十二號

April 12 (Saturday)

嘩!! 12號喇!! 好少12 號係星期六架!! 好開心littlepeople5-9.gif image by vickyngkiki!! 哈哈!! 但我無咩點特別早起身!! 仲瞓到好遲先起身!!  Brian 一起身就開bbq 爐, 仲燒咗件三文治food-fast-Hyper-Mac-.gif image by vickyngkiki
等我食! 其實, 我覺得依個bbq 爐, 似Brian 個新玩具多啲! 哈哈!   之後, 係屋企坐
littlepeople48-1.gif image by vickyngkiki
到4點令鐘先出下街
little-walk1.gif image by vickyngkiki
, 臨出街前, 仲收到Brian's daddy 嘅電話!! Brian's daddy 話Brian 係一個悶人, 係星期六都坐係屋企, 4pm 都唔出街!!! 哈哈
littlepeople6-2.gif image by vickyngkiki
!! 其實, 我同Brian 的節目係4 pm 之後先開始!! 首先, 去咗電腦鋪買下啲電腦野
equip-cdrom.gif image by vickyngkiki
equip-CDs-icon.gif image by vickyngkiki
!!  今日, 本來Brian 經開電器店,好想買部新電話玩具
equipment1-12.gif image by vickyngkiki
架! 但Brian 好節制咁stop 咗自己!無買到!!!幾乖呀!!哈哈!!  之後,我哋去咗咖啡店坐下飲下咖啡
drink-starbuck.gif image by vickyngkiki
!


arrow-pink.gif image by vickyngkiki
白色果杯係我架!! 係一杯最普通嘅house coffee , 另外個杯係Brian 架!! 新出嘅罐裝double expresso, 都幾好飲, 但我覺得太多奶味 and 太多糖味!! 似杯奶茶多啲!! 哈哈!! 我哋係咖啡店睇下報紙, 傾下計, 就好relax 架喇!! 哈哈!0





   其實,我同Brian 去飲咖啡除咗係 relax 之外, 我哋係等緊黃昏5 點鐘!! 因為某間大型超級市場,會係weekend 5pm 之後, 全面貨品一律免稅!! 哈哈!! 我一聽到依個消息,已經約定Brian 去買野!! 依邊買野食, 好似菜veg-cabbage-chinese.png image by vickyngkikifood_beef.gif image by vickyngkiki雞蛋food-egg-3.gif image by vickyngkiki就不流都唔洗稅, 但啲日常用品!! 好似, 洗頭水equip-shampoo.png image by vickyngkiki
, body washequip-handSoap.png image by vickyngkiki, 空氣清新劑equip-sprayer.png image by vickyngkiki, 眼鏡水, 廁紙equip-Tissue.png image by vickyngkiki......依啲通通都計稅架!! 我依啲婆仔聽到無稅, 仲唔即刻入啲貨咩!!  依啲日常用品equip-Storage.gif image by vickyngkiki, 放係屋企都有用架!!  哈哈! 入咗啲日常用品貨好開心, 但排隊littlepeople25-4.gif image by vickyngkikilittlepeople6-9.gif image by vickyngkiki比錢就打晒蛇餅!! 仲人多過香港啲花市!! 哈哈!!  我去完超市,仲去咗啲廚房用具店行!!! 我見到一套粉紅色廚房刀cooking-tool-knief.png image by vickyngkikicooking-tool-carvingTool.png image by vickyngkiki
, 好靚架!! 但唔捨得買, 太貴喇!! 都係睇下就算!!! ...........行到差唔多, 就返屋企休息下!!! 

edge-bubble1.gif picture by vickyngkiki
edge-bubble1.gif picture by vickyngkiki




我同Brian 都hea
little-people-watch.gif image by vickyngkiki
到成夜晚十點幾先出去食飯, 本來又係去食盅飯再加中式甜品架!! 但今日係12 號就搞搞新意思!! 就去咗食上海野!! 可能, 我同Brian 太耐無食上海野
07A5ADADB1B4A1B9CF2F02A4A4B4A1B9-13.gif image by vickyngkiki
!! 我哋又叫咗好多野食!!! 食到要打包
cooking-tool-pack.png image by vickyngkiki
返屋企!! 哈哈!! 由於, 今日係12 號, 當然食完飯緊係唔想返屋企坐喇!! 我同Brian 就去Yorkville 食甜品!! (>>Yorkville 係餐店林立嘅地方, 除咗食店, 仲有好多飲酒夜店, 但全部係靜靜哋飲酒果啲啲店鋪!! <<)  我都好耐都無同Brian 係夜晚去 Yorkville 玩, 我以前都會約啲朋友去飲野傾下計!! 但依幾年都無喇!!   所以, 剛剛去到Yorkville 都唔知去邊間好,   最後, 我哋揀咗間以前去開間餐廳裡面, 同Brian一齊食件餅, 飲杯野drink-grape-1.gif image by vickyngkiki!! 真係好有氣氛架!! 依個十二號就係咁過, 過得好開心!! yeah!


