現場球賽

May 6 (Tuesday)
        Brian 一放工, 我and Brian 就好急步咁走去地鐵站
transportation-8.gif image by vickyngkiki
, 趕去睇Baseball
2.gif image by vickyngkiki
現場球賽, 我平時係電視就睇得多喇!! 現場觀看都係第一次! 我事先知道自己要去現場睇, 我都有啲心情緊張 and 興份架!! 因為未試過嗎!! 哈哈!!


        去到會場, 嘩!! 真係人生人海呀!! 都唔知道邊度係龍尾排隊入場, 我發覺入會場啲保安
littlepeople3-1.gif image by vickyngkiki
都幾嚴架!! 會抽人檢查手袋
fashion-bag-2.gif image by vickyngkiki
or 身上有無攜帶酒精
drink-cool-beer.gif image by vickyngkiki
or 危險物品,  我就係比人check 嘅一個......咪打開個手袋比保安哥哥睇囉!! 都唔知自己好彩定唔好彩, 哈哈!!

arrow-red.gif image by vickyngkiki
去到球場, 好多人呀!! .....營光色衫係保安哥哥, 會抽人check 架!


       去到baseball
2.gif image by vickyngkiki
現場喇!! 我雖然坐係最前排嘅$2 cdn 座位, 但唔洗用望遠鏡都睇得好清楚. 入到去baseball 現場除咗看球賽, 我當然仲周圍影張相喇!! 雖然, Baseball 比賽唔夠緊奏, 打Baseball 時間比較長, 因整場球賽由7pm -10:30pm, 真係坐係張凳, 都坐到熱晒!! 哈哈!! 但中途休息時間, 場內都有專人搞啲氣氛, 帶令啲觀眾大叫, 都幾好玩架!!    Brian 仲係休息時間買咗啲小食, .....係場館買野食真係好貴架!! 下次, 真係食飽啲先去!! 哈哈!!   其實, 場館裡面, 有好多人頭頂住個籃, 係出售啲pop corn,薯片, 花生 or 雪條....都幾得意架!! 哈哈!!

arrow-red.gif image by vickyngkiki
入到現場都唔係話要用望遠鏡先睇到!!


arrow-red.gif image by vickyngkiki
打無一陣...有球員受傷, 有啲救傷隊出黎幫手囉!!


arrow-red.gif image by vickyngkiki
之後, 又繼續打...啲觀眾看得幾入神!


arrow-red.gif image by vickyngkiki
中途買咗taco with cheese sauce and coke...我在現場照...個樣好似好攰咁!! 哈哈!!



        係現場看球賽....我都覺好好玩架!! 因為一到加拿大果隊球隊,有啲氣色, 全場人就會大叫, 好好玩架!! 我仲high 到舉高雙手添
little-people-girl-2.gif image by vickyngkiki
!! 原來現場球賽真係會睇得投入 and 情緒高漲啲架!! 哈哈!! 平時係屋企, 睇球賽,...睇兩睇, 都會換台喇, or 周圍係屋企行,  睇球賽真係無係現場咁插入喇!


        看完球賽, 我就同Brian 慢慢行路返屋企!! 順便經開啲街邊小販
little-old-man.gif image by vickyngkiki
,幫襯下囉! 而且, 我哋真係顧住看球賽,連正餐都未食!!! 依邊啲街邊小販, 來來去去都係hotdog
food-hot-dog-1.png image by vickyngkiki
, 但我今日去依間街邊小販, 就有好多選擇, 除咗有hotdog, 仲有burger
food-han_2.gif image by vickyngkiki
, fries, fish & chip
food-dinner-set-2.jpg image by vickyngkiki
, Shawarma pita 架!!  但我對hotdog 情有獨鐘, 所以, 係街邊小販度都係買返hotdog...今次,就加埋fries
food-fried-1.jpg image by vickyngkiki
喇!! 食到肚漲漲, ....再慢慢同Brian 行返屋企!! 我成日好喜歡同Brian 行路返屋企架!!  有時我覺得, 行條路, 雖然, 係好長, 要用好多時間先行完, 但有人陪住一齊行, 就唔會覺攰, 又唔會覺條路長架喇!!

