St Partick's day

March 17 (Monday)
    今日係St. Patrick's day !!  我哋加拿大依樹無假放!!  但加拿大曾比英國統治過, 所以, 都會好多人會慶祝依個日子, 由其事啲Pub (酒吧)
house-Joes-Bar-icon.gif image by vickyngkiki
, 會特登賣啲愛爾蘭啤酒慶祝一番!  而且, 好多啲食店  and 酒吧也會裝飾到,周圍都係綠色!! 因為,依個節日,係用四葉草做代表!! 有啲人, 會特登係依日着到周身都綠色, 連帽都係綠色!! 我相信中國人, 唔會特登帶綠帽係自己頭上啩!! 哈哈!!   我同Brian 都好似未試過係  St. Patrick's day出街同人一齊顛...!! 我只係記得有一年, 我諗都四,五年前, 我同Brian 經開酒房, 見到成間酒房都係beer
drink-cool.gif image by vickyngkiki
drink-cool-beer.gif image by vickyngkiki
介紹! 我哋就係果年, 買過Beer
drinkBeer-1-icon.gif image by vickyngkiki
學啲外籍人士慶祝St. Patrick day!! 到今年, 四,五年之後, 又學人買beer
drink-Beer-2.gif image by vickyngkiki
慶祝一番!!!

                           
edge8.gif picture by vickyngkiki



   今日, Brian 放工時, 見到Brian 隻手多咗樣野!!! 我初頭以為係Brian 公司上啲朋友, 送給他的小禮物!!! 原來, Brian 係放工時, 經開酒房, 就買咗支啤酒
drink-Corona-Ex.gif image by vickyngkiki
返黎, 話應下節, 慶祝下St. Patrick's day!! 而我晚餐都煮咗個西餐出黎! 當配襯下依個節日!! 我煮得好求其, 我煮咗個好美式嘅all day breakfast
Bacon-Egg-icon.gif image by vickyngkiki
出黎, 煮啲omelette
food-fried-icon.gif image by vickyngkiki
, 煎咗啲香腸,火腿, 再加麵包
food-Sandwich-1.gif image by vickyngkiki
and 煎薯仔粒, 就一餐喇!!


                            
edge8.gif picture by vickyngkiki


arrow-triangle_green_b.gif image by vickyngkiki
All day breakfast with beer!! 0






**St.Patrick's day 由來:
  以我記憶,St. Partick's day 係記念St. Patrick 依個人!! 他係愛爾蘭人, 他一生起咗好多修道院, 學校,教堂, 他離世後, 愛爾蘭人為了記念他事蹟. 就起咗依個St. Patrick's day!!  我係記得咁多!!長盡嘅細節!! 你哋有興趣就自己上網揾喇!!


10 comments:

  1. 冰冰Tracy Ice20 March 2008 at 00:38

        

    [版主回覆03/21/2008 05:22:00]歐冰冰@比樂太太:   大家咁話,..生活幸福快樂, Happy easter holiday!!

    ReplyDelete
  2. 慶祝一下都好既~~~應節嘛~~~
    [版主回覆03/21/2008 05:24:00]檬檬:   雖然,我對依個節日一知半解!! 但見好多人都慶祝...就應下節囉!! 自己乘機食啲特別野,哈哈!

    ReplyDelete
  3. 祝你復活節快樂 !
                
    [版主回覆03/21/2008 05:24:00]Andy:   多謝你!!Happy easter too!!

    ReplyDelete
  4. 真係呀, 我已經完全對哩個日子忘記左, 哈哈哈
    我哩邊有遊行添呀, 好熱鬧
    [版主回覆03/21/2008 05:31:00]通少:   講真,我都唔係好記得依個日子架!! 而且,又無假放!! 哈哈!! 但我屋企附近啲食店,間間整到自己青bb...,唔知啲人仲以為係慶祝春天添!! 哈哈!! 其實,係慶祝St.Patrick day!! 你個邊都幾熱鬧,有parade添!! 我依邊都好似有架!! 但唔係我住附近!! 雖然,我對依個節日一知半解!! 但見好多人都慶祝...就應下節囉!! 自己乘機食啲特別野,哈哈!

    ReplyDelete
  5. 外國真係好多節日架, 但唔係個個都有假放既......國際節日多d嘛~~~
    我都成日用四葉草架.....幾靚吖, 而且係綠色添....同我個blog一樣吖....哈哈!~~~~
    [版主回覆03/21/2008 05:38:00]細細粒:   ~有時啲節日,都唔知點解架!! 有假放就放!! 無假放個啲未當襯下熱鬧慶祝下!! 好似依個St. Patrick day, 我都唔係好清楚嘅來源, 總之,就一知半解!! 但見人慶祝,就襯下熱鬧囉!! 哈哈!! 自己可以乘機食啲特別野,哈哈!!   ~我都覺四葉草係你個符號喇!! 因為見你成日用!! 而且, 你個blog 又係綠色!! ....不過,綠色又真係會比到人好舒服嘅感覺!!

