Hello kitty毛公仔


March 2, 2012 (Friday)


從少到大, 很少擁有毛公仔. 亦都無咩在意, 毛公仔依個玩意.



上個月,  偶然給我在藥房(類似Hk's 萬寧), 看見有堆公仔, 當中有Hello kitty. 心血來潮, 便買了一隻.




↓心血來潮, 所買的公仔





之後, Brian係商場, 經過一間賀卡店, 竟發現有另一款Hello Kitty 公仔. 他便買下來. 仍成一對.



↓藍色這一隻是Brian 在賀卡店買的Hello Kitty公仔 ..........剛好仍成一對





到今日, 去油站幫架車入油, 經過另一間賀卡店, 八卦入去逛下, 又發現, 另一類Hello Kitty 公仔. 不過, 依次就係大隻啲Hello Kitty 公仔.



初頭, 我諗住「望咗就算」. 點知話無轉頭, Brian就同店員講, 要買對大隻啲嘅Hello Kitty 公仔.


一係就無咩公仔, 短時間內, 就一買, 買了四隻.


↓兩隻比較大size 啲嘅Hello Kitty 公仔. .................現在形成四隻毛公仔







我覺Brian 係唔抗拒我購買Hello kitty物品. 他亦唔介意和我一起使用.  所以, 我總喜歡上網訂購Hello Kitty物品. 我曾癲到在英國和香港網站購買Hello Kitty 物品. 但Brian 一知要郵寄, 隔空購買. 就不大贊成. 確實加拿大的Hello Kitty用品, 真是不多. 最後, 我仍是堅決隔山購物. 當時,我總覺得Brian不太喜歡我購買Hello Kitty 物品



但我發覺, 憑在加拿大百貨公司看到Hello Kitty現貨, 他都唔介意走去購買回來. 只是加拿大Hello Kitty  渠道不夠多. 不是想買便買到. 


好似這幾星期, 他遇見Hello Kitty 公仔, 會好自然買下來.  雖然, 公仔不是實用品. 但點都滿足我擁有Hello Kitty 的心.



其實, Brian 不是討厭我購買Hello Kitty 物品, 而是想我, 看到現貨. 摸到實物,  之後, 行去Cashier, 付錢購買.  原來, 他喜歡, 我在這一個 形式購買貨品.



我也不知自己為何會對Hello Kitty 如此着迷. 從少已經是這樣. 哈哈~~~  不過, 人就是這樣, 無就更加想擁有. 哈哈~
  

 

 

9 comments:

  1. 我以前都有呢D毛公仔,但我都將佢地送哂比人啦,因為放係屋企....都係封塵
    [版主回覆03/09/2012 05:56:27]Mrs. Wu:
    ~我以前, 反而好少毛公仔, 以前同屋企人住, 人太多了. 無咩地方放毛公仔. 完全沒有在意毛公仔.
    ~反而, 依家會買返!! 但都唔會再買,而家都有四隻, 咩都夠!!

    ReplyDelete
  2. 一家四口 Hello Kitty 公仔.
    [版主回覆03/09/2012 05:56:25]Angela:
    原本無諗住買到咁. 真係咁岩, 得咁橋!!

    ReplyDelete
  3. 1變2, 2變4 好正丫!!!!
    [版主回覆03/09/2012 05:56:26]車車阿記
    係囉!! 一係就無, 一係就有四隻!!

    ReplyDelete
  4. Mrs Cook 小花媽7 March 2012 at 21:35

    我都唔鍾意 [ 隔山買牛 ]...見到實物先買...好似穩陣 d ^o^
    [版主回覆03/09/2012 05:56:28]Mrs. Cook 小花媽:
    其實, 我都唔鐘意「隔山買牛」, 但當好想要一f樣野時, 而市面上係無, 就會上網買!!! 迫住隔山買牛. 如果可以我都喜歡見到實物!!!

    ReplyDelete
  5. Brian好好丫,見到會買俾妳,我老公真係彩我都傻

    係加拿大、美國的KT,多數都係歐美版,我總覺得同日本版有D唔同。我以前好鐘意買公仔,不過近幾年冇lu
    [版主回覆03/09/2012 05:57:40]Oli:
    ~都係局限於某啲野, 佢先會買!! 睇下佢心情啦!!!
    ~加拿大個購物力, 無美國人利害, 所以, 加拿大啲貨品來源, 都很少選擇. 雖然, 加拿大都有好多旗幟店, 但貨品選擇遠遠不及美國. 而Hello Kitty 仲少之有少啦!!
    ~我反而細個都無咩點恨買公仔, 屋企以前太多人, 我令願少件野, 好似舒服啲. 今次買公仔, 已經超出我想像. 四隻公仔, 好足夠啦!!

    ReplyDelete
  6. 哈, 2對差不多款式, 只是不同尺碼, 很有趣. 早幾年香港麥記都有換kitty, 我不是愛好者, 所以沒有換齊, 遇啱就買一隻.
    [版主回覆03/09/2012 05:57:10]靚芒:
    ~其實 , 我依樹唔太多Hello kitty 貨品. 都係心血來潮買一隻, 點知現變到最後, 買咗四隻, 好足夠啦!!
    ~我依邊麥當當, 都有出過Hello kitty 玩具, 我都有換過, 但就唔係毛公仔, 似擺切多啲. 所以, 都係換咗一兩個就停止.

    ReplyDelete
  7. Pretty soon you will have your own store la!!
    [版主回覆03/09/2012 05:57:29]Big Daddy:
    哈哈哈!!! 邊會呢!! 而家有四隻公仔, 已經止步啦!!

    ReplyDelete
  8. AIYA...我對KITTY無乜興趣呢!!! 不過你呢4隻KITTY...都幾討人喜歡喎~~CUTE@@
    [版主回覆03/10/2012 12:12:31]菲on:
    -你係我個blog,會見多機會,見到hello kitty. 因我好like佢,哈哈!
    -多謝你欣賞我4隻hello kitty公仔

    ReplyDelete
  9. Vicky ,
    早幾年麥叮叮都有得換購類似細嗰對的 , 我都有換過 , 如果妳當時在香港一定樂透了 , 因為有好多不同衣服好靚0架 .
    [版主回覆03/10/2012 13:19:48]ak:
    -好欣賞香港麥當當換領禮物,設計真好有特色. 我依邊個d換領禮物,款式只是好一般,如有hello kitty 都會換一兩個滿足下

    ReplyDelete