South St. Burger

April 25 (Friday)
 
Friday, 放weekend 喇!! 依個weekend 要返媽咪屋企house-person.gif image by vickyngkiki, 所以, 我星期五都唔好同Brian去得太遠玩, 亦唔玩得太顛, 太夜喇!! 本來諗住簡簡單單去麥當當house-resturant.gif image by vickyngkiki食過Macrib burgerfood-sub.gif image by vickyngkiki
 food11-7.gif image by vickyngkiki就算, 點知,賣晒呀!!! 所以, 我哋轉移地方去食South St. Burgerhouse-Happy-Burger-icon.gif image by vickyngkiki囉!!! 依間South St. Burger 係new york fries 旗下食店, 但就特別啲, 除咗賣fries 仲賣埋burgerfood-Hamburger-icon-1.gif image by vickyngkiki
囉!!! 係依間South st.burger 係比普通快餐店啲環境好啲 and 食物真係好啲喇!!!   因為啲食物即叫即燒, 開放式廚房, 真係咩都睇到晒!! 塊buger扒煎完, 仲有個調料and 蔬菜bar 比你揀任何材料查係漢堡包上!! 有啲醬料我係出面都好少聽到, 例如牛油果醬, 芒果粒粒醬...都幾特別架! 有啲人要啲醬料and 蔬菜...整到個包漲"book book "
food1-19.gif image by vickyngkiki
添!! 哈哈!! 由於, 即叫即燒, 仲可以任揀醬料...所以, 等一個漢堡包係比平時耐架!!! 哈哈!! 但值得一等!! 哈哈!!


edge-o66.gif image by vickyngkiki
edge-o66.gif image by vickyngkiki
edge-o66.gif image by vickyngkiki
edge-o66.gif image by vickyngkiki
edge-o66.gif image by vickyngkiki
edge-o66.gif image by vickyngkiki



    我食veggie 漢堡包, Brian 緊係食傳統hamburgerfood-hambuger.gif image by vickyngkiki
!!! 因為他成日都話依間啲burger肉好好味, 好有份量喎!! 食一個包都已經好飽肚, 唔洗食薯條都得!! 但我就一定要食依間食店啲薯條food-fries.gif image by vickyngkiki架!! 因為啲薯條係連皮炸架!!炸得好好食, 好香脆架!!


     
edge-o66.gif image by vickyngkiki
edge-o66.gif image by vickyngkiki
edge-o66.gif image by vickyngkiki
edge-o66.gif image by vickyngkiki
edge-o66.gif image by vickyngkiki
edge-o66.gif image by vickyngkiki


    食完South St. Burger, 本來諗住返屋企, 但Brian 又話係lunch時, 係Starbuck
drink-starbuck.gif image by vickyngkiki
飲coffee and 食咗一個甜品
cake-red-bean1.gif image by vickyngkiki
(blueberry oak bar),好好食, 問我想唔想試, 雖然, 食完burger 有啲飽, 但甜品喎!! 多多都想食得落,哈哈!.......點知去咗兩間starbuck 都賣晒依個甜品, 我同Brian 講, 如果去埋第三間starbucks 都無依個甜品, 就返屋企.....點知,去到第三間真係有....就外賣返屋企食囉!!!! 食完休息一陣, 就執啲野準備聽日返媽咪屋企喇!!
  

arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
依間就係South st. Burger, 我好喜歡橙色牆,仲有啲半圓形卡位!!! 我一定霸住張半圓形卡位坐架!! 哈哈!! 仲有呀!! 我好喜歡天花啲射燈架!!! 真係好特別的一間快餐店0




arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
依個係蔬菜and 調料bar....個姐姐會問你要啲乜, 你講乜, 個姐姐會幫你加啲調料and 蔬菜係個包度...     開餐喇!! 我好求其影一張相咋!!因為我太肚餓喇!!0




arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
依個就係我飯後甜品, blueberry oak bar...好好食架!! 啲blueberry 都幾多, 而且, 內裡係好軟林林, 出面就脆囉!! 好yummy!! 好想自己學整!0


14 comments:

