好招力


March 10,2012 (Saturday)



又是回娘家的周末. 好例牌和家人下晝去飲茶, 晚上食飯. 中間空檔有時間, 便和Brian行個零鐘頭街. 行Brian 最鐘意啲港式商場+ 睇電子產品. 



每次我回娘家, 他都會陪我返.   有時, 我一回到娘家就要做家務或是需要處理點事. 我完全陪唔到Brian. 他在我娘家時, 好多時間都是自己一個人坐在梳化玩電腦, 看看電視. 所以, 我感激Brian 肯在周末日子陪我回娘家.




而我父母時常說, 「我一回家, 其他啲妹, 以及她們另一半, 就會好擁躍回家食晚飯.  好有好招力. 」



其實, 我沒有特意說給我班妹聽, 我會回娘家. 我有時都令願, 啲妹出多點街, 見識多點東西.  也想她們有多點私人空間.



但我太耐無見啲妹, 會很掛住她們(但依樣不會說出口). 我們每次見面, 都會傾到癲. 今次, 回娘家晚飯大家一齊hotpot. 她們還買了梅酒. 飲到大家都慶高彩烈. 好好玩.




↓空檔時間, 我和Brian 去了港式商場行, 看看電子產品.  好例牌在港式商場,買了蜂蜜綠茶.  也和手提電話的保護蓋換春裝 (還買了一個保護蓋給Brian's mom)




而今次, 回娘家有點特別, 因為我娘家正在進行全屋浴室裝修工程, 我的房間和四妹的房間, 因為接近浴室的水管, 在安裝新浴室用具時, 會觸動到我們房間其中一幅牆身. 所以, 我的房間和四妹的房間, 在浴室裝修工程時, 便不能使用.



因此,  今躺回到娘家, 便很多東西要執, 執了好幾個小時, 都唔知執過咩, 我還要和兩個妹瞓埋同一間房, 共用一個洗手間. 雖然係好似好擠迫. 但我們又好似迫得好開心.



其實, 我娘家是三層居所, 只是其中一層的裝修工程還在進行, 照道理我們還有其他地方可以使用, 但我們硬係要迫埋一堆, 才開心.




↓娘家裝修 (全屋都是這些藍布覆蓋地板). Brian第一次見裝修, 他有點驚. 




 
↓娘家晚餐, 打邊爐, 還飲了好好飲的梅酒. 飯後, 班妹必吃的港式零食.




↓今餐茶, 全家總動員, 11人一齊飲茶.

14 comments:

  1. 家庭聚會好重要呀!我都成個幾月冇家庭聚會!
    [版主回覆03/17/2012 14:23:15]Happy Girl:
    其實如果你不夠時間和家庭成員有聚會,有時,打個電話同屋企人傾下計,都好好架!

    ReplyDelete
  2. 我都好掛住屋企人,好快就見到啦!
    [版主回覆03/17/2012 14:24:37]Mrs. Wu:
    -好多人都話,女仔會想家d

    ReplyDelete
  3. 我都好想好想同媽媽 細佬妹一齊飲茶食飯呀
    [版主回覆03/20/2012 10:27:17]Jo姐姐:
    如果五兄弟, 我諗我父母會開心啲.
    [Jo 姐姐回覆03/17/2012 21:45:35]所以我咪好羨慕妳爸爸媽咪 有五朵金花囉
    [版主回覆03/17/2012 14:26:06]Jo 姐姐:
    -怪不得,咁多人話女士會較想娘家d. 女仔痴家d.

    ReplyDelete
  4. 去我個BLOG睇睇

    ReplyDelete
  5. 每次看到妳和家人聚會 , 都使我想起自己在遙遠的家人 , 很羨慕啊 !
    [版主回覆03/20/2012 11:01:07]ak:
    多謝你咁講

    ReplyDelete
  6. 有時柴嘩嘩迫迫吓先開心嘅!妨且你同D妹妹咁好感情一定要傾餐飽先得啦!
    [版主回覆03/20/2012 11:01:10]Mrs. Beauty:
    ~我諗都係因為我哋全部都係女仔, 女仔就比較多野講. 不過, 都係睇下同邊個妹, 好彩都有好多個妹, 都傾到計.
    ~今次,娘家裝修, 令我哋迫埋一堆, 令我哋瞓嘅時間, 都玩到無得點sleep, 不過, 有個好fun嘅一晚.

    ReplyDelete
  7. 我地又係, 以前唔會有一日一齊返老媽家食, 後來細佬固定星期五返, 咁4哥呀, 5哥, 2嫂佢地又一齊返來老媽家食, 好不熱鬧啊
    [版主回覆03/20/2012 11:01:11]Cowcow:
    人多都自然係熱鬧, 但其實現在個個都長大, 大家都有工作在身,有時間聚係好難得.

    ReplyDelete
  8. Family gathering, 重親情不重物質,very warm 呢!
    [版主回覆03/20/2012 11:01:44]Mike:
    family gathering 都唔係時常齊人架!! 我好多個妹, 個個都長大, 有又工作or讀書, 有時唔齊人食飯, 我家的父母都會有微言.

    ReplyDelete
  9. 裝修真係好大工程呀。 打邊爐同飲茶都係我最鍾意,尤其同屋企人一齊,好開心啊!
    [版主回覆03/20/2012 11:01:45]Angela:
    ~我娘家都是小型裝修, 我都覺大把野執. 好想快啲完成. 不過裝修完, 就會好clean. 好開心.
    ~打邊爐+飲茶, 我都鐘意嘅, 但一個家庭, 係咪營造到一個氣氛, 有時唔係一餐飯, 好多時, 大家都要合作. 要有交流. 先會更開心.

    ReplyDelete
  10. 打邊爐是一家人好 close 的活動....!
    [版主回覆03/20/2012 11:02:17]冬日Winter:
    我娘家好少肯打邊爐. 今次已經好特別啦!!

    ReplyDelete
  11. 打邊爐好GOOD!我都好喜歡架!
    [版主回覆03/20/2012 11:02:18]Fion:
    我好鐘意打邊爐, 自己出黎住之後, 我就打多咗邊爐. 而娘家就好少打邊爐, 所以, 今次回娘家可以打邊爐, 好開心

    ReplyDelete
  12. 妳一家11口,咁多人一定好開心
    雖然我同我妹都係住係香港,大家都各有各忙,都好少見呢
    [Oli回覆03/20/2012 13:28:34]
    [Oli回覆03/20/2012 13:27:19]我記得妳屋企有朵金花
    [版主回覆03/20/2012 11:02:44]Oli:
    ~我有四個妹嗎!! 計埋我咪五姐妹囉!! 再計埋我父母, 都已經7個人. 還有我們的另一半, 計埋咪有11人囉!! 但就係人多, 食咩, 約地點+時間, 好有難度架!!
    ~我和有部分妹, 有啲都搬離娘家, 但我父母要我們時時返娘家的. 所以, 幾忙都會見到.

    ReplyDelete
  13. 琪琪小公主19 March 2012 at 04:12

    真係好熱鬧好開心......
    [版主回覆03/20/2012 11:02:56]琪琪小公主:
    ~我屋企人多嗎!! 感覺一定很熱鬧的.

    ReplyDelete
  14. 一家人一齊真係好開心,我都希望將來會係咁,嘻嘻!
    [版主回覆03/20/2012 11:03:06]Mrs. Wu:
    你將來一定會的, 而且你是一個開通人. 一定和下一代好融洽

    ReplyDelete