台灣小吃

March 20 (Thursday)
   Yeah! 聽日放Easter Friday
happyface17-3.gif image by vickyngkiki
唔洗返工喇!! 今日,Brian 一放工之後, 我哋就同TT 仔仔走咗出去玩喇!! 首先,係去咗行街先!! 去咗Best Buy (電器鋪) 行!! 其實, 都無咩特別野要買, 都係周圍睇下,有無啲新產品!! 睇睇下野, 係電腦部, 仲有個中年先生同我哋傾咗兩句計!   有時依邊加拿大啲人就係咁!! 好似當個個人都唔係陌生人!! 會傾到兩句咁囉!! 哈哈!!  .......之後, 行咗陣就開始覺肚餓, 就去食晚餐喇!

        
edge-tullip1.gif picture by vickyngkiki
edge-tullip1.gif picture by vickyngkiki
edge-tullip1.gif picture by vickyngkiki
edge-tullip1.gif picture by vickyngkiki


        今餐Dinner 又係試新食店,  叫名叫做"夜市"--係專食台灣野食架!!   我都係報紙度
read-newspaper-2.gif image by vickyngkiki
睇返黎架! 報紙仲話係台灣人煮理架!!! .... 我見放假咪走去試下囉!! 去到"夜市", 嘩!! 好多人等位架!! 我同Brian 九點鐘到!! 仲有成排人
happyface16-2.gif image by vickyngkiki
happyface15-2.gif image by vickyngkiki
等緊位食飯!  好得人驚呀!! 但等位途中見到人哋啲檯叫啲野食, 又真係唔錯!! 所以, 多人等位都照等!!!但我同Brian 已經越等越肚餓! 到埋位點菜時, 我哋好似顛咗, 咩都想食!! 所以,點咗好多餸!! (到最尾當然食唔晒喇)   但啲野食, 真係蝶蝶都好食! 而且蝶頭都幾大!!...... 總之, 我就會再黎食過!!! 因為Menu 上有啲野食,我都好想試下架!!  但我自己無咁大個胃, 一日點可以試得晒menu 啲野食呀!! 哈哈!!  等得閒再同Brian慢慢黎依間台灣小店 (夜市) 再食先得!! 


          
edge-tullip1.gif picture by vickyngkiki
edge-tullip1.gif picture by vickyngkiki
edge-tullip1.gif picture by vickyngkiki
edge-tullip1.gif picture by vickyngkiki



   我對台灣唔係好識嘅咋!! 知道近排台灣有大選囉!! 哈哈! 我最初接觸台灣野!! 都係因為珍珠奶茶
drink-pop.gif image by vickyngkiki
! 到而家都仲意飲架!! 但今次, 去依間食店,多人到....連茶都賣晒呀!! 叫唔到珍珠奶茶飲添!!

          
edge-tullip1.gif picture by vickyngkiki
edge-tullip1.gif picture by vickyngkiki
edge-tullip1.gif picture by vickyngkiki
edge-tullip1.gif picture by vickyngkiki


arrow-pink.gif image by vickyngkiki
我依樹啲台灣食店多數都係食客飯, 加珍珠奶茶, 台灣野食真係選擇不多!!但依間台灣食店 (名叫---夜市),  有好多台式粉,飯, 台式小食, 又有炒嘅野食(餸), 又有煲仔豆腐,又有串燒, 好有台灣風味架!!  我哋今次, 就食咗以下果啲野食,....第一張相: 係叫做 "招牌炸蛋", 第二張相: 有魯肉飯, and 大腸麵線,好好食架!!0





arrow-pink.gif image by vickyngkiki
依個就係"台南筒仔米糕".啲汁有啲咸, 但overall 都係我expect 之中!!.....依另外張相係"紅油炒羊肉" 依個餸比較辣, 但好野味!! 0





arrow-pink.gif image by vickyngkiki
依個係"鹽酥雞", 都好食,差唔多檯檯都點依個!! 其實,我仲想order 蚵仔煎, 但已經order 咗太多野!! 都係等下次先!! 今餐,叫咗咁多當然食唔夠喇!! 但每蝶都食剩少少, 都唔知點打包好, 所以, 今餐飯, 我無打包呀!!費事咁核突喇!0



**依間台灣食店叫做 "夜市" (Deli Viet), 地址: 4848 Yonge St. North York.
      Tel: 416-224-0075   ((Yonge St 夾Sheppard Ave E, 近Sheppard Yonge 地鐵站))


18 comments:

  1. 冰冰Tracy Ice22 March 2008 at 04:45

    復活節快樂﹗
    [版主回覆03/26/2008 15:34:00]歐冰冰@比樂太太:   我都祝你復活節快樂!! 你啲icon 真係cute!! thanks!!

