potato salad & 炒米粉

April 3 (thursday)

     依幾排啲天氣又好似好返啲啲!! 可以着返薄啲嘅褸little-cold.gif image by vickyngkiki出街!! 而且,仲有啲陽光weather-sun-1.gif image by vickyngkiki!! 好開心囉!! 啲雪終於可以溶喇! 哈哈!!

                             
edge-star1-2.gif picture by vickyngkiki


     平時Brian 一放工就會...好肚餓!! 但又未到食Dinner時間food-eat-rice.gif image by vickyngkiki!! 我多數都係好求其整啲三文治
food-Sandwich-1.gif image by vickyngkiki比Brian 食!!今日見得閒就係Brian 放工之前整咗個potato salad囉!!  雖然, 我之前整過potato salad, 但今次, 依個沙律就特別啲!! 因為我係用yamVeg-Potato-Battle-icon.gif image by vickyngkiki(即係人哋用係整番薯糖水...個啲番薯) 黎整potato salad!! 整咗出黎個Potato saladveg-salad-1.gif image by vickyngkiki真係特別甜, 仲特別香!! 我哋兩個都好不自覺食多咗啲potato salad 添!

                            
edge-star1-2.gif picture by vickyngkiki



     到dinner, 當然,無咩胃氣!! 我就好簡單咁,整咗個炒米粉food-rice-icon.gif image by vickyngkiki食!! 況且, 今日都星期四, 炒米粉又可以清下雪櫃啲蔬菜veg-Peas.gif image by vickyngkikiVeg-Pre-Kaga-icon.gif image by vickyngkikiVeg-Onion-Battle-icon.gif image by vickyngkiki!! 到friday, saturday, sunday, 我唔洗返媽咪屋企!! 但唔洗返媽咪屋企, 我同Brian 都係出街食多!! 雪櫃有咩都盡量好清晒!! 免得唔新鮮!!

                           
edge-star1-2.gif picture by vickyngkiki


arrow-triangle_sky_b.gif image by vickyngkiki
依個番薯沙律係整黎等Brian 放工時可以食! 有無發覺我影potato  salad 張相, 個天色仲好光呀! 依家愈黎愈遲天晚, 夜晚七點太陽先開始落山!! 遲多幾個月, 夜晚九點鐘太陽都未落山架!! 哈哈!   另外果個係炒米粉,..係dinner 黎架!! 唔知點解我比較喜歡食炒米粉架! 但就唔係成日煮黎食!! 哈哈!!




12 comments:

  1. 1111111111~~~~yes!~~~I'm #1
    [版主回覆04/09/2008 06:09:00]Miss Jubie:   嘩!! 第一喎!! 送隻bear 比你喇!!

    ReplyDelete
  2. 用蕃薯嚟整potato Salad???? 甜啲???
    好~~~~~我又試吓先~~~~
    [版主回覆04/09/2008 06:11:00]Miss Jubie:   用蕃薯整salad 係甜啲!! 但唔似糖水個啲甜架!! 反而令到個salad 更加香架!! 你試下喇!

    ReplyDelete
  3. 我都好鍾意食薯仔沙津架
    [版主回覆04/10/2008 01:25:00]心樂:   你都自己整下薯仔沙律食!! 好容易整!! 而且, 幾飽肚, 食啲啲都可以當一餐喇!! 哈哈! 而且香港都就夏天,食啲清涼野,好舒服架!

    ReplyDelete
  4. 我都好鍾意食薯仔沙津ka....yummy
    [版主回覆04/10/2008 01:28:00]天使BB:   我都好鐘意食薯仔沙律架!! 因為啲薯仔撈咗沙律醬好香架!! 而家都就夏天, 你都整啲清涼嘅野食喇!!

    ReplyDelete
  5. 整得幾好呀!~...
    [版主回覆04/10/2008 01:29:00]小威威:   多謝讚賞呀! 你自己做整個比自己食吖!! 好簡單架!!

    ReplyDelete
  6. ~~~簡簡單單好吖.....我都成日最簡單既食物食, 快脆又飽肚
    ~~~我都好鍾意咁夜先天黑架....感覺好舒服架~
    [版主回覆04/10/2008 01:35:00]細細粒:   ~ 有時食野唔洗太復雜架!! 簡簡單單都會好好味架! 你同Raymond 先生都咁喜歡食沙律,你都試下整薯仔沙律食喇!! 香港都就黎夏天喇!! 食啲清涼野就至岩喇!!   ~ 我依邊到夏天,成夜晚九點鐘都會好光, 跟本九點鐘太陽都未落山, 食dinner 都光"橙橙" 架!!到時食dinner 都要close 窗廉食飯先似樣!! 哈哈!

