三月之旅---第四天--行街+打邊爐


March 27, 2012 (Tuesday) 行街+打邊爐


   這天Brian 提議在客廳吃早餐. 他的要求, 他家人當然答應啦!! 
 
   突然換新環境吃早餐, 感覺很新鮮.  我們依餐早餐吃了很久才散席. 哈哈~~




↓在客廳吃早餐, 其實我很喜歡Brian屋企客廳張餐檯. 玻璃圓檯, 而且圓檯上有一個轉盤. 靚!!





   這天, Brian's parents 又需要上跳舞班. 我和Brian 便出外走走. 去了我喜愛的廚具店逛. 溫哥華啲廚具店都很多. 買的東西也很精. 當天看到的Le creuset綠色煲, 是有點衝動購買.  但看看價錢, 都是便宜過多倫多啲啲和 少1%稅.  好像不太值得為便宜啲啲托煲坐飛機. 哈哈~~



  但在廚具店逛, 總看到更多關於廚具的事物,望得多, 無疑中吸收了更多,  很開心. 而且, 這天我有點少少收獲呢!! 哈哈~~ 最後, 和Brian逛他喜愛的電子商店. 雖然, 是閒日,但街上和商店內. 總濟滿人. 都好熱鬧.


↓臨出街自拍一張.  一出街便看到櫻花





↓叫Brian 泊架車係一邊,和櫻花影下相









↓雖然, 啲櫻花未開到最大粒, 但已經好靚






↓溫哥華西區行廚具店, 很喜歡那個綠色Le creuset 煲






↓沿途返回Brian 家, 周街都是櫻花樹




↓街道兩旁是粉紅色, ...........原來溫哥華有"載狗的校車". 可能狗狗在狗學校訓練完,或者看管完, 由這款校車送回主人處




在溫哥華第四天, 每天總是食過不停. 說實話, 個肚都脹大了. 所以, 這天午餐決定留在Brian's 家. 吃點清淡啲食物. 說實話, 餐餐瘋癲出外吃. 恐怕會食濟。




↓這天的lunch. Brian's daddy 煮的清湯米和蒸昨天吃剩的點心. (Brian家的菲律賓maid 返回菲律賓放假, 所有煮食是Brian's daddy 做的. )




↓晚餐前, 玩玩相機先, Brian手上的電話套是新買的.  (溫哥華啲電話套都幾抵玩)



清淡完一餐, 晚餐便去打邊爐. 去食Brian 最喜愛的魚頭火窩煲. Brian 話在多倫多吃不到這款魚頭煲的味道, 身在溫哥華便一定要吃. 而且, 溫哥華近海, 火窩的鮮魚片, 真是很清甜. 我很喜歡.


↓晚餐打邊爐, 有我最愛得新鮮魚片(很新鮮和清甜的魚肉), 還有Brian最愛的三文魚頭湯窩. (很好味)



我發覺, 我和Brian 在食店時,  真是掛住吃的. 但反而Brian's parents 是邊玩手提電話, 一邊吃. 他們的老友還Whats app or viber 他們. 所以, Brian's parents的手機響過不停. 有時, 我感覺Brian's parents 像年青人多一點. 哈哈~~


↓現今青年人喜愛玩電話,但Brian's parents 玩電話玩過不停. 反而, 我和Brian 這兩個無咩玩電話. 顧住吃多. Brian's parents 和Brian & me的身份好像調轉了. 



 *晚飯之後, 一起去超級市場, Brian's daddy入內,第一件事,便是放yogourt 入購物籃. 因為我喜歡吃.  Brian 事前也沒有提點Brian's daddy 買yogourt的. 是Brian's daddy 主動購買的.


  說實話,Brian家的人, 平時, 是沒有人吃Yogourt 的. 只有我. Brian's daddy的舉動. 我很感動.




