Happy Mother's day

May 11(Sunday)

         母親節正日......Brian 一早打電話
equip-Visor-Deluxe-graphite.gif image by vickyngkiki
比他媽咪, 而我同啲妹已經夾定早啲起身
equip-morning.gif image by vickyngkiki
, 送禮物比媽咪, 但突然間, 有個Uncle 到訪, 所以, 等到出街飲茶之前, 先送母親節禮物比媽咪, 由於,份禮物
equip-full-icon.gif image by vickyngkiki
都幾重, 我哋四姐妹(三妹係香港),一齊係書房抬份禮物出黎....當然, 嚇親媽咪喇!! 份禮物咁大份...哈哈!! 首先, 媽咪擦咗份輕啲份禮物...耳環先, 媽咪好仲意...再之後, 媽咪就用剪刀
equip-Scissors-icon.gif image by vickyngkiki
開第二份禮物 which is 四方皮凳,  感覺媽咪都好仲意, 媽咪仲話之前有意思, 想買依啲凳添!!! 其實, 依張皮凳有兩個用途, 除咗係凳, 仲可以變茶機架!!! 所以, 我媽咪話打牌時都用得着!! 

 
edgeflowerpinkleaf.gif picture by vickyngkiki


          臨出門口去飲茶, 我媽咪仲係washroom 搞一輪, 原來媽咪帶埋對耳環先出街, 哈哈!! 今次, 飲茶去咗個好特別地方飲茶
drink-tea-set-1.gif image by vickyngkiki
, 間喝茶地方離屋企比較遠,  我同Brian 預先半個月頂位, 我哋仲叫埋三妹 and 四妹男朋友去(順便睇路), 我哋仲要渣兩架車去 添!!  講到飲餐茶好似去旅行咁, 哈哈!  去到茶樓...周圍都無車位泊, 謂有使用restaurant 門口的Valet paking !! 我都係第一次去飲茶要Valet paking 咋!! 而且, TT 仔仔都係第一次比其他人掂咋!

arrow-red.gif image by vickyngkiki
第一味上蝶檯有椒鹽豆腐, 金華火腿批, 仲有好似天鵝型嘅foie gras 餃, 而且, 依間restaurant 啲醬芥比較特別架!! 有搖柱xo 醬, 桂林辣椒油 and 辣椒粒醬油, ...講真齋食啲xo 醬都覺好好味, 哈哈!!


arrow-red.gif image by vickyngkiki
第一張相係煙肉蝦卷, 另外一張相係我哋係母親節食嘅點心, 圖中有其中一壺茶係Brian 自備茶, 係叫凍頂茶. 其實, 依間restaurant 本身啲茶都已經好好, 但今日係特別日子, 就飲多款特別嘅茶喇!


arrow-red.gif image by vickyngkiki
依個叫做黑松露菌竹笙卷, ....仲有好多好多點心...今次唔記得影埋鮑魚批, 我daddy 話鮑魚批都唔錯!!


 
edgeflowerpinkleaf.gif picture by vickyngkiki

          入到飲茶地方, 媽咪好仲意啲飲茶啲環境, 由其事啲茶
drink-hot-tea.gif image by vickyngkiki
, 我媽咪話好好飲, 好香...而四妹and 五妹仲好仲意依間restaurant添!!! 雖然, 係chinese飲茶, 但啲點心上檯啲餐具比較有特色啲, 有啲新穎.....啲細妹當然會喜歡! 我哋叫咗好多特色點心, 同埋啲炒粉,  and 炒飯 (海膽魚子炒飯),  成餐lunch 仲有傾有講, 仲影咗
take-pic.gif image by vickyngkiki
好多全家福相, 所以, 成餐lunch 都食咗幾耐添, 哈哈!! 雖然, 依餐飲茶埋單都幾貴(係Brian 埋架!) 但母親節緊係同媽咪食得好啲喇! 講真, 媽咪開心就得喇! 

 
edgeflowerpinkleaf.gif picture by vickyngkiki


         飲完茶, 我提議去食意大利雪糕店, 食gelato
ice-cream-gelatiW.png image by vickyngkiki
, 因為我daddy同我 一樣係雪糕愛好者!! 哈!! 況且, 間雪糕店係restaurant 斜對面, 就順便食埋喇!!! 一行九人去食雪糕,....整到間雪糕店熱鬧晒!! 哈哈!! 食食下雪糕, 媽咪話依區環境幾舒服, 啲店鋪好有特色, 食完雪糕, 我哋就帶媽咪係依區遊下車河, 順便去睇下依區啲名屋囉!!  今個母親節就係咁過喇!!! 其實, 今日啲節目好多都係Brian 安排架!!! 我相信我媽咪都好滿意!! 哈哈!!

arrow-red.gif image by vickyngkiki
依間就係雪糕店, 我哋全家都影咗好多相, 但費事show 我屋企人食雪糕啲樣, 所以, post 咗以前影落啲雪糕店相, 就算!! 而另外一幅相(依係以前影落), 就係去貴區, 睇人啲名屋...其中一間名貴屋....今次同媽咪純水係依個名區遊下車河囉!


10 comments:

  1. 你哋飲茶果個地方d野食咁特別既,香港呢邊都無呢d食既~~~
    [版主回覆05/15/2008 15:06:00]檬檬:   ~ 其實,我都係貪啲點心名特別先同媽咪黎依間restaurant飲下咋!! 哈哈!!   ~ 我太耐無返香港, 香港啲restaurant 有咩新菜式都唔知喇!!哈哈!

