廚房休息日

April 18 (Friday)

       一到Friday, 我就顛架喇!! 因為我唔會入廚房, 就算我想入, Brian 都會制止!! 事關, 我哋係星期五一放工,就會走出街, 好似放監咁!!哈哈!!  我諗好多人成個星期都係等friday, 因為 Friday 之後, 就放weekend 假期喇!Yeah!!



      首先, 一出街就同Brian 去買部CDMA 黑莓電話equip-Visor-Deluxe-graphite.gif image by vickyngkiki!!  我都理佢喇!! 有得佢買喇!! 哈哈!! 買完電話, 我個肚都開始餓喇, 我哋就走咗去粥店食dinner!! 估唔到去粥店食dinner 都要排隊, 都唔知係咪近來天氣好咗weather-sun-smile.gif image by vickyngkiki,而且又暖咗, 啲人多咗出街食飯呢??連條馬路都見到多咗車行!  ....我同Brian都要係粥店門口企咗一陣先至有位坐! 坐埋位就叫野食喇!! 叫咗三蝶食物, 有粥, 腸粉and 炒飯,  我同Brian 可以清晒檯面上啲野食!!哈哈!!

Dinner, 有雪菜火鴨絲腸粉, 魚片皮蛋粥(好杰,好足料) and 一蝶咸魚雞粒炒飯!! 0




      食完dinner, 見打後幾日都係好天, 就幫TT仔仔入咗啲油
arrow-sign-gasoline.png image by vickyngkiki
,  諗住weekend 可以出街玩下!!! 嘩!! 入到油站..都估唔到啲油價升咗咁多!! 但無計喇!! TT仔仔都要食架嗎!! 升咗價都要入啲! 見入開油站, 就不如錫下TT仔仔
transportation-tt1.png image by vickyngkiki
,  順便幫TT 仔仔沖下涼喇!! 唔知係咪天氣好, 比較多人排隊洗車, 我哋入咗去洗車機唔夠一陣就洗完!! 哈哈!!  好彩,  TT仔仔沖完涼個身都光淨晒!!

TT仔仔入去洗車機洗白白, 首先有啲泡泡, 之後, 就射水, 最後, 就有個強力吸水機, 吸走啲水....成車過程就係咁!0







       係Friday, 食完Dinner and 洗完車, 我當然唔想咁快返屋企住喇!! 我提議Brian 返屋企之前要去雪糕店食雪糕
!! 本來我想去Mid-town 間Gelato 店
house-Ice-Cream-Shop-icon.gif image by vickyngkiki
, 但依間gelato 店實在太多人喇!  多人多到啲人都要排到出街, 最麻煩係揾唔到車位, 所以, 我哋轉移地方, 返番去downtown 食gelato
ice-cream-cup-1.gif image by vickyngkiki
!! 因為Downtown 都有一間gelato 店
house-shope6.png image by vickyngkiki
都好yummy 架! 去到downtown 又好好彩揾到個車位!! 可以如我小小心願, 食gelato!!! 講真, Downtown 依間gelato 店,啲人比較friendly 啲!! 我哋同啲雪糕店啲staffs 仲有講有笑!! Brian 仲同啲staffs 傾計, 傾到係我哋啲雪糕上面加咗啲甜筒碎添!!哈哈!!

我哋飯後嘅甜品---Gelato, 依間雪糕店啲staffs 好friendly, 比咗啲甜筒碎比我哋黎"送"gelato 食, 啲甜筒碎多到跌咗係雪糕杯側邊!! 哈哈!! 你哋睇下我! 我有雪糕食, 個樣幾開心!! 哈!!0








10 comments:

  1. 我都好鍾意食粥食腸粉架
    [版主回覆04/24/2008 14:44:00]心樂:   我都係架! 我覺腸粉同粥真係好"甲"架!! 所以,去親食粥都會order 蝶腸粉架!!

    ReplyDelete
  2. 星期五放工真係咩都唔想做架...唔煮飯係好wise既decision!
    [版主回覆04/24/2008 14:49:00]睛天娃娃:   ~ 其實, 一到星期五成日人就已經relax 晒, 覺得時間好快架!! 唔會好似星期一咁,等好耐啲時間都好似未過完!!   ~ 係friday 當然係玩喇!! 唔入廚房架喇!! 哈哈! 我要出街行and 玩,哈哈!! 所以, 我都覺自己好明智選擇架!!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 每次洗襯車,我都一定要去,覺得好得意!
    新聞話油價會去到1.50,呢個summer眞係慘 !
     
    [版主回覆04/24/2008 14:55:00]高貓貓:   ~ 洗車真係幾得意架!! 我都好仲意同Brian and TT仔仔去洗車架!! 但我啲住apartment, 都無水喉,...所以,點都要去油站洗車!!! 哈哈!!   ~ 啲油會加到成1.5...好誇張呀!! 到時真係行多啲路先得喇!!哈哈!! 但加到點都要入油, 因為係加拿大點都係要用車先得!!  

    ReplyDelete
  4. 啲油真係貴到呀, 入左少少油都覺得貴左好多呀
     
    [版主回覆04/24/2008 14:59:00]通少:   我都覺啲油好貴, 入好耐都未夠一缸油, 但見啲價錢就係咁跳,真係入油入到眼都凸埋!! 但係加拿大點都係要用車先得...所以,油貴都要入!!so sad 囉!

