購物日

April 19 (Saturday)
      依個月係報稅月, Brian 手上有齊文件equipment16-1.gif image by vickyngkiki就一朝早走去報稅喇!!
      之後, 係屋企hea 到成兩點先出街!! 今日天氣好好weather-sun.gif image by vickyngkiki, 我出街仲要帶太陽眼鏡添wear-black-glasses.gif image by vickyngkiki
!! 哈哈!! 出到街, 第一樣野, 就係去食野先, 去咗間餐廳食wrapfood-taco.gif image by vickyngkiki, 都幾好食架!! 我仲叫咗杯咖啡, 坐係間餐廳, 透過玻璃望出街, 望下啲雀仔周圍飛, 都幾寫意架!!

簡簡單單一餐下午茶, 我order 咗all day breakfast wrap, 而Brian 就食chicken wrap, 我食緊下午茶時, 仲透過餐廳玻璃望住TT 仔仔添!! 哈哈!0



 

     食完野, 當然就行一行下街, 原本個心都無諗住買啲咩野架!! 但今日,Brian 又唔知點解會同我行啲家具店喎!! 仲一行就行足幾間唔同家具店!! 家具店,就會有埋廚房用具department 架喇!! 我一見廚房用具到就control 唔到, 好想買買買
shopping.gif image by vickyngkiki
, Brian 又同我一齊睇, 由其事睇下啲廚房刀, 因為我早倫好想要一套粉紅色廚房刀, Brian 去到啲家具店,就盡量幫我睇下有無我想要個套廚房刀
cooking-tool-knief.png image by vickyngkiki
.....但我入到啲家具店, 又點止睇刀咁簡單呢? 我當然就係周圍框, 就比我買咗一大堆整蛋糕用品
cooking-tool-whisk.png image by vickyngkiki
 
cooking-tool-cutter4.png image by vickyngkiki
返屋企, 但仲未買到廚房刀.....Brian 見我咁喜歡上星期睇到個套粉紅色廚房刀, 就特登車由downtown 車
transportataion-tt2.png image by vickyngkiki
我去midtown 買,...嘩!! 好彩仲有咋!! 而且仲有新貨添!! 好開心!!   (多謝晒你, Brian), 但見今日自己買咗咁多野, 真係登Brian 個銀包
fashion-wallet.gif image by vickyngkiki
慘, 我買咗咁多廚房用具,  我都有啲guilty 添!  返到屋企執野
fashion-bag-5.gif image by vickyngkiki
, 先知, 原來自己不知不覺買咗咁多野!  真係guilty 到, 要請返Brian 飲野先得!

我戰利品(Brian 送)...有兩個紅色刮刀,一個紅色攪拌器, 一個心型蛋糕模, 一套粉紅色刀 (我覺幾貴, 但最鐘意), 一隻藍色暗花蝶, 一個bear bear 熊蛋糕模 0




係家具店, 我見到套煲好靚, 所以, 影低, ...仲有我本來想買依套玻璃透明碗蝶, 但怕玻璃唔能夠受熱, 所以, 無買,.....究竟依套玻璃碗蝶, 可唔可以受熱呢??例如,炒完啲餸and 熱辣辣飯可唔可以放入依個玻璃碗蝶度呢?? 真係一個迷...哈哈!! 個玻璃碗得個價錢牌, 咩都無說明呀!! 問人又唔知....真激氣!0




去街商場時, 有一個牌子車展, Brian 最喜歡依架白色跑車...Brian望得幾投入!! 哈哈!0



   其實, 今日去家具店之外, 我同Brian 都有行下商場and golf 用品專門店, 都係行下咋!! 行到差唔多dinner time, 就去酒房買酒, 同埋去超市
happy-face-shop1.gif image by vickyngkiki
(唐人超市 and 西人超市) 入下啲食物...返屋企bbq!! 今日, Brian 都係繼續做bbq man!
happyface2-22.gif image by vickyngkiki
! 唔知點解Brian 同個bbq 爐好似好好傾, Brian 燒野食技巧好過我, 哈哈!!仲一邊食bbq 野, 一邊飲白酒
cooking-tool-glasses.png image by vickyngkiki
!!

