解脫

April 16 (Wednesday)
     我今日終於都cancel 咗跟我九年嘅手提電話公司喇!! 其實,我一早都好唔滿意依間手提電話公司啲服務, 服務相當差, 你幫襯時緊係好好招呼喇!! 但當你入咗依間電話公司之後, 啲態度就180度唔同, 連啲事後服務,都好似唔想理你!! 初頭我入依間公司,都係貪佢係每秒計算, 而且係GSM, 可以插卡, 但初頭用真係收得好差, 啲網絡未完善, 直請係屋企門口都打唔到入屋企!! 真係angry到爆燈!!     到後來完善啲喇!! 但我部電話有問題, 要轉手提電話, 但唔轉電話號碼, 就打上台, 啲電話公司啲人態度極差, 自問講野都唔該前唔該後喇!! 依間電話公司啲人, 仲以為我打上台係攞着數!!  問長問短, 竟然話: 「我怕你打上台問我哋要電話, 其實, 你係攞去賣,唔係自己用!!」嘩!! 我聽到火都離埋!! 我去門市部, 等咗好耐,都無人理我, 啲門市部啲人就叫我打上台買電話!! 到我打到上台喇!!你哋又咁樣對我!!

     依間電話公司, 仲嫌我交單慢!!! 我收到信已經即刻去銀行交單喇!! 仲想我點呀!! 啲電話公司啲人仲同我講, 係銀行交單, 我哋係會比較遲收到payment, 大概3-4日businese day 先收到!! 仲叫我好睇住時間去交單!! or 去門市交單會即刻收到!! 但去到門市交單係無人理你, 你交單就行埋一邊, 仲成間門市得一個人係專係收單,  門市寫明九點close, 但收單部門就話自己七點close, 但事前or 係門口係無通知, 我坐車去門市都要錢架!! 白白要我第二日走多轉!! 有一次,仲離譜, 我企咗係門市cashier, 企咗成45分鐘都無人理!!!! 但我身邊有好多sales 行黎行去無野做!! 我求其問一個係門市部行黎行去個sales囉,

我問:唔該, 今日有無人黎收單架? 如果無人收單, 我第二日先離!! 個行黎行去Sales 話: 我唔係收單department 我唔知,我係sell 電話! 你等下喇!!
    我對住一個無人嘅Cashier (其實對住部牆無分別) 等咗好耐, 我再問個係門市行黎行去個sales

我問:唔該你, 我已經等咗30mins 喇! 你可唔可以幫我睇下收單果個人係唔係度! 個Sales 好勞氣: 小姐, 你明唔明白我講野架!! 我sell 電話, 唔係收單department呀!!   
     之後, 依個sales 就走咗!! 而且,排隊啲人開始鼓嘈, 而且,有啲人仲講晒粗口!! 真係有啲得人驚!!!  係依個時候, 有啲人係門市部其中一度門走出黎, 其中一個係行黎行去sales, 咪企咗係cashier 收單!! 都發神經!! 你可以收單,又唔早早收, 等我等咗成45分鐘!! 人唔顛都幾難!  我講衰都要講句, 依家係我比錢你earn 架!!  我唔勞氣就假! 依個係門市交單, 成日都好似要....求人收我錢咁!!   我每個月都有一,兩日要為張電話單而頭痛!!    你哋會問我,  點解唔自動轉帳, 因為我曾經,有過bad experience, 比自動轉帳扣咗額外錢!! 追討咗成年先攞返自己啲錢!!真係費事再煩!!!

↓門市九點鐘close , 但七點鐘 收電話費單department話close就close! 事先or 係門口都無通知, 我都無計! 跟本佢哋仲意幾時close 就close!!


     你哋又會問::"我咁受氣仲join 依間電話公司??"  原因係非常簡單, 因為我唔想轉電話號碼! 我依邊, 轉公司個電話號碼係唔可以帶走!  而且,我初頭真係好天真, 以為轉咗電話號碼除咗對屋企人有啲唔方便之外,仲以為自己班friends 會揾唔到我!!! 所以,遲遲都唔轉電話公司!! 到依幾年,我需要blackberry 服務! 先額外開多條線,而且用第二間公司! 用用下!! 屋企人and 男朋友都慣咗用blackberry 聯絡我!! 而且, 舊年係加拿大已經可以將個電話號碼跟人喇!!

    我其實, 我由頭到尾都好想投數依間公司, 但而家脫離咗依間電話公司我係超開心!! 感覺個肩膀鬆晒!!其實, 我打上台話cancel 服務, 依間公司用咗好多方法, 想留住我, 仲態度好好咁講, 比好多優惠我!  但我真係唔想再同依間電話公司再有接觸!! 過去咗嘅勞氣就算喇!! 就算我投數服務差,態度差, 啲人會比返咩野我做補嘗呀!! 送條電話線比我呀!! 我跟本唔係要依啲野!!! 所以,投數黎都係無謂! 唔想浪費自己時間!


    我係blog依樹寫咗依間電話公司的不是, 發洩下!! 我心情已經寬懷晒, 舒服咗喇!! 多謝各位睇住我係度呻!! 所以, 今次你哋唔洗回message 比我!!因為我已經"左" 住大家好多時間喇! 0




No comments:

Post a Comment