悠閒Victoria‘s sunday

May 18(Sunday)

   係17號去完Buffalo 玩, 都已經好攰, 係星期日都好遲好遲先起身!!! 瞓到飽, 都唔願點 郁, 諗住係屋企求其煮個晏黎食就算, 點知, 一打開個雪櫃都無咩蔬果
veg-Tangerine.gif image by vickyngkiki
veg-Tomato-1.gif image by vickyngkiki
veg-letture.gif image by vickyngkiki
, 又無雞蛋
food-egg-3.gif image by vickyngkiki
, 還掂都係要出街, 就順便出街食埋晏喇!!!  又可以順便着係Buffalo 買嘅新鞋出街行!!! 哈哈!!!

arrow-purple.gif image by vickyngkiki
我哋着新鞋行街街呀!!!



      依日出街,第一站, 就出咗去買報紙
read-news-2.png image by vickyngkiki
先......之後去食晏, 去咗一間粥粉麵店食, 我哋兩個仲一邊看報紙一邊食晏添!! 哈哈!! 係依個moment,  我突然覺得自己好似啲阿婆阿伯去飲下午茶咁! 要一邊看報紙一邊食野先食得開心....哈哈!  不過, 我同Brian 係餐廳睇報紙都係睇一陣!!! 啲野食物上晒檯就唔睇報紙架喇!! 反而一邊食, 一邊講, 報紙啲內容...大家八下啲八掛新聞囉!
  
arrow-purple.gif image by vickyngkiki
我哋星期日個晏order 咗福健炒飯 and 避風塘炒麵 (即係肉絲+蝦粒炒麵)


      食完個晏緊係去超市
house-child-market.gif image by vickyngkiki
散下步, 順便入下啲蔬果,雞蛋喇!! 我唔點解, 我一入超市就會有少少失控,  首先, 我會周圍望有無特別野會特價, 之後, 就左行下, 右行下 ,...哈哈!! 而Brian 成日都好似要同我係超市捉迷藏先知我係邊...,  而我係超市見到買卡部門---(售賣小朋友生日卡個度), 我見到hello kitty
hk-68.gif image by vickyngkiki
生日卡呀! 真係好得意....Brian 都叫我買!! 但買黎做咩呀??? 賀自己生日咩...哈哈!! 同啲hello kitty影張相算喇!    係超市行咗一倫...個購物籃都差唔多!!!  襯行完超市, 有啲口渴, 就去咗咖啡店飲野喇!!


arrow-purple.gif image by vickyngkiki
hello kitty 生日卡, 好cute 呀!! .... 而係超市門口見到有間車比啲粉紅色花, 散到成架車都係. 好似花車咁


    去咗starbucks 飲咖啡
drink-coffee-caramel.png image by vickyngkiki
...Brian 曾經同我講過, Starbucks 現正售賣豬柳漢堡, 我見到咁特別, 飲咖啡時, 就順便order 一個食!!!  個咖啡哥哥知我同Brian share 一個豬柳漢堡
food-fast-egg-mac.png image by vickyngkiki
, 就特登幫我哋cut 一半比我哋, 真係好有心!!  我覺starbucks 啲豬柳漢堡都幾好食, 無麥當當咁肥膩添...而且, 依個豬柳漢堡係全日供應, 如果係lunch time 要買野食, 係starbucks 買依個豬柳漢堡加杯咖啡, 已經係好豐富嘅lunch 喇!

arrow-purple.gif image by vickyngkiki
係Tea time......Brian 飲嘅凍咖啡and 我飲嘅熱咖啡 and 一個豬柳蛋包.


     到夜晚, Brian 本想同我出街食飯, 但天氣好凍, 得9c 咋!! 而且, 落毛毛雨
wather-rain.gif image by vickyngkiki
, 地面又濕淋淋, 真係留係屋企好過!! 而且, 去Buffalo 都用咗啲洗費, 如果再出街食dinner 就會太破費喇!!! 我見屋企有啲魚塊, 就攞啲魚塊去炸!!! 係超市買咗啲生菜, 就整咗個玉米沙律, 加啲焗薯, 簡簡單單有一餐西餐dinner喇
food-fast-fish-chip.png image by vickyngkiki
!!! 哈哈!

     依日同Brian 過得非常悠閒呀!! 全部啲節目都係無預先安排架!! 想幾點起身, 想幾點食飯....全部都無時間限定, 放假就係最開心可以咁樣過!!!


arrow-purple.gif image by vickyngkiki
依餐Dinner 好夜先食, 可能餐晏太遲食, 而且, 又去tea 一tea, 依餐dinner 差唔多宵夜時份先食!! 哈哈! 白色果蝶係我, 黑色果蝶係Brian 架!!我喜歡用白色蝶, 所以, 我的食物多數用白色容器盛載囉!

8 comments:

  1. 我好鍾意食褔建炒飯呢
    [版主回覆05/24/2008 08:07:00]心樂:   福健炒飯..都幾好食架!! 所以, 間唔中都會order 黎食架!!

    ReplyDelete
  2. 個午餐份量睇落都幾大呀~~ 兩樣都好吸引啊!!!
     
    [版主回覆05/24/2008 08:13:00]畫:   其實,我哋兩個出去食lunch, 但無理由order 一樣野!! 叫一樣又唔夠, 所以, 我同Brian 出口食叫得少又唔夠,叫多樣會食剩...所以, 好多時都要打包!! 哈哈!

