Normal Sunday

April 20 (Sunday)
      星期日我嘅指定動作, 就係起身買報紙read-newspaper-2.gif image by vickyngkiki! 哈哈!! 由於買報紙鋪頭兩點鐘到就close, 所以, 我星期日都唔會瞓到好晏, 怕遲咗買報紙,連報紙都買晒!! 哈哈!!

     買完newspaper 就煮個brunch 食,  整個餐蛋治food-sandwiches-5.gif image by vickyngkiki咋, 一邊睇報紙一邊食!! 非常簡單咋!! 而係星期日, 我多數都係無事忙, 抹下little-peopleicon.gif image by vickyngkiki廚房, 洗下野咁囉!! 就係咁喺屋企tun 黎tun 去囉!!  哈哈!! 到成五點...先同Brian 出下街, 順便去超市llittle-people-shop.gif image by vickyngkiki買啲 weekday 餸返屋企!! 一次過買晒,唔洗weekday 煩食咩!! 哈哈!! 我入到超市, 見到有盒雪糕係叫做yogurt 雪糕, 又無咁多卡路里!!! 就買返屋企食, 啲yogurt 雪糕又真係幾好食喎!!! 哈哈!! 嘩!! 而家食雪糕ice-cream-ice-1.gif image by vickyngkiki都可以食得健康啲!!!  今日,係超市仲買咗好多生果返屋企添!!! 因為bbq 多!! 真係要食返多啲生果veg-Tangerine.gif image by vickyngkikiveg-Tomato-1.gif image by vickyngkikiveg-banana-1.gif image by vickyngkiki潤下!!!

依筒藍色雪糕... 係Fudge brownie yogourt 雪糕,  好少卡路里 and 脂肪!!但味道都幾好食架!! 食雪糕都可以食得健康,哈哈!! 0



      係星期日夜晚,我哋又bbq 喇! 我又唔洗入廚房,  等Brian 燒野食就得, 哈哈!!! 而今次, Brian 仲燒埋牛扒
food-meat-3.gif image by vickyngkiki
比自己食添!!!(因為我唔食牛肉架!!)  哈哈!! 佢自己話燒得好好食, ...講真, 依個bbq 爐燒牛扒真係幾正, 因為Brian 一邊食牛扒,一邊話好juicy 喎!!! 食完bbq dinner, 我哋飲咗杯涼茶
drink-coffee-4.jpg image by vickyngkiki
. 啲涼茶係即沖涼茶黎架! 我邊度咁叻, 自己識煲涼茶
drink-tea-pot1-1.gif image by vickyngkiki
飲吖!! 哈哈!!! 而啲涼茶,我係事先沖定放係雪櫃雪...食完bbq 就可以飲凍冰冰涼茶喇!!

第一張相,係bbq 之前嘅準備!! ....黃色個蝶係我bbq dinner ....


Brian 燒咗件大大牛扒比自己, 佢話好juicy 呀!! 食完bbq 就飲杯即沖夏桑菊0




9 comments:

  1. 你塊牛扒烤得好靚, 仲有格仔紋添, 真係好想食呀!!
     
    [版主回覆04/26/2008 05:34:00]Bの家:   ~ 買依個燒烤爐, 就好想整到啲野食有格仔紋, 因為有格仔紋先似, 出街食野嘅感覺!! 哈哈!!   ~ 係呀! 我男朋友都話塊牛扒好好食, 好juicy!! 由於我唔食牛架!! 所以, 唔知塊牛扒好唔好味, 但見我男朋友好似好享受件牛扒囉! 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 咦...你嗰度買三文魚貴唔貴架....香港呢個size同我之前買既都差不多大, 外賣店賣7x-9x到......我超鍾意食生三文魚, 反而燒咗就無咁好食喇~~~~
    星期日你哋真係過得好簡單, 睇嚟我哋生活模式越來越似喇.........哈哈~~~~
    牛扒燒得真係唔錯喎....見brian手勢幾好, 我真係等唔到raymond燒畀我食呢....哈哈~~~
    雖然係即沖涼茶, 不過好過無啦.....清吓熱氣都好架
    [版主回覆04/26/2008 05:52:00]細細粒:   ~ 你話"反而燒三文魚無咁好食"!!! 你係咪好喜歡食三文魚刺身呢??我依個size 嘅三文魚價值$4 cdn (即係$32 hkd), 你講啲三文魚, 係咪已經切開一件件嘅三文魚刺身呀?? 人哋幫你切埋一定貴啲喇!! 而我係一個好喜歡食魚嘅人, 有魚食會唔開心, 無論係刺身,定係熟嘅魚,都好喜歡食!!   ~ 我唔食牛肉架!! 就算Brian 燒牛扒燒到幾好食, 我都唔食架!! 你主動叫Raymond 燒牛扒你食喇! 有時你唔表態, 男士真係咩都唔知架!! 男士係某程度真係唔夠細心架!!好似我咁, 成日"柳"Brian 陪我落樓下燒野食!! "柳柳"下, 咪買咗個燒烤爐返黎囉!! 哈哈!   ~ 我有好多涼茶係即沖架!! 係媽咪比我架!! 因為我媽咪知我係中藥白痴, 所以,係香港見到有啲即刻涼茶都會買返黎比我!! 有啲中藥, 我媽咪會叫啲藥材鋪磨粉, 方便我即沖就飲得!!話時話, 涼茶真係好清熱氣架!!好work

    ReplyDelete
  3. 有report話即沖夏桑菊D糖份好高ka~小心小心
    [版主回覆04/26/2008 05:55:00]天使BB:   原來係咁呀!! 我都要小心啲先!! 唔該你呀!!

