燒呀燒..燒野食

April 17 (thursday)

      自從,買咗個indoor 燒烤爐
food34.gif image by vickyngkiki
,我只係喺自己廚房個爐頭, 煮過一次飯, 其他日子都係食bbq dinner. 個燒烤爐跟本都未收埋過入櫃, 哈哈! 而且, Brian 又喜歡做bbq man, 我都係切下啲veggies, 再係雪櫃攞啲肉
food8-8.gif image by vickyngkiki
or 海鮮
food-Sea-Bream-1-icon.gif image by vickyngkiki
food-kabob-icon.gif image by vickyngkiki
出黎, 就開始等食!! 都唔知幾爽!! 哈哈!!

edge-leaf-line.gif picture by vickyngkiki
edge-leaf-line.gif picture by vickyngkiki

        我成日都會發白日夢, 諗下自己第時.....間dream house
house-house3.gif image by vickyngkiki
, 我間唔中都同Brian 講, 我將來間屋一定要有露台, 個露台細細哋都夠架喇!! Brian 當時, 只係"哦" 咗一聲!! 而家, 買咗BBQ 爐之後, Brian 就覺露台好有用!! 哈哈!!  仲突然間好想間屋企有個露台添!! 他終於,明白露台的好處! 有露台, 就可以攞個bbq 爐出露台燒!! 其實,  個indoor bbq 爐, 都唔係話太大煙, 但燒有皮嘅肉類--雞
kfc.gif image by vickyngkiki
, 就會好大煙!!  反而豬扒就ok!! 當燒雞肉時, 就要係廚房開裡面開到個抽油煙機大一大!! 好嘈架嗎!! 而且, 係加拿大啲apartment嘅廚房又唔興有窗!!! 唔開到個抽油煙機大一大, 點得呀!! 哈哈!! 但我哋近排嘅bbq 都係燒海鮮多!!

edge-leaf-line.gif picture by vickyngkiki
edge-leaf-line.gif picture by vickyngkiki

       不過, 食bbq 野食真係會熱氣啲!! 我琴日食bbq 時, 都沖咗壺茶飲
drink-tea-set-1.gif image by vickyngkiki
, 一邊飲茶一邊食bbq, 原來又幾好!! 喉嚨無咁乾, 舒服晒!!
  
星期一(Apr 14), 我哋燒咗魚, 茄子, Zucchini, 蘆筍,and 香腸, 加埋麵包, 啱啱好!0




星期三(April 16)又bbq  喇! 依日燒魚, 蝦, Zucchini, 蘆筍, and 漢堡扒, 仲有麵包, 但無影到麵包!0
!


星期四(Apr  17),  Brian 話想食all day breakfast
food8-1.gif image by vickyngkiki, 但用個bbq 爐燒早餐啲野食!! 雖然,我個廚房係有啲亂!! 哈哈!! 但我想影Brian 係bbq 爐煎雞蛋!! 哈哈!!0




依個早餐當晚餐食, 我沖咗壺茶添!! 好舒服!!0




15 comments:

  1. 嘩~ 乜你地真係鐘意bbq成甘呀? 我從來都冇諗過會用個griddler黎bbq...因為我地有個Weber Grill係Patio到...所以我地通常都會用個outdoor grill黎整野食...係屋企入面整實再太大煙同陣味好耐都唔散...所以都係怕怕~
    [版主回覆04/23/2008 05:21:00]睛天娃娃:   ~ 我住apartment 架嗎!! 點可以有機會有Weber Grill 放係patio吖!! 我連Patio 都無!! 如果下次自己置業一定要去Patio, 因為我同男朋友好喜歡bbq.冬天就喜歡打邊爐囉!!   ~ 其實,我個Griddler 係放喺廚房抽油煙機下面燒, 開行抽油煙機燒, 都唔會好大煙!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 哈哈哈, 真係好好用咁喎, 哈哈
    不過燒得多, 真係好熱氣
    [版主回覆04/23/2008 05:24:00]通少:   ~ 我都覺燒得多就熱氣架喇!! 我星期日之後,都有少少喉嚨痛, 要食比平時多啲嘅水果, and 飲啲即沖涼茶先ok!!哈哈!!   ~ 個Griddler 真係好有用!!早倫, 我仲煮少咗飯, Brian 搞掂餐dinner 添!! Yeah!

