試新pan + 行街

April 13 (Sunday)
     
        一起身littlepeople20-2.gif image by vickyngkiki, 發覺自己個肚好濟呀littlepeopleicon2.gif image by vickyngkiki!! 緊係琴晚餐上海菜07A5ADADB1B4A1B9CF2F02A4A4B4A1B9-13.gif image by vickyngkiki喇!! 上海野比較油膩!! 仲有琴晚件cheese cake
, 又朱古力,又brownie, 唔濟就假喇!! 哈哈!! 所以, 我今日lunch time 都無咩點食過野, 剩係食咗啲薯片and 睇下報紙read-news-1.gif image by vickyngkiki,  見自己起身無咩野做, 我就去廚房開個新panfood-fried-icon.gif image by vickyngkiki
黎試, 試下好唔好用!! 我仲煎咗啲omeltte 出黎, 但自己無食到呀!! 比咗Brian 食!! 其實, 我純水係想試個pan 咋!! 個pan 真係幾好用, 真係熱咗會變深紅色!! 有依個紅點通知我個pan 熱唔熱, 我諗我第時唔會再燒壞pan 喇啩!  哈哈!

依兩幅相係Brian 影架!! 左手邊係熱咗嘅pan, 右手邊係無預熱嘅pan, 無預熱個隻鑊, 個粒熱點似太陽, 但當個pan 熱咗,就會變成粒紅點囉!! 希望我自己唔好再燒壞pan 喇!!0




        我仲以為今日會成日留係屋企, 點知我醒起有間department store 今日有內衣,內褲大特價, 我咪叫Brian 同TT仔仔
transportataion-tt2.png image by vickyngkiki
帶我去買囉!! 我行department store, 又點止剩係行一個部門吖!! 我緊係周圍行喇!! 所以,Brian 都話我入去department store 就會唔見人!! 好似啲阿爸阿媽揾細路咁揾我!! 哈哈!.....買咗內衣褲, 就行去廚房部門, 見到有個心型蛋糕pan
cooking-tool-cutter2-1.png image by vickyngkiki
!! 就即刻買!! 但可能做緊特價, 好多蛋糕pan 都擺放得比較混亂!! 我揾咗一陣, 先揾到個似樣啲!! 起碼,包裝紙係好啲嘅!!

依個就係心型蛋糕pan, 用黎整心型蛋糕, 行開街, 見到Skittles 出朱古力味, 就買黎試下!! 都幾好架!! 哈哈!0




        唔知係咪轉天氣, 依排一起身就流晒鼻水!! 我不流都有啲鼻敏感, 但依排比較利害咗啲,哈哈!! 所以, 去完department store 經開藥房,就買咗啲紙巾
equip-Tissue-1.gif image by vickyngkiki
, 比我朝早係咁"伸"
littlepeople22-5.gif image by vickyngkiki


         返到屋企都差唔多dinner喇!! Brian 又做bbq man!! 係廚房燒野食!! 今餐佢燒咗個豬扒包出黎!! 都ok 架!! 自從買咗bbq 爐, 我都少咗煮飯, 可以坐係度等開飯, 都唔知幾舒服!! 哈哈!


我個dinner 就係豬扒包!! 係Brian 用indoor bbq 爐燒架!!0



14 comments:

  1. 哈哈...睇黎你地用個panini press仲用得密過我窩~ 我都係有allergy架...成日都要食葯...食一粒benadryl就好快冇事..你都試下丫~
    [版主回覆04/18/2008 01:38:00]睛天娃娃:   ~ 新買Panini press 嗎!! 緊係會用得多啲喇!! 哈哈! 我哋近排用得好多呀!! 哈哈!! 煮飯都唔洗煮咗! 因為Brian 喜歡做bbq man!! 哈哈!  你得閒都攞過panini press 出黎喇!!   ~ 我係轉天氣先比較多鼻水, 眼水, 所以,我無咩點食藥架!係太嚴重先食藥, 我屋企個藥箱有啲鼻敏感藥架! 但好多謝你比我個藥名!! 你好有心呀!!     

