繁忙的一天


April 5 (Saturday)

  今日, 我同Brian 係一個上奏都不知做咗幾多野!! 首先, 我去處理自己啲稅項, 因為依個月尾係交稅deadline. 我見自己手上啲文件
equipment16-1.gif image by vickyngkiki
都齊晒, 就拿拿聲搞掂交稅啲野!!  之後, 就同Brian 影passport 相
, 因為Brian 本passport過咗期!! 再之後, 就去銀行
house-1-1.gif image by vickyngkiki
處理平時要處理嘅帳單!!   終於, 搞掂晒自己手上所有文件嘅工作喇!! 雖然, 話做咗三樣野, 但要去唔同地方, 揾位迫車
house-shopping3.gif image by vickyngkiki
都頭痛!!  有時唔係好明, Brian 點解咁喜歡渣車,以上三個地點, 係可以行路去, 但只不過行耐少少!! 都係要渣車去?? 不過, 我諗Brian 都係唔想我行咁多路 and 幫我
litttle-girls.gif image by vickyngkiki
慳啲時間先渣車!

edge-bubble1.gif picture by vickyngkiki
edge-bubble1.gif picture by vickyngkiki


    其實, 做完啲個人文件工作, 已經係食lunch 時份, 但我同Brian 無去食lunch 呀!!經開電器鋪 (Best buy and Future shop)就入咗去行!! 因為Brian 個daddy 就生日, 要買生日禮物
gift-12.gif image by vickyngkiki
!! 我哋一早鎖定咗個目標!! 只係事乎電器鋪有無貨!! 有時我唔係好明, 依道啲電器鋪, 係display 架, 就有展示件貨物, 但到話要件貨物時, 就話原來貨槍裡係無貨!!! 有時只係等啲sales 入槍攞貨, 都等好耐, 有時都唔知個sales 係咪中途走咗去同人傾計先返黎!! 等都等到我想瞓!! 真正係企係度都想瞓!
little-sleepy.gif image by vickyngkiki
! 我又試過買件貨物, 明明係網上查咗話我屋企附近個間係有貨, 到我去到!! 揾個sales 哥哥入槍攞貨, 就話無貨!! 我唔甘心, 咪走去揾第二個sales 囉!! 但依個sales 又摷到比我!!!  當我等第二個sales 攞貨途中, 我仲比第一個sales話我唔信佢講野, 係其他人耳邊對我指指點點!! 我係顧客黎架!! 我比錢買野仲要受氣, 好彩, 第二個sales 揾到我想要件貨物比我咋!...........呻完一倫
, 講返份生日禮物先, 我同Brian 係Future shop (電器鋪)揾到個肥sales, 他真係一個好有心嘅sales, 他幫我哋入槍攞到件貨之餘, 仲幫我哋做咗好多野!!! 我哋下次一定會揾返依個有心sales!!! 買咗份生日禮物,(係長鏡頭數碼相機) 個心情好好
!! 我仲去咗Canadian Tire (家庭用品店) 睇啲細鑊,  因為我屋企隻細鑊唔用得喇!! 但行黎行去, 左睇右睇都睇唔到合心水!

arrow-4.gif image by vickyngkiki
就係依間電器鋪遇到一個好有心嘅sales 買到生日禮物喇!!0




edge-bubble1.gif picture by vickyngkiki
edge-bubble1.gif picture by vickyngkiki

忙咗一倫, 我同Brian 終於, 都去食lunch 喇!! 成三點先食lunch!! 真係肚都餓埋!! 我同Brian 去咗Lick's 漢堡包店食
house-Happy-Burger-icon.gif image by vickyngkiki
, 依間食店啲漢堡包
food-Hamburger-icon-1.gif image by vickyngkiki
係用鐵板爐燒架!! 而且個店員一邊燒, 會一邊唱歌架!...  我同Brian 真係太肚餓喇!! 啲包一整完, 我好求其同啲包影咗一張相, 就食我個turkey hamburger
food-hambuger.gif image by vickyngkiki
喇!! 嘩!!! 真係燒得好好食, 啲肉好juicy 呀!! 下次經開要再食先! 但啲薯條
food-fries.gif image by vickyngkiki
就馬馬哋!! 有啲美中不足添!!哈哈!!  食完野, 要做下啲運動消化下!! 我同Brian 走咗去商場
shop1.gif image by vickyngkiki
行街, 其實, 我都無咩野買, 至在行下街咋! 但又比我發現, 有個焗爐pan 特價, 就買咗返屋企喇!本來話買隻細鑊又揾唔到合心水!! 竟然, 買咗焗pan 添!!! 不過, 我係有用先買!! 哈哈! 