  1. South st. Burger 的舖面和食物幾好呀!~
    [版主回覆05/02/2008 01:02:00]小威威:   係呀!! 依間burger 店好好食架!! 有時間我都會同Brian 係依間burger 店食, 順便坐陣,傾下計囉!!哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 咁同harvey 差唔多, 不過當然ny fries 啲薯條好味好多啦
    [版主回覆05/02/2008 01:10:00]通少:   都差唔多喇!! 但依間多好多醬料揀...而且, Brian 話塊漢堡扒都幾好食, 但漢堡包選擇就比harvey 少!!  不過,依間有ny fries...所以, 我特別喜歡架!哈哈

    ReplyDelete
  3. 我食嚟食去都係M記既 BURGER咋 因為就腳呀嘛 哈哈
    雖然有HK 都開左好幾間食 BURGER 既食店 不過好唔就我對腳呀!!!
    唯有食 M記啦 哈哈哈
     
    [版主回覆05/02/2008 01:25:00]畫:   本來我都係去"就"腳嘅麥當當架!! 點知我想食個包, 已經賣晒喇!! 所以, 先轉移地點囉!! 我平時食野都好喜歡"就"腳地方架!! 費事,用太多時間係車上!! 哈哈!!  

    ReplyDelete
  4. 點解你食veggie burger既? 乜你係vegetarian黎架咩?
    [版主回覆05/02/2008 01:35:00]睛天娃娃:   我唔係vegetarian...我個日唔係太肚餓, 所以, 就叫咗veggie burger 食囉!! 費事自己食濟...哈哈!!

    ReplyDelete
  5. 我都係好鍾意食連皮炸ke薯條ka....正
    [版主回覆05/02/2008 01:57:00]天使BB:   唔知點解??連皮薯條係特別好味架!! 哈哈!! 我有時經過薯條店, 都會特登排隊買黎食!!!哈!

    ReplyDelete
  6. 我都未試過South St. burger,咁你話好唔好食呢?好過Harvey's?
    [版主回覆05/02/2008 02:20:00]Mui:   ~ 其實,South St. Burger 啲漢堡選擇無harvery's咁多架!但South St. Burger 啲漢堡扒好食啲!! 我食過chicken burger,我覺個包好漲"book book"﹐食一個就夠晒數!! 而且, 啲fries 係ny fries...所以,我特別喜歡!!   ~ 而且, 啲south st. burger 啲醬料and 芝士都好多唔同款選擇架!! 配塔落個包會覺得好特別囉!! 哈哈!!   ~ 依間south st burger 係麗陶軒附近架!應該好近你親戚屋企架!

    ReplyDelete
  7. 我覺得個burger 有D 似Hero Burger (我屋企附近有, 所以成日食), 一樣大大個, 不過你呢間D 汁就特別D !
    果D 有皮 fries我又係勁鐘意食,覺得佢好似冇咁肥咁!(自己呃自己)
    [版主回覆05/02/2008 02:35:00]高貓貓:   依間south st. burger都有啲似hero burger啲格局!! 但South. St. Burger 個menu 唔係好多漢堡包選擇!! 但啲汁料,芝士...就有好多款選擇囉!! 而且, 最開心係有ny fries 食, 因為我好喜歡食ny fries 架!! 好yummy!! 其實,我覺食咩fries都會肥, 但間唔中食,都ok!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  8. 我都好耐無食過漢堡飽了
    [版主回覆05/02/2008 02:51:00]心樂:   你得閒就同埋你男朋友食下囉! 有時食中餐多,轉換漢堡包都幾好架!

    ReplyDelete
  9. Hi long time no see. How are you ?
    [版主回覆05/03/2008 06:11:00]喜樂的心:  

    ReplyDelete
  10. 冰冰Tracy Ice1 May 2008 at 07:37

    哈咯。VICKY~~祝假日愉快!!
    [版主回覆05/03/2008 06:11:00]歐冰冰@比樂太太:   thanks!

    ReplyDelete
  11. 真係唔錯既快餐店, 有d feel, 舒舒服服咁食包........加上個包又可以自選醬汁, 啱晒我哋鍾意試唔同口味既人吖.......嘻嘻..........
     