    ReplyDelete
  2. 你媽咪梗係開心啦, 收到禮物之餘, 仲可以去d唔同既地方........呢間茶樓真係好有特色.....加上d菜名貴咁多, 唔貴就奇啦...........你媽咪一定開心架, 未來女婿咁乖請飲茶, 仲同你哋遊車河喎~~~~~我睇到都好開心, 好想食呢個煙肉蝦卷.......我都好鍾意食蝦架..........正~~~
    mf
    [版主回覆05/15/2008 15:22:00]細細粒:   ~ 其實依日去啲地方係比較特別啲,食啲野都係比較特色啲, 就係因為母親節,就唔緊要, 開心至緊要!! 最好彩,啲節目都係Brian 安排, 安排得好好, 啲時間預到啱啱好!!唔會有悶場,或者好趕嘅感覺!!   ~ 我發覺你好喜歡食海鮮, 三文魚又喜歡, 蝦又喜歡, 整海鮮就最容易架喇!!又容易熟,你得閒都整啲黎食喇!

    ReplyDelete
  3. Flying Cupcake13 May 2008 at 23:54

    I always wanna try this dim sum place nei~~~ All the dim sum look so special & yummy!!!!
    [版主回覆05/15/2008 15:39:00]flying cupcake:  ~ 依間restaurant  係mid-town叫"麗陶軒"...啲點心真係好特別架!! 而且啲茶都好好飲架!! 我相信你會喜歡依間restaurant 啲碗具架! 因為都好特色!!  ~ 地址:692 Mount Pleasant Rd, (Yonge 夾Eglinton west)           Tel:416-489-8922

    ReplyDelete
  4. 你媽媽好幸福呀!~
    香港酒樓都無煙肉蝦卷
    [版主回覆05/15/2008 15:42:00]小威威:   係咩...我太耐無去香港restaurant 飲茶, 真係唔知香港啲restaurant 有咩唔同!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  5. 啲點心都真係好新穎呀
    我哩邊唔洗諗呀, 要好味啲都難呀
    [版主回覆05/15/2008 15:45:00]通少:   ~ 你出黎多倫多都試下多倫多啲點心吖!! 依間restaurant 叫"麗陶軒", 地址:692 Mount Pleasant Rd, (Yonge 夾Eglinton west)           Tel:416-489-8922
      ~ 你出開黎多倫多就試下喇!! 係你個邊,我真係好少食中國野架!! 因為我去親都幾一,兩日,都係食啲簡快西餐多!! 哈哈!

    ReplyDelete
  6. 呀女送既禮物 緊係要即時帶比你哋睇啦~~
    xo 醬撈飯食都好好味 嘻~~
     
    [版主回覆05/15/2008 15:50:00]畫:   ~ 我都估唔到媽咪,會即刻帶上對耳環架!! 我都係諗住媽咪有啲宴會先帶咋!! 平時帶可能場合唔岩,哈哈!!   ~ 我啲妹男朋友見到有xo 醬做醬芥,都話想叫碗白飯齋食就算!! 哈哈! 真好笑!! 但xo 醬撈飯確實幾好味!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  7. 一家人熱熱鬧鬧甘過mother's day好開心呀~
    [版主回覆05/15/2008 15:53:00]睛天娃娃:   我成家人好多人架!! 所以,有咩節日都好熱鬧,有時我覺有啲嘈架! 但就係嘈得開心個隻!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  8. D點心都真係好新穎woo~天鵝型嘅foie gras 餃好特別le
    [版主回覆05/16/2008 00:15:00]天使BB:   就係因為啲點心特別先特登帶媽咪試下, 食點心都可以有個新鮮感!!!

    ReplyDelete
  9. 我好鍾意食架...........但如果我要慳錢, 就唔可以買啦, 因為海鮮貴好多嘛
    [版主回覆05/16/2008 00:18:00]細細粒:   海鮮係比肉類貴, 但你間唔中都可以獎勵自己, 食下自己喜歡啲野食!! 哈哈!

    ReplyDelete
  10. Vicky: ~你地幾姊妹好有心思,送岩晒媽咪想要既野俾佢,我諗佢都會好 開心呀! ~呢間叫做陶麗園既茶樓真係好唔錯喎,有咁多特別既點心既,但 就有少少西化左d點心囉!貴少少唔緊要啦,最緊要好食之餘又食 得開心呢! Brian係咪點凍頂烏龍呢?我都好鍾意飲茶架,最鍾意係人參烏龍! 呢間茶樓有咁多茶同咁特別既點心俾人揀,我相信佢地一定係好 好生意架啦! ~哈哈,原來你咁鍾意食雪糕係你爸爸違傳既,一家人咁樣過一日 都已經好開心啦!
    [版主回覆05/21/2008 15:50:00]陶陶夫人:   ~係母親節最緊要係媽咪開心!! 雖然,事前功夫準備咗一倫, 仲有少少煩, 但當見到媽咪開心, 咩準備嘅過程都唔記得架喇!!   ~ 依間食店, 雖然係食chinese 野, 但外國人嘅食客多過中國人...哈哈!!見啲特別日子咪食得特別囉!!   ~ 我都係好喜歡品賞茶架!! 我覺飲茶好過飲咖啡, ...而且, 好似對腸胃好啲添!! 其實, 凍頂烏龍係我哋自備架!! 因為, 想飲自己啲茶!! 哈哈!! 但其實, 依間restaurant 啲茶都好多選擇架!! ...你講人參烏龍, 甘甘哋, 好提神添!   ~ 我daddy好熱愛雪糕, 去到英國旅行都話想食雪糕, 真係好好笑!! 食雪糕"的確" 好開心!! 一邊食一邊傾, 仲大家share 啲味道..真係好興份架!! 我記得細個時, 出街食雪糕, 就係星期日其中一個節目黎架!! 哈哈!!時常都好期待依個節目架!

    ReplyDelete