三月十二日

March 12 (Wednesday)



    每個月12號都會慶祝!!因為係我同Brian 相識記念日囉
加杯咖啡drink-cafelatte-cupttino.png image by vickyngkiki, 就夠架喇!!  .食完飲完, 當然卷起杯邊喇!!!  咦.....杯coffee 又唔中獎喇!! 乜咁難中架!! 想要杯免費coffee 都無添!!  謂有下次再飲去過!!




arrow-blue.gif image by vickyngkiki
我個晏,一個cream cheese blueberry bagel and 一杯咖啡就夠喇!!0


   到dinner, 我,Brian 同TT仔仔transportation-tt1.png image by vickyngkiki一齊出街食, 我哋知道有一間食店house_9.gif image by vickyngkiki
...個名叫"名樓", 但完全都唔知依間店鋪係食乜!! 膽粗粗就去!! 係門口見到個Menu, 價錢都幾ok, 就入咗"名樓" 食飯food10-2.gif image by vickyngkiki, 啲Menu 黎到, 先至知"名樓" 係主要食潮州野架!! 哈哈!! 味道都唔錯, 我哋點咗三個餸food-dish1-1.png image by vickyngkikifood-pot15.png image by vickyngkikifood-chinese-stew.png image by vickyngkiki,兩個白飯, 全部食得晒!! 雖然, 同自己講話要食清清哋!! 但12 號係開心,就破界喇!! 食食食!! 好彩, 食完飯返到屋企都唔會好濟....very good!!  12號都好開心!! Yeah!!



    返到屋企,就睇中文報紙read-newspaper-2.gif image by vickyngkiki 因為我今日係lunch time, 經開報紙檔, 咪買份中文報紙"八" 下囉!! 我好細個(小學三,四年級) 就好仲意睇報紙, 係以前香港屋企有訂報紙習慣, 係加拿大都有訂( 本土報紙), 但我搬離開咗屋企, 自己住就無再訂!!  係間唔中經開先買一份!! 講真, 搬咗出黎住多咗野做!! 邊有咁多時間!!哈哈!!.....  而家,我一份報紙,可以睇好耐架! 因為我連副刊都睇埋! 雖然,依家上網睇好方便, 但喜歡一頁一頁book1.gif image by vickyngkiki用手打開,係咁睇!! 哈哈!!


arrow-blue.gif image by vickyngkiki
依間食店就係"名樓", 裝飾都幾好, 都幾光!!..... 我哋今日order 咗脆皮雞,銀絲蒸鱔,最好食係依味銀絲蒸鱔, 依蝶餸,令我爬咗好多飯, 因為好野味!! 我好耐無食過鱔喇!!.0






arrow-blue.gif image by vickyngkiki
仲有order 咗芋頭魚腩煲, overall, 全部都好yummy!! 都無試錯!!


9 comments:

  1. 好野,我係第一個!
    兩味都係魚,你哋都好鐘意食魚!
    [版主回覆03/18/2008 14:35:00]高貓貓:   ~yeah!! 你係第一!!   ~我同Brian都好喜歡食魚架!! 我哋兩個可以係一餐飯,(有其他餸),都可以清晒一條兩磅魚架!! 哈哈!!  

    ReplyDelete
  2. 潮州野, 點解唔叫蠔餅, 雙棗, 鵝片, 凍蟹呀, 哈哈哈
    [版主回覆03/18/2008 14:39:00]通少:   由於個menu 好多野食都係朝州食物, 所以,我認為"名樓"食店係潮州食店,我哋無特登叫潮州野食!! 想食咩就order 咩, 點知係最後就order 咗三樣餸都唔似潮州野食!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 嘩, 咁你哋個個月咪要慶祝一次, 邊得嚟咁多嘢架?
    美其名係慶祝, 但實際上咪同平時一樣, 係咪呢? 不過, 既然你倆鍾意就個個月慶祝啦, 反正你哋都無負擔吖~~~真好呢~~~~
    潮州嘢我真係極少食, 我懷疑自己有無食過.  不過, 好味既嘢對我嚟講又真係無所謂, 咩菜都一樣既....你哋食咗3個餸都算勁架~~~
    [版主回覆03/18/2008 14:50:00]細細粒:   ~其實,每個月慶祝都係揾個籍口唔洗煮飯咋!!哈哈!! 可以乘機出街食飯!! 我又方便, Brian 又enjoy 出街食!! 又可以慶祝!! 幾好吖!!   ~有時係十二號,都未必一定出街食!! 有時外賣返黎,或者我煮啲特色野食!! enjoy一下!  你話負擔!! 都有架!咪平有平食囉!! 唔會特別食太昂貴食物!! 我都會唔捨得架!   ~我係潮州人黎架!! 我屋企都食好多潮州食物!! 有時出街食野,都會專登選擇食潮州野架!! 哈哈!!  凍蟹,鹵水鵝片,壕餅, 咪係潮州野食囉!! 我都係掛住香港潮州野食多啲, 因為好食啲!

