三月之旅--第六天--節目很多

March 29,2012 (Thursday)  @蛋糕店, Downtown, Gastown, 雲吞麵, 晚餐@GUU



這天Brian's parents 又學跳舞, 我和Brian 靜靜雞出咗街, 進行一個特別任務.



這個特別任務, 便是 「出街訂生日蛋糕.」  因Brian's Daddy是壽星仔. 今次, 都是為這個原因來溫哥華的. 



講開訂蛋糕, 真是多謝blog 依個世界. 我和Brian 不是長時間在溫哥華. 對溫哥華新派甜品店, 未必太清楚.



但岩啱就遇着剛剛, 在較早前, 在其他blog友的網誌, 看見有一個blog友在溫哥華某角落享受着美味法式甜品, 我連忙詢問這blog 友, 甜品屋的地址. 這位Blog 友好熱心, provide 咗所有法式甜品屋的聯絡地址和網址給我. 



剛巧這所法式甜品屋很近Brian家, 在這天便那着地址, 去訂蛋糕.  入到這間法式蛋糕店入, 真是很有法國味道. Macaroon, 法式蛋糕和法式麵包, 完全這眼前出現.   而且, 店員說的英語, 也有法語口音.



我自己還在訂蛋糕時, 偷偷買了顏色很吸引的Macaroon.  美味!!


↓今天出街第一站. 在這兒!!








↓食早餐時, 很興奮有Yogourt 吃. .......早餐之後, 立即化咗妝即出外.





↓去法式蛋糕店訂生日蛋糕, 蛋糕店內的蛋糕和Macaroon很靚靚




↓這間法式蛋糕店有Afternoon tea 吃的. 訂完蛋糕, 我買了點Macaroon 吃!!





↓又出街,又順道看到櫻花!




完成重要任務, 便向Downtown 出發.  其實, 都沒有什麼特別東西想買, 至在行下, 還記得十多年前來溫哥華的Downtown, 當時那兒有一所Duty Free 店的. 現在好似不見了.





↓去了downtown 行一行






↓溫哥華downtown的好好行嘅街.



↓溫哥華Downtown 啲風景很舒服, 有山有水!! 風景靚靚,  又繁華, 很有動感

 

 



↓行街途中看到漢堡包店宣傳,順道和漢堡包吉祥物影相. ....還有現在啲angry bird 都無所不在!! 蘋果朱古力都用angry bird 造形.




在行downtown沒有目的之下, 給我看見一架食物車, 這架食物車, 上過電視的. 便立刻去看看, 順道買點食物車的特式小食回Brian 家和Brian's parents 享用. 原來, 我真好彩, 食物車的廚和我說, 不是常常在Downtown的這一個位置座陣. 我很開心見到依架食物車, 在購買食物時, 和食物車的廚傾了一陣. 食物車的廚很好人!!






↓在溫哥華Downtown 看到的食物車和menu (這食物車, 好食到,上過電視)




↓食物車很多上班人幫襯, 食物車個廚知我是另外一個省來的. 所以和我傾計. 哈哈~~ 食物車啲食物真的不錯!!





臨離開Downtown, 再去Gastown 看一看百幾年歷史的「蒸汽鐘」. 來了溫哥華多次, 我未看過「蒸汽鐘」, 這個鐘每隔15分鐘短鳴一次, 每小時長鳴一次, 着古老氣笛聲, 而且鳴響時, 還會噴出蒸汽出來!!!



這個百幾年大鐘, 是溫哥華還是英國殖民政府時所興建的. 當時由蒸汽來發動的鐘, 真的是不多. 還留到現在, 而且還運行着, 實在罕見. 據聞這個鐘是全世界被遊客拍攝入鏡的第兩多的景點. 所以, 溫哥華旅遊指覽, Gastown 裡的「蒸汽鐘」都是其中之一. 


「蒸汽鐘」附近, 仍然還保留歐洲維多利亞的風味, 地上的路是磚頭路, 街燈還是原用舊式的. 而且, 還有很多賣啤酒的食店和特式商店. 讓人有身處歐洲的錯覺



我次次來溫哥華都叫Brian帶我來看「「蒸汽鐘」. 都找不到時間或者唔記得看「蒸汽鐘」. 今次終於來到看到了



不過, 這個蒸汽鐘有點失零. 未踏足正確時間,(大概比正確時間快4-5分鐘)已經發出古老笛聲響和蒸汽了.  哈哈~~  但能夠看到很開心!! 又再了解溫哥華更多!!




↓溫哥華其中一個旅遊頂點---Gastown 的「蒸汽鐘」


 



↓每隔15 分鐘, 「蒸汽鐘」會噴出蒸汽和古老氣笛聲響聲, 這個蒸汽鐘是利用地底蒸汽作為時鐘的動力, 噴出蒸汽會發出呼呼的笛聲, 這個是「蒸汽鐘」的特色





↓「蒸汽鐘」附近, 很有歐洲的風味, 地上的路是磚頭路, 街燈很古式,  還有很多賣啤酒的食店和特式商店.





