三月之旅--第二天@Whistler Mountain


March 25,2012 (Sunday) @Whistler Mountain


    在溫哥華, 很容易看到一座座山. 好像無論去到什麼地方, 也可以很容易在遠處望到山的. 
 
    我很羨慕, 滑雪流暢的人, 我此終感覺在雪山滑雪, 係一件很寫意的事. 可惜, 我滑雪程度, 只是BB班.

  
    原以為這躺溫哥華之旅, 會滑雪, 或者上一上Brian's parents雪山上的渡假屋. 但Brian's daddy 在我們臨去溫哥華前, 在打網球時, 傷了點Muscle. 不便滑雪. 而
且, 雪山的渡假屋也租了給人.

   
     因此, 這次Whistler Mountain 之旅, 我們是全光觀.


  都好, 我每次來Whistler Mountain, 就是顧住在BB班的Slope滑雪. 完全未真真正正walk around Whistler Mountain. 


     這天, 我和Brian一早起身, 去了買早餐. 吃完早餐, 便向Whistler Mountain 出出發.



↓這天遊玩地點Whistler Mountain




↓一早去快餐店買早餐回Brian家食, Brian's daddy 點都要我們吃點水果配早餐







↓在買早餐途中, Brian 屋企附近的街道, 處處櫻花開始盛開. 好靚. 真係條條街都係依啲日本櫻花. 還望到雪山. Brian屋企條街, 春天很靚.




↓忍唔住要停下來, 影相!!!



    由Brian 家去Whistler Mountain山腳,  大概個零小時便到達. 去到山,天氣很好. 我連手套也不用帶. 我都是頭一次, 看見Whistler Mountain咁多陽光.


  不過Whistler Mountain, 長時間積雪. 陽光充足, 也有很多雪路可以給遊人滑. 而且, 在Whistler Mountain山腳的小商店. 很有特色. 去行街都很不錯的娛樂.



↓到達Whistler 的山腳.......山腳有很多酒店和特色商店和食市




↓這天,天氣好好, Whistler山腳, 很多人行街街





↓很多人滑雪, .....停泊滑雪裝備的架, 都很滿座




↓天氣好, 條條滑雪道, 都開着綠燈





 來到Whistler Mountain, 當然上山頂啦.  我們坐覽車上山,沿途不段看到, 很多人滑雪和越來越多積雪的山景. 而且, 好天氣襯托下. 覽車外的景色, 真是很美.


    上到Whistler 山頂, 周圍都白茫茫, 感覺很舒服.  這時, 還看見很多人準備滑落山. 可能這時, 是學校的春假. 山頂也份外多小朋友. 


↓由Whistler 山腳, 坐覽車上Whistler 山頂





↓車纜車前影張相先.




↓在纜車內見到很多人滑緊雪





↓在纜車內影相, 當纜車越上越高, 啲雪開始越來越多, 啲山景也越來越靚






↓上到Whistler 山頂, 啲雪景很美, 山頂還有食店, 很多人吃點東西, 便準備由始滑下山.





↓我們在Whistler 山頂的合照




↓Brian's parents..........當天天氣真是很好, 天色很清, 可以望到很遠的地方. 因此, 條條雪路都着綠燈開放



  到達Whistler 山頂後, 我們再轉吊車去第二座山頂Blackcomb出發, 由Whistler 山頂, 再去第二個山頂(Blackcomb).  這款山頂去另一個山頂的吊車. 是這幾年, 加拿大才興建. 加拿大為着雪山大自然着想, 由Whistler 山頂去另一個山頂的吊車, 只是頭和尾(出發點和到達點)才有吊臂, 中途是沒有其他吊臂支撐.  這樣, 便不需要損害很多樹. 所以當時, 興建特別需時間和投資很多, 才能完成.



    另外一個山頂Blackcomb. 離地有2240 m. 當到達時, 好像和個天空很近距離. 一望無制. 所望到的景, 好像一幅圖畫, 很舒服.   而我們眼看到的綠色植物, 不是草. 而是幾百年歲數的松樹頂. 真係好高好高.  兩年前的冬季奧運, 便是在這兒舉行.

