特別回覆

May 24 (Saturday)

     一起身憎開眼

h110.gif image by vickyngkiki
, 我就攞個電話check 下email, 發覺有位好特別嘅blog 友send 咗message 比我, 我一見到留言比我嘅人名 and 留言嘅文字,我就知道係邊個黎....咪就係識咗十幾年的香港好朋友囉!! 真係好開心, 我依位十幾年嘅朋友仲專登開個yahoo blog 黎留言比我! 真係好難得! 因為依位朋友不流都無係yahoo 寫blog 嘅習慣, 係我話比依個朋友知, 「我有係yahoo 寫blog, 」她就耐不耐走過黎看
h67.gif image by vickyngkiki
我寫的網誌!!   有時我覺得友誼真係好其妙, 唔會因為地域距離相差幾遠, 而減少友情!!! 反而感情會越黎越深!! 前排, 我依位十幾年朋友仲寄咗份禮物送比我, ....依位朋友仲話係商店上見到適合我, 就買給我!! 嘩!! 聽到都感動
h27.gif image by vickyngkiki
, 依位香港朋友, 連平時行街, 都會突然間想起我,  有時我覺依個世界, 未必個個人會對我好.....當遇到好朋友, 就要珍惜!! Thank you!

    ** 多謝你的留言
h68.gif image by vickyngkiki
and 由香港寄黎嘅禮物
h84.gif image by vickyngkiki
!! 份禮物好有用呀!! **

香港朋友的信and 禮物(hello kitty 毛巾)


  


4 comments:

  1. 你朋友真係好有心呀,行街仲咁掛住你,買左hello kitty既野寄過嚟比你添~~~
    [版主回覆06/02/2008 16:10:00]V&M:   ~ 我都覺依個朋友好有心, 偶然係街見到kitty 物品都會記起我...我好開心, 也感覺榮幸添!!   ~ 檬檬, 你都對我好好, 我唔係成日係你blog 留言, 你都成日探我!! thanks!!

    ReplyDelete
  2. 係呀...識朋友真係好睇緣份架..所以我地要好好真惜呀~
    [版主回覆06/02/2008 16:20:00]睛天娃娃:   你講得好好, 識朋友真係好講緣份, 茫茫人海都會係blog 識到你!! 哈哈! 又好開心你成日上黎探我, 我自己就懶啲, 唔係成日探到你!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. Vicky: 我前排睇書,睇到台灣長榮airways買左架 helo kitty飛機 , 連飛機餐都係全用kitty樣架!超級靚! 而最近,我又係睇書,見到台灣長榮(BR)既候機室,全部都 係以kitty造型示人,我諗你見到時肯定好開心!我依家一 見到kitty都不期然地諗起你啦!
    [版主回覆06/02/2008 16:29:00]陶陶夫人:   ~ 首先, 唔該你先,比咗長榮airways 嘅web-site比我, 其實, 我有一個朋友係February 08' 已經坐咗長榮airways,仲send 咗啲相比我睇, 真係羨慕死我, ....最好笑, 我依位朋友係馬馬哋喜歡kitty 架!! 哈哈!!   ~ 而我有另一位好朋友黎緊都會去台灣旅行,會經一經長榮airways 嘅候機室啲店鋪,.....我而家聽到長榮都好興份, 有機會都想坐,哈哈!    ~ 你真係好有我心, 有kitty 嘅野又諗起我, 聽到都好感動!!

    ReplyDelete
  4. 呢個就係之前你話嗰個朋友寄俾你嘅嘢,佢真係好有你心呀,佢比我幸運,可以寄到你手中.....我以後都要用公文袋或信封就咁寄俾你先得呀,如果要用盒嗰d,我就要親自俾你喇!
    [版主回覆06/02/2008 16:47:00]爆炸魔女:   ~ 係呀!! 依個就係我之前同你講過果個朋友囉! 佢同我都不知不覺識咗十幾年, 我哋好岩channel, 到而家都keep 到, 我好開心!! 而且, 佢 偶然係街見到kitty 物品都會記起我...就咁講依句, 我都好touching 喇!!   ~ 我而家直情每日都祈禱 , 想快啲收到另一個郵包嘅喜訊喇!! 我真係好想好想收到你滿載心意的郵包,...唔想白費你心機!!   ~ 你唔好再買野比我喇!! 如果你有野比我,不如你直接比我喇!!因為我好怕郵局呀!! 都唔知我係咪開得自己個郵箱多, 上星期我個郵箱鎖鬆咗, 要管理處啲人黎整呀!! 好彩好快整返好!!  總之, 好希望會收到喇!!唔理幾時 喇!收到就得!  

    ReplyDelete