買咗支白酒送bbq 野食, 今日bbq 都係燒下啲翠玉瓜, 茄子, 紅腸, 蝦!! 今日仲特別啲, 係唐人超市買咗啲雞翼燒!! 燒雞翼, 好好食架!! 哈哈!0





11 comments:

  1. 玻璃盛熱嘢冇問題, 但如果冇寫明就唔好放焗爐la~~~  KitchenAid套红色cookware好靚呀!!  套刀幾靚喎我末見過!! 幾錢呀??  會唔會好重手呢???
    [版主回覆04/25/2008 17:30:00]flying cupcake:   ~ 唔該晒你呀!! 話我知啲玻璃碗蝶,原來係可以受熱飯餸嘅熱架!! 我都唔會立亂放野係焗爐!! 係真係有說明"可以" 放焗爐, 我先敢放架!! 總之, 就多謝幫忙喇!!    ~ 我就覺套刀特別先買.....(我自己又喜歡粉紅色呢!)而且,自己又有需要啲新刀!! 而把粉紅色kitchen aid力唔係太重手架!! 但我覺幾"利" 囉!! 可能我之前啲刀用"噸" 晒喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 你地買既廚房用具好靚呀,我又係好鐘意粉紅色個d
    我諗個glass bowl都幾傳熱,靚就真係幾靚!
    [版主回覆04/26/2008 03:41:00]Mui:   ~ 多謝你讚我啲廚具靚呀, 我自己都好喜歡粉紅色架!!所以,見到粉紅色嘅野都會望多兩眼,...我相信你都係喇!哈哈!!   ~ 套glass bowl 真係幾classic, 有啲似food channel 啲人咁, 哈哈!! 但我唔知受唔受到熱, 所以, 無買呀!! 上黎依度問下人先考慮買唔買.....(你都有解答咗我問題, 唔該晒!!)  

    ReplyDelete
  3. 買廚房既用品就啱哂你喇~~~
    [版主回覆04/26/2008 03:43:00]檬檬:   ~ 自依幾年我入廚房煮飯之後,我就開始愛上廚房用具, 哈哈!! 都估唔到自己會咁鐘意廚房用具!!!   ~ 你都好明白我吖!! 知道廚房用品最岩我...哈哈!  

    ReplyDelete
  4. 冰冰Tracy Ice22 April 2008 at 21:18

    哈咯vicky,你好喜欢买厨房用具ga?
    [版主回覆04/26/2008 03:44:00]歐冰冰@比樂太太:   係呀!! 哈哈!

    ReplyDelete
  5. 買廚房用品你最拿手
    [版主回覆04/26/2008 03:46:00]心樂:   其實,我買啲廚房用具都係啲basic 廚房必需品!!就係因為我喜歡整蛋糕, 所以, 就轉咗我連廚房用具都鐘意埋!!

    ReplyDelete
  6. 叫Brian 買多部 Benz 跑!~
    [版主回覆04/26/2008 03:47:00]小威威:   Brian 當然想買Benz 跑喇!! 但Benz 跑好貴架!! 睇下就算喇!!哈哈!

    ReplyDelete
  7. 好似都有唔少嘢係brian送畀你呢..........但raymond就吝嗇好多啦, 成日都要大家分擔, 差唔多AA咁制....哎~~~雖然係男女平等唧....但我都想係男人畀錢架.......哈哈~~~咁先似佢錫我嘛~~~
    粉紅色的確好靚呢......但我唔會特登買囉~~如果原本無既, 咁就無可謂啦~
    玻璃盛器OK架, 平日既餸一定裝到既, 我哋都會用微波爐叮佢架~~~
    又BBQ....哈哈~~~
    [版主回覆04/26/2008 04:06:00]細細粒:   ~ 我哋剛剛拍拖都有AA 制架!! 而家就無喇!! Brian 成日都怕我唔夠錢用, 所以, 好多野都係Brian 幫我支付!! 哈哈!!有時我覺女仔,比到...係一件好好事, 証明你係有能幹嗎!!但有時依啲比唔比錢嘅野, 都唔計較得咁多!! 而且, 你哋依排又搞婚禮, 當然開支會大喇!!  你哋都結婚就已經一家人, 唔洗太計較喇!! 而且, 而家好少男士肯結婚架喇!! 哈哈!!   ~ 我今次買套刀都唔係特登買架!! 屋企啲刀都唔利喇!! 而家, 買咗新刀切野方便啲!!我而家買野,都係盡量買啲屋企用得着嘅野!! 用唔着買黎都無謂, 又晒錢呢!!    ~ 你屋企都用開玻璃器皿架!! 我少用全透明玻璃器皿, 所以,唔知可唔可以受熱, 所以, 唔敢買住!! 而家有你哋blog 友啲idea 我會諗 一諗!!唔該晒!!   ~ 咁BBQ 方便嗎!! 所以, 就愛上燒野食!! 但我都知BBQ 好熱氣, 所以, 食完BBQ 都飲啲涼茶and 食多咗水果!!