    ReplyDelete
  2. 見到你個標題
    就諗起下星期去台灣玩~~ 好開心啊~~~
     
     
    [版主回覆03/26/2008 15:36:00]畫:   你就好喇! 直情係台灣食!! 返黎記住黎返我個blog 話我知,你返咗黎喇!! 你去台灣玩得開心啲喇!

    ReplyDelete
  3. 美食大賽開始報名啦, 第一賽係"家常便飯" , 味道就試唔都, 靠食普同買相黎被分....
    中西菜也可, 每人最多2道菜
    將你既靚菜相連食普EMAIL被我.  EMAIL 係 layhoma@yahoo.com

    [版主回覆03/26/2008 15:37:00]貓仙:

    ReplyDelete
  4. 台灣嘢食的確唔錯架, 但我唔係成日食, 以前都係食吐司吖, 麵線咁, 魯肉飯,差唔多囉, 但你介紹既我又未食過喎, 好想試吖
    我以前去過一次之後就無去過lu....真係想再去一次自遊行呢~~~~
    [版主回覆03/26/2008 15:43:00]細細粒:   ~ 我以前讀書都識啲台灣同學,他們都有講台灣啲野食比我知!! 我依邊都有啲台灣人移民,所以,都有好多珍珠奶茶鋪!! 哈哈!! 但台灣熟食店就少啲囉!  香港都應該有好多台灣食店,你見得閒咪同Raymond 一齊食出去食吖!   ~ 你講,你去過台灣一次呀!! 嘩!! 好好玩呀!! 我未去過台灣旅行,睇台灣啲旅遊節目就有!! 哈哈!! 我睇完台灣旅遊節目都好想去台灣玩架!! 因為台灣有好多書買 and 有好多美食!!

    ReplyDelete
  5. 真係好得咁喎,可唔可以話我知個地址呢?
    你地好似真係叫左好多野,d野大唔大碟架呢?
    [版主回覆03/26/2008 15:45:00]Mui:   ~ 我已經post 咗個address 出黎!! 你下次出黎記得話我知!!   ~ 講真,啲野食都幾夠架!! 啲炒野, 我都覺大蝶!! 總之,就yummy 喇!!

    ReplyDelete
  6. D食物感覺好..西化呀!~
    [版主回覆03/26/2008 15:46:00]小威威:   我覺啲野食好chinese 呀!! 點解你覺西化??

    ReplyDelete
  7. Hihi..can you tell me where is this place located?
    [版主回覆03/26/2008 15:48:00]Miss LL:   我已經post 咗個食譜嘅地址出黎!! 你抄低吖!!

    ReplyDelete
  8. 貓公館壹號22 March 2008 at 22:14

    復活節快樂﹗
    [版主回覆03/26/2008 15:49:00]貓公館壹號:   我到而家先得閒覆message!! 遲咗同你講Happy easter 添!! 但我見到你係Easter holiday 玩放hello kitty風箏,感覺好舒服呀!

    ReplyDelete
  9. Happy Easter ! The Taiwanese food looks very delicious !
    [版主回覆03/26/2008 16:14:00]happy Girl:   ~ 我依排update 得網誌上黎就無回覆比你,真係唔好意思!! 你easter holiday 點呀!! 你而家有無盡量relax 啲呀???   ~ 以前讀書有一段時間,好仲意食台灣野食,因為順便可以飲bubble tea 囉!!   ~ 我係報紙見到依間台灣食店介紹,咪襯放假同Brian一齊去食囉!! 啲野食真係唔錯架!

    ReplyDelete
  10. I lived in Sheppard and Yonge before. Really miss that place ! There are many Korean restaurants as well.
    [版主回覆03/26/2008 16:17:00]Happy Girl:   ~ 你以前係sheppard Yonge 住架! 其實,係依區住好方便!! 而且又近subway!! 唔洗渣車都得!! 而家Sheppard Yonge 越黎越起得多樓喇!! 電視機成日都有賣Sheppard Yonge 啲樓盆廣告!!     ~ 依家,係Sheppard Yonge 仲係好多Korean restaurant and Korean 商鋪!!

    ReplyDelete
  11. Vicky, i have enjoy a taiwan food too during easter~
    [版主回覆03/26/2008 16:20:00]MaGGie:   係呀!! 又會咁"橋", 我哋大家係Easter holiday 都食台灣野食!! 你今個Easter都好豐富節目!! 我見你仲去埋流浮山添!!