↓在「蒸汽鐘」附近的小商店, 買了一粒朱古力 ----(其實是朱古力味潤唇膏)





午餐去了吃很好味的雲吞麵. 我相信很多香港廚師移民來溫哥華. 這間雲吞麵店,真的是香港人過來溫哥華開的. 因此, 啲雲吞麵真是很有香港味道!! 好味.  在多倫多不能吃到的




↓午餐吃雲吞麵 (多倫多無依啲咁香港味的麵)







吃完午餐之後, 陪Brian's parents去港式商場買點東西, 不知是溫哥華地理環境好, 還是什麼, 溫哥華有很多地方都很整潔. 可能係咁, 人也懂得享受啲. 港式商場也建得很靚, 港式商場會在每小時也有噴水池音樂表演. 適逢復活節, 港式商場還有似樣的復活節裝飾. very good!!!


↓港式商場的復活節佈置, 中文電台廣播是在港式商場內.




↓港式商場每小時的音樂噴水池表演




晚餐去了食日本居酒屋吃飯. 這間食店, 是Brian's daddy 上網看到, 而且, Brian's daddy 話網上論壇的食評. 全都讚這所食店.  所以, 帶我們去吃!!



很多我認識的長輩級人士, 也不願再接觸新事物, 所以, 電腦知識,就算我肯教, 也不願接受. 不過, Brian's daddy 還肯接觸新事物, 現在上網也多過我哋班後生. 而且, 還很識利用網絡世界, 上網摷到很多資迅. 與時並進. 令我們食了餐好美味的日本餐. 大家還飲飽食飲. 哈哈~~



↓好Sweet的Brian's parents!! 他們在雨中或是在雪地上, 很恩愛. 會牽在一起. 我咁大個女, 我從未看過我父母有這種情景






↓日本居酒屋餐廳, 很多後生男女在這裡吃飯




↓日本居酒屋的裝修, 食店的凳, 很特別, 有啲似古代大排檔的凳. 哈哈~~





↓來到日本居酒屋, 當然是飲點啤酒!! 四個人飲了3 個pitcher of beer. 第一個菜吞拿魚配蝦片




↓燒牛肝, 章魚丸




↓芝士蠔, 燒粟米




↓燒鰻魚, 烏冬



 


↓燒牛利, 上湯青口




↓釀蝦, 特式炒飯




↓炸魷魚圈, 炸豬肛

 



↓Brian's mom話飲得最少酒, 所以渣車!! 但我哋個個都望住Brian's mom 渣車!! 最後到達...yeah!! 哈哈~~

12 comments:

  1. 呢日行程好豐富呀!!!!!! 溫哥華既街景都好舒服呢....BTW你對鏡影相個張相好瘦呀....
    [版主回覆04/24/2012 10:17:30]菲on:
    ~溫哥華地理環境好, 近山近海, 地方很舒服. 食物也很多選擇.
    ~影相, 往往都可以呃到人, 但事實我不是瘦的. 但多謝你咁講!!

    ReplyDelete
  2. 好舒服的行程......又多美食
    [版主回覆04/24/2012 08:40:02]冬日Winter:
    ~其實,對我來說在溫哥華是旅行, 但對我男朋友Brian來說, 是回家. 所以, 行程很比較舒服遊. 哈哈~~~
    ~而食物方面, Brian's family喜歡試新餐店, 所以, 每次回去也試到很多新食物.

    ReplyDelete
  3. D蛋糕同其他食秒好吸引呀!
    [版主回覆04/24/2012 08:40:44]Fion:
    ~啲蛋糕味道我仲好記得, 而家都想再吃!! 哈哈~~
    ~由於, Brian's family喜歡試新食店, 看到網上論壇對某餐廳有好評, 便會試試. 因此, 每次回溫哥華,都賞試到很多新食物!!

