三月之旅--第三天 行街+ Golf


March 26,2012 (Monday) 行街+ Golf


這個時候來溫哥華, 一出門口, 便處處櫻花.  而且, 還是條條街道都是櫻花.  這次來溫哥華, 就好像天天都參加櫻花團. 看櫻花看過不停.




↓Brian 居住個區, 處處都是櫻花. 不需要特定去什麼公園, 只是一開門, 一開窗,便能看到日本櫻花. 而且, 全個區都是櫻花



這天, Brian's parents 要上跳舞班. Brian's parents 很害怕我和Brian會悶. 一早交低車鑰和門鑰給我們. 還叮囑我們要出外行, 不要悶着坐在家. Brian's parents 就是這樣, 很怕我和Brian 會感覺悶. 哈哈~~


吃過Brian's 家的招牌早餐, 我便和Brian 出外行街. 去了我首選的Kerrisdale 行街. 我很喜歡這個區, 有點像英國味道. 一條街很多小型商鋪, 每間商店都很特色. 我也在似買了些少東西. 哈哈~~



之後, 去了行香港人開的港式商場, 是香港興建的商場, 有點香港味道. 但非常整齊,光猛和整潔. 行得舒服.  我和Brian 也在此回合Brian's parents. 一齊去飲茶.



↓Brian家的招牌早餐, 早餐過後, 着好啲啲便出外.





↓Brian 居所處處櫻花, 有時我會要求Brian 在內街等下來, 和櫻花影相





↓行香港人開的商場(Aberdeen Mall很整齊,光猛和整潔的港式Mall), 還在商場內飲茶


 



↓溫哥華的飲茶地方, 裝修很舒服. 食物很出色. (龍蝦粥, 手撕雞)




↓蝦角和一堆點心





↓很好味的春卷腸粉........Brian's daddy 很追上科技, 飲茶時, 用手機看資訊, 有如現今的80,90後




中午時份, 我, Brian和Brian's daddy便去Driving range練習Golf. 我的Golf 也是初級階段. 不過, 我對這款活動是有點興趣. 但當然不能和打Golf 打了20年以上的Brian 比較. 因很多東西和技術都需要時間浸出來的. Practice makes perfect.  


我哋三個竟在Driving range 打了三小時. 哈哈~~ 我反佩服Brian's Daddy的體力. 朝早跳舞班, 午飯之後便馬上打Golf. 樣子一點倦意都沒有. 很有柏力. 我反而打了三小時Golf, 手臂有點酸. 哈哈~~


不過, 很喜歡溫哥華地理環境, 一天去了咁多地方, 每一個地方的車程, 都不過10分鐘. 總之, 坐在車上一陣子, 便要下車. 很喜歡置身在集中的地方. 很方便.




↓在driving range 練習高爾夫, 每人一筒高爾夫球





↓Driving range 地方




↓Brian的打球姿勢





↓我的打球姿勢





↓Brian's daddy 在練習Brian送給他的新高爾夫球棍





↓打完, 我便看看其他人打得幾遙遠.....Brian 付責"咩" 高爾夫球棍




我們打完Golf, 還去了油站入油和洗車. 返回Brian's 家. 已經過了晚餐時間. 坐着家中的Brian's mom有點生氣. 為何我們三個,能打Golf 這麼長時間.  好像忘記了她在家等待我們吃飯.


其實, Brian 的脾氣, 有點像他媽媽, Brian 也需要有人陪伴在則的. 好像這天, 明知我們是出外打Golf. 但不知不覺打耐了. 遲了回家. Brian's mom 就好像感覺被冷落. 晚餐時, Brian's mom樣子很生氣. 生了Brian's daddy氣. 也和我呻了幾句. 我只是聽着, 這天晚餐, 我全是吃, 沒有說什麼. 哈哈~



但這餐晚餐, 食物不錯. 我們吃星,馬,泰菜. 食物味道很野味. 我還吃了很多白飯. 因為, 這些星,馬,泰菜, 好好送飯.



↓咖哩汁配酥餅和串燒






↓咖哩鴨, 四季豆(好野味)



↓魷魚炒菜, 甜酸骨 (好野味, 像話梅骨)





↓這個電話手線, 是今天其中一個收獲


13 comments:

  1. 下次要帶埋AUNTIE去LU。BRIAN爸爸真係好活躍,打咩波都得,仲跳舞!
    [版主回覆04/18/2012 10:42:32]Angela:
    ~Brian's mom 對Golf 沒有興趣. 她令願坐着家看電視. 而且, 是她選擇留在家的. 不過, 我係明Brian's mom的. 短時間她自己一個還可, 時間耐一點, 她就會感覺孤單. 因為她很需要人陪. (同Brian一樣). 我自己就沒有所謂. Brian 放工同啲同事去飲野, 他幾夜回家. 我都feel ok. 有咩所謂.
    ~Brian's daddy 真是活躍, 什麼運動他都好像懂得玩.

