Mother's day 前夕

May 10 (Saturday)

       依個weekend 返咗媽咪屋企
house-person.gif image by vickyngkiki
, 當然就係想同媽咪慶祝母親節
heart-pink-1.gif image by vickyngkiki
喇!!! 我星期六就返咗媽咪屋企喇!! 同媽咪and daddy 飲完茶
drink-pot-1.gif image by vickyngkiki
 
07A5ADADB1B4A1B9CF2F02A4A4B4A1B9-13.gif image by vickyngkiki
, 媽咪and daddy 要去一個Uncle 度,慶祝Uncle 個仔定婚酒會
drink-wine-2.gif image by vickyngkiki
..... 我就襯依個空當時間, 同五妹, and Brian 一齊去買母親節禮物
gift-12.gif image by vickyngkiki
喇!! 其實, 五妹已經一早鎖定咗目標架喇!!! 係叫我去考慮下, 但後尾我哋先發現, 啲目標禮物同屋企啲設施唔係太配合!! 所以, 就臨急臨忙, 再諗過第二樣禮物.....好彩, 唔夠一小時就已經諗到, 母親節禮物...就係一張四方皮凳, 係專比媽咪坐係門口着鞋and 除鞋用架!! 由於, 媽咪年記開始大, 條腰成日都話有啲痛, 連着鞋都要坐係樓梯級度着!! 而家依張皮凳就至好不過喇!! ...... 

              
edge10.gif picture by vickyngkiki


      買完張四方皮凳, 我就去咗首飾店買swarovski耳環比媽咪, 因為張凳係我同啲妹一齊夾,(雖然, 我都係比至大份, 因為有啲妹仲讀緊書...哈哈!!) 但我覺自己再買多份禮物
gift-Bottle-01.gif image by vickyngkiki
...先至好睇啲!! 還掂媽咪間唔中都有宴會去...耳環一定用得着!!! 我去買耳環時, 仲見到個朋友係首飾店做,  我買耳環仲比咗折扣我添!! 好開心呀!!

                
edge10.gif picture by vickyngkiki


     完成母親節禮物嘅任務, 返到媽咪屋企,   好彩, 媽咪仲都未返到屋企!! 我同Brian and 五妹可以揾個地方收埋份母親節禮物...等正日先送比媽咪!! 哈哈!!

arrow-triangle_blue_b.gif image by vickyngkiki
買依張四方皮凳, 個sales 好有心機包份禮物....但原來張凳好重架!! 好彩有Brian 係度, 幫下手, 而且, 返到媽咪屋企仲要揾地方收埋, 都係Brian 幫我搬....真係要唔該晒Brian 啲力氣!!  我and 五妹最後尾決定收埋係書檯底..而紅色個盒就係耳環黎架! 



      到下午五點, 媽咪and daddy 去完個定婚酒會. 我就拉埋Brian  and parents 出咗街行陣Mall
house-play.gif image by vickyngkiki
,  行完Mall, 本想plan 出街食飯, 但好怕母親節前夕會好多人, 咁啱見到報紙話某西人超市有龍蝦
drink1c.jpg image by vickyngkiki
大特價, 真係好平,....而且, 今日媽咪屋企只有五人係媽咪屋企食飯, 所以, 星期六夜晚就食龍蝦餐喇!!!仲買埋白酒
drink-can-beer.png image by vickyngkiki
送龍蝦添!! 哈哈!! 係屋企食dinner 就最好, 飲幾多酒都得, 唔洗怕飲完酒要渣車,  哈哈!! 而且, 仲可以同媽咪早啲打麻雀
hobby-dice-1.png image by vickyngkiki
 
mahjong-1.gif image by vickyngkiki
.....個打麻雀結果....又係我輸咗至多囉!! 哈哈!! 我都唔知點樣先會贏...哈哈!! 不過,都係玩下咋!無所謂喇!

arrow-triangle_blue_b.gif image by vickyngkiki
第一張相, 係去到西人超市, 已經見到一堆龍蝦係啲冰度, 等我哋買喇!!  本來夜晚dinner 係食西餐, 但daddy 唔係好like, 所以, 媽咪就炒啲潮州麵線囉!!


arrow-triangle_blue_b.gif image by vickyngkiki
隻龍蝦幾大...仲好多膏架! yummy!! 仲有煙三文魚


arrow-triangle_blue_b.gif image by vickyngkiki
好味什菜沙律 and 一白一紅嘅酒


arrow-triangle_blue_b.gif image by vickyngkiki
食完飯, 就開檯,打牌囉!!

10 comments:

  1. 真係一個孝順女喇~~~
    [版主回覆05/15/2008 00:45:00]檬檬:   你唔好咁讚我喇!! 我臉紅架!

    ReplyDelete
  2. 我諗你媽咪收咩都咁開心既..........唔知喺ca買swarovski貴唔貴既呢? 我無買過架, 因為我覺得一定貴.......嘻嘻~~~~
    正呀, 有龍蝦同三文魚食, 我勁鍾意食, 不過有時覺得d龍蝦比較韌架..........我屋企都未煮過呢~~~~
    [版主回覆05/15/2008 02:08:00]細細粒:   ~ 我都好相信, 天下啲媽咪收咩都會開心....我其實只係喺加拿大買過swarovski 啲野, 我係其他國家未買過swarovski 架!! 所以, 比較唔到價錢...但我相信買swarovski 都係公價!!   ~ 依日唔想出街食野, 見有龍蝦特價,咪買返屋企食囉!! 哈哈!! 但無理由剩係食龍蝦, 就食埋啲三文魚囉!! 好好一餐嘅海鮮餐!! 我知你好喜歡食三文魚, 見你曾經都買過三文魚魚生返屋企食就知喇!! 哈哈!