    平時, 我很討厭雪, 但在雪山上, 雪和山的配塔真是很美. 雪用來觀賞和玩樂. 真是很舒服. 但如果日常生活, 周處地方也是這樣. 生活就很不方便.......相信居住在冬天時常落雪地方的人會明白. 





↓由Whistler 山頂再坐第二款吊車, 去第兩個雪山頂(Blackcomb)進發. 我身後紅色玻璃箱, 便是吊車.





↓這款吊車, 只是頭和尾(出發點和到達點)才有吊臂, 中途是沒有其他吊臂支撐. 很少地方會有這款吊車的.




↓到達Blackcomb 山頂, 這個山頂離地2240米.




↓山頂很高, 望什麼都好像一望不際!! 高到連樹都沒有. 我們看見山上綠色的植物, 是幾百年歲數的松樹頂部!!



↓天氣好, 上到山頂, 好清, 望到很多景!連其他遠處的山頂, 都能夠看到! 我們在blackcomb 山頂的合照




 ↓Brian和Brian's parents嘅回照.  Brian's daddy 很喜歡扮出特別的動作






↓Brian's daddy 很好玩, 影相不忘, 扮一下特別動作!!



↓山頂的景色, 真是很美



↓這個山頂, 有幾間小商店和食店, 很多人食飽飽便由始滑落山. 因滑雪落山腳, 至少一小時.



↓見到加拿大旗, 扮一扮遊客影相



↓山頂小商店門外的木Bear裝飾品




↓臨走自拍, 到這個時候Brian's daddy 才叫我們調較相機什麼mode影相才最好...哈哈~



↓坐吊車落山, 在吊車內影咗張相



  最後, 落返山腳, 享受一個late lunch. 便返回溫哥華了!!

↓ 飲品和finger food





↓食店的環境




↓這天, 大家都很有興趣玩自拍, 連Brian's mom 都玩埋一份

 



去完觀光, 在Brian家休息下, 便出外吃dinner. 我們選擇吃港式茶餐廳, 因為夠方便嗎!!


↓晚餐--雪菜火鴨絲炒飯(我), Brian 的乾炒牛河配台式飲品




↓宵夜, Brian's daddy 準備了士多啤梨配Balieys酒 和小丑朱古力

14 comments:

  1. Brian's daddy 很懂養生之道, 早餐配水果. 晚上又有士多啤梨配Balieys酒. 你個megenta色手袋在雪山很搶鏡呀!!
    [版主回覆04/14/2012 13:01:56]靚芒,
    -早餐就一定有生果,但晚上餐士多啤梨都係即興先食.
    -多謝你讚我個手袋.我自己都好鐘意依個手袋.

    ReplyDelete
  2. 櫻花好靚呀~~開得都算靚同多喎!!! 唔滑雪去雪山睇下玩下影下相都幾好呢..........
    [版主回覆04/14/2012 13:12:35]菲on:
    -依日d櫻花唔算燦爛,遲幾日仲開得盛放d. 但我好少依個時候返溫哥華,所以去到邊都見到櫻花就係唔係都影一餐. 哈
    -其實雪山都幾多嘢行,係旅遊區,都有好多人係去觀光

    ReplyDelete
  3. Where is that 茶餐廳?
    [版主回覆04/14/2012 13:17:00]TaTa Source,
    -間茶餐廳叫"高柏餐廳"@Cambine 夾King Edward St. (4030 Cambine St).

