Pizza hut

April 4 (friday)

      今日,好爽呀!! 話咁快又weekend 喇!! 我知香港啲朋友放緊清明節假,有多日extra holiday!! 香港人真爽,剛剛放完復活節無幾耐又到清明節假期!! 我琴晚先知有清明節咋!!都係因為香港啲朋友一放假,就話要同我傾電話!! 好似我同佢哋一齊放假咁!! 哈哈!! 但同朋友傾完電話緊係好開心喇!! 直接知道感受,直接回應!! 舒服好多!! 哈哈!!


             
edge-bowling.gif picture by vickyngkiki


      Yeah! 一放weekend, 就等埋Brian 放工就走咗出街行喇!! 首先, 當然去同Brian 行街喇!! 行電器鋪,因為Brian's daddy 就生日
food-16.gif food image by vickyngkiki
,要買禮物
gift-12.gif image by vickyngkiki
喇!! 其實,已經鎖定目標,出去行只係為格價
gift-dollar.gif image by vickyngkiki
!! 我係咪好婆仔呀!! 唔理喇!! 婆仔啲都做!! 有時真係差成$50-80 cdn!! 計埋稅真係好"come"計! 而且依份禮物都幾貴! 所以,都要小心啲買!!! 哈哈!!  本來睇岩款and 價錢諗住成交!! 但我去個間電器鋪無貨!! 真係激氣!! 所以, 今日就無咩收獲!! 謂有聽日再努力啲揾過!

            
edge-bowling.gif picture by vickyngkiki


     行完電器鋪!! 我哋就去咗酒房買啤酒飲
drink-Super-DRY.gif image by vickyngkiki
drinkBeer-1-icon.gif image by vickyngkiki
!! 一人一支唔洗爭!! 因為今晚我哋諗住買個特別pizza外賣
food-15.gif food image by vickyngkiki
返屋企食, Pizza 襯啤酒就最岩!!! 買完啤酒,去埋超市
happy-face-shop1.gif image by vickyngkiki
買雪糕做飯後甜品!! 本來Brian 叫我去雪糕店
ice-cream-ice2-1.gif image by vickyngkiki
食埋先返屋企!! 但我想食咗鹽野,先食甜野!所以, 就無聽Brian 意見係超市望下有無特別雪糕囉!!! 唔知係咪我個肚開始打鼓,見咩雪糕都想食!! 最後,買咗兩盒雪糕加埋啲薯片先捨得離開超市!! 哈哈!!

arrow-triangle_red_b.gif image by vickyngkiki
依兩盒雪糕就係我入超市買嘅雪糕!! 啲味道好特別架!! 紅色個盒係"Roasted Marshmallow crunch" 雪糕, 味道真係好特別!! 另外金色個盒係意大利hazel nut and chocolate 雪糕(gelato)!! 兩盒都好好味!! 但紅色個盒濃味啲!! 哈哈!! 而我係酒房,就係買咗依兩支啤酒, 我係飲綠色個罐!!! (ale黎架!)0





            
edge-bowling.gif picture by vickyngkiki
  

       到最後一站,係我哋今日重頭戲!! 就係去pizza hut 買pizza!! 我哋order 咗一個叫做大size 嘅chicken italiano pizza
pizza.gif image by vickyngkiki
, 個皮係stuffed 住garlic
veg-garlic.png image by vickyngkiki
and 大量芝士
food-12.gif food image by vickyngkiki
!! 等一陣就有pizza 喇!! 返到屋企即刻影咗幾張pizza 相就開餐喇!! 因為我實在太餓喇!!!  Pizza 好好味呀!!! 總之,就好多芝士喇! 我一次過食咗兩塊添!! 哈哈!!! 食pizza 送啤酒真係好爽!! yeah! 再夜啲我仲攞啲雪糕
ice-cream-Hagaen.jpg image by vickyngkiki
出黎食,當甜品!! 今日,咁食法, 真係超高熱量, 超高糖份, 哈哈!!! 唔緊要喇! 一餐半餐! 算喇!! 都已經食咗落肚, 仲有得點制止吖!! 哈哈!!

arrow-triangle_red_b.gif image by vickyngkiki
好耐無食Pizza hut, Brian 話聽啲同事講,依個pizza 好味!! 就試下喇!! 又真係幾好味, 落足料(芝士), Pizza 皮尾部仲塞咗好多芝士添!! 好yummy! 但我哋一餐裡面食唔晒依個pizza 呀!!! 食剩個啲放入雪櫃!! 0





No comments:

Post a Comment