008 at 06:51

    我又来(KacAU)打扰你啦。。
    [版主回覆03/20/2008 17:21:00]歐冰冰@比樂太太:    hello! 你點呀!  

    ReplyDelete
  5. 個男仔真係唔得喎, 過份啲呀
    你媽咪, 好掂呀, 我都想加入食番餐
    [版主回覆03/20/2008 18:13:00]通少:   ~你係男仔都話過份,我依個家姐見到, 氣都難吞喇!! 但算喇!! 見二妹好似無咩咁, 我都費事出聲呀!!   ~得架! 你黎我媽咪屋企食飯, 她都好開心, 都係加多兩雙筷!!因為預埋通太嗎!! 你哋唔"鹽" 氣就得架喇!! 我媽咪都係煮家常便飯咋!!   ~我都想食你啲餸呀!! 去Montreal 一定揾你!! 你唔洗帶我出街食,我食你啲餸菜就夠架喇!!

    ReplyDelete
  6. 一家人坐埋一齊食飯係最開心既
    [版主回覆03/20/2008 18:14:00]睛天娃娃:   一家人坐埋一齊, 無論食咩都會好開心!! 因為好溫暖!!

    ReplyDelete
  7. 其實一家人簡簡單單食一餐已經好足夠,所以我好鐘意你媽咪呢餐dinner !
    我都係唔識打麻雀,D人成日都覺得好奇怪,好少H.K 人會唔識!
    [版主回覆03/21/2008 02:20:00]高貓貓:   ~你講得岩,一家人簡簡單單食一餐, 就好足夠! 我都好仲意返媽咪屋企食飯架!! 覺得好熱鬧,好warm, 食飯時間仲比平時食得耐,因為你一句,我一句,一邊傾計,一邊食!! 好開心架!!   ~我都唔識得打麻雀架!! 我媽咪啲雀友都唔信我唔識打!! 我都係剛剛學,但唔係成日打, 好快又唔記得!! 成日係打麻雀之前都要review 下先得!!   ~好多人,都以為,係親香港黎,就會識打牌!! 唔識打牌,好似係怪人黎!! 哈哈!!

    ReplyDelete

  8. 祝你有個 Happy Easter~^^
    [版主回覆03/21/2008 02:50:00]MaGGie:   Happy easter too!! 你襯依個假期,就玩下喇!!你遲啲又返學喇! 而家玩多啲喇!

    ReplyDelete
  9. wow..you have many sister wor..I am the only child in my family la..
    [版主回覆03/21/2008 03:12:00]Miss LL:   有時一個child 想決定一樣野係會快速啲!! 但人多啲係就熱鬧啲, 但idea 又會多啲!!

    ReplyDelete
  10. 冰冰Tracy Ice19 March 2008 at 21:48

    gd Aftern!Vicky...:)
    [版主回覆03/21/2008 03:13:00]歐冰冰@比樂太太:   good afternoon too!! 你好得意,成日會send 啲hello kitty icon 比我!! thanks!

    ReplyDelete
  11. 我地就成日都好晏先出去食嘢喇,朝早就俾麵包同奶阿仔,我地大人就慣咗兩餐當一餐,同埋香港有下午茶,覺得下午茶抵d....如果同媽咪飲茶,佢都係同我去飲下午茶架,因為佢都覺得抵呀,又唔想我地飲貴茶呢!
    即係係二妹&男友飲完茶就走咗喇?嘩,佢男友已經冇風度架啦,仲要人地成家人等佢,又要二妹去接佢....唉,我地就會鄧二妹嬲,但格食格,無計!一個願打,一個願捱....唯有叫你媽咪有時當同佢傾計咁傾,叫佢再慢慢選擇吓其他男仔,千祁唔好嫁錯郎啦!(最好都係由父母俾意見好d)
    邊個咁曳,食飯有湯飲都仲要飲檸檬茶,係咪你?....我屋企唔俾我地咁架,所以而家我都一樣唔俾阿仔咁樣......
    d餸好正呀,都好啱我食喎,我返屋企食都好開心架....不過就唔夠你開心,因為你仲有好多好妹妹同你傾計,實在係好好,我想要都冇.....
     