    ReplyDelete
  3. 曾經都有個朋友介紹過我買這類型的 Grill  , 佢話就算我唔識煮嘢, 用呢個 Grill 都好方便同埋簡單. 不過我怕好大煙, ( 我廚房冇抽氣扇 或 抽油煙機) 所以都冇買到.
     
    唯有繼續食公仔麵同埋飯盒 ...
    [版主回覆04/23/2008 05:29:00]異鄉異客:   哎吔!! 你廚房無抽氣扇架!! 平時煮飯都好大煙囉!! 你都要投資下, 買返個抽氣扇or 抽油煙機喇!! 咁平時煮野都多啲花款, 唔洗成日食公仔麵, 飯盒, 而啲無咩益架!!

    ReplyDelete
  4. 哈哈,你個新玩具真係抵玩啦,連早餐都煮埋
    [版主回覆04/23/2008 05:30:00]Mui:   真係好抵玩架!! 我仲可以慳返啲功夫,唔洗成日煮飯, 因為Brian 喜歡做bbq man 囉!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  5. 呢個星期不停咁食燒烤嘢, 唔厭咩........我真係怕你係咁食會悶喎~~~
    有時Raymond都係一樣架, 鍾意食既嘢可以日日咁食, 食到厭喇就轉其他嘢....哈哈~~~
    睇嚟Brian開始會諗幾時買間屋同你一齊住都未定呢....嘻嘻....
    [版主回覆04/23/2008 14:55:00]細細粒:   ~ 我哋好仲意bbq 架!! 其實, 我哋屋企落下有個公園係可以bbq 架!! 但要同大廈居住啲人share bbq 爐, 而且有時間限制...所以, 我哋喜歡自己係屋企自己燒黎食, 幾時食都得! 我哋以前都成日走去落下花園燒野食架!! 連續幾日燒都得,哈哈!! 但我哋每次燒都燒唔同野食架!! 所以, 唔會話燒得悶囉!   ~ Raymond都好得意, 食到夠先唔再食,唔怪之得,你而家開始整第二隻沙律喇!! 哈哈!!   ~ 買屋, 真係唔諗住, 我哋想揾到適合地方先買...但買樓就一定要住交通方便, 而且有patio 嘅地方...不過都係遲啲先諗, 哈哈!!而家個timing 唔岩呀!

    ReplyDelete
  6. Vicky: ~你地都得架啦,一燒就燒咁多日,仲要搞咁多花臣喎...哈哈! 講真,如果有露台既話,我諗你地會日又燒夜又燒都似,因為坐係個露台度燒,空氣又好d! 我有個提意,你地可以燒蜆,見住佢地開口,好過隱架,而且好食過就咁煲熟!我覺得咁樣整會新鮮d!
    [版主回覆04/24/2008 13:16:00]陶陶夫人:   ~ 我好仲意你用"花臣"依兩個字黎形容我哋兩個, 我覺依兩個字,好好笑呀!!!! 我哋係冬天喜歡打邊爐, 但係夏天就喜歡bbq, 所以, 一到夏天or 天氣暖少少就有bbq 癮....  其實, 我哋想買bbq 爐好耐喇都係問問下身邊啲人攞意見!! 睇下邊隻好, 到今年先決定買....一買咗bbq 爐, 當然要玩返夠本喇哈哈!!
      ~ 我以前成日同Brian 講, 我第二將來間屋一定要有露台架!!!!! 而家, Brian 終於知道點解喇!如果我而家間屋有露台, 我可能燒啲食物仲多款色, 仲多花臣呀!!! 因為係屋企燒, 除咗開大抽油煙機, 我哋盡可能買啲野食係快熟架!! 可以唔洗開大抽油煙機嘈咁耐嗎!! 哈哈!! 而且, 我好喜歡坐係patio 嘅感覺!!! 感覺好舒服架!!
       ~ 見你話燒燒蜆會好食過煲啲, 整到我都想食.....我都有提Brian..話燒蜆 ,  Brain 都話好架!!! 但我上次去超市見到啲蜆馬馬, 而且 都幾貴, 所以, 無買到!!! 有機會一定買黎食...哈哈!!
      ~ 多謝你話我知燒烤場地址!!!!!