    ReplyDelete
  5. 雪菜火鴨絲腸粉,未食過喎~~~呢邊無架~~~
    [版主回覆04/25/2008 16:19:00]檬檬:   原來香港無雪菜火鴨絲腸粉架!! 我咪好榮幸囉!! 係加拿大都食到!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  6. 哈哈!~ 加拿大真好呀!~
    在中國內地...我通常用人肉洗車機呀!~
    [版主回覆04/25/2008 16:21:00]小威威:   ~哈哈!! 你講得好好笑!!哈哈!!   ~其實, 我依邊都好流行用人手洗車架!! 但我居住係大廈, 所以, 就好難揾到條水喉洗車!!! 所以,都係要攞架車,係機洗!!

    ReplyDelete
  7. 哈哈哈 越嚟越好滿足啦~~ 仲有埋飯後甜品!!
    我都好耐無試咁啦~~~
    [版主回覆04/25/2008 16:26:00]畫:   ~ 係近排好天,就特別想去食飯後甜品!!! 我依邊好少係四月都咁好天氣, 四月中就有太陽...而且,仲係遍熱添!! 所以, 特別想食ice-cream...哈! 而且, 我係雪糕迷, 好鐘意食雪糕架!!   ~ 你都成日做甜品蛋糕, 你飯後都可以整件蛋糕做飯後甜品架!!

    ReplyDelete
  8. 同我地一樣喎, 一到星期五都唔會返娘家食飯或自己煮飯架, 真係好似擺工一樣架!!
    TT仔仔?? 你部車係未 AUDI TT 呢???
     
    [版主回覆04/25/2008 16:31:00]Bの家:   ~ 哈哈!! 原來我哋啲習慣都幾似喎!我哋齊齊都係friday 都向廚房擺工!哈哈!! 係星期五人就特別relax....真係咩都唔想煮,走出街, 食返夠本...   ~ 係估都無錯, 我哋係車 Audi TT 黎架!! 我就當佢係仔咁看待, 所以,咪叫TT 仔仔囉!

    ReplyDelete
  9. 睇落去真係幾大碟喎...你哋2個都好勁喎~~~
    其實你哋都可以自己洗車架, 起碼平好多嘛~~~
    [版主回覆04/25/2008 16:40:00]細細粒:   ~ 個日係粥店又要排隊, 一排隊就要到人哋食,就流晒喉水,所以, 增加咗唔少食欲感覺...而且, 又遲食咗dinner, 所以,一有檯, 就係叫野食, 而且,啲野食一黎就食,....一陣間,我哋兩個都食晒檯面上啲野食!!   ~ 我都想自己洗車架!! 但我住係大廈, 邊有水喉洗車呀!! 大廈有水喉都唔比我哋洗車喇!! 因為整到周地濕晒, 邊個比喎!! 所以, 入油時順便去油站洗車囉!

    ReplyDelete
  10. Vicky: ~Happy Friday係人都唔想入廚呀,包括我! 家陣係春天,仲係乍暖還寒,所以食下粥都好架,清一清 腸胃!其實我諗一到春天,個個都鍾意出去食架啦,又有 冷氣,而且又可以當出街行下囉! ~你地都真係好鍾意食雪糕,次次食完晚餐都一定要去 食埋雪糕先安心咁既..嘻嘻...!好彩你地唔肥可以食多 多咋,如果唔係,成個夏天食咁多都咪話唔肥呀! ~我地呢邊d油都加左加,其實除左油之外,好多野都加左, 好似全球物價起飛咁,但人工就無得加喎...真係慘
    [版主回覆04/26/2008 02:52:00]陶陶夫人:   ~ 你真係有心, 成日都覆我咁長嘅message, 仲篇篇blog 都讀得咁詳細!! Thanks!   ~ 原來,我而家先發覺,好多煮野食嘅人,係friday 都會擺工唔煮架!! 哈哈!!...依排我依邊啲天氣出奇地好, 我覺有啲似夏天添!!所以, 襯咁好天,緊係出街行, 順便食飯喇!! 有時食粥真係好舒服架!  唔知我係咪太chinese, 有時食得多啲肉,意粉,三文治,...之如似類. 我都會好掛住啲米飯, 點都要食啲先安樂!! 出襯街如果經過粥店,都會去食架!!而且, 街煲啲粥好似好味啲, 啲炒飯好似有鑊氣啲!!   ~ 我其實,一年四季都會食雪糕架!! 我係雪糕lover, 我曾經誇張到, 用雪糕當dinner咁食, 哈哈!! 但而家大個咗緊係無咁做喇!!  依日天氣咁岩特別好, 所以,食完飯唔想返屋企, 要揾啲節目,哈哈!! 因此,就走咗去食雪糕囉!!! 哈哈!! 其實, Brian 跟得我多都喜歡食雪糕喇!! 哈哈!! 我哋...其實有啲肥咗(磅數升咗)...哈哈!! 但希望唔會話太肥喇!! 多謝你讚我哋唔肥...我哋真係會開心成日架!! 哈哈!!   ~ 我睇報紙講,你個邊有啲supermarket 都有人..係度瘋狂買米!! 物價上漲, 最basic 必需品就有人搶....!! 我都覺咩都加咗, 連好普通啲日常用品都加咗好多價,...真係想慳個錢都幾難!!如果你有合適工作就快啲申請喇!!我間唔中都會諗你揾到工未!!

    ReplyDelete