    [版主回覆03/21/2008 04:13:00]爆炸魔女:   ~我依邊加拿大,係weekend 都無下午茶!! 要閒日先有,而且唔係間間restaurant 都有下午茶,  我哋邊個會有時間係閒日去飲茶吖!! 但我daddy and mommy 多數係閒日都會同啲做運動朋友飲早茶!!  因為聽媽咪講,朝早飲茶都會有啲優惠!! 不過, 媽咪閒日飲茶都係消磨下啲時間!! 因為係閒日多數都無人係屋企, 得媽咪自己一個, 而家daddy 返咗黎, 都有daddy 陪!!所以, 我搬咗出黎住之後,都日日打電話返媽咪屋企架!!   而你媽咪都好識做, 唔想你哋比貴茶錢!! 都同你哋飲下午茶, 下午茶真係抵食啲!! 但我發覺我依邊好少有依啲下午茶架!!可能唔流行喇!! 我daddy 好快肚餓,所以, 他喜歡早啲食lunch 架!! 哈哈!!   ~我而家, 大咗,都係一餐當兩餐食!! 好似早餐同lunch 一齊食!! 不過,weekend 多數都會瞓晏咗, 連早餐時間都過埋!! 好少食足三餐!!   ~依日,一家人出黎飲茶, 我哋渣一架車都夠位坐, 但二妹話點都要渣多架車出街飲茶,原因--就係想去個男朋友度囉!! 但我daddy 唔比二妹渣多架車出街飲茶,所以, 飲完茶,二妹就叫daddy 車...二妹本人去商場揾佢男朋友囉!! 個男仔明明有車, 都唔車我二妹!!!而且,我哋飲茶地方同二妹男朋友逗留果個商場都好近, 但二妹男朋友, 都唔過黎車我二妹出街!! 真係一啲風度都無!! 二妹男朋友好似, 整到見唔見我個妹都得咁!! 我知道後極angry!!   ~早排, 我返屋企, 二妹係車站接我, 順便接埋他男朋友去食lunch... (一家人食lunch) 我見我上車時,我二妹call 咗佢男朋友起身!!仲講埋幾多點會到達二妹男朋友屋企!! 我哋已經遲咗少少到二妹男朋友屋企, 但依位男士仲未起身, 仲話我哋早到,又話我哋咁早食!! 嘩!! 我哋係女仔黎架!! 已經特鄧渣車(都唔係好順路架!!) 去你屋企接你食lunch, 仲好似要三吹四情...一啲禮貌都無, 我妹黎車你,唔洗用神架!! 一聲唔該都無!! 仲一啲都唔覺我哋等佢係錯!! 依位男士,唔知錯不特止,上到車已經分乎我二妹,做咩做"襪"!! 車他去邊!! 聽到佢把聲都眼火爆!!   ~不過,唔理喇!! 我二妹唔知點解仲好想同依為男士拍拖!! 我哋同二妹講晒,我哋應該講嘅比二妹諗!! 總之,二妹有咩選擇,我哋會支持!!      ~包檸檬茶係....Brian 架!! 佢有特權,可以食飯時飲檸茶!! 我媽咪都唔比我啲食飯時飲其他野, 除咗水, and 湯!! 你見唔見到我隻藍色水杯, 係我架!! 我食飯就算有湯飲,都會飲暖水架!! 我係屋企先係咁,平時出街,唔會咁架!! 哈哈!!但依餐飯,我照飲到兩杯湯架!!   ~依餐好家常便飯, 係媽咪煮架!! 可能人哋會覺普通,但我覺好好食!! 啲餸岩你食呀!! 我媽咪聽到有人欣賞佢啲餸,一定好開心!! 哈哈!! ...總之,返屋企食飯, 好開心!!  我覺得你都係...返娘家食飯都會好開心!因為媽咪永遠知我哋啲口味, 而且啲野食永遠向健康出發! 食多多都唔怕!