arrow-4.gif image by vickyngkiki
lunch time 係Licks' 食!! 由於太肚餓, 我影咗一幅相就急不及待食我個turkey hamburger 喇!! 所以, 幅食物相影得唔係太好!! 但個包好juicy 架!!  食完野, 去行街, 今日收鑊就係 買咗個non-stick baking pan. 做緊特價,好抵買架!!! (而且係Martha Stewart 出架)!0






edge-bubble1.gif picture by vickyngkiki
edge-bubble1.gif picture by vickyngkiki


    行完街,成身都有少少散, 返到屋企近附唔想 郁!!! 而且, 個Lick's 漢堡包
太大個, 到夜晚七點仲有啲濟!! 跟本就唔想出去食野!!! Brian 話夜少少去"大有名糖" 食飯
food-rice-icon.gif image by vickyngkiki
, 我好開心架
!! 因為可以順便食埋chinese 甜品囉!!  我哋成夜晚十一點先去食dinner!! 其實, 好似出街食宵夜咁!! 依餐宵夜又係食到好飽先返屋企!!! 
    由於, 今日做得太多野喇!!  食完飯, 返屋企已經好眼瞓, 寫blog 都係寫咗少少,起咗少少稿就走入房瞓喇!



arrow-4.gif image by vickyngkiki
去大有名糖食dinner, 又係一邊睇雜誌,一邊食dinner...哈哈!! 我哋叫咗個小食, 叫做辣汁螺肉, 我就order 咗個梅菜排骨飯, Brian 就叫咗章魚肉餅飯, 加杯蜂蜜綠茶!! 最後, 仲一人一碗合桃糊, 個合桃糊, 真係生磨架!! 好香, 好滑!! 好yummy! 0







13 comments:

  1. 我 嚟  過 好 多 次 ﹐ 呢 次 真 係 唔 想 走 。兩  盅 飯 都 好 正 ﹐ 仲 有 個 甜 品 忝 ﹐ 我 稔 我 一 個 人 都 免 強 夠 啦 ﹐ (我 可 以 食 6件 pizza都 冇 問 題 )
    [版主回覆04/10/2008 05:27:00]chuchung:   ~ 你唔好睇盅飯細細呀!! 其實個盅好深, 我都食唔晒啲飯架!! 因為要留肚食甜品嗎!!   ~ 嘩!! 你食6件pizza 都得!! 我諗我食完6件pizza成日都唔洗食其他野食都似!

    ReplyDelete
  2. 你真係好忙啵~~~d時間過得特別快架~~~
    [版主回覆04/10/2008 05:29:00]檬檬:   你講得岩!! 越忙就覺啲時間快過!! 我依日唔覺唔覺又到夜晚!! 連寫blog 都係少咗啲啲就走瞓!! 哈哈!

    ReplyDelete
  3. 我哋都試過d sales咁衰架, 問佢有無新, 或者有無s碼, 佢一句就話無架啦, 得出面嗰d, 但Raymond唔信佢, 咪又搵過第二個問, 咁第二個都入倉搵, 點知真係有, 吹脹~~
    咁最後買咗咩禮物吖?
    我都未食過turkey hamburger, 唔知咩味道添....但最緊係juicy, 咁就好好味架啦
    baking pan對我唔啱用呢, 不過睇落都好正吖....
    我平時唔係咁鍾意食呢d盅飯架, 不過如果食, 我鍾意食鳯爪排骨, 滑蛋牛肉飯...但d豉油一定要甜甜地先好味...
    而合桃糊就成日食呢, 好好味架, 不過, 呢排就無食lu, 因為轉咗什果沙律呀
    [版主回覆04/10/2008 05:51:00]細細粒:   ~其實,我買衫都費事要人入倉攞, 揾到就有, 無就算!! 但我買電器嗎!! 我依邊買電器 (部分電器) 係無一盒一盒放係門市賣架!! 係睇岩display 就叫個sales攞件貨黎!! 所以,有時都要撞岩啲好心sales 先有得買到件貨!! 有時真係好受氣架!! 我哋買咗個digital camera, 係可以影快門相 and 有wide angle lens 個啲相機比uncle 囉!!   ~個turkey hamburger 真係好juicy 架! 我下次經開又會再食!!由於我唔食牛架!! 所以, 食burger 食黎食去都係魚, 羊,雞burger, 但依個turkey hamburger 真係好正!! 我最怕食啲乾"爭爭" 嘅burger!! 食到個胃都唔舒服!!   ~其實,依日出街我係想買個細鑊仔黎煎下蛋or 腸仔!! 點知, 鑊就買唔到, 但就買咗個baking pan,哈哈! 不過,依個baking pan 我不流都想買架喇!! 整曲奇餅方便啲嗎!   ~我不流都喜歡食盅飯架!! 因為撈啲甜甜哋豉油好好味架!! 而且,又飽肚呢!! 哈哈!!   ~你成日食集合桃糊架?? 唔怪之得你啲皮膚咁滑,咁白喇!! 我屋企好少整甜品, 係自己先整下蛋糕食!! 如果要食合桃糊係要出街買先有得食!! 哈哈!!   ~你同Raymond 都幾健康, 咁喜歡食沙律!! 我都係喜歡食煮熟啲菜多啲!!