arrow-red.gif image by vickyngkiki
看完現場球賽, 球賽出面, 個CN Tower 係咁閃燈,哈哈!! 其實, 每日都會閃燈!! 我貪得意影比大家睇!


arrow-red.gif image by vickyngkiki
仲有多倫多嘅夜景架!! 其中一橦大廈, 係Brian 工作地方!! 我唔開估, 你哋自己估估下喇!! .......



arrow-red.gif image by vickyngkiki
我哋dinner 就食咗hotdog and fries 囉!! 一人一盒...哈哈!!另外一張相係小販車囉!! 夜嗎嗎都好多人幫襯架!!


11 comments:

  1. vicky: Well  we saw that you have a great life in Canada
    [版主回覆05/09/2008 15:48:00]tung sing:   多謝, 有時加拿大生活, 未必話太好...但生活依啲野, 都係自在自己用咩心態過!!

    ReplyDelete
  2. 現場睇球賽真係會high D同投入D ka~  
    [版主回覆05/09/2008 15:50:00]天使BB:   現場球賽, 真係有氣氛啲!! 哈哈!! 大家一齊叫, 仲玩埋人海, 活動好一致,好開心架!! 哈哈!

    ReplyDelete
  3. 我睇過一次, baseball我真係頂唔順, 太悶啦, 哈哈
    hockey就好好多, 因為有時間限制, 悶極有限
    [版主回覆05/09/2008 15:55:00]通少:   ~ 我都覺baseball 好悶...時間太長喇! 中間有啲悶場囉!! 哈哈!! 學你話齋, 真係hockey 會緊奏啲, 睇得刺激啲!! 但hockey ticket 我覺好貴架!! 都係,坐係屋企睇電視實際啲!! 哈哈!!   ~ 但今次, 去睇baseball 就感受到現場球賽嘅感覺...都幾開心!

    ReplyDelete
  4. 我去親睇game都一定要食hot dog架~ 係一定要~ 哈哈
    [版主回覆05/09/2008 15:58:00]睛天娃娃:   ~ 街外啲hotdog 真係好味啲!! 而且, 去睇game, 真係要食啲野先似樣!! 哈哈!!   ~ 你搬屋搬成點, 我真係得閒啲, 就走去你個blog update 下先!!

    ReplyDelete
  5. 現場睇感覺好正架,睇咩比賽都係喇~~~
    [版主回覆05/09/2008 15:59:00]檬檬:   你講得岩, 現場睇真係好正, 起碼啲氣氛都高漲啲喇!! 哈哈!

    ReplyDelete
  6. 7:00-10:30 都好長時間吓,我諗眞係要好熱愛先可以叫足全場!
     
    [版主回覆05/09/2008 16:04:00]高貓貓:   Baseball 都打得幾長時間架! 中間又有啲休息位, 所以, 坐到pat pat 都熱晒, 哈哈!! 講真, 我唔係太熱愛baseball,我係至在感受下現場氣氛!! 好多人啲心情都好高漲架!! 搞到我都一齊大叫, 哈哈!!

    ReplyDelete
  7. 我都去現場看呀!~...
    [版主回覆05/13/2008 09:30:00]小威威:   你有無係香港看球賽呀!!香港看足球都好方便!!

    ReplyDelete
  8. 冰冰Tracy Ice9 May 2008 at 05:25

    提前祝ViCkY和家人~~ 母亲节快乐!!

    [版主回覆05/13/2008 09:31:00]歐冰冰@比樂太太:   多謝!

    ReplyDelete

  9. 祝母親節快樂!
     
    [版主回覆05/13/2008 09:32:00]Tiger:   多謝晒!

    ReplyDelete
  10. 希望你後日12號母親節唔會係hotdog+薯條汽水啦
    [版主回覆05/13/2008 09:33:00]tung sing:   當然唔會喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  11. 睇現場真係好睇好多架 同啲電視啲氣氛差好遠
    好似我睇演唱會咁
    [版主回覆05/13/2008 09:36:00]畫:   我都覺, 係現場睇, 真係唔同啲架!! 但我無你咁瘋狂, 一年去咁多演唱會,哈哈!

    ReplyDelete