看球賽

April 30(Wednesday)

     依排啲天氣真係怪, 上星期啲天氣有成二十幾度, 好似夏天咁
!! 但由April 27(星期日)到而家啲天氣就好涼
...得單位數字溫度!! 都唔知啲天氣想點!! 可能就係咁Brian 係April 28(星期一)都有啲唔舒服!! 要提早啲放工返屋企休息
little-ic-boy.gif image by vickyngkiki
!  好彩, 而家都已經好返喇!!  今日, 我哋仲係屋企一齊睇hockey
7.gif image by vickyngkiki
sport1.gif image by vickyngkiki
(曲棍球)球賽添!! 都幾激烈架! 有時我睇得好肉緊, 會嗌咗出黎架! 哈哈!!  我緊係想加拿大隊贏喇(打剩一隊)!!!  但啲美國隊好似又幾勁!! 但我相信都係美國隊會攞走個獎杯架喇!!
hobby-Stanleys-Cup-icon.gif image by vickyngkiki
依幾晚就繼續追喇!! 哈哈!! 本來, 唔追開...但一追開,就忍唔住!! 哈哈!!

我依日竟然走咗去睇美國隊....其實,我內心係好支持加拿大隊架!


   看球賽,最好當然係配BBQ 食物喇!! 我同Brian 又bbq 喇!! 依家bbq 仲簡單...我燒條魚食, Brian 燒漢堡扒...再燒啲veggie...就開飯喇!! 但而家bbq 完就會飲下啲滋潤飲品, 咁感覺上好似無咁熱氣嗎!!

依個漢堡包係Brian 自己燒架!! 有埋bacon,芝士 and 漢堡扒...Brian 話好好食呀!! 哈哈!! 食完bbq 就飲杯庶汁...係媽咪比我架!! 真係鮮榨架!!因為我哋係鋪頭睇住人用機榨架!


我仲煲咗個蕃薯蓉湯...Brian 話ok!! 但我覺如果加啲cream 會好飲啲囉!!

9 comments:

  1. 睇hockey就唔啱我喇.....不過個bbq包好正, 仲有漏緊既芝士.......正呀!!!
     
    個 蕃薯蓉湯 睇落都唔錯, 咁乖整個湯嚟飲呀, 我上次整都"杰撻撻", 麻麻哋呢~~~
    [版主回覆05/03/2008 09:00:00]細細粒:   ~ 我係香港都唔留意hockey 架!! 係黎咗依樹,先開始接觸依樣活動, 因為我依邊比較流行!! 而且, Brian 很喜歡看球賽, 比他感染咗!! 仲有...我依邊啲人, 對hockey 好狂熱, hockey 已經成為一個話題喇!!    ~ 依家買咗個爐, Brian 好喜歡攞個爐黎玩!! 哈哈!! 依個包真係好有份量架!! 又有bacon, 芝士, 仲有啲漢堡扒...真係食完一個都夠晒飽喇! 其實, 漢堡包唔難整架!! 你如果可以咪同Raymond 一齊煎啲漢堡扒, 夾麵包, 芝士食!!都好yummy架!   ~ 我依個番薯蓉湯,都馬馬哋好飲, 我下次整都係要改進下!! 加啲cream and 多少少雞湯先得!!  

    ReplyDelete
  2. 香港天氣都唔多呀~ ... 你要保重呀!~
    [版主回覆05/03/2008 14:23:00]小威威:   而家全世界啲天氣做怪怪哋架!! ...一時凍一時熱, 真係好難適應!

    ReplyDelete
  3. bbq女皇~_~" 食得多冇益呀~Vicky~
    [版主回覆05/03/2008 14:26:00]迷迷(micmic)   你竟然改咗我的名字做bbq 女皇..哈哈!! 個名真特別!! 哈哈!! 我都知食bbq 食得多無益, 但我會飲多清涼啲野補下架喇!!

