Weekend 意外驚喜

May 2 (Friday)
      放weekend 喇!!  Yeah!! 哈哈!! 等咗五日,終於到weekend 喇!! 由於, Brian  係friday 放工之後, 有啲應酬, 所以,  我就等到夜晚, 十點幾先同Brian 一齊食打邊爐dinner...但我完全唔介意架!!!! 我仲可以剩機係屋企prepare啲打邊爐dinner 耐一啲, 排得啲野食靚靚哋!! 我中途仲抹埋屋企個雪櫃添!!! 哈哈!!

      Brian 好醒目, 應酬完, 識得買兩支啤酒返屋企, 我真係有點驚喜, 因為我成日都覺打邊爐配啤酒, 好爽架!Brian 就買啤酒返黎!!  又把我講啲野放係心中!!  我啲成夜晚十點幾先, 開始食dinner....我哋仲一邊看球賽, 一邊食得邊爐,食到成 12 點幾, 先食完打邊爐dinner.....哈哈!! 洗埋碗, 都差唔多瞓喇!

紅筆圈住架車, 咪係TT仔仔囉!! Brian 同佢應酬完...返屋企!! 係Brian 打電話上黎...話轉緊彎...我咪係屋企個窗, 影落街囉!!....Brian 比咗驚喜我...因為買啤酒打邊爐! Yeah!



打邊爐湯料.....我整到打邊爐啲野食,...幾整齊...哈哈!!


打邊爐食剩啲豆腐...我唔知點儲存啲豆腐好, 咪煎咗佢,再放落雪櫃囉!! 哈!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

May 3 (Satuday)

      一朝好早就起身, , 我同Brian就去咗街食個早餐, 我哋仲渣車渣到去比自己屋企遠少少嘅嘅麥當當食早餐, 因為我哋想剩機渣下仔仔出街, 而且,食完早餐, 就即刻可以渣車去行街!!! 

麥當當早餐..就係sausage and egg 囉!



      其實 , 今日去行街, 我同Brian 都係睇母親節禮物多, 真係好少睇自己野架!!! 但去到啲department store...問啲sales 野, 啲sales 完全, 未瞓醒咁!! 你問咩,就答第二啲...乜11am 就已經好忙架喇!! 忙到問非所答!! 有時, 真係令願自己去揾件貨物, 好過問啲sales 喇!! 哈哈!!     

     雖然, 今日話買母親節禮物....但Brian 竟然買埋份Father day's gift...真好笑!!  而我就係今日shopping 有意外驚喜, 因為我買咗hello kitty 物品---買咗kitty 嘅隱形眼鏡容器, and 一本kitty 信紙set!! 其實, 依啲kitty 物品, 我係童裝部揾到架!! 哈哈!! 我買kitty物品,  我仲無端端做咗善事添!!  因為, 當我買kitty 野比錢時, 個sales 問我將唔將啲找錢啲零頭數, .捐去一個兒童機構......我見零頭數都捐得!! 咪無所謂囉!! 我就係咁, 無喇喇! 做咗善事喇!! 哈哈!!

hello kitty 信紙 and 隱形眼鏡容器


Brian 今日行街就買咗條波褲...做gym 呀!



      行完商場, 就返咗屋企休息.....休息咗成日! 係屋企同Brian 睇下電視, 就到夜晚喇!...哈哈!! 晚上, 我同Brian 就行咗去......去食街邊小食!! 係我依邊, 街邊小販, 最多咪賣hotdog, 至頂龍咪賣埋fries...我就係同Brian 食街邊啲即叫即燒hotdog 做dinner....食完hotdog 就去咗starbucks 食甜品!! 因我好掛住個blueberry bar......嘆完coffee and 甜品時, 返屋企途中,街上落起大雨, 我同Brian 都無帶傘, 我哋企係啲商店門口被雨..我同Brian 仲係被雨地方傾咗好耐計, 見雨細啲先行返屋企,....真係覺得企街傾計都幾特別!! 唔知傾到幾時, 隨心講...雨細先走...感覺好舒服!! 哈哈!

紅圈就係街邊小販擋.....我哋咪買hotdog 做dinner...啲香腸燒得好好食. 仲好辣添!