↓這天的收獲 (一對Hello Kitty公仔, 粉紅色廚房sink 盤格漏和花花鑊鏟) 

11 comments:

  1. 淡素峨眉,人伴櫻花相輝映!
    [版主回覆04/20/2012 13:05:19]Mike,
    -櫻花盛開真係好靚,我自己都係第一次見到咁多櫻花

    ReplyDelete
  2. 3月嘅溫哥華還很凍呢?見你倆還穿着大衣!
    [版主回覆04/20/2012 23:46:13]mrsleung:
    -當時大概11-12度啦!其實我相中穿的䄛,都不是太厚

    ReplyDelete
  3. Brian'parents 真係幾潮喔,佢地節目都幾豐富,咁退休生活一定晤会悶啦!
    [版主回覆04/20/2012 23:51:50]Maggie:
    -其實我覺退休是一件不會悶的事,如果識遍排,退休生活也可很精彩。Brian's parents 已經有自己一套生活模式,完全不依賴人,不需要後生擔心,所以Brian 也放心出外闖,出外鞏固自己事業

    ReplyDelete
  4. 同啲年青人講"食飯唔準玩電話"
    Brian 父母真係模範夫妻。
    新鮮魚片,好耐無見過喇。
    [版主回覆04/21/2012 00:04:09]Angela,
    -哈哈,真係奇怪,現在食飯玩電話,唔係8,90 後的專利,哈.
    -我係多倫多都少見新鮮魚片,間中係餐店or超級市場都有,但味道不太鮮味的. 所以去溫哥華必食

    ReplyDelete
  5. little Aerin and Eunice19 April 2012 at 07:37

    LC 煲同個花花鑊鏟好靚呀!!
    [版主回覆04/21/2012 00:09:16]Little Aerin and Eunice:
    LC煲我都好鐘意,一見到就唔捨得走,但又怕托住上飛機,所以冇買. 最後只買輕便d嘅鑊鏟走. 多謝你讚花花鑊鏟,我就係鐘意買埋依d古靈精怪物品.

    ReplyDelete
  6. 溫哥華 is a great city to hang out!! You have it made!!
    [BigDaddy回覆04/21/2012 23:30:17]I am getting better, slowly but surely! Thanks! vancouver is a beautiful city!!!
    [版主回覆04/21/2012 00:13:06]Big daddy:
    -你的ankle 點呀?好返d未?
    -溫哥華有山近海環境不錯. 好舒服

    ReplyDelete
  7. Brian's Daddy is very good to you !
    I really loved the Sakura flowers. They made your trip more romantic !
    [版主回覆04/21/2012 00:19:42]Happy Girl,
    -Brian's daddy 專內歛的人,唔容易對人熱情的. 所以Brian's daddy 咁對我,很開心了.
    -我第一次三月份在溫哥華,我也估不到溫哥華有如此多櫻花樹,我都係第一次見如此多的櫻花,真隨街都是櫻花,在溫哥華每次出街都見到櫻花,好開心

    ReplyDelete
  8. 佢地家人對你好好呀,我好好好羨慕!你地兩個無花粉問題,真係好
    [版主回覆04/21/2012 00:26:12]Mrs. Wu:
    -我同Brian 識了很耐,他家人都是這幾年,大家一齊多咗,經歷多咗,大家才熱情咗.
    -其實我以前都有d敏感的,不過我由冬天起食維他命D.到春天時就無咁敏感.

    ReplyDelete
  9. 粉紅的的櫻花鑊鏟......好靚呀 ! 唔但會唔捨得用囉...!!
    [版主回覆04/23/2012 10:44:42]冬日Winter,
    -你講得啱,個花花鑊鏟,我還未捨得用.

    ReplyDelete
  10. d魚片睇到好新鮮,連d丸都好吸引!
    粉紅色花花鑊鏟好靚呀!有Hello Kitty收穫唔錯呀!
    [版主回覆04/23/2012 10:51:00]ccKitty:
    -溫哥華地理環境比較近海,所以很多新鮮海鮮,d魚片好鮮甜,係多倫多很難食到. 所以每次返去溫哥華必食.
    -個鑊鏟我一見到就好鐘意,但買到而家都唔捨得用呢!.....溫哥華都有d 購賣Hello kitty 店鋪,但定價很貴. 相中的Hello kitty 公仔做緊特價,又比我見到,即時買下,買到Hello kitty 嘢,內心真係好開心架!哈

    ReplyDelete
  11. " 載狗的校車 " 好得意竟然有狗校車 , 真係好希望有機會見識一下 .
    [版主回覆05/12/2012 11:42:56]ak,
    -我都估唔到有載狗校車,所以即時影低

    ReplyDelete