    ReplyDelete
  4. ~ 好忙碌又好豐富既一日喎 !!
    ~ 咁你買咗咩禮物斜 uncle 呀 !!
    ~ 第一個 sale 完成唔得啦, 自己搵唔到仲要話你唔信佢, 有無得去投訴架 !!
    [版主回覆04/10/2008 06:03:00]new beauty sandy:   ~ 依日真係好忙, 但就係因為忙時間就快過啲!! 一陣間就一日喇!   ~ 買咗個digital carmera 比uncle囉!! 即係你上次抱住隻恐佈 xx ("息譯") 時, 個心口掛住個啲類型嘅影機!! 有wide angle lens, 可以影到快門個啲相機囉!   ~ 有時都唔知自己係樣衰,定係無禮貌, 間唔中都比我遇見啲唔好待遇嘅sales. 我都費事投訴咁多!! 如果我樣樣都投訴, 真係周身都唔得閒, 買到件貨品就算!! 講真, 個sales 又唔係做我一個生意, 一日成間鋪頭無咗我依單生意又唔執粒, 我投訴都無人理喇!

    ReplyDelete
  5. 我都係martha stewart既粉絲...最鐘意用佢出既towels~
    [版主回覆04/10/2008 06:06:00]睛天娃娃:   又會咁"橋", 我都好仲意Martha stewart 啲野!! 佢啲野又幾耐用架!! 哈哈!! 不過,我都係襯特價先買咋!! 哈哈!

    ReplyDelete
  6. Vicky: ~哈哈,我岩岩先回覆你叫你慢慢揀禮物,點知你轉個頭就已經買左啦,好快手呀!其實我一直都覺得外國既sales大多數係好懶架,好似我最近行Old Navy,佢地都請左一批新sales,仲要全部都係四十歲以上既chinese喎,我同佢地傾下計啦,原來佢地話公司覺得d鬼仔鬼妹sales成日傾計又唔做野,所以嬲嬲地就炒晒佢地,請過d勤力又平無咁煩既chinese囉,其實咁都好架,起碼呢批年紀既sales多多一個就業機會丫!但人工係咪同人地一樣,我就唔知道啦! ~hamburger最香要就係燒完仲要夠juicy,你咁岩食到咁好食既,真係好好彩呀!最怕係食到d好似M記o個咁,又硬又乾既無heart burger!但老實講,薯條又真係M記最好味既! ~你又買Pan啦?今次有無諗住整咩呀?定係只係諗住見特價買定黎傍身呢?....hehe
    [版主回覆04/10/2008 14:28:00]陶陶夫人:   ~ 我知sales 每做成一單交易都會有"擁"架!! 唔係勤力啲就會有多啲salary 咩!! 所以,我有時都唔明依北美州啲sales 做咩!! 可能我係市中心生活, 一間店鋪裡面,一日裡面一定大把人行架! 我張單又唔係特別和味, 所以, 啲sales 覺幫唔幫都無大作謂喇!! (以上都係自己意見)!!   ~ 我依邊Old Navy 仲係好多後生仔女做sales, 仲未好似你個邊咁, 話要請啲40 幾歲嘅人做野!! 其實, 我覺請咩年齡都唔緊要, 只要係做到野!! 幫到公司運作就得!! 試諗下,邊個boss 想請啲做唔到野嘅人架!!   ~ 其實,M記啲包好唔好食都係撞岩整包果個人嘅手神!! 有時我屋企附近間麥當當啲包會好好食!! 啲包落足料!! 有時, 啲包直情唔記得咗加啲沙律醬都得!! 但我都食咗個包幾淡喇! 唔通攞去換咩?? 但我真係, 喺麥當當見過啲顧客, 真係食咗幾淡嘅包攞去投訴架!!老實講, 如果整包哥哥, 整得個包好啲, 咪唔洗比人話囉! 你好時, 我又好呢!! ......至於, M記啲薯條又真係好好食!! 我有時仲要加大裝架!!  係我依樹仲有一間食店, 啲薯條都好好食, 依間食店就叫"New york fries" 喇!! 我有時經開都會買黎食架! 依間薯條特別在...啲薯條連埋皮一齊炸架!! 都好yummy 架!!唔知你個樹有無呢?   ~ 其實,我都想買多個baking pan 好耐喇!! 我本身自己有一個, 但有時整曲奇, 整得多就要分幾次焗, 好麻煩, 而家見特價仲唔拿拿聲買返個咩! 哈哈! 你都可以話買黎傍身架!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  7. futureshop 個啲真係好過份, 我試過打去投訴, 最後佢地個manager 打比我道歉同比左張20$ giftcard 比我
     