    ReplyDelete
  8. 嘩~ 你真係好多收穫窩...好開心呢~ 其實如果係普通既玻璃dishes盛熱野係完全冇問題既...所有glassware都可以入microwave+dishwasher...但係oven就唔得...除非寫明係baking dish甘就唔同
    [版主回覆04/26/2008 04:14:00]睛天娃娃:   ~ 唔該你呀!! 多謝你解答我個問題呀!!你啲口吻都答得我好詳細呀!! Thanks! 我都有啲杯仔, 係玻璃器具個類!! 都係表明住可以入oven 嘅baking dish!! 但依套四方碗蝶, 就咩都無表明,...所以, 怕連受熱都唔得...哈哈!! 而家, 我清楚晒!! 可以考慮買唔買玻璃碗蝶喇!!   ~ 依日, 我都好開心架!! 因為出街之前都無話特別想買啲咩返屋企, 點知行咗一陣街就買咗一大堆..哈哈!! 返到屋企都有啲guilty架!  

    ReplyDelete
  9. hehe...你真係好鐘意買廚房用品o咼...
     
    [版主回覆04/26/2008 04:17:00]Anthony & Natalie:   自我開始入廚房煮飯or 整蛋糕, 就開始喜歡留意廚房用具!! 哈哈!! 而且, 我又喜歡粉紅色, 所以, 見粉紅色廚房用具就開心, 會望多兩眼架!!哈哈!

    ReplyDelete
  10. kitchen aid 啲煲靚就靚, 但除非你唔點用啦, 唔係實污糟晒呀, 所以我都無買, 我買啲不鏽鋼煲貪佢地易洗唔怕刮花
    你套粉紅刀好型呀, 佢地好似有成套粉紅用具呀, 鑊鏟呀, 開罐頭刀呀, 刨呀咁, 你可以諗諗, 儲齊一套喎 (我有一套紅色嘅, 哈哈哈)
    [版主回覆04/26/2008 04:46:00]通少:   ~ 其實, 我覺得我哋係用電爐, 啲煲都係得個低會燒到污糟晒!! 個煲個外殼都可以唔會燒到黑晒...不過, 我無買kitchen kid 套煲, 我剩係睇下咋!! 哈哈!! 你都講得岩, 啲不鏽鋼煲真係好耐用架!! 我屋企套不鏽鋼用咗好耐, 都用緊!! 我早排見你買咗個超大湯煲, ...又係不鏽鋼, 你真係買得好抵呀!!   ~ 我知你啲鑊鏟, 係紅色, 都估係kitchen aid 架喇!! 哈哈!! 我真係有諗過會咩廚具都買粉紅色架!!但有啲用具, 自己屋企又有當然會再買喇!! 要等啲用具 欄咗, 或者唔用得先買, 唔想廚房有太多野係repeat架!

    ReplyDelete
  11. Vicky: ~我見過一套好靚既粉紅色既煲,真係好靚架,但因為驚 用完一輪之後,個底會變膿,所以無買到,有時d野,用黎欣 賞就無妨,買就無謂啦!BTW,你套刀好靚呀,一刀三件! ~話時話,我前排都買左四隻玻璃既o者喱杯,唔知可唔可 以入得焗爐,因為我想整法式燈蛋,但又無說明喎,我到依 家都唔敢用係焗爐入面呀!
    [版主回覆04/26/2008 05:11:00]陶陶夫人:   ~ 唔知你係咪用電爐呢?? 我依邊係用電爐架!! 所以, 啲煲剩係得個低會燒到黑晒!! 個煲個外殼仍然好好架!! 我屋企套不鏽鋼煲都用咗好耐喇!! 都仲好好哋, 都唔打算換喇!! 除非真係欄咗or 唔用得,先會考慮買套新!!  但我間唔中都會出街留意下,睇下啲新煲架!! 因為我咩都"八"一餐!! 哈哈!! 而套刀,我真係好鐘意, 所以, 諗咗一星期先決定買!! 因為係粉紅色嗎!! 所以, 都係忍唔住囉!! 哈哈! 乜你係你個樹見過有粉紅色煲set 呀!! 比我見到都會望多兩眼先捨得走!!     ~ 你四隻o者喱杯有無表明話係for oven baking dish 依啲字眼架?? 如果啲玻璃o者喱杯無表明依啲字眼,..就唔好放係oven 喇!! 會好危險架!! 我都有四隻玻璃o者喱杯, 但係有表明話係oven safe 架!! 你睇唔睇到張圖呀??  

    ReplyDelete