    ReplyDelete
  2. 豬扒包~正呀~但如果食得多BBQ D食物都唔係咁健康~所以唔好成日食~
    [版主回覆04/18/2008 01:58:00]迷迷 (micmic)   個豬扒包係我男朋友整架! 我話比我男朋友知,有人讚佢bbq 啲傑作先! 他自從買咗bbq 爐就愛上咗bbq,...哈哈!! 我啲bbq 除咗食燒肉,仲燒咗好多veggies,...所以,都算合符營養!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. Vicky:
    ~終於試用個pan啦你!其實我好耐之前都見過類似既pan,又係燒熱後會轉色既,但我依家用緊既好好呀,而且係HK買既,真係好好用,所以我唔會買另一個住!
    ~原來你一向都有鼻敏感,我細妹都係架!但其實有個之法係可以令鼻敏感病人舒服d架!就係去藥材舖買"申夷花",然後用乾淨既絲襪入住佢,入好幾個,放係房間入面,一個可以用上兩個多月,好好用架!問題係,唔知加國有無得買o者,好平架咋,搵到既話不妨試試!
    ~你個BBQ爐係點架?係咪燒牛扒o個d呀?我覺得燒到有一條條橫紋好pro咁架!Brian做BBQ男好丫,咁你有得休息一下啦!但問題係,你係一開始唔係話已經有肚滯?仲走去食豬排咁滯呀?BTW,我呢排都係咁呀,成日食滯,仲要平日唔生暗倉架我,家陣係下巴竟然生左幾粒(實在好驚訝!!!!!)...你知嗎?下巴生暗倉即係代表腸胃唔好呀!係個Alert黎架,如果你咁唔好彩都有生既話,咁你話要食d易消化既野啦!
     
    [版主回覆04/18/2008 02:47:00]陶陶夫人:   ~ 我燒壞pan 嘅次數都幾多架!! 我希望自己買咗依個紅點pan 會有改善喇! 你依家用開好用啲pan,就唔好再買喇!! 幾難得係可以買set 廚房用具係岩自己用架!! ....我要恭喜你揾到套適合廚具!!   ~ What is 申夷花? 我都未聽過, 等我返媽咪屋企業去問阿媽係咩黎先!! 我啲鼻敏感係轉天氣會比較嚴重啲!! 有時會流埋眼水架!! 但我無食藥呀!! 不過,自己屋企個藥箱就有啲西藥! 真係好有需要先攞出黎食!! 你知喇!! 食開藥就要食一個cycle 架嗎!! 所以,我被得就被開啲藥囉!  但我好多謝你比我"申夷花" 依個idea...你好有我心呀!! 唔該晒!!講真,我都唔知依樹有無得賣架!! 哈哈!!   ~ 我個bbq 爐係可以接埋黎燒(夾住塊肉黎燒) ,所以,燒起啲肉時, 啲肉兩邊咪有橫紋!! 其實,依個爐好好用, 整panini (薄薄sandwiches) 又得, 燒啲肉,海鮮,都得, 而且又快熱, 好方便架!! 話咁快就食得!! 但如果燒有皮肉,好似雞, 就好大煙架!! 開行抽氣扇都得!! 而且我有無露台,所以,就要係廚房燒囉!! 就差啲bbq 嘅氣氛囉!!   ~ 我依日一起身就肚滯,但無食lunch, 到夜晚個餐(豬扒包)就無肚滯,咩野都食得喇!! 哈哈!! 但我食量比以前細咗喇!! 食少少就滯, 我以前都無依啲煩腦架!! 如果,太滯就飲下熱茶, or 檸檬蜜糖熱水,都好有用架!    ~ 你真係天生麗質, 十幾歲時無暗蒼, 其實,我十幾歲時,生好多暗蒼架!! 多到比阿媽"的"咗去啲美容中心架!! 個陣時仲比啲細妹話我好晒錢, 所以,我次次去美容中心都好guilty 架!! 一好返啲就即刻唔再去美容中心喇!! 到而家都無再去!! 但你下巴生暗蒼,除咗係腸胃問題, 仲好似都關女性問題(peroid)架!!  你而家快啲保求下!! 而家有理無理,清潔下你自己面部肌膚先!! 仲要飲返啲涼茶, 就飲苦瓜+青蘋果汁,好work架! 我喉嚨痛and 生暗蒼都用依個苦瓜+青蘋果汁架!   

    ReplyDelete
  4. 我都好鍾意食上海菜架....特別係小籠飽
    [版主回覆04/18/2008 02:52:00]心樂:   哈哈!! 我都係好鐘意食上海菜架!! 次飯,小籠包, ....總之,我一打開啲上海餐廳啲菜譜就咩都想叫,咩都想食!!

    ReplyDelete
  5. Y!BLOG 美食大賽開始啦, 幫幫手, 投個票啦 http://hk.myblog.yahoo.com/layhoma/article?mid=5711
    [版主回覆04/18/2008 02:52:00](Empty)

    ReplyDelete
  6. 你個煎 plan 係未 "得福" ???
    豬扒包整得好正呀!!
     