    [版主回覆04/10/2008 14:41:00]通少:   ~ 無呀!! 我無投訴呀!! 邊投訴得咁多!!如果我係要投訴, 真係大把野等住比我投訴喇!!  訪且一間future shop咁大, 真係做少我一個顧客都唔會執粒喇!! 我投訴都晒氣喇!! 邊有manager 理我吖!! 費事比人覺我哋啲中國人好仲意話人!!  而且,我去開間future shop 日日來來往往有咁多顧客, 啲sales 都serve 啲"擁" 多啲嘅顧客喇!! 而且,我口才又唔叻,我諗10$ gift card 都唔會比我攞到喇!!    ~ 你好叻呀!! 你點講返個20$ gift card 返黎架?

    ReplyDelete
  8. 其實"大有名糖"係邊架?
    你食極都唔長肉﹐真羨慕~~~
    [版主回覆04/10/2008 05:06:00]bobo:   ~ 我覆咗你先喇!! 等你今晚可以去試下!!   ~ 大有名糖係:   10  Ravel Road Unit 1&2 North York. (Finch 夾Leslie)呀!!     Tel: 416-913-8899

    ReplyDelete
  9. 我 好 鬼 鍾 意 你 落 樓 四 圍 ‘kung’  d嘢 ﹐ 住  condo真 係 少 好 多 嘢 做 ﹐ 我 曾 經 想 換 上 樓 ﹐ 但 係 我 老 婆 唔 肯 ﹐ 鬼 咩 ﹐ 佝 都 唔 服 侍 間 屋 。
    [版主回覆04/10/2008 14:43:00]chuchung:   哈!

    ReplyDelete
  10. 下 次 去   Lick‘s﹐ 叫 個 店 員 唔 好 唱 喇 ﹗ 費 事 食 “湯 飽 ”啦 “
    [版主回覆04/10/2008 14:50:00]chuchung:   0喜!

    ReplyDelete
  11. 哎呀....你唔好畀我個形象呃咗吖, 其實我d皮膚唔係又白又滑架.....我都想有呢
    不過, 什果沙律的確好好味, 我反而唔落任何沙律醬, 剩係什果咋....
    [版主回覆04/10/2008 14:57:00]細細粒:   ~ 上次見你查手甲時, 見你影對手嘅close up, 你對手真係好白滑呀!! 我就啲啲都唔白滑喇!! 我手指甲油都費事查,  哈哈!! 因為我查完手甲一定好快"luck" 晒啲甲油, 好唔美觀!!盡量低調啲算喇!哈哈!   ~ 你哋喜歡食什果! 我喜歡罐頭peach 架!! 以前細個可以成罐食晒都得架!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  12. Vicky, the sales really so nice ar.......it is because you are a nice girl, so u encounter nice person~  I am getting busy too.....poor that my busy will continue until ealry July~
    [版主回覆04/10/2008 15:09:00]MaGGie:   ~ 你成日讚我架!! 讚到我飄飄然喇!! 哈哈!! 你夠對我好喇!! 成日都話要送野比我!! 你都係nice girl   ~ 我知你課程已經開始, 又要返工, (而且個上司又少少無理取鬧), 工作已經多多壓力, 放咗工又要用神聽書, 寫筆記!! 之後, 又返屋企做功課!! 你真係同超人無分別呀!! 你比心機努力埋July 喇!! July 就可以玩喇!! 而且你身邊果個大少爺, 會好支持你架!! 早排都預先帶你去迪斯尼喇!! 好好玩!!   ~ 你忙就唔洗覆我喇!! 我去你道見到你有update blog 知下你近況就得架喇!! 我唔會因為你唔探我, 我就唔探你架!! 我仍然會去你個樹打招呼架!! 我令願你比多啲時間自己休息仲好喇!! MaGGie,Good luck呀 !!

    ReplyDelete
  13. 終於買左禮物啦~~~ ^^
    呢啲咁既服務態度係香港實比人投訴呀~~~
    [版主回覆04/14/2008 23:15:00]畫:   ~ 買咗禮物喇! 仲送埋比uncle 喇!! 哈哈!   ~ 有時唔知自己好彩, 定係自己要求多! 我簡唔中都會遇到啲唔好服務態度嘅sales 架!! 但我都費事嘈太多! 自己買到野就算!

    ReplyDelete