    ReplyDelete
  4. 件牛扒真係好正甘窩...你唔食牛就蝕底晒喇...哈哈
    [版主回覆04/26/2008 06:01:00]睛天娃娃:   ~ Brian 都有睇我個blog 架嗎!! 他見到你講 "你唔食牛就蝕底晒喇" 依一句, 他都笑一笑呀!! 哈哈!! 他食牛扒時會係我面前show 到好好食架!! 好似想吸引我食牛咁!! 哈哈!!   ~ 不過, 依個grildder 因為夠熱, 所以, 啲牛肉燒得好juicy!! Brian 仲一邊食一邊讚自己燒牛扒好食添!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  5. Fatgarfield 肥加菲24 April 2008 at 09:49

    BBQ is really convenient, much less work to do! But you've got an indoor bbq? Because it's still a bit too cold for BBQ outdoor, no?
    [版主回覆04/26/2008 06:11:00]fatgarfield:   ~ bbq 我直情開心喇!! 因為Brian好喜歡做bbq man, 我真係坐係度等食咋!! 哈哈!!    ~ 其實, 我住緊個地方係無露台架!! 所以,點都唔可能係outdoor bbq 囉!! 我哋依排啲天氣出奇地好, 好到好似夏天咁!! 哈哈!! 見到啲天氣開始暖就好想bbq 喇!!

    ReplyDelete
  6. 舊牛扒燒得好靚呀! BBQ得多,真係要飲番d野潤下!
    [版主回覆04/26/2008 07:53:00]Mui:   ~ 你上次同香蕉仔燒野食, 你哋燒啲牛扒都好yummy呀!! 我唔食牛肉架!! 所以, Brian 燒完牛扒都係自己食, 但我覺他燒嘅牛扒幾juicy 架!!   ~ bbq 真係好熱氣架!! 所以,要飲返啲涼茶, 間唔中涼茶都好work架!!

    ReplyDelete
  7. 真係要飲返d涼茶呀~~~
    [版主回覆04/26/2008 07:55:00]檬檬:   其實,我對涼茶認識好少架!! 有咩事都係食西藥多!! 但間唔中飲涼茶潤下真係好work!

    ReplyDelete
  8. Vicky: ~你地食完BBQ真係要飲番多d涼茶呀!你知你地食左成兩個week既BBQ啦!係呀,我同老公都去睇過d BBQ爐呀,好似你地o個個咁,有個兩面都燒得既,而且又可以除個燒pan出黎洗既BBQ爐都唔平架喎,要成百幾蚊美金呀,唔捨得買呀!你地買左幾錢呀? ~Brian塊扒燒得好靚喎,我呢排都食牛扒呀,但就整好耐架要,煮時要放出黎20分鐘,落少少糖醃牛扒,隔一陣再落black pepper同salt醃,跟住落鍋煎一陣(大概3mins),拎上黎架起佢等佢血水滴減少少,再落鍋煎香,咁先至有好味牛扒食架!
    [版主回覆04/26/2008 13:49:00]陶陶夫人:   ~ 其實, 我有啲咩事都係食西藥多, 但講到滋潤  就當然飲chinese 涼茶係最work 喇!! 而且,我哋仲咁熱愛bbq 食物, 唔潤下, 真係喉嚨痛都似!!! 哈哈!! 不過, 近排都食多咗生果and 飲多咗果汁!!!
      ~ 我個bbq爐, 其實, 原價都要百幾紋加紙架!! 但我周圍price match, 後尾, $99 (稅前)就有交易囉!  其實, 如果price match 唔到, 我可能等到特價先買架!!!! 而且, 我買依個bbq 爐,係貪佢容易除咗個燒pan, 清潔幾方便!!我買依個bbq 爐之前都做咗好多資料研究先買!!! 都諗咗and 研究好耐.喇!! 而且, 依個爐好快熱, 所以, 啲野食好快就熟,好快有得食!!! 你如果買bbq 爐, 都要睇下啲溫度調較問題, , 我以前都有個小型bbq 爐, 好慢先熱架!!! 啲食物變相要等好耐先熟!!! 以前個細bbq 爐, 每次燒都要比時間預熱, 等得黎都唔想食喇!!! 我諗你明我講咩喇!!!      ~ 我唔食牛架!! 我平時煮飯都好少煮牛扒架!!! 食牛扒多數都係Brian 自己搞掂, 我唔理佢架!!!哈哈! 我最多買啲牛肉切片黎到炒架!!! 哈哈!!所以, 你話Brian 燒牛扒燒得好好, 我會話比佢 知,等佢開心下!!!!
       ~ 你講到燒牛扒啲方法, 講到好pro 呀!!你煎牛扒, 應該都非常好食架喇!!我都要學習下先!!! 但我都係近排先知醃牛肉, 係唔可以落鹽架!!! 係最後上蝶先落少少!!!

    ReplyDelete
  9. 雪糕其實係唔健康.. 呢個只係一個幻覺嚟架咋 wakakkakak....
    用左 bbq 爐燒野食 碗碟都洗少啲呀~~
    呢晚你淨係等食 又幾好喎 哈哈~~~
    [版主回覆04/29/2008 03:14:00]畫:   ~ 我唔知係咪前世未食過雪糕, 我而家要成日食少少先開心!! 所以, 超市話有低脂雪糕,我即買...哈哈!! 幻覺都唔理喇!!   ~ 個bbq 爐,買咗就成日用喇!! 而且, 又唔洗太多廚房野做, 坐係廳, 就有得開飯, 我都唔知幾開心!! 哈哈!!

    ReplyDelete