    ReplyDelete
  3. 你媽媽真係好開心呀...
    [版主回覆05/15/2008 02:16:00]小威威:   我時時都係想媽咪開心喇!

    ReplyDelete
  4. 哈哈....到最後你都決定買兩份禮物喇!點呀,今年你媽咪滿意d禮物嘛?
    你有冇影低禮物個樣呀?我好想睇吓喎....我最想睇就係對耳環啦,賣飛佛呀,哈哈!
    呢日淨得你同五妹係屋企,其他妹唔得閒嗎?
    如果俾我媽咪有你地咁乖嘅女,就一定好開心同好滿足啦,就算送咩嘢禮物都咁心甜呀!
    今年我都收到阿仔由老公陪佢去買嘅花,一小束,但真係好開心...阿仔話佢一早已經諗好咗,仲用佢自己的pocket money買架,我都打算將d花用嚟整乾花留念呀!
    [版主回覆05/15/2008 03:16:00]爆炸魔女:   ~ 我相信媽咪都滿意, 由其事母親節正日餐茶, 哈哈! 對耳環我無影到相, 只係影咗個包裝!! 哈哈!!   ~ 我返到屋企, 有啲妹一定出去陪男朋友喇! 其實, 我都無所謂架!! 此終, 係weekend 就出下街係正常架! 唔好太過份就得!!   ~ 你仔仔今年都好乖, 而且思想開始成熟喇!! 懂得用自己零用錢買份禮物比你, 我聽到依個消息都甜晒喇!! 雖然,你話只係一小 束花, 但依一小束意義好重大, 你仔仔把你放係心頭, 仲言好有你心呀!!   ~ 一定要做乾花喇!! 留個記念嗎!! 望到都sweet 晒!

    ReplyDelete
  5. 好豐富啵....我諗你媽咪一定好開心呢
    [版主回覆05/15/2008 03:42:00]心樂:   依日啲野食真係好豐富....我哋之前無plan 開, 食龍蝦都係即興...哈哈!! 大家都食得好開心!

    ReplyDelete
  6. 真係一名考順女, 你真係乖!!
    我見到你d龍蝦好吸引呀!!
    [版主回覆05/15/2008 03:47:00]Bの家:   ~ 你唔好咁讚我,我臉紅喇! 其實,我唔係成日返媽咪屋企架!!   ~ 啲龍蝦, 之前我同屋企人都無plan定話食龍蝦,.... 係即興架! 但食得好開心!

    ReplyDelete
  7. 我都見到龍吓做特價,不過怕整得唔好食晒咗佢!
    張椅咁大盒你哋都收埋到?佩服!
    [版主回覆05/15/2008 04:36:00]高貓貓:   ~ 我啲特價龍蝦都幾好食, 我以前都買過黎食架!! 今次依啲仲好多膏...哈哈!! 間唔中啲西人超市都有依啲deal 架!! 你都買隻試下喇!! 買一隻,你同你先生都食得晒喇! 哈哈!!   ~ 我同五妹,初頭諗住收埋張椅係basement 架!! 但太重喇!! 唔想搞着自己, 搬黎搬去, 後尾就收埋係書檯底囉!!哈哈!又收埋到...

    ReplyDelete
  8. 冰冰Tracy Ice13 May 2008 at 09:36

    哦,VICKY一家人都很喜欢打麻将哦!!嘻嘻,不过打大麻将又真的可以联络感情嘛!可惜,我很笨学来学去都学不好!
    [版主回覆05/15/2008 13:19:00]歐冰冰@比樂太太:   我都係...

    ReplyDelete
  9. 我好怕買禮物比人 多數都係叫其中一位朋友揀 我哋先夾錢 嘻
    你哋一家都好鐘意打麻雀呀~~ 咁你哋玩唔玩錢架!!!
    龍蝦...碟煙三文魚吸引我多啲啊~~~
     
    [版主回覆05/15/2008 14:49:00]畫:   ~ 買禮物, 我係怕某部分人嘅禮物我先怕, 但如果好friend  or 買比妹個啲禮物, 我就唔怕買 , 因為明白啲friend or 妹妹要咩!!哈哈!!其他..我都令願夾錢好過喇!!    ~ 我哋一家人打牌 有玩壽碼,只計壽碼多and 少, 但就唔賭錢架!!   ~ 而家,我依邊啲龍蝦做特價, 可能"當做"..啲龍蝦好甜,好鮮架!!我而家講起都想食添!! 哈哈! 真係好多香港人喜歡三文魚..哈哈!  

    ReplyDelete
  10. 龍蝦dinner好正呀~ 睇到我流晒口水喇...
    [版主回覆05/15/2008 15:00:00]睛天娃娃:   依排我依樹啲龍蝦特價,唔食都唔好意思喇!! 哈哈!! 你個邊啲龍蝦有無sale呀?? 係就買返隻,而家"當做"呀!! 會肥尾啲!!

    ReplyDelete