係Starbucks食dessert.....個blueberry bar, 好yummy 架!! 


12 comments:

  1. 我好鐘意食豆腐架~~ 尤其係日式同椒鹽
    醒目喎職得煎定啲豆腐先~~ 咁會好啲架 至少唔會出水擺多日食都得
    (因豆腐多數都要即日清.. 我自己一直都係咁諗 哈哈)
    你已經愛上左食blueberry bar 上癮啦~~~~
    [版主回覆05/09/2008 13:42:00]畫:   ~ 講真豆腐製品真係好好食, 而且我感覺豆腐製品都食多多都唔會肥架!! 哈哈!!日式...and 椒鹽我都好仲意食架!! 哈哈!!   ~ 其實, 豆腐製品都唔放太耐架!! 有時食剩一,兩磚豆腐, 都會用個膠盒, 再加啲凍水浸住放係雪櫃...但就都係要一,兩日之後好清晒囉!! 講真,咩野食物放得太耐都唔好喇!!   ~ 我已經深深愛上blueberry bar 喇!! 諗住上網揾食譜, 學整!哈哈!

    ReplyDelete
  2. 你地食既野咁豐富既.....我同男友就一定食唔晒
    [版主回覆05/09/2008 13:43:00]心樂:   我同男朋友都食得晒啲食物, 哈哈!!我哋大食嗎!! 哈哈!!!

    ReplyDelete
  3. 打邊爐飲啤酒真係最正~~~你個kitty con盒好得意呀~~~如果阿pooh有,我一定會買~~~
    [版主回覆05/09/2008 13:47:00]檬檬:   ~ 我唔知點解打邊爐時,好喜歡飲啤酒架!! 啤酒and 打邊爐真係一個好組合!!! 哈哈!!   ~ 我見到有kitty con 盒就好急不及代要買喇!! 而且, con 盒好多時都會用!! 有理無理都買咗先!! 但係我又未見過阿pooh 嘅con 盒...唔知有無出過!! 你見到有都快啲買喇!!

    ReplyDelete
  4. 個blueberry bar 眞係咁yummy ?令你食幾次都唔厭?!等我又買黎試吓先!
    [版主回覆05/09/2008 13:50:00]高貓貓:   我覺得個blueberry bar 真係好yummy 呀!! 你有時間經開starbuck 就試下喇!! 如果lunch time 買個blueberry bar 加杯starbucks coffee 真係好正架!! 我有時都會咁樣食lunch 架!!

    ReplyDelete
  5. 冰冰Tracy Ice5 May 2008 at 20:19

    哇,Vicky你的kitty 隱形眼鏡容器好cute !
    [版主回覆05/09/2008 13:51:00]歐冰冰@比樂太太:   係呀!! 哈哈!

    ReplyDelete
  6.  雖然, 今日話買母親節禮物....但Brian 竟然買埋份Father day's gift !!!~阿Brian都幾有趣架喎= =
    [版主回覆05/09/2008 13:53:00]迷迷(micmic)   去買母親節禮物時, 見開有野都岩Brian's daddy 嗎!! 所以, 就順便買埋囉!! 費事到想買時又無貨喇!!

    ReplyDelete
  7. 咦, 又話買禮物既, 唔見有show出嚟, 係咪未揀啱吖?
    我都無買禮物吖, 媽咪知道我要搞婚禮, 都無問我哋攞禮物, 不過我哋都會同佢去食飯既~~~
    我一向都認為外國人都係鍾意食煎炸嘢, 熱狗更加係常見食物呢..........
    又難得你同brian企喺度都咁多嘢講, 我有時都同raymond無咩嘢講, 尤其是佢係無咩嘢講既人嚟.......我都覺得若果大家多話題, 係開心d架, 好似永遠都有講唔完既話題咁~~~~哈哈~~
    [版主回覆05/09/2008 14:09:00]細細粒:   ~ 其實, 我個日未買母親節禮物, 所以, 咪無影到囉!! 無買到野點影,..哈哈!! 我依日行街都係攞個概念咋!! 之後, 就返自己屋企慢慢諗下!!   ~ 你媽咪幾開通, 知你結婚有好多野搞就唔想你花費, 講真, 我覺得你同你媽咪坐埋一齊食飯, 唔理食咩都會好開心架喇!!   ~ 我哋依邊多街邊檔都係賣hotdog, 而且, hotdog 啲香腸好快熟, 又可以好方便攞住周圍走, 所以, 依邊都幾流行流動hotdog店!! 而外國人真係好喜歡食,炸野架!! 香口啲嗎!!   ~ 我同Brian 真係好多野講, 有時講到夜晚都唔捨得sleep!!但傾計依啲野都係要雙方面架! 你帶領到話題先得, 如果你唔出聲, 佢又唔出聲就真係無野講架喇!! 有時講得多話題自然多!! 仲有呀! 講野...未必話係一件特別事. 但就唔好咩都放係心度,就得喇!!