    ReplyDelete
  7. 我好鐘意食yam架,但老公唔鐘意,所以好少整,如果整都係就咁焗。你個salad好好味咁,等我下次整potato salad又落d試下先
    [版主回覆04/10/2008 01:40:00]Mui:   ~ 我都好仲意食yam 架!! 但男士好似對yam 馬馬哋架! 唔知點解?? 你試下整potato salad 時, 用兩種唔同嘅薯仔整, 好似yam and potato 一齊整!! 都會好好食,好香甜架! Brian 唔係好like 食yam, 都會食架!! 哈哈!!   ~ 而家都就夏天, 就整啲清涼啲食物食喇!! 又簡單,又飽肚!

    ReplyDelete
  8. 方便快捷~~~我都鍾意炒懞粉食架~~~
    [版主回覆04/10/2008 01:42:00]檬檬:   其實,薯仔沙律 and 炒粉都係方便野!! 好簡單又一餐!! 哈哈!

    ReplyDelete
  9. 蕃薯沙律都係第一次見人整 哈哈哈
    應該都唔錯呀~~ (因為我都鐘意食蕃薯) 哈哈
    [版主回覆04/10/2008 01:46:00]畫:   蕃薯沙律我都係第一次整!! 你都試下!! 幾好食架!! 其實,我平時整potato salad 都會黎一個蕃薯架!! 有蕃薯會香甜啲架! 我可能同你一樣,我係蕃薯痴, 食蕃薯好開心架!! 哈哈! 我屋企個雪櫃成日都有啲蕃薯架! 哈哈!

    ReplyDelete
  10. 炒米粉好多料,好似好好食!
    [版主回覆04/10/2008 02:27:00]高貓貓:   我見雪櫃有好多食物都係食剩少少!! 咪一次過炒米粉 and 整沙律食, 順便清下個雪櫃囉!! 你都試下! 哈哈!!

    ReplyDelete
  11. Vicky: ~用yam黎整salad真係好食?因為我覺得yam用焗先係最好食既.... 無計啦,我係薯仔fans,乜都用薯仔黎整先最開心! ~話時話,我咁耐已黎都無就過整炒米粉食,你俾左個好好既idea 我呀Vicky!你係咪用餐肉呀火腿呀等等黎炒呢?有無落咩醬呀? 我記得好似夏門炒米係酸酸地架,你又有無試過呢?雖然我唔食 spicy野,但如果炒米落少少黎食都幾野味架! ~呢排天氣確係好番少少啦,我呢邊尋晚成7點都係光架,真係好,  我都好期待夏天既來臨呀,呢個冬天,確係有點長!             
    [版主回覆04/10/2008 02:47:00]陶陶夫人:   ~ 我有時整potato salad都會加一個yam 入去架!!但全部用yam 整都係第一次, 但又真係幾好食!!  好香甜架!! 連Brian 馬馬哋yam 都覺得ok!! 你都試下吖!! 其實,我同你一樣係薯仔fans 黎架!! 咩方法整yam 我都仲意食架! 哈哈! 我屋企個雪櫃一定有啲薯仔or yam 看下門口架!  哈哈!   ~ 我依個炒米粉係用屋企食剩幾條嘅意大利腸切粒粒,煎香咗, 再之後,就攞黎炒米粉囉!!哈哈! 我炒米粉時都係用咗好少好少鹽咋!! 因為我平時煮飯都以少鹽為主!但我有落啲蠔油囉! And 炒之前爆咗啲蒜容囉!!  講真,我依個炒米粉炒得好求其, 見雪櫃有咩野食剩就攞黎炒囉! 我食米粉時,都有加少少spicy, 因為好似會野味啲囉!! 哈哈! ....至於,夏門炒米,我自己係街就食過!! 自己煮就未試過!! 我揾日都自己試下整先!! 哈哈!! 我諗加啲茄汁就得喇!! right! 哈哈!    ~ 其實, 係夏天, 我依邊成夜晚九點都會光"橙橙"架!! 食dinner 都要close 窗廉先至似食dinner!! 你話係咪好好笑!! 哈哈! 但我又幾期待夏天快啲黎!! 唔洗再"咩"住件褸出街!! 個感覺好free!! 我都覺依邊啲冬天實在太長喇!! 哈哈!  

    ReplyDelete
  12. 你個炒米粉又好似幾正窩~ 我以前都好鐘意weekend出街食...但係我而家掉轉左...鐘以平日出街食因為有時放工真係好累唔想搞o甘多野...
    [版主回覆04/10/2008 02:53:00]睛天娃娃:   ~ 多謝你讚賞我炒嘅米粉呀!! 我其實炒得好求其!! 見屋企食剩啲咩就攞去炒, 哈哈!!   ~ 我都明白, 返完工,人都散晒喇!! 仲煮飯,煮咗都唔想食喇!! 哈哈!! 但出街食飯好多味精架!! 我都係keep 啲quota 等到weekend 先食餐好啲!! 哈哈!!

    ReplyDelete