arrow-pink.gif image by vickyngkiki
我哋去食咗上海野!! 間餐廳嘅環境幾舒服架!! 我哋叫咗味香酥雞0




arrow-pink.gif image by vickyngkiki
小籠包, 紅油炒手, 雞絲冷麵0




arrow-pink.gif image by vickyngkiki
炸饅頭, 素菜餃(好好食)0




arrow-pink.gif image by vickyngkiki
食完dinner 去咗食甜品, 依間餐廳幾好坐架!! Brian 叫咗個Crispy Chunch cake0





arrow-pink.gif image by vickyngkiki
而我就叫咗Brownie chocolate cheese cake, 我覺我個甜品太甜喇!!! 食完有啲"溜" ...哈哈!!

   


9 comments:

  1. d日常用品好貴,唔洗稅,咪慳番好多?如果係我,我一定會買到失控,係咪成日都有個special唔洗比稅呢?
    [版主回覆04/17/2008 03:41:00]Mui:   ~ 依間無稅超市,咪係Superstore 囉!!(Loblaw's屬下超市), 你個邊應該有superstore 架?? right!!  Superstore 係一年會去兩次倒係免稅weekend 架!! 我記得舊年11月,定係12月都有一次架!!   ~ 我個日見到好多人掃微波爐, 多士爐, 戶外椅, 嬰兒廖片,有啲人買香水添!! 我都唔執書, 我買咗好多空氣清新劑, 廁所紙,眼鏡水,清潔液, 咩清潔液or 清潔劑我都有份買!! 總之,用得着都掃囉!! 我都有少少失控!! 哈哈!!本來想買埋碎紙機架!! 但買剩個牌子我係唔鐘意架!! 所以,無買到!! 但個日比錢時, 好多人排隊, 排到想瞓!! 哈哈!

    ReplyDelete
  2. 12號真係節目精彩~~~兩個人叫咁多野食,梗係要打包喇~~~
    [版主回覆04/17/2008 03:43:00]檬檬:   依日節目好好玩!! 而且仲食咗好多野添!! 食到肚都漲埋,哈哈!所以, 要打包返屋企第二日再嘆過!!

    ReplyDelete
  3. Really??? Tax free??? Which supermarket ar???
    [版主回覆04/17/2008 03:47:00]flying cupcake:   係Superstore 超級市場有tax free 呀! (但只限April 11-13 號下午五點鐘之後)! 好似一年都有兩次依個event 架!! 下次有,而我又知, 我就會即刻話你知喇!! 去掃下啲碗碗蝶蝶都好呀!!

    ReplyDelete
  4. 上海菜正呀..我地都好鐘意去食架..
    Anthony 自己可以食哂成籠小籠包架...
    [版主回覆04/17/2008 15:55:00]Anthony & Nataile:   ~ 上海野食真係好yummy架!! 我係上海食店裡面,一打開menu, 我真係咩都想order 黎食!! 哈哈!   ~ 嘩! Anthony 一個人可以食一籠小籠包!! 原來他的胃口可以好大!! 哈哈!

    ReplyDelete
  5. 都是香港好... 買野不用稅呀!~
    [版主回覆04/17/2008 23:24:00]小威威:   我都好仲意係香港買野!! 選擇又多!! 而且,又唔需要稅!!

    ReplyDelete
  6. 食極唔肥, 真係羨慕死人呀
    [版主回覆04/17/2008 23:29:00]通少:   你讚緊我呀!! 哈哈!! 真係多謝你咁樣讚我呀!! 我好開心呀!! 其實, 我已經肥咗好多,有好多褲已經着唔落喇! 因為太緊!! 但我好接受你依個回覆!! 哈哈!! 我又可以開心成日喇!

    ReplyDelete
  7. 嘩~ 甘好唔洗稅? 俾我實買到傻左唶...哈哈 間上海野又真係裝修得幾靚窩...我又想去呀~
    [版主回覆04/17/2008 23:48:00]睛天娃娃:   ~ 我聽到"Tax Free" 依兩隻字,眼都特埋喇!! 仲校定時間去買野咩, 實行見咩掃咩喇!! 哈哈!! 你知喇!! 依度平時買日用品, 我覺幾貴架! 可能我比較婆仔喇!! 哈哈!   ~ 依間上海食店有好多分店架!有啲都開咗好耐, 但依間食店好得意, 好仲意隔4,5 年又裝修下!! 而且, 我去依間係新分店, 所以, 係依間食店食野,食得好舒服!  你下次黎我依邊時, 就去依間食喇!! 我比個地址你吖!!    ~ 係 Finch & Leslie square----10 Ravel Road, North York                                               (Finch 夾Leslie ) 但其實,依間上海菜館(味香村)有好多分店架!! 我去個間就係上面果個address!!