    ReplyDelete
  8. 補充先~~~~你又會買隱形眼鏡盒既? 你有近視嗎? 我仲以為你無近視架~~~
    [版主回覆05/09/2008 14:10:00]細細粒:   我有散光架!! 所以, 都帶con 囉!! 近視就輕微喇!!

    ReplyDelete
  9. Brian 好錫你... 買啤酒給你!~
    [版主回覆05/09/2008 14:11:00]小威威:   你講得岩, 所以, 我就跟實他喇! 哈哈!

    ReplyDelete
  10. 嘩~ 你地甘夜打邊爐呀? 食完會唔會太飽訓唔著呀?
    [版主回覆05/09/2008 14:15:00]睛天娃娃:   都有啲夜打邊爐, 我ok 架! 洗下碗蝶, 郁 動下就已經ok...可以sleep 架喇!! 而且, 我依餐邊爐唔準備得太多!! 準備得啱啱好, 所以, 食完邊爐之後訓都ok!

    ReplyDelete
  11. Vicky: ~我都係幫襯李綿記既火鍋湯底架,我都最鍾意用沙嗲湯 底架啦,而豬骨就無咩味,海鮮都淡淡地,麻辣就只有老公 先至食到啦!我地每次打邊爐都會買d番西CILANTRO加 埋沙茶醬去煮熱佢,然後就當醬點黎食,好好食架,而且仲 好香添,你下次試下丫! ~你套hello kitty case好靚喎,我最靚都只係用過mochichi既 case咋,仲要係人地送既添....嘻嘻...因為我個人唔太好公 仔既,而且case係要成日換先衛生嘛!
    [版主回覆05/09/2008 14:26:00]陶陶夫人:   ~ 我打邊爐用麻辣多啲, 因為味道噥啲!! 而且, 我啲好辣!! 但我無試過依隻嘅沙嗲湯得底, 我真係經開超市買返包先!! 我打邊爐都有用沙茶醬架!! 我好仲意沙茶醬啲味道架!! 好鬼香架! 啲啖茂茂食物點啲沙茶醬, 咩都唔同晒喇!! .....你話加啲蕃西and 沙茶醬煮熱, 做醬料, 真係要試下先! 聽落去都幾野味!!   ~ 我見到依套kitty 都忍唔住要即刻買喇!! 而且, con盒日日用, 即係日日都見到kitty 喇!! 好開心!!   ~ 你講得岩con 盒真係要換先衛生, 但我捨得換咗個kitty 盒, 所以, 我會一星期清洗下, 再浸返一日眼鏡水再用!! 哈哈!!       ~ mochichi case 都幾得意, 你啲朋友幾有你心, 買黎送比你!   

    ReplyDelete
  12. Hello kitty 隱形眼鏡容器好得意woo~ 打邊爐飲啤酒真係正ar~ 仲清熱氣tim~
    [版主回覆05/09/2008 14:32:00]天使BB:   ~ 我係Kitty fans, 一見到kitty 就忍唔住, 而且仲係con盒, 真係好實用呀!! 日日見住,好開心架!   ~ 打邊爐配啤酒真係一個好配塔, 學你話齋, 仲清熱氣,...雖然, 唔知係咪真, 但我當係架喇!

    ReplyDelete