最後一日Victoria's day

May 19 (Monday)

        一連三日Victoria's day 係今日已經係最尾一日喇!! 放假時間真係過得特別快!!我今日, 大部分時間都係 同Brian 喺屋企, 而且, 好多地方,係今日都close, 包刮超市都close, 都無咩地方好行!! 留係屋企

house-kitty.gif image by vickyngkiki
仲開心!!


                
edge1-4.gif picture by vickyngkiki



        係屋企坐咗半日, 到四點幾!! 就同Brian 出咗街, 飲杯咖啡
drink-starbuck.gif image by vickyngkiki
!! Tea 一tea 喇!!  出到街先知好凍,  真係帶頸巾都無人笑, 因為啲天氣真係好涼好涼!! 我本來想試下starbucks 嘅 凍飲----lemonade
drink3-9.gif image by vickyngkiki
, 但啲天氣實在太涼喇!! 啲凍飲都係留返夏天先飲喇!! 所以, 今日tea time 我都係飲咗杯熱綠茶
drink-CoffeeMug-icon.gif image by vickyngkiki
就算!! 唔知係咪咩店鋪都唔開門營業!! Starbucks 係今日特別好生意!! 成間starbucks都係人! 我同Brian 係starbucks 都坐得好迫, 所以, 我杯hot tea 都無影到相!! 哈哈!


              
edge1-4.gif picture by vickyngkiki


      飲完tea, Brian 提議去, 我哋座大廈
house-financial-building.gif image by vickyngkiki
嘅 roof garden 坐下!! Brian 依個 idea 真係唔錯, 因為飲完tea, 都想行下!! 上到Roof garden 咁岩日落, 望到黃昏嘅景色, 真係好靚, 但我實在太怕凍喇!! 又大風, 今年, 做咩?? 過咗五月中都咁涼架!!! 所以, 啲景色都係睇咗一陣就返屋企喇!! 依個長周末就係咁過!!  都過得好開心, 首先, 有個精彩開始(Buffalo 旅行), 最尾個日有Roof Garden,.....都幾豐富吖!! 哈哈! 

             
edge1-4.gif picture by vickyngkiki


      今日, 夜晚係可以放煙花
gift-star.gif image by vickyngkiki
架!! 我同Brian 無買到煙花玩, 又無去到乜乜公園欣賞煙花, 剩係食食下飯聽到出面"撞撞"聲, 走去窗口望, 見到有啲煙花!! 雖然唔講得話好大型煙花, 因為啲煙花都係市民自己係啲商鋪買, 啲煙花大極有限, 但好多人同時向天燒煙花玩, 個天突然好燦爛,哈哈!

↓依兩張相拼埋一齊,剛剛好一幅畫.....Roof garden 啲景色影到晒喇!!


↓我都唔執輸, 見到黃昏啲景色咁好, 都企定定影返張相先...依日啲風好大, 啲頭髮係咁比風吹起!!!  到返屋企, 我係電梯都要同Brian 玩影相機!! 哈哈!


9 comments:

  1. woo....你哋果邊仲凍緊呀~~~香港已經開始熱喇~~~
    [版主回覆05/27/2008 13:51:00]V&M:   ~ 其實,我依邊應該開始熱, 但唔知點解近幾排仲未熱, 仲係好涼, 我仲要着外套出街先得架!!   ~ 我知香港都開始熱喇!! 見你前排買咗把風扇就知喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 冰冰Tracy Ice22 May 2008 at 20:25

    噢,vicky 我想你那里很冷吧!不过风景和天气真好!!
    [版主回覆05/27/2008 13:52:00]歐冰冰@比樂太太:   係架!

    ReplyDelete
  3. 香港熱死人~
    [版主回覆05/27/2008 13:54:00]小威威:   香港好熱喇!! 我依邊仲有啲涼呀! 我都唔夠膽着短袖衫住!!!唔想冷親!!

