星期六的St. Patrick's Day


March 17,2012 (Saturday)


這天原是St. Patrick's Day.



在閒日時, 會借St. Patrick's Day 依一個籍口, 去Beer store 買點啤酒應下節.



但當St. Patrick's Day 在星期六. 就沒有買啤酒依個舉動. 可能,感覺還掂都係放假. 什麼節日, 都不理採了. 只想好好在家灘投下.



一朝早, 還要求Brian 買早餐給我, 食完在家, 繼續灘在梳化. 隨意按電視remote, 有什麼便看.



這天,在家的主要任務, 便是和Brian剪頭髮. 以前, 只是幫他修一修, 之後, 剪兩下, 最後, 演變成剪全個頭. 剪了好幾年. 這方面, 我是無師自通.  Brian 想要什麼髮型, 我都能剪到. 他又放心給我舞, 我又舞到好有成功感. 雙方都Happy. 哈哈~~


↓好大霧的St. Patrick's Day (不過,有成19℃, 算好暖). 朝早麥當當早餐(其實似brunch多啲)






禮拜六, 有多點時間坐在家, 最好是煲湯, 煲晒啲味出黎. 我覺咁先好飲.

但煲煲下湯, 好肚餓. 便落咗樓下食野. 仲行到遠一遠嘅starbucks 食野.  我都係第一次, 開住爐, (微火煲湯) 就走咗落街. 好彩, 煲湯好聽話, 廚房都無咩事. 



↓慢火煲湯 (算應到St. Patrick's Day, 因煲了一大煲綠色湯,哈哈~)



↓在星星咖啡食個包,飲杯啡(我都唔知依餐係Brunch 定係dinner, 因我6pm 先食依餐)

 


有時, 周末很想出街, 廚房都不想入, 但有時又很想坐在家. 隨意在家, 做任何野. 


今個星期六很痴家, 晚餐--全是自家煮, 好簡單一煲仔飯+ 一大煲湯. 兩個人已經很足夠了.


最喜歡有啖湯, 一煲得耐, 好像所有精華都出晒黎, 飲完很舒服. 但我今煲湯好貪心, 落了6粒無花果. 煲湯好像有點甜得濟. 哈哈~~


↓星期六的晚餐. 西洋菜紅蘿蔔排骨湯 +辣肉碎青豆蠟腸煲仔飯





↓早幾日, 啲煮飯相, 係度post 埋. 食咗白汁雞絲青豆蝶頭飯, 另外一天, 食蕃茄豬柳+芥辣炒肉絲.

6 comments:

  1. 力高 --- 蛋糕23 March 2012 at 04:59

    那天我看完詹瑞文show~經過酒吧門口都看到很多外藉人士在飲beer慶祝~好不熱鬧呢~~
    [版主回覆03/24/2012 02:47:32]力高---蛋糕:
    ~詹瑞文個show好睇嗎??近來都見多咗blog友, 會去看詹瑞文, 其實,我唔太清楚他是誰. 但近年他能開咁多show, 他應有他一種特別個性吸引到觀聚.
    ~我在St. Patrick's day 當天都見到酒吧好多人, 仲見到酒吧有好多人排隊等. 我相信, 香港啲酒吧應同樣熱鬧

    ReplyDelete
  2. 我又係成日開住個細火出街架。星期六先有時間煲老火湯,又唔可以唔出街。你整啲餸已經靚啦,用埋LC仲吸引!係呀,嗰日想去買 Tiffany 藍嗰隻LC煲,比人買咗!
    [版主回覆03/25/2012 01:19:25]Angela:
    -10cm 的LC,個煲size 唔係好大個,但咁抵,唔係咩顏色,都去買一個啦!
    -點解美國d 貨物,可以咁抵架!
    [Angela回覆03/24/2012 03:52:22]係呀, 我睇到你成 set LC用, 好靚, 就抄橋囉。 我想買嗰個係圓咕碌, 直徑約 10 cm。 我喺 Marshalls (美國版zellers)見到,$40 咋!
    [版主回覆03/24/2012 02:48:20]Angela:
    ~我唔夠膽開火出街, 依日真係好肚餓, 唔係好記得自己開咗火, 就出街. 我可能細膽, 覺得開火出街會好危險.
    ~我煮野食都係"有限公司", 煮來煮去都係個啲. 唔太有新意. 但自從自己搬出來就喜歡買廚具, 廚房色彩賓紛+ Hello kitty, 我就happy!!
    ~你有無去第二度睇下仲有無Tiffany 藍呀!! 有時啲LC 啲貨好散, 有啲鋪頭有, 有啲就無.
    ~我都係毒到你, 令你去買LC. 你打算買咩size ??

    ReplyDelete
  3. 19 degree in Toronto. HK is also 19 degree in these days ! I love soup too !
    [版主回覆03/24/2012 02:48:54]Happy Girl
    ~估唔到我依邊啲天氣會同hk一樣, 通常我啲凍啲嗎!! 我哋依邊啲天氣異常和暖, 差不多全個星期都打破以往的最高溫度錄, 我依邊很多人, 都很奇怪,點解夏天會咁快到.
    ~我都鐘意飲湯, 飲完湯成個人都好像潤咗. 哈~

    ReplyDelete
  4. 我都想幫老公剪頭髮,不過佢好驚,哈哈!
    [版主回覆03/24/2012 02:48:58]Mrs. Wu:
    ~男士短頭髮居多,修剪就要密啲. 成日都要去salon剪.
    ~初頭無打算會幫Brian剪, 初頭,我間中會幫佢髮尾, 點知後尾就剪全個頭, 我成日同Brian 講, 剪得唔好, 都會好快長....don't worry!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  5. 空中少奶奶26 March 2012 at 10:03

    自己煮看和吃也感健康很多!
    [版主回覆04/06/2012 03:41:28]空中少奶奶:
    無錯, 自己煮, 調味份量會正常點. 一定會健康點. 而且自己煮, 可以用用家中的廚具, 是一件快樂事.

    ReplyDelete
  6. 古代男人幫夫人劃眉, 現在妳幫伴侶剪髮......
    都是 "愛和信" 的表現.....
    [版主回覆04/06/2012 03:42:08]冬日Winter:
    揾我剪, 都係因為方便,我唔洗預約, 營業時間夠彈性, 幾時都剪得, 哈哈~~

    ReplyDelete