    ReplyDelete
  12. Vicky: ~唔使咁勞氣呀,依家d男人好多都無乜風度架,真係買少見少啦!你二妹無你咁好彩啦,搵到個對你體貼入微既Brian...嘻嘻第時你生BB,都要教個仔要有風度呀! ~原來你daddy仲係加國,你就好啦,有跑步機係屋企,可以幾時做運動都得,我都好想好似你咁呀,可惜經濟未許可啦!第時我買屋都要整部跑步機係屋企先得! ~我覺得係外國既香港人有個好處,就係進下攻,退下守,邊度好環境就去邊度做野,其實美國依家經濟好差架,所以我同老公都想年尾返香港玩之餘順道搵工架!你同細妹傾多d計係好架,關係好d之餘亦可以教導下佢地嘛!你真係一個好家姐啦
    [版主回覆03/23/2008 16:17:00]陶陶夫人:   ~有時真係好勞氣架!! 但無辦法, 二妹都無話啲咩,而且, 我都同二妹講過好多野!! 希望二妹會知點!! 但二妹做咩決定無論點,都會支持!!   ~至於,風度嘅野,係發自內心, 我都唔係好想講二妹男朋友太多, 好似背住人講人嘅不是...其實,唔係咁好!! 但我將來自己啲bb 就會由細個開始慢慢教, 但自己當然要以身作則先!!! 所以, 我都係未適合做媽咪住!! 二妹男朋友一唔好,我就黑面架喇!! 哈哈!!    ~我daddy仲係加拿大, 他唔係成日肯做運動架!! 要我哋迫下,講下先肯做架!! 但我都唔好得daddy 幾多, 我都唔係成日去跑步機跑步架! 我令願幫下手做家務好過!!但如果長假期返媽咪屋企,都會去跑下個跑步機! 其實,唔一定要跑步先會健康架!! 有時行得路多, 食清啲,都有健康嘅效果架!   ~有時我都覺身為外國嘅我哋!! 真係有進下攻,退下守依個好處, 但once 你決定咗一個落腳位, 就最少要停留兩,三年, 如果係好嘅發展,當然係好喇!! 如果係worse 嘅!! 要係外國領土從頭黎過, 都幾吃力!!  所以,第一步永遠都好難作決定! ...至於,我係咪一個好家姐, 我答唔到你呀!!但我哋五姐妹, 全女班, 咩都會講架!! 哈哈! 但, 我會盡量了解啲妹發生咩事, 再加啲意見作參考,  希望能夠她們自己嘅路會行得順啲喇!   ~我覺你先生好abc 架!! 返香港會唔會唔慣呀?? 但美國係經濟貨車頭, 如果美國經濟係唔好, 好多國家都會受到拖累!!不過,你哋係香港依個地方,做多個防圍線都係好架!! 因為可以有個保障!! 而且, 返香港見工一轉,就可以順便知道有咩類型嘅工作會適合自己, 同埋你同你先生會唔會適合香港嘅環境!! 我都支持你咁做!! 都係岩架!!

    ReplyDelete
  13. 好開心呀,又番屋企過family day,你地幾姊妹真係好好感情呀,傾計傾天光!聽你咁講,唔怪得知你話你唔係幾鐘意二妹個男友,拍緊拖都已經係咁,結左婚咪仲差?不過好難既,你妹妹鐘意,好難talk her out of it既。
    [版主回覆03/23/2008 16:26:00]Mui:   ~我哋五姐妹嗎!! 全部都係女仔, 女仔就多野講啲! 我哋講到喉沙沙都會講架!!哈哈!!  而且, 我哋唔係成日見, 所以,一見面就更加多野講!!   ~你講得岩, 二妹仲意,我哋都幾難講到啲咩,我哋要忠告啲野都講晒!! 二妹咩決定,我哋會謂有支持!! 如果我哋反對,...二妹第時有咩野係唔開心,都唔敢同我哋講架喇!! 咁咪會仲麻煩!!  

    ReplyDelete
  14. 我好少... 直頭無咩會機好似你咁幾姐妹一齊傾咁耐呀~~
    鬧交就有份~~ 哈哈哈
    大家都唔係好 close 架咋~~ 應該係話有代溝 傾唔埋架!!
    [版主回覆03/23/2008 16:33:00]畫:   我發覺你啲兄弟姐妹比你大啲,而且你啲家姐又嫁咗出去,又有自己頭家,所以,就少咗同你傾計囉!!  我同啲妹係細個都有鬧交架! 但大咗, 大家好少見架!! 因為我哋住學校residence, 唔係成日見,但一見就多野講,而且,我哋又係全女班, 女仔自然多野講架喇!! 有時我daddy都話我哋好嘈架!! 哈哈!!

    ReplyDelete