三月之旅--第一天


March 24,2012 (Saturday) Fish Market and Alaska King Crab Dinner


未來到溫哥華時, 聽天文台說: 「整星期都會下雨.」



其實,下不下雨, 我也沒有特別渴求, 但當然陽光普照, 會方便啲. 很幸運, 我在溫哥華頭一天, 已經陽光普超, 很開心.



-----------------------------------------------------------------------------

這次, 在溫哥華重點便是和Brian's daddy 慶祝生日.



第一天, 連忙送生日禮物給Brian's daddy. 我和Brian 合共送了五份生日禮物.



Brian's daddy 雖然口中說, 「不需要.」 但看見他即場玩生日禮物的興奮樣. 我們便知Brian's Daddy很喜歡.



每次這Brian's 家裡, 都感覺很溫馨, 大家互相關心, 愛護和尊重. 我坐在旁看見, 很感動. 




-------------------------------------------------------------------------

由於, 其中一份生日禮物是高爾夫球棍, 所以, 我們第一個出外節目, 便是去高爾夫球棍店, 調較高爾夫球棍.



及後, Brian's daddy 便提議去Fish Market 食lunch. 當天雖是17-18℃, 但是天氣很好, 在Fish Market海邊食lunch 真的很貼切.



不過, 我有感覺Brian's Daddy 想帶我去多點溫哥華地方行. 等我每次在來溫哥華, 都有點地方了解下. 好像這次去溫哥華Fish Market. Brian's daddy 也會跟我講一講, Fish Market有什麼, 有什麼特別給我聽........哈哈~~



來到溫哥華Fish Market, 最好便是吃Fish and Chips. 我覺味道不錯, 但 Brian parents' 以前在英國讀書, 他們當然感覺英國啲Fish and Chips出色啲啦! 但他們也樂在其中和我們一起在陽光低下享受溫哥華的Fish and Chips 午餐. 之後, 還吃雪糕作甜品!!!  


↓一朝起來望出花園, 感覺天氣很好.    我們合共送了五份生日禮物給Brian's Daddy. 有網球袋, 網球啪, 高爾夫球棍, 西裝襯衣和無線喇叭





↓Brian's daddy 即刻試玩新高爾夫球球棍. 哈哈~~



↓陪Brian's daddy去高爾夫球店, 我竟看到一set Hello kitty 高爾夫球棍. Brian's daddy 也和我一起研究. 但價錢太貴了. 真的拍一張照便算!!!!!




↓沿途去溫哥華Fish Market. 見到個天很清, 天氣很好. 到Fish Market 真的是很多人. 個個趁好天,都出外走走.



↓溫哥華Fish Market的景色



↓我們一人一張相



↓這天天氣很好, Fish Market 周圍都係人!! 連露天茶座, 也坐滿人. 好熱鬧




↓Fish Market 很多食店都是建築在海上,要行一道橋才進入到食店內. 我們在這道橋上影相




↓Brian's daddy 心境很年輕, 會肯和Brian玩自拍. 哈哈~~





↓我們幫襯了這間食店.





↓食店內, 我和Brian's mom都是作霸位角色, 男士Brian和Brian's daddy去買野食. 啲Fish and Chip熱辣辣炸起, 好好味

 




↓食店的檯很特別, 檯上有一個一個窿, 原來是插入Fish and Chip食, 就很合檔.  炸的食物很香口, 大家很快便吃光!!




↓午餐後, 吃雪糕, 我和Brian's mom 等啲男士去買雪糕, 我和Brian's mom 玩自拍.  .....雪糕是店鋪自己生產. 味道很特別和滑.



-------------------------------------------------------------------------

對我來說, 在溫哥華旅行, 很舒服. 去完一個旅遊頂點, 可以回家作休息, 沖下涼, 上
下網無聊一下.  休息夠, 又再出外走.


Brian's daddy 一早預訂了「阿拉斯加王帝蟹」,這天晚餐便是阿拉斯加王帝蟹作重點. 我們四個人可以清了一隻9磅阿拉斯加王帝蟹. 一蟹三食. (花鵰蛋白蒸蟹腳, 椒鹽蟹身, 蟹殼葡汁焗飯) 還有其他小菜和甜品. 食到個肚"脹book book".  很滿足.  哈哈~~


↓在這間食店吃晚餐




↓這天晚餐重點便是阿拉斯加王帝蟹....我和Brian 合力渣住隻阿拉斯加王帝蟹影相.......食蟹配「加飯酒」




↓阿拉斯加王帝蟹, 一蟹三食, "花鵰蛋白蒸蟹腳" (好香, 好甜)




↓椒鹽蟹身和蟹殼葡汁焗飯





↓冬菇鵝掌和蓮藕夾肉




↓甜品: 酥皮焗西米豆沙 (好味+ 識人, 所以這個甜品是送的)

13 comments:

  1. 見都都好懷念啊, 新瑞華啲炸乳鴿都好好味啊~~~
    [版主回覆04/12/2012 10:25:15]通少:
    -我都有食過新瑞華d炸乳鴿,我都食過,味道真係不錯. 你會唔會再去溫哥華?去食Alaska king crab 吖!味道好鮮.