    ReplyDelete
  4. hello vicky,
    我係elaine呀!! 我睇到你成日bbq, 真開心!! 在hk唔可以的, 你知bbq就要外出, 又要找一日, 一點都唔方便!!
    另外, 我都想同你講, 我都同你一樣, 逢每個月的8號係我同我男友拍拖紀念日, 當日我們都會慶祝下, 食下飯的! 哈哈~~
    [版主回覆05/27/2008 14:01:00]Elanie:   ~ 係你呀!! 我知一定係我心目中個Elaine 喇!! 我知你專登開yahoo blog 黎留言比我架! 多謝你呀!!   ~ 我依排無bbq 喇!! 依排我同男朋友出街食多, 其實, 我都同男朋友住緊大廈, bbq 都唔方便, 所以, 先自己買個bbq爐返屋企燒野食!! 哈哈!!   ~ 又會咁"橋", 你又同我一樣, 係每一個月都會同男朋友慶祝拍拖紀念日架!!我哋慶祝方法好簡單, 食餐好少少就當慶祝架喇!! 哈哈!!   ~ 你得閒真係要多啲上黎喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  5. 我好鐘意starbucks既strawberry lemonade架~ 你一定要試呀
    [版主回覆05/27/2008 14:08:00]睛天娃娃:   我見到你打依句之後, 我第二日真係試咗strawberry lemonade 呀!! 真係好好飲, 而且, 幾解渴添!! 多謝你嘅介紹!! 但我依邊啲天氣仲有啲涼, 所以, 飲完strawberry lemonade 之後, 成身凍晒!! 要着多件衫先得!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  6. 風景真係好靚呀~~~~~
    而家hk已經好熱啦, 你果邊仲凍緊, 真係羨慕呀!!
    [版主回覆05/27/2008 14:12:00]Bの家:   ~ 啲風景係roof garden 影,由高空望風景, 就永遠覺得好睇!! 所以, 第時有機會買樓都要買高單位! 哈哈!   ~ 香港開始熱喇! 其實, 我依邊都應該差唔多夏天架喇! 但唔知點解到而家仲涼緊!! 有啲怪!! 但我自己都令願涼啲!! 舒服啲嗎!

    ReplyDelete
  7. 古人話:未食五月粽,寒衣咪入"龐"!所以呢排天氣忽冷忽熱!
    [版主回覆05/27/2008 14:15:00]高貓貓:   我都聽過依句說話!! 我而家見到超市有粽賣, 係咪即係就黎夏天喇!!...但依排真係好涼!! 都唔夠膽穿着短袖衫!!

    ReplyDelete
  8. 估唔到d天氣真係變幻無常啊, 就嚟6月都仲會凍返......
    雖然簡單, 但休閒咁過一日都好架......最重要係你覺得開心就得.....
    天台可以望到咁靚既風景好好呢.......幅相有少少瘕疵都唔緊要, 如果影到一樣就咁勁呀
    [版主回覆05/27/2008 14:26:00]細細粒:   ~ 我都唔知點解,今年啲天氣會咁怪!! 往年依個時候都開始熱喇!! 而家我仲着長袖衫先覺得ok!! 但我做希望着長袖衫長少少時間, 因為我覺自己長袖衫啲衫好看啲, 哈哈!!   ~ 我好容易就開心架喇! 我走上屋企樓上個公園行一個圈就好開心架喇!! 哈哈!! 有時都覺自己好簡單!! 哈哈!!   ~ 我影依兩副風景相時, 都無諗過可以連埋一齊, 哈哈!! 我對影相無研究架!! 影相好隨心...仲意點影就點影!! 哈哈!! 如果係咁"咦" 都影得好, 我可能係天才喇! 哈哈!! 我應該轉行影相揾飯食喇!! 哈!!

    ReplyDelete
  9. Vicky: ~今年天氣反常,我米國呢邊到家陣5月啦,都要著件外套, 冬天越黎越長,我真係唔想"The day after tomorrow"會係真架! 所以,真係好希望大家可以保護地球! ~咁冬唔好飲凍野啦,但點解去到starbucks你只叫green tea? 可能你屋企無茶飲or茶葉之類啦,因為我個人就唔會出去外 面飲茶既(酒樓除外),我多數只會自己泡茶黎飲! ~原來呢日係可以放煙花架,好浪漫呀,有時真係唔使話要放 好大型既先係好,有時睇d人放煙花既喜悅,其實仲賞心樂事!
    [版主回覆05/30/2008 04:23:00]陶陶夫人:   ~ 我有時看天氣報告, 都見到你個樹都話落雨, 係咪真係有咁多雨落呀??? 我依邊話就話有陽光, 但其實仲好涼架!!! 我仲着住長袖衫, ...咁都好, 可以遮住自己啲身型, 哈哈!! 但我都相信啲天氣開始反常喇!  凍都好長時間, 我相信夏天黎果陣時仲會更熱添!!! 我都唔希望好似The day after tomorrow 咁呀!!   ~ 我果日去starbucks 唔想飲咖啡嗎!!! 而且, 又咁凍, 就杯熱茶囉!!! 飲熱茶會更多暖啲嗎!!我有時飲野都好即興架!!! 哈!! 但我都好喜歡泡水飲....啲中國茶係最解渴, 最消滯架喇!!飲 完舒服晒!!!   ~ 依日係Victoria's day 假期係可以玩煙花架!!! 但我無買到黎玩呀!!! 係自己個窗都望到煙花喇!! 費事晒錢喇!! 哈哈!   

    ReplyDelete