    ReplyDelete
  6. 我第一次聽St.Patrick's day ,以前香港都俾英國統治過,點解冇呢個節日嘅?
    呢日一定要飲啤酒架?唔會飲紅酒?...同埋點解叫all day breakfast呀?
    我從未試過煮咁西式嘅早餐喎,搵日又學吓你先,好有外國feel呀!...你都整得好好呀,都唔係求其啦!
    [版主回覆03/21/2008 06:15:00]爆炸魔女:   ~加拿大以前有好多英國人and 愛爾蘭人居住架!(他們都好似係一家親) 哈哈!!! 由於St. Patrick 先生係愛爾蘭人!! 所以, 係加拿大嘅愛爾蘭人會記念依個日子!! 由於加拿大又比英國統治過,依啲傳統就留到依家囉!! 但我唔知點解香港無咁多St. Patrick day宣傳!!可能香港唔多愛爾蘭人喇!!   ~由於愛爾蘭最出名嘅飲品,就係啤酒, 所以,St. Patrick day 啲人會多數買啤酒慶祝!! 不過,我覺得係啲酒房 and 酒吧乘機想做生意, 想推下啲啤酒黎銷售, 所以,係St. Patrick day 特別多啤酒賣架!!    ~而All day breakfast...我依邊北美州好流行!! 好多餐店都做all day breakfast, 意思係全日都會供應早餐!! 無論咩時間去食,都會有早餐menu, 就好似香港茶餐廳咁,朝早啲早餐menu, 有餐蛋治, 早晨全餐,麥皮, 等等.......All day breakfast 食店價錢比較相宜, 又飽肚,  所以, 好多打工仔係lunch time 都會去食架!! 就好像香港茶餐廳一樣!!    ~依餐西式早餐,做咗我同Brian 嘅dinner, 我係煎下香腸,火腿, 再煎omelette, 真係好快就食得飯!! 都係煎薯仔粒耐少少!! 依餐唔好以為見唔到白飯會唔飽肚, 但其實好飽肚架!! 又簡單...你都整比你屋企人食吖!!  

    ReplyDelete
  7. Vicky: ~我上個week同屋企人行街,都入左去Old Navy買左兩件 St. Patrick's day既tee呀,同媽咪老豆講話返到香港可以著黎 話俾人聽,你都有St. Patrick's day既野啦! ~我當日唔太見到d人點慶祝,我諗黎黎去去都係綠色,綠色 同綠色囉!哈哈,同埋我仲記得以前有個係愛爾蘭讀書既舊 同事囉,係咁多啦! ~你地食all day breadfast呀?我都係鍾意英式breadfast多d!
    [版主回覆03/21/2008 18:16:00]陶陶夫人:   ~覆住你依個先, 唔好意思呀! 都未有時間去你個樹! 但你要等一等我!!   ~我哋依邊都有St.Patrick day 架!! 但都無假放, 我以前係依邊讀中學, 啲老師會提依個節日,順便講少少歷史喇!! 但我都係聽啲唔聽啲!! 所以,到依家都唔係好知St.Patrick day 嘅真正意義,哈哈!! 唔理喇!! 見有人慶祝就應下節!! ....你同你parents 去咗Old Navy 買St. Patrick day啲衫呀! 都幾好喎!! 等你屋企人感受下依道啲節日都好架!!   ~講起Old Navy, 原來我香港個表妹(和我差十歲),她好仲意Old Navy, 仲話香港買得好貴!! 上年她生日,仲request一件Old Navy 衫!! 當然,無問題喇! 但我係依邊啲商場行,都好少入去Old Navy架!! 因為實在太多人, 而且擺放仲有啲亂!! 乜香港好流行依個牌子架??    ~最簡單嘅西餐,咪係all day breakfast 囉!! 而且,又幾飽肚,咪煮依個簡單西餐,當應下節囉!! 英式breakfast 有茄汁荳食架!! 我馬馬哋仲意食荳架!!  

    ReplyDelete
  8. 復活節快樂... HAPPY EASTER
    [版主回覆03/21/2008 18:17:00]小威威:   大家話, happy easter!!

    ReplyDelete
  9. (Empty)
    [版主回覆03/21/2008 18:18:00]大鼻妹:   多謝晒!! happy easter!

    ReplyDelete
  10. 冰冰Tracy Ice20 March 2008 at 23:00

    MissVicky。。请你吃糖果。
    [版主回覆03/21/2008 18:19:00]歐冰冰@比樂太太:   多謝你包糖!!

    ReplyDelete