    ReplyDelete
  4. Vicky: ~我都係鍾意睇football,唔係美式o個d喎,係英式,無計啦,係HK咁多年,當然鍾意睇英式多過美式架啦,但其實我覺得ruby都好好睇,你有無睇過呀!Hockey我就未睇過(亦無咩興趣睇),但我就現場睇過NBA,英式足球同埋Baseball囉,現場睇真係好唔同架,個個都好high,就算唔太識睇都可以一齊叫埋一份,都唔錯架! ~鮮榨庶汁當然係好好飲啦,我以前最鍾意係冬天時就係街邊買一杯黎飲,好暖胃架!
    [版主回覆05/03/2008 14:41:00]陶陶夫人:   ~ 我英式and 美式football 都有睇架!但係依邊啲電視多數都係播美式football...所以, 都睇多咗美式football...Football 都好好睇, 睇個陣時, 我都好緊張架! 而Rugby 我都有睇架!! ...我好似講到自己咩運動都岩添!! 其實, 我剩係睇(電視), 自己本身係無親身玩過架!!  我又未試過去現場睇過任何球賽架!!! 我相信現場睇一定好有氣氛!! ...起碼一齊係現場"叫"都得!! 哈哈!!   ~ 庶汁, 好飲有好潤, 所以,係夏天飲,定冬天飲,都好好架!! 但我依邊唔係好多地方有庶汁賣!! 所以, 有時, 都係買啲檸檬沖啲蜜糖飲..方便啲!

    ReplyDelete
  5. 我同太太都會睇呀, 我地都會叫呀,入左波仲會叫晒咁, 好傻呀
    canadians habs 已經輸左3場啦, 希望佢地唔會輸埋個home game啦
    東面, 我今年睇好pit, 企鵝仔, 西面我都係睇好det呀, 哈哈
    [版主回覆05/03/2008 14:47:00]  通少:   我個心都預咗加拿大隊未必攞到獎杯架喇!! 哈哈!! 但我都睇好 Detroit   red wing!! 哈哈!! 因為打得好好!! 哈哈!

    ReplyDelete
  6. 蕃薯蓉湯好似真係thick左少少...下次落返D cream應該會好D~
    [版主回覆05/03/2008 14:50:00]睛天娃娃:   我都覺啲蕃薯蓉湯有啲thick架!! 下次都要加多少少雞湯and cream 先得!! 我撞撞下板就會好飲返啲架喇!! 哈哈!

    ReplyDelete
  7. 我都試下整呢個 hambuger 先
    [版主回覆05/03/2008 14:53:00]心樂:   你自己都試下自己整漢堡包食吖!! 又唔難整!! 整埋比你男朋友食喇!

    ReplyDelete
  8. 睇運動既比賽 我只會睇排球,體操同跳水咋.. 哈哈 
    下次自己整埋包  wow 仲正呀~~!~
    蕃薯湯~~ 會唔會轉蕃薯糖水會仲好味!!
    [版主回覆05/06/2008 14:30:00]畫:   ~ 我都係黎咗加拿大先睇球賽咋!! 因為我依邊比較流行hockey..身邊啲人成日都講, 所以, 都會睇下,襯下熱鬧...我係香港都係睇下排球and tennis 咋!!哈哈!!   ~ 我已經買咗yeast 喇!! 但仲未買bread flour (高筋粉), 所以, 整唔到麵包....都係買咗bread flour 先做麵包...做完post 上黎比你睇喇!!   ~ 依個蕃薯蓉湯,我係跟住雜誌啲食譜做架!! 係咸架!! 但如果變咗去蕃薯糖水,可能得我一個食咋!! 因為Brian 馬馬哋喜歡甜蕃薯糖水架!

    ReplyDelete
  9. 呢張相令我諗起木村拓哉呀 !!  佢套電視劇 (唔記得叫咩咩之子) 都係講打冰上曲棍球架 !! 
    不過我一d都唔明點睇, 哈哈 ~ ~
    蕃薯蓉湯 ??!!  蕃薯糖水聽過, 薯他蓉湯都聽過, 但未聽過 "蕃薯蓉湯" 呀 !!  你好有新意喎 !!  
    [版主回覆05/06/2008 14:39:00]new beauty sandy:   ~我都成n 年無看過日劇喇!! 原來日本都喜歡hockey 架!! ......木村好型架!! 但如果依套日劇唔好睇, 我就算事睇,因為我好怕要追字幕架!! 哈哈!! 如果識日文就好喇!   ~我依個蕃薯容湯, 我係本雜誌抄返黎, 我照跟住做, 我無咩創意架!! 哈哈!...好彩,味道ok架!! 好似南瓜蓉湯...!! 哈哈!

    ReplyDelete