    ReplyDelete
  7. 成日BBQ會熱氣呀!~ 要飲多D涼水呀!~
    [版主回覆04/24/2008 13:19:00]小威威:   我都知bbq 好熱氣, 所以, 我食完bbq 都會食多啲水果and 沖咗啲即沖涼茶飲!! 哈哈!!  

    ReplyDelete
  8. 唔知你倆既體重有無上升呀~~ 嘻嘻
    你都要煲定啲涼茶係到 '傍' 身呀~~~~
    好熱氣呢!!!
    [版主回覆04/24/2008 13:40:00]畫:   ~ 我自己都唔想知體重有無上升,....知道可能會唔happy, 仲食得更加多呀!! 哈哈!   ~ 我食完bbq 都有食多啲水果架!! 仲沖定啲涼茶...放係雪櫃度凍, 當水飲囉!!! 因為我知bbq 真係好熱氣, 真係怕自己連聲都"沙"埋!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  9. 我又好想買番個試下呢....但一定會比男友話晒錢
    [版主回覆04/24/2008 13:44:00]心樂:   你咪買個返屋企試下喇!!bbq真係好好玩具架!! 你男朋友咁錫你, 一定會送比你架!!

    ReplyDelete
  10. 雖然係好好味~但真係bbq得多~會影響健康喎~
    [版主回覆04/24/2008 13:46:00]迷迷(micmic)   bbq 真係又好玩又好味架!!! 但就真係熱氣, 所以, 食完bbq 我都會食多啲水果架!!

    ReplyDelete
  11. 其實bbq係一種樂趣~有得玩有得食~~~
    [版主回覆04/24/2008 14:27:00]迷迷(micmic)   我都係咁諗, 所以, 夏天就喜歡bbq, 冬天就打邊爐囉!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  12. 唔洗出街就可能bbq喎,咁正,我都成日燒野食喇~~~
    [版主回覆04/24/2008 14:31:00]檬檬:   我都係咁諗, bbq 真係唔係好洗醃食物, 就咁攞啲食物去燒就得, 好方便!! 燒燒下走去睇電視都得!! 所以, 我近排都成日燒野食架!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  13. 嘩......BBQ, 正呀!!
    但係 INDOOR 會唔會好大煙架???
    連續幾日都用BBQ爐整野食, 食得多會好熱氣架!!!
    [版主回覆04/24/2008 14:42:00]Bの家:    ~ 我同Brian 都好鐘意bbq 架!! 係冬天就喜歡打邊爐多!! 哈哈!!    ~ 個indoor bbq 爐,我都係放係抽油煙機度燒, 一邊燒一邊吸啲煙, 仲要開到個抽油煙機最大吸數...哈哈!! 講真, 係燒有皮啲肉類就會大煙啲!!! 如果燒下香腸, 海鮮, 蔬菜, 漢堡扒都ok....唔會好大煙!!!   ~ 而家買咗個爐, 真係燒多咗野食, 因為燒野食實在太方便喇!!!而且又好玩!!但我燒野食之後,都會食多啲水果,仲會沖啲即沖涼茶放係雪櫃當水飲!!! 因為我知燒野食真係好熱氣架!

    ReplyDelete
  14. Fatgarfield 肥加菲24 April 2008 at 09:51

    Oh, I see, this is the bbq grill you have, you can make panini with it too, that's great!
    [版主回覆04/25/2008 16:16:00]fatgarfield:   我有呀!! 我有make panini 呀!! 我初頭都係因為想整panini 先想買依個griddler架!! 但無理由只係買griddler用黎整panini 咁晒!! 所以, 就用griddler 黎bbq, 而且, 本說明書都有教我哋點grill 啲食物架!!!

    ReplyDelete
  15. hi sorry, read ur blog n is interesting! may i knw the brandname n price of ur bbq pan? n where did u bought it? thx so much!!
    *hv been searching on the website but couldn't find sumthing similar to yours...
    [版主回覆11/28/2010 09:10:00]appleapple:   I live in Canada, Toronto. I bought that bbq griddler at my local store. The store named "Future shop". The price around $100 Cdn. The following picture can show you the brandname of the bbq griddler. Hope it can help you

     

    ReplyDelete