    ReplyDelete
  4. 係咪溫哥華較hea D,多倫多生活節奏較為快D呀?
    Brian「鄉下」唔係溫哥華咩?佢都唔知邊度買cake
    [版主回覆04/24/2012 08:42:11]Oli:
    ~我係溫哥華無野做嗎!! 當然感覺Hea 啲啦!! 其實溫哥華市中心, 都是很繁忙的. 不過,我覺多倫多啲人會心急啲, 多倫多地域太大, 由一個地方去另一個地方, 坐車或者開車, 都需要一段長時間. Traffic已經用咗生活很多時間, 啲人做其他野, 便會好自然想快速啲囉!!
    ~Brian「鄉下」係溫哥華呀!! 但他來了多倫多16年了, 都係每年返兩次溫哥華, 每次返一星期or更少. 而且, 他不太吃甜, 邊會知有好食cake 店. 加埋我哋想揾間特別少少嘅cake 店. 訂生日蛋糕. 所以, 咪問blog 友囉!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  5. Cake shop is very nice with yummy cakes ! I had been to Gastown before too !
    The Japanese dinner is very very yummy !
    Brian's parents know how to enjoy life and good to each other ! Therefore, I think
    Brian must know to enjoy life and good to you too !
    [版主回覆04/24/2012 08:43:57]Happy girl:
    ~間cake shop啲蛋糕真的不錯!! 我而家講返起, 都想食!! 哈哈~寫blog又學識多樣野. 這所蛋糕店是某一個blog友介紹.
    ~你都有去過Gastown, 我很喜歡Gastown很有歐洲風味. 下次去溫哥華會在Gastown 食一餐, 感受多啲.
    ~見Brian's parents咁懂得享受人生, 我會好好學習! 待自己好.

    ReplyDelete
  6. 哈哈,平時 auntie 好少揸車?溫哥華麥奀記啲雲吞麵好似大碗過香港喎。
    [版主回覆04/24/2012 08:43:55]Angela:
    ~Brian's mom都渣車架!! 但多數白天時渣車多, 而且當天Brian's mom 都有飲酒, 而且又是天黑, 所以, 我們坐車時, 個個望住晒佢囉!! (Brian's mom 話自己飲得更少, 所以,點都要渣車回家, 其實我覺最不清醒是她) 哈哈~~
    ~其實, 相中碗雲吞麵,只是比飯碗大啲啲, 都係細細碗, 但我影相角度, 影到碗麵大碗咗咋!! 我很喜歡吃這間雲吞麵, 因為終於可食返香港味道!!

    ReplyDelete
  7. 真係玩得好開心喎,我中意好地道既野食,有機會都想去。
    [版主回覆04/24/2012 08:44:17]Mrs. Wu:
    ~有機會去溫哥華,我感覺你都會鐘意.

    ReplyDelete
  8. Brian's parents are really sweet to each other, learning by example, Brian will be sweet to you too. I heard wonton noodles from 沾仔記 in Van couver, have wonton big as ping pong balls
    [版主回覆04/28/2012 07:21:32]mrsleung:
    ~但願如此, 我都好感恩, 我現在所擁有的東西. 會珍惜. 也會慢慢學習, 令未來生活更精彩.
    ~多倫多都有沾仔記, 啲雲吞真是很大粒. 我有時也會買來吃.

    ReplyDelete
  9. 蛋糕和七彩繽紛嘅Macaroon都好吸引呀!
    仲有粒朱古力潤唇膏好得意好似食得嘅一樣,咁個咀咪會好香甜!!我驚塗咗會忍唔住舔哂呢!
    [版主回覆04/28/2012 07:20:39]ccKitty:
    ~啲蛋糕+Macaron我到而家都想吃. 哈哈~~ 要等下次返溫哥華才吃. 哈哈~
    ~粒朱古力潤唇膏, 我初頭都唔知係潤唇膏黎架!!我還以為係朱古力, 見得意便買下來用. 好彩到而家仲未有蜜峰聞到我唇上香甜的朱古力, 可能就係因為我查完, 就舔哂. 哈哈~~~

    ReplyDelete
  10. Vicky , 妳的溫哥華之旅, 好溫馨, 又多美食.....
    有 Brian'parents 悉心安排及照顧, 妳們一定樂而忘返 !!
    [版主回覆05/02/2012 23:09:12]冬日Winter,
    -幸好,這次溫哥華之旅,Brian's 屋企人很配合,所以玩得更開心.

    ReplyDelete
  11. little Aerin and Eunice28 April 2012 at 06:36

    可能好多人住係溫哥華都覺得好悶無咩特別,不過對我地呢D好年都唔去一次既人黎講,睇到都好想再去玩下呀!
    [版主回覆05/02/2012 23:11:21]little Aerin and Eunice,
    -你講得無錯,抱住旅行心態,真係去邊都好玩。

    ReplyDelete
  12. Thank you so much for sharing your travel journey. GUU has two locations inTO as well. Here's the website: http://guu-izakaya.com/toronto/storeinfo/.
    [版主回覆06/16/2012 15:12:26]Dolphine,
    -You're welcome.
    [Dolphine回覆06/16/2012 10:03:25]ic ic, and u get to try more different dishes while eating with more ppl, too! When I visit van city, I'll def try the French pastry shop u recommended. Aging, thanks so much for sharing!
    [版主回覆06/16/2012 08:07:48]Dolphine,
    -我知多倫多都有GUU,仲幾近我居所。但在溫哥華食,可以同溫哥華啲Auntie and Uncle去嗎!

    ReplyDelete