    呢個 blueberry oak bar 即係咩嚟? 睇完都唔係好諗到係乜呢~~~~
    [版主回覆05/03/2008 06:17:00]細細粒:   ~ 我依邊有幾間唔同牌子嘅快餐店都會有自選醬汁架!! 但依間South St. Burger 啲醬汁就比較特別,連街外都未必有得賣架!! 所以, 我食襯依間漢堡店,我都會食啲特別醬汁架!! 哈哈!!   ~ 你有無聽過energy bar呢??其實, 依個blueberry oak bar...同energy bar 差唔多!!! 哈哈!! 但係得starbucks 賣嘅, 就緊係甜啲...無energy bar 咁有營養喇!! 哈哈!

    ReplyDelete
  12. Vicky: ~你地o個間快餐店都幾靚丫,其實依家d快餐店已經靚左好多好多,HK既大快活同大家樂都係以深木色為主啦依家,而且deco仲幾hip添呢!人地都有進步啦,唯獨是係NY既chinese,仲係留係80's年代既快餐店咁,有幾張有白燈影住既食物相同埋好污糟既環境,睇下有無機會影俾你睇丫,如果你細個有睇過"香港86"你就知我講緊咩架啦! ~starbucks既甜品咁似d營養條既?我諗如果係自己整都唔會太難既,你咁多工具實幫到你
    [版主回覆05/03/2008 06:47:00]陶陶夫人:   ~我有睇過香港86 套電視劇!!我明白你講米國有啲食店係咩樣..其實,我依邊都有"香港86" 啲食店, 但我就好少去果啲,但可能係我依邊比較多食店!! 所以,就比較多食店選擇, 而且, 有啲食鋪好捨得裝修, 講真,一間食店裝修,就會有連所反應架喇!! 因為食店老板都想競爭下, 觸返啲食客架!!依幾年, 我哋依邊啲食店, 就越開越新潮,有啲design 囉!! 我十幾年前係依度,好大部分都好似香港86 咁架!  你係咪追捧唐餐多啲?? 美國啲西餐係點吖?...有無品味啲西餐架?? 係米國都應該有架!!   ~我都好耐無去香港啲大家樂, 大快活, 但知道,香港好多快餐店都裝修咗, 連個logo 都靚仔晒!!    ~個Starbucks 甜品,真係有啲似營養bar 架!! 哈哈! 但,係得starbucks 賣, 有營養得去邊吖!! 哈哈!! 我都當依個bar 係甜品食!! 甜甜哋, 幾好食架!! 哈哈!! 我以前自己都試過整依啲bar 食, 但都唔夠街個啲bar, 內裡軟林林, 出面就脆囉!!  所以, 我都要上網研究啲食譜先得!! 哈!! 講開食譜, 我又唔記得打蛋撻食譜比你喇!! 我要mark 低先!! 哈哈!

    ReplyDelete
  13. 無呀, 我好少去starbucks架, 去都係飲咖啡咋......所以甜品就更加少食~~~嘻嘻
    [版主回覆05/06/2008 14:13:00]細細粒:   我都係依輪先係starbucks 食下甜品, 又幾ok架!! 我以前係starbucks 飲coffee 多!! 而家我依邊啲starbucks出咗好多lunch set...都有三文治賣, 有yogurt and 沙律賣, 去starbucks 食餐lunch都得!!   

    ReplyDelete
  14. Si Man Chau 周斯敏25 June 2008 at 15:20

    係通少度見到你言談間不似在香港住、所以入黎睇睇、原來在加拿大。 你問「陶陶夫人」有關美國啲西餐係點、你 得閒入黎我個Blog度 睇下、我出街食同自己整都好鐘意、所以有好多野会o 岩你睇、我起Blog才3個月、慢慢会多的餐廳既野。出街食既係「 貓飲貓食 」。  請多多指教。
    [版主回覆06/26/2008 14:04:00]為食貓:   ~ 你好!!Nice to meet you!!  好多謝你留言比我!! 我係香港出生, 十幾歲就係加拿大讀書and 生活!!   ~ 我頭先睇過你個blog, 知你係美國, 仲好仲意整野食添!!! 得閒我會走過去你個樹架喇!!

    ReplyDelete