    ReplyDelete
  8. Vicky:
    ~買野唔使稅就梗係買多多啦(如果屋企有位),我NY呢邊買衫如果每件唔過$100USD都係唔使稅架,但其餘既野就一律都要稅!其實我真係好唔鍾意連買野都要交咁多稅,平時已經俾政府抽左好多架啦,連買野都要,真係慘!都係HK好,買咩都無稅!
    ~間上海野幾靚丫,唔知點解,加國既食店(i mean chinese food),大多數都係光鮮d架!NY呢邊仲係好80年代feel架,唔知仲以為去左電視台既民初街添呀!我上個week同成班人去食飯,老公夾左d菜,竟然發現一隻手指甲咁大既6腳爬蟲類動物!真係好cheap又污糟呀!
     
    [版主回覆04/18/2008 00:35:00]陶陶夫人:   ~ 我都唔知係美國買衫唔超過$100 係唔洗稅添!!我依邊買衫,無論係幾多錢,都要比稅架!! 其實,依幾年好咗啲啲喇!! 以前買咩野,下下都收15% 稅, 依家好咗啲啲!!只收13%!! 雖然,都要收稅, 但好過無減過喇!!  其實,我覺外國啲福利太好, 政府唔抽多啲稅點維持啲福利呀!  但平時份糧又抽稅, 買野又抽稅, 真係幾傷, 好似雙重比政府吸血咁! 哈哈!   ~ 我初頭係外國生活,下下都想返香港買野, 因為依邊買野, 標價唔同比錢個價, 但住耐咗,比稅就好似必需咁!! 去櫃面比錢,個心已經計咗個價喇! 但如果無稅,就當然happy 喇!! 有時我唔明我依邊啲野咁貴!! 連日用品都貴過人!!真係喺度住無咩錢剩!! 哈哈!   ~ 其實,你話貌似80 年代餐廳(chinese),我依邊都有!! 由其事係唐人街, 所以, 我極少去, 我揀啲chinese食店都係新啲,我先會同Brian 去!! 其實, 我去依間上海食店, 係有好多分店, 但依個上海野食集團, 就好仲意隔四,五年就內部裝修, 而且,我去依間上海食店係新分店,所以,環境份外舒服!! 可能, 裝修會有感染架!! 一間食店裝修就會有連所反應, 我依邊好多chinese 食店好多都內部裝修!! 所以, 個樣係清新啲,有時代感咗!! 但以前...即係我十幾年前移民!! 有啲食店,裝修好簡單,  有時簡單到嚇親我架!! 係依幾年啲連所"裝修"效應, 啲食店先舒服咗!    ~ 嘩!! 你話食野時有6腳爬蟲類動物,你以後真係唔好再去依間食店幫親喇!其實, 餐館啲廚房, ...裡面有幾唔整齊我唔想知,但起碼都唔好整啲昆蟲入啲野食度喇!! 點呀!! 你後尾食咗,個肚有無事呀?? 有時就睇醫生喇!!! 有無去向店主投數呀??    ~ 有時,我都唔知,係咪我哋一出生就係香港, 好多野都追得好快, 連食店嘅食物風格and 裝修都追得好貼, 所以,仍成我哋對食物and 裝修係有啲要求!!

    ReplyDelete
  9. 又真係幾簡單咁過喎....但到4點先出門又真係好晏喎.....畀著Raymond實話咁晏就唔出架啦....哈哈~~~
    外國買嘢, 不嬲都貴d架啦....免稅喎, 梗係要買多少少啦....嘻嘻...
    又叫咗咁多嘢食, 2個人洗乜食咁多喎.....浪費錢....平時食飯都幾大洗喎....
    [版主回覆04/18/2008 01:21:00]細細粒:   ~ 我哋係weekend 遲起身嗎!! 咩都遲人好多先做!!連食lunch 都遲過人架! 所以,就好多野都延遲咗做!! 哈哈!我哋越遲先越想出街,我哋係怪人黎架! 乜Raymond 原來咁乖架!! 遲咗就唔出街!! 哈哈! 不過, 你哋生活好規律, 我見你比較早瞓就知喇!    ~ 我自己雖然住咗係外國都十幾年,但我到而家都覺依面買野都貴! 我聽見唔洗稅, 眼都特喇!! 仲唔去入貨咩!! 啲日常用品放係屋企都用得可著!! 所以,我個日入咗幾多野架!    ~ 咁依日係12號嗎!! 所以,出街食好少少,叫多少少l囉!我哋叫到食唔晒, 哈哈! 所以,咪要打包返屋企都可以繼續再食過囉!! 唔浪費資源 and 金錢呀!! 哈哈!!

    ReplyDelete