陽光燦爛


March 13, 2012 (Tuesday)


上星期還在落雪, 今個星期, 便是天天陽光燦爛. 還不需要頸巾和手袋. 身體也感覺和暖. 真是多麼的瀟晒. 


三月天的天氣. 真的很少會這樣. 
連忙讚讚自己, 又已經捱完一個冬天了.



放了工, 看到陽光燦爛, 忍不住就出了街行. 還掂Brian也要去電器店看一看. 就盛住個勢行商場+食埋Dinner 才返屋企.



不知是否還是小朋友的春假(March Break), 商場和街道也份外多了一班年青人, 突然間, 感覺個城市好有活力和很熱鬧.



想當年, 我放春假, 也會約埋幾個同學, 一起坐巴士, 再轉坐地鐵, 坐成個多小時車程.(當時感覺好冒險了, 哈哈~) 來到市中心的大街小巷和商場行一行. 當年很簡單, 只是查娃娃一邊和同學行下街, 一邊傾計. 也感覺很新鮮和愉快. 



雖然以前很簡單就愉快, 不過, 我又不想返回讀書時的我, 我都是喜歡現在, 有自由, 有經濟能力的自己. 因為現在我才較容易選擇到自己喜愛的生活.  在陽光燦爛時, 可隨意上行, 直至晚上九點, 才吃晚餐, 之後才回家. 多麼的自在.


這天, 陽光燦爛. 滿腦子都是雪糕. 去了麥當當吃晚餐, 都是為了一杯雪糕新地. 哈哈~




↓很溫暖天




↓去了麥當當吃晚餐, 主要原因是想食雪糕新地




↓原來現在的麥當當的蛋糕也不差. 下次幫襯下先

 

5 comments:

  1. 原來麥當當有蛋糕賣, 我都吾知, 而家已經开始可以穿短衫啦, 哈哈
    [版主回覆03/22/2012 21:24:42]Mrs.Wu:
    -依家d麥當當真係多咗d嘢賣,多咗d種類,而且好多麥當當都全面裝修過. 好咗好多.
    -而家又未至於著短䄂衫,可能我怕凍,仲係著薄長䄂衫. 但已經好好,唔洗著大䄛. 感覺無咁累聚

    ReplyDelete
  2. 香港呢排都係咁,今日廿幾度,聽晚就12、13度,真係人都顛
    [Oli回覆03/22/2012 22:03:41]妳都保重丫
    [版主回覆03/22/2012 21:36:13]Oli:
    -其實我依邊,三月天,係無可能係咁架!我住咗依邊19年,好似係第一次,在三月時,會咁和暖,而且和暖到我自己唔相信,成個星期都係咁啦!今日仲有26度,好得人驚. 但聽天文台話,黎緊個星期六,d天氣會正常返,去返10-11度.
    -你哋降到12度,都幾凍喎!take care

    ReplyDelete
  3. 你係個超級雪糕迷呢。
    [版主回覆03/22/2012 21:48:08]Angela:
    -都係架!好鐘意食雪糕,以前食得仲癲,有d似你鐘意食提子咁. 現在大咗,會限自己唔好食太多

    ReplyDelete
  4. 我都鍾意食麥當當哩杯雪糕新地!yummy!!
    [版主回覆03/26/2012 14:05:54]ccKitty:
    我依邊都係有朱古力,士多啤筣和焦糖味新地,但焦糖味新地都唔太流行. ........我都喜歡oreo 麥旋風雪糕. 好味. 我依邊麥旋風雪糕,可以任意加配料,例如: oreo+朱古力糖漿麥旋風雪糕
    [ccKitty回覆03/26/2012 02:52:54]我都係鍾意食朱古力雪糕新地,好似從未買過士多啤梨和焦糖味,而家HK都冇賣焦糖味lu!另外仲有Oreo麥旋風雪糕,我都好鍾意食!
    [版主回覆03/22/2012 23:46:26]ccKitty:
    ~麥當當杯新地, 我覺自己整無咁好食架!! 所以, 每年硬係要食下先開心.
    ~你鐘意食邊隻雪糕新地?我鐘意食朱古力雪糕新地

    ReplyDelete
  5. 照片中的地方

    ReplyDelete