    [版主回覆04/18/2008 03:30:00]Bの家:   ~ 個pan 係T-fal 黎架!! 好好用!! 知道個pan 幾時熱, 煮野食方便啲!!   ~ 個豬扒包係我男朋友整架!!佢而家係bbq man 好仲意燒野食!! 而且,又燒得啱啱好,...等我話比男朋友知,你讚佢整個豬扒包好正...先得!! 我男朋友聽到會好happy 架!

    ReplyDelete
  7. 豬扒包好得咁啵~~~我有個bbq爐,我都唔煮飯喇,咁方便,又多款野食~~~
    [版主回覆04/18/2008 03:42:00]檬檬:   你講得岩呀! 有BBQ爐係屋企,有時懶煮飯都得,哈哈!! 個豬扒包係Brian 燒架! 佢做bbq man 做得好稱職架!! 哈哈!

    ReplyDelete
  8. 冰冰Tracy Ice16 April 2008 at 22:09

    Vicky,天气反复。要小心身体!
    [版主回覆04/18/2008 03:43:00]歐冰冰@比樂太太:   多謝關心呀!! 大家咁話!!

    ReplyDelete
  9. 個包好似好好味呀.
    [版主回覆04/18/2008 03:44:00]大鼻妹:  Nice to meet you!! 個包係我男朋友整架!! 我會話比我男朋友知,你讚佢架喇!! Thanks!

    ReplyDelete
  10. 哩個 PAN 我都有用 ... ... 超方便!
    [版主回覆04/18/2008 03:47:00]白威:   我都覺依個Pan 真係好好用架!!起碼有啲指示!! 煮野食方便啲!

    ReplyDelete
  11. 謝謝你的關心呀!~...
    如果肚濟的話... 飲熱的濃檸檬茶會好好多的!~
    [版主回覆04/18/2008 03:51:00]小威威:   ~ 你自己都take care喇!! 顧住自己身體先喇!   ~ 我個日起身係有啲肚滯, 但到夜晚已經無依個感覺, 就換咗非常肚餓囉!! 哈哈!!   ~ 我肚滯都會飲熱檬水,or 濃茶架!! 真係會舒服啲!唔該晒!!

    ReplyDelete
  12. 好彩你剩係滯咗咋, 唔係肚唔舒服咋..........
    你行街都一定有收獲呢..........哈哈......又多一個新玩具喇....哈哈..........
    有咗呢個pan又真係好方便喎....睇吓可以用幾耐先~~~
    個心心pan啱晒節日時用, 整畀brian食, 冧死佢...嘻嘻~~~
    小心d鼻敏感, 可大可小架~~~
    [版主回覆04/18/2008 04:02:00]細細粒:   ~ 我依日都係起身滯啲, 之後,行咗街就肚餓返喇!! 哈!!到夜晚仲食晒成個豬扒包and 啲veggies !!   ~ Brian 都係咁話我架!! 我一出街就有野買, 仲咩都話有用!! 哈哈! 但Brian 都會繼續買玩具比我係屋企顛! 好似個心心pan, 我話要買咗好耐, 我見有special 就叫Brian 即刻買比我! 哈哈! ...而個紅點pan真係好好用, 希望可以比我用耐啲!! 因為我好容易整壞啲pan 架!!    ~ 我離咗加拿大先有鼻敏感!! 有時都覺自己好好笑! 係香港啲空氣仲唔好,個鼻就無事,反而黎到外國地方,一轉天氣就日日"伸", 但我都無食藥呀!! 因為一食藥就要食晒一個cycle !! 所以,都係太嚴重先去藥箱羅藥食!

    ReplyDelete
  13. 豬扒包,好味呀!而家有左個爐,你地真係唔洗點煮飯,又有得食,又有得玩
    [版主回覆04/18/2008 04:05:00]Mui:   你講得岩,有咗個爐,就有籍口唔洗煮飯, 但bbq 都係熱氣!! 所以,都唔可以日日食!! 但依排新買依個爐, 緊係會用多啲喇!因為個燒野食,真係幾好玩!! 哈哈!! 你都買黎玩喇!! 哈哈!

    ReplyDelete
  14. (抗通脹 – 特價再九折) ( 大家要小心 )有時間入嚟睇呀:
    http://hk.myblog.yahoo.com/vickichui2004

    ReplyDelete