    ReplyDelete
  2. 一隻蟹可以整了咁多款菜式,真係好大隻呢
    但對我來講最吸引係西米布甸
    [版主回覆04/12/2012 10:31:27]Oli,
    -隻蟹真係好大隻. 我哋四個人都食咗好耐,先得唒.哈
    -講真,個酥皮西米布甸,真係好吸引,我嗰日食到漲book book,都要照食

    ReplyDelete
  3. Brian's daddy 不只心境很年輕樣貌也很年輕呢!在香港, 鳳城的焗布丁也一流, 每次到, 必吃. 檯上的窿窿, 設計真妙.
    [版主回覆04/12/2012 10:48:07]靚芒:
    -講真,我都覺Brian's Daddy比真實年齡年輕很多.
    -我都曾經聽過香港鳳城的焗布丁不錯,但唔知係邊,而且,都冇咩機會回港!
    -都估唔到fish and chip 店,會咁識設計d窿窿枱,好合檔的設計

    ReplyDelete
  4. 好佩服啲人咁凍都坐室外食嘢。不過天氣實在太好喇!
    [版主回覆04/12/2012 10:50:51]Angela,
    -嗰日太陽好猛,比太陽曬下,都溫暖,唔係太凍,依d天氣最好,未有蚊,好舒服.

    ReplyDelete
  5. 我超級老土, 除咗個蛋白蟹腳外, 最吸引我係碟冬茹鵝掌!! 我好鍾意食啲傳統老土餸架!
    [版主回覆04/12/2012 10:52:53]Ceci,
    -唔老土,碟冬菇鵝掌,都味道不錯.

    ReplyDelete
  6. Fish Market 我都去食過嘢 , 坐在海邊食炸Fish and Chip好味之餘又好舒服 , 這間雪糕店我都有買嚟食又係好好味 . 看到你們四位非常合拍又溫馨好開心啊 !
    Brian's daddy 唔衹心境很年輕 , 他的樣貌都非常年輕呀 !
    [ak回覆04/16/2012 11:58:35]Vicky ,
    我絕對喜歡温哥華 , 因為我的家人在這裡居住已二十年 , 我已到過温哥華 8 次了 .
    Fish Market 我去過兩次同樣係天氣好好萬里無雲 , 空氣清新得很極舒服啊 ! 咁舒服的日子香港係好難得的 .
    [版主回覆04/14/2012 11:10:30]ak:
    -你去過溫哥華?你喜歡嗎?
    -我想像中,我第一次去溫哥華嘅Fish Market, 當日天氣好好,好舒服.
    -講真,我都覺Brian's Daddy樣子比真實年齡年輕很多.

    ReplyDelete
  7. 有五份禮物咁勁~~你地真係乖呀!!! 隻蟹勁大隻呀~~ 蟹殼用黎焗飯....好味喔!!!!!!
    [版主回覆04/14/2012 11:16:59]菲on:
    -我都是付出一份禮物,其他都係Brian 所送的,今次係依段時間去開溫哥華,可以親手帶嘢過去,當然買多幾份生日禮物,平時,靠郵寄,都係得一份至兩份.
    -隻蟹係叫做皇帝蟹,係大隻d, 但d肉好鮮,真係味道不錯.

    ReplyDelete
  8. Brian's Daddy一定很開心呀,你哋咁乖乖!
    温哥華這幾天天氣很好啊!完全配合你們的假期,不會掃你們興呢!
    [版主回覆04/14/2012 11:38:41]Mrs. Beauty:
    -Brian's Daddy 時常話,冇需要,但當見到d禮物,便要即刻玩. 哈哈!
    -無錯,無錯,天氣好,去邊度都方便d. 哈!

    ReplyDelete
  9. 連高爾夫球棍都有 Hello Kitty 款, 真是年輕化, 潮人化 !
    酥皮焗西米豆沙.....這個甜品超 "正"
    [版主回覆04/14/2012 11:42:53]冬日Winter,
    -其實Hello kitty 好幾年前已經有高爾夫球棍,但在加拿大就見唔到. 雖而家有購,但價錢不便宜,有啲overprice
    -依個甜品佷好味,我食到個肚脹 "book book" 都要食.

    ReplyDelete
  10. 嘩,咁多禮物,真係開心到暈呀!
    係咪因為佢父母以前係英國讀書,所以都特別開通呢?
    蟹呀,好好味!!!!有機會去都要問下你邊到好玩!!
    [版主回覆04/14/2012 11:52:10]我唔知教唔教到你去邊,哈
    [版主回覆04/14/2012 11:51:19]Mrs. Wu:
    -Brian's Daddy 個口話唔需要,但轉頭就掛住玩d每份禮物. 哈
    -我唔知係咪因在外國讀書影響,但這對父母思想好樂觀.
    -隻蟹,好鮮味,但我哋東岸唔係時時有. 此終,西岸近海,海鮮係豐富d.
    -我次次都係跟Brian返去,他去邊,就去邊.

    ReplyDelete
  11. You have bought 5 presents for Dad's birthday ! You two are very good to Brian's Dad !
    The king crab is very tempting !
    [版主回覆04/18/2012 10:45:15]Happy Girl:
    ~平時送禮物, 需要依靠郵政服務. 又唔可以郵太重. 又害怕中途有損. 今次親身飛過去, 就可以送得放心. 買都買多咗.
    ~隻King crab真係好鮮味. 我現在都想再吃. 哈哈~~

    ReplyDelete
  12. 好熱鬧的fish market,好好環境呀!食盡不同美食呀!
    [版主回覆04/18/2012 10:45:30]Fion:
    Fish market 啲海鮮, 真是很新鮮. 而且, 當天環境不錯. 很舒服.

    ReplyDelete
  13. 一蟹三食,款款都好吸引呀!甜品好好味咁喎!令我都諗起想食焗西米布甸!
    [版主回覆04/21/2012 00:41:31]ccKitty:
    -隻蟹真係大隻,所以可分開每一part 可以有不同煮法,試唔同味,好特別
    -其實我到甜品時間,係好飽,但個甜品真係好有層次,又有酥皮,又有西米,好好食,飽都要照食

    ReplyDelete