    ReplyDelete
  3. 我發覺, 你兩個都幾食得喎, 哈哈
    starbuck 就係出左哩樣野, 諗著同麥記對打, 股價跌左唔少呀
    [版主回覆05/27/2008 12:07:00]通少:   ~ 哈哈!! 有時出街食無理由叫一樣野食就算,   , 所以, 咪叫多樣野食囉!!! 我哋其實食唔晒上面啲福健炒飯and 炒麵, 我哋有食剩架!! 哈哈!! 但無辦法!!   ~ 唔止starbucks, 連tim hortons 都出咗豬柳漢堡,  啲股價有無改變我就唔知.....但我都係覺麥當當好食啲, 但starbucks 好 似健康啲!!

    ReplyDelete
  4. 我都食過starbucks既豬柳漢堡...我覺得好好味呀...不過我都係覺得麥當當係original點都係好味D~
    [版主回覆05/27/2008 12:11:00]睛天娃娃:   你都試過呀!! 有時我覺starbucks 賣啲野比以前越黎越多元化! 連野食都好多選擇!!! 雖然,麥當當original 啲, 但starbucks 果個健康啲, 最開心係全日都食得, 唔洗限住時間嗎!!!

    ReplyDelete
  5. 放假梗係過d悠閒d喇,食個晏行下超市,實在太正喇~~~
    [版主回覆05/27/2008 13:36:00]V&M:   有時我都覺, 我放假啲時間都好似你!! 又係行下超市, 食下野又一日!

    ReplyDelete
  6. starbucks都有豬柳漢堡食~~好唔好食ga?哈~~唔知hk有無機會有呢?
    [版主回覆05/27/2008 13:39:00]嵐 :   我覺starbucks 啲豬柳漢堡都幾好食, 而且, 無麥當當個啲咁油添!! 哈哈!! 而且, Starbucks 啲豬柳漢堡可以全日有得食, 唔洗限住時間!! 我相信香港好快有架喇!

    ReplyDelete
  7. starbucks居然有豬柳蛋漢堡食? 佢真係越來越多瓣數呀...
    你呀, d生活規律真係唔多好喎......咁夜先食dinner, 好似食夜宵咁呀, 其實唔健康架.....要改善吓喎~~~~
    [版主回覆05/27/2008 13:48:00]細細粒:   ~ 我覺得依邊啲starbucks 越黎越多元化, 有沙律, 三文治, 乳酪食之外, 而家仲有豬柳漢堡添!! 而家真係可以明正言順話去starbucks 食個lunch 都得喇!! 而依個豬柳漢堡都幾好食架!! 仲無麥當當個啲咁肥添!! 哈哈!   ~ 其實, 我哋一放假啲生活規律就會延遲啲啲, 好似起身會遲啲, 食飯又會遲啲....但放假就比自己休息下喇!!   ~ 我知係無咁健康, 但下下都規定自己咁多, 好攰架!!  但放假就relax 下囉! 哈哈!! 比自己一星期懶幾日喇!

    ReplyDelete
  8. Vicky: ~我話你知丫,我以前係HK,每次同屋企人去飲茶,都會好 似你兩個咁,一邊睇報紙或雜誌,一邊食野架,唔知呢,我覺 得呢種感覺好relax喎! ~starbucks所出既豬柳包好似簿左少少,但最緊要健康,唔知 我呢邊有無呢?麥記既豬柳蛋包係我既飛弗黎架 ~你整既簡餐,雖然好簡單,但都整得好有心思呀!我同你一樣, 我都係鍾意白色既碟,而且,呢幾年乜都鍾意上白色添,可能個 人簡單左,鍾意d簡約既野啦,唔知你又係咪呢?
    [版主回覆05/30/2008 04:08:00]陶陶夫人:   ~ 我好細個就好喜歡看報紙, 以前細同屋企人一齊睇報紙飲茶架!! 但我比較胃食, 都係食咗野得閒先看報紙...哈哈!! 不過飲茶看報紙真係幾relax 架!!   ~ 係美國啲starbucks 都應該有豬柳漢堡架!! 我有啲blog 友係美國住都話食過架!! 講真丫!! Starbucks 都要轉變下經型方式, 同其他咖啡店競爭喇!! 唔係邊有人幫襯丫!! 普通一杯咖啡都貴過人!! 真係好閒情先去飲喇!!  而麥當當豬柳漢堡都係我至愛, 雖然, 係油啲, 買真好好味!! 只可惜麥當當豬柳漢堡要係朝早先有得食!!! 唔係全日供應!   ~ 我比較喜歡係屋企食野架!! 又健康啲, 幾時食都得!! 外國啲食店都好早close, 有時晚得濟想出街食野都唔得!! 上面個dinner 都係煮得好隨意, 屋企有咩就煮咩囉!!哈哈!!    ~ 我好仲意白色野架!! 連食野都喜歡白色野, 飯, 饅頭, 麵包,牛奶,豆漿, 總之, 係白色就喜歡喇! 所以, 我啲餐具都係白色為主架!! 我可能都同你一樣, 喜歡簡單!! 但Brian 就喜歡黑色囉!! 所以, 我兩樣都買晒!! 哈哈!

    ReplyDelete