    ReplyDelete
  4. 我仲想揾吓喺你啲相度見唔見我家姐一家添。藍天加雪山,真係好靚呀,唔滑雪去行行都的確不錯。
    [版主回覆04/14/2012 13:23:07]Angela,
    -哈哈,就算我滑雪都好難見到你家姐,個山咁多滑雪道,邊有咁啱.
    -天氣好,視野清好多,望個山都唔同d. 望到更多

    ReplyDelete
  5. 有藍天白雲的雪山太靚了, 我怕我上到去會唔願意落山.....
    [版主回覆04/14/2012 13:25:21]冬日Winter,
    所以滑雪幾好玩,感覺好寫意

    ReplyDelete
  6. 多倫多有冇雪滑架....我未去過加拿大呢
    天氣好好丫,個天好藍
    [版主回覆04/14/2012 13:32:32]Oli,
    -多倫多都有雪滑,但多倫多的山不高,滑雪跑道都不多. 溫哥華嗰邊d山高好多,好滑d. 仲有滿地可有個山都ok 架!多倫多此終都是平原,冬天冇遮冇檔,咩冷空氣,咩雪,都受晒.所以多倫多係寒冷d.
    -這天天氣好,視野都清d, 望山景都同以前唔同d. 望到多d.

    ReplyDelete
  7. 天氣咁靚,邊有雨落呀? 我吾怕滑雪,最怕係坐個D吊車呀,驚驚
    [版主回覆04/14/2012 13:42:09]Mrs. Wu:
    -我前兩年先學滑雪,都只是BB班階段,滑雪都係年紀細d去學會好d.
    -滑冰都幾危險,滑雪都要講時機,啱啱落完雪,走去滑,就最啱. 不過,Whistler啲雪,都積咗好耐,依d時間仍然都係powder snow.

    ReplyDelete
  8. little Aerin and Eunice13 April 2012 at 22:54

    嘩, 好正呀, d櫻花同雪山影相好靓, 睇到都想去.
    [版主回覆04/14/2012 14:06:46]Little Aerin and Eunice,
    -溫哥華真係好多櫻花樹,我去到邊都見到櫻花樹,依個係我第二日係溫哥華,遅d我post d blog, d櫻花仲開得更燦爛. 而且溫哥華d雪山好大,好多積雪,今次咁啱依個時候去,兩樣都睇晒.
    -

    ReplyDelete
  9. very beautiful Whistler ! Have you ski ? Brian's Dad is very young, they are like two brothers !
    [版主回覆04/18/2012 10:44:14]Happy Girl
    ~唯獨今次去Whistler 沒有滑雪. 平時, 一去到就顧住滑. 反而少觀光.
    ~哈哈~~ 等我遲啲轉告比Brian's daddy聽, 你話他同Brian似兩兄弟. Brian's daddy 聽完, 一定很開心.

    ReplyDelete
  10. Farming Cherrie14 April 2012 at 08:53

    冇skiing r?
    [版主回覆04/18/2012 10:44:15]Cherrie:
    ~唯獨今次去Whistler Mountain 沒有滑雪. 平時, 一去到就顧住滑, 反而少觀光.

    ReplyDelete
  11. 櫻花真係開得好靚,雪景也不錯!
    [版主回覆04/18/2012 10:44:29]Fion:
    係依個時候去溫哥華, 櫻花和雪景便同時看到.

    ReplyDelete
  12. 冰天雪地+凍飲,刺激!
    [版主回覆04/19/2012 10:37:52]Mike:
    山頂和山腳啲溫度差好遠. 間餐廳係山腳, 山腳就唔係太凍, 有太陽仲好溫暖添!!! 所以飲凍飲品, 都ok架!!

    ReplyDelete
  13. 哩日藍天白雲好好天,雪山上影吓相食吓嘢都唔錯呀!
    [版主回覆04/19/2012 10:37:53]ccKitty:
    真係好彩依日天氣係藍天白雲, 上到山還睇得啲事物更擴. 平時冬天上山, 都一定落雪, 啲雪遮住咗啲視野, 都睇得無咁清楚.

    ReplyDelete
  14. 美樂人生 Wwai Wai's Piano22 April 2012 at 06:56

    有雪滑好玩呀!
    [美樂人生 Wwai Wai's Piano回覆04/24/2012 21:08:12]Nice to meet U too ! UR blog is a happy blog !
    [版主回覆04/23/2012 10:42:00]美樂人生:
    -Nice to meet you .
    -平時一上山就滑雪,反而少留意到咁多,這次上雪山是觀光。而且天氣好,視野可以望到好遠。

    ReplyDelete