    ReplyDelete
  12. HAPPY EASTER!!!!!
    每逄節日你都會同男朋友大吃大渴, 真係好開心呀!!!
    仲有每次都會試唔同既野, 睇到你個 鹽酥雞, 我都流埋口水呀..................!
    [版主回覆03/26/2008 16:28:00]JAN:   ~ 我到而家先回到message 比你!! 而家都已經過咗easter holiday la.... sorry!! 有時我好懶,睇完啲網誌都無回覆到!! 有時自己post 完blog 已經好夜,好想瞓,所以, 等到而家有啲時間先覆到你!!   ~ 放假嗎!! 咪同Brian 周圍去食囉!! 但食得好瘋狂, 係閒日都要食清少少!! 個肚先無咁漲!!哈哈!!   ~ Overall, 我見到你同Raphael 都幾好!! 你而家每篇blog 都好有歡樂氣氛!! 我都登你開心!!    ~ 你見到我啲鹽酥雞好食呀!! 你有時間就同Raphael 一齊去食喇!! 我相信香港都好多台灣食店!! ...你睇下我幾好吖!! 幫你哋諗到節目去喇!!哈哈!!

    ReplyDelete
  13. 我無得放假呢
    [版主回覆03/26/2008 16:30:00]心樂:   你無得放復活節呀!!

    ReplyDelete
  14. Vicky: ~我去過5次台灣架,所以對台灣都已經好熟,其實, 台灣真係以小食最出名,唔同地方食既小食都唔同架! 魯肉飯我都好鍾意食架,我有食譜,真係可以自己煮黎試下架! ~我上次帶老公去台灣,佢就最鍾意食炸花枝丸(即樟魚丸), 佢話勁好味喎!而我就基本上好多都鍾意食!一講台灣小食 就停唔到啦!仲有阿給,大腸包小腸,大大大雞排(店名叫做大大", 塊雞排大過塊面),阿宗麵線(就係你地所食既大腸麵線,但阿宗先係最正宗) ~我地呢邊Brooklyn真係無台灣野食架,Queens都好少少,但我去Queens好遠,所以都無機會食!只知china town有間叫做quickly(快可立,由台灣開過黎既)佢地既Bento就幾好食!
    [版主回覆03/26/2008 16:43:00]陶陶夫人:   ~ 你係台灣野食嘅expert 呀!你講到台灣野食,好似講到唔停得口!! 嘩!! 你講到台灣野食好特別!! 我都未聽過...大腸包小腸, 仲有大大大雞排,真係聽到都流喉水呀!!  去台灣旅行,真係要事前減定肥先去得!! 如果唔係要係台灣買過晒啲褲喇!! 哈哈!!   ~ 你仲去過台灣五次, 如果我去台灣一定要揾你篇排行程喇!! 我有時睇台灣旅行節目,我見到台灣多野食(晚市)之外, 仲有好多書店架!! 台灣讀書文化好好呀!! 你咁仲意睇書, 你係台灣一定唔捨得走喇!!   ~ 都好彩,係你個樹嘅china town 都有間"快好立" 仲係由台灣開過去美國!! 咁台灣啲野食, 都keep 到啲水準!!  

    ReplyDelete
  15. 台灣野好似幾好味咁啵~~~
    [版主回覆03/26/2008 17:00:00]檬檬:   係呀!! 我都覺啲台灣野好味!! 我一去到依間台灣食店,見到要排隊,就知啲野食應該唔錯!! YUMMY!

    ReplyDelete
  16. Fatgarfield 肥加菲25 March 2008 at 19:58

    Oh, the food here looks really good! No wonder there was such a big lineup. Hmmm next time I'm back in Toronto, I shall try it out! But, like you, I don't know too much about Taiwanese food. I only know their Beef Soup Noodle!
    [版主回覆03/26/2008 17:08:00]Fatgarfield:   ~ 你抄低個依間食店嘅地址!! 你下次返黎Toronto就去試下喇!!   ~ 我都係馬馬哋識得啲Taiwanese 野食!! 我係line up 時, 見人叫乜,我就跟一跟囉! 哈哈!   ~ 我以前讀書時,都有啲台灣移民嘅同學仔,  因此,係以前,有一段時間,好仲意食台灣野食,因為順便可以飲bubble tea 囉!!

    ReplyDelete
  17. 咁不如就同Brian約個時間大家一齊去旅行啦~~~~台灣自遊行都好架~~~
    [版主回覆03/27/2008 03:49:00]細細粒:   ~ 你講到好似對台灣好熟喎!!!    ~ 其他野,我係你個blog 道回覆你喇!!

    ReplyDelete

  18. 參加啦 , 玩下丫 ..... 贏輸無所為 , 識多朋由最實齊
    [版主回覆03/27/2008 03:47:00]貓仙:   我唔參加喇!! 但好高興你話我知,有依個比賽!! 你到時影你啲傑作我睇喇!!

    ReplyDelete