    ReplyDelete
  4. 你小心成日為了中獎,飲咖啡飲到胃痛呀!
    又話係潮州嘢,點解一d都唔潮州嘅?...不過d小菜都好得呀,真係同香港嘅酒樓差不多.....
    我發覺你只要有得食,就會開心,實在好易滿足呢!
    [版主回覆03/18/2008 16:10:00]爆炸魔女:   ~我中咗獎喇!! 我中咗一杯免費coffee 喇!! 但我未post 上黎!! 哈哈!! 其實,我覺自己好好彩,我竟然中到獎, 雖然一杯免費咖啡,但我身邊啲人,飲得密過我, 都係唔中!! 所以,先覺自己lucky!! 我係咖啡店,多數飲紅茶多!! 所以,都唔會點傷胃架!!  你有心喇!!   ~去到依間"名樓" 食店,打開見到menu 大部分野食都係潮州野食!! 所以,我認為"名樓"食店係潮州食店,我哋無特登叫潮州野食!! 想食咩就order 咩, 點知係最後就order 咗三樣餸都唔似潮州野食!! 哈哈!!但我見到對面檯order 咗鹵水鵝片,都幾好!! 如果有機會,都會再去食!!   ~我好簡單架!! 就算唔出街食, 係屋企食杯雪糕,都會開心架!! 可能我比較喜歡食野喇!!

    ReplyDelete
  5. 你地真係好鐘意食魚喎,好健康呀!間酒家我都好似聽過呀。
    我近排都買多左Tim Horton's,但係都係唔中!我唔飲咖啡,淨係飲mocha!
    [版主回覆03/18/2008 16:17:00]Mui:   ~我哋好喜歡食魚架!! 試過一餐,得我哋兩個可以食到兩磅魚!! 哈哈!! 所以,好想打邊爐都食魚架!!但唔識切薄片魚肉!! 要去chinese supermarket 切魚哥哥幫忙!!   ~我去Tim Horton's 都係飲紅茶多!! 以前會飲double double 架!! 但冬天飲完,就好想去washroom, 所以,就飲紅茶囉!! 你飲Mocha 架!! 我就少飲喇!! (可能我怕甜) 但見你咁支持Mocha,我都試下先!!

    ReplyDelete
  6. 你哋真係恩愛,每個月12號一定慶祝~~~好sweet呀~~~
    [版主回覆03/18/2008 16:21:00]檬檬:   我哋慶祝開,咪繼續慶祝囉!! 最開心係Brian記得!! 我又可以唔洗煮飯一日,我都好開心!!

    ReplyDelete
  7. Vicky: ~你地真係好勁呀,每個月既12號都慶祝,雖然只係會食d特別d既野,但都已經好好啦! ~潮洲野黎講,我最鍾意食佢既雙面黃(糖醋麵),外皮脆脆,又甜又有醋既味,我覺得口感好豐富架,如果呢間名樓都有得食既話,不妨試下丫!
    [版主回覆03/18/2008 16:33:00]陶陶夫人:   ~依個十二號,初頭係我話要慶祝架!! 但慶祝到而家仲慶祝緊!!最開心係Brian記得有依日, 我又唔洗掂水煮飯!! 我好開心喇!! 其實,我哋都係好簡單慶祝!! 都係出街食下飯!!      ~我係潮州人黎架!! 係屋企都食唔少潮州食品!! 有時daddy 話出街食飯,都會特登食潮州野架!! 糖醋麵我都好仲意食架!! 水晶包,清心丸,反沙芋,係我潮州甜品嘅至愛!!      ~我今次係第一次去"名樓"食店!! 先知係一間潮州食鋪!!我同Brian無特登叫潮州野食!! 想食咩就order 咩, 點知係最後就order 咗三樣餸都唔似潮州野食!! 哈哈!! 但下次有機會,都會試下啲鹵水鵝片, 因為隔離檯order 依個菜, 好似幾吸引架!!哈哈!

    ReplyDelete
  8. Vicky,
    if u celebrate evetr 12th day everymonth, then u will have alot enjoyble memories~haha.....at long as u guys are hang around, it doesn't need expensive food or gift~ Still warm enough~
    [版主回覆03/18/2008 17:06:00]MaGGie:   ~初頭係我話要慶祝12號架!! 點知就慶祝到而家,最開心Brian又記得依日!! 哈哈!!   ~你講得岩,慶祝都唔洗話太昂貴嘅禮物 and 食物,總之,大家一齊就已經好開心!! 就算傾下計都會好開心!

    ReplyDelete
  9. Petite poupee @安提比20 March 2008 at 16:54

    我又系好細個(小學三,四年級) 就好仲意睇報紙,
    又系喜歡一頁一頁用手打開,係咁睇!

    ReplyDelete