    ReplyDelete
  2. you like Vancouver so much, ever consider moving to Vancouver?
    [版主回覆04/18/2012 10:42:33]Mrs. Tin Tin:
    ~Vancouver啲天氣好啲, 地區分佈集中啲. 溫哥華生活係好一點.
    ~其實, 都有諗過去溫哥華居住, 但到而家都係"諗"字. 巨體啲, 又無真心想. 見步行步.

    ReplyDelete
  3. 個條櫻花大路好靚,好浪漫丫
    哈哈...留底Brian媽媽一個都幾慘,我係佢我一定發脾4
    [版主回覆04/18/2012 10:43:26]Oli:
    ~其實, 係溫哥華, 差不多條條街都係櫻花. 見到好開心!!
    ~Brian's mom 自己選擇留在家看電視, 因她對Golf 沒有興趣. 其實, 是她預計唔到我哋會打咁耐, 所以, 咪周身唔自在囉!!

    ReplyDelete
  4. 我好愛櫻花!好靚!Vancouver's driving range好大好靚!Vancouver 是世外桃源的地方!電話繩好cutie !
    [版主回覆04/18/2012 10:42:36]Happy Girl:
    ~我很少這段日子去溫哥華. 溫哥華在這段時間, 很多櫻花, 去到邊都有. 而且,

    櫻花樹很多, 盛開時很靚
    ~Toronto這邊都有driving range, 但在溫哥華, 時間比較優閒, 所以,有多點時間打Golf.
    ~溫哥華, 很多日本人, 連日本產品也多一點. 條電話手繩, 我都很喜歡.

    ReplyDelete
  5. 哈哈... brian 打golf 的 姿勢放好多, pro 好多 喔..
    [版主回覆04/18/2012 10:42:38]Maggie:
    ~你也是打Golf 之人??
    ~Brian 由細打到大, Golf 的姿勢, 當然順滑許多.

    ReplyDelete
  6. 好食好玩 。
    [版主回覆04/19/2012 10:56:30]Mike:
    多數去旅行, 都是為了食和玩. 哈哈~~

    ReplyDelete
  7. Aberdeen Mall 聽個名已經好港式喇....最鍾意d mall光猛又舒服ga la!!! brian's mum唔跟你地一齊去玩golf既....咁咪唔駛打落佢嘛...
    [版主回覆04/19/2012 10:56:27]菲on:
    ~Aberdeen Mall, 係一個好成功嘅港式商場, 有一個溫哥華地鐵站, 也因為這個港式商場依名命Aberdeen station 添!!!
    ~不是我們冷落了Brian's mom, 是Brian's mom 對Golf 沒有興趣嗎!! 是她主動留在家的. 但我們又比預算時間打耐咗Golf. 所以, Brian's mom 等得唔耐煩囉!!

    ReplyDelete
  8. Brian's mom 本來每天都有佢honey 陪伴0既 , 突然得一個人咁多個鐘梗係好寂寞了 , 少少生氣瞓醒就冇事喇 .
    [版主回覆04/19/2012 10:56:23]ak:
    哈哈! 都唔係架!! Brian's daddy都好多運動, 只是當天我哋比預期打耐了Golf. 所以, 她等得不耐煩. 不過, 我都明, 她比其他人需要人陪!!

    ReplyDelete
  9. 只是 觀感 姐 :)
    [版主回覆04/19/2012 10:56:47]Maggie:
    你的觀感都很準. 因為Brian真係由細打Golf 打到大. 他的技術有很鞏固根低.

    ReplyDelete
  10. 唔洗去日本,日日起身都見到櫻花,Brian家個區好正、好靚呀!
    [版主回覆04/19/2012 10:56:17]ccKitty:
    ~我都係第一次這個時候去溫哥華, 依個時候正直櫻花盛開月, 我都估唔到溫哥華啲櫻花會多得咁交關. 由其事Brian居住個區, 啲櫻花樹也特別多和壯.
    ~我反而未去過日本, 日本啲poster, show啲櫻花都好靚. 其實, 多倫多都有櫻花, 但就要去特定公園先有. 溫哥華啲櫻花, 真係多到,去到邊都見到!!

    ReplyDelete
  11. little Aerin and Eunice19 April 2012 at 07:34

    溫哥華原來有咁櫻花架?我好多好多年前都去過,不過每次去都係暑假,都無櫻花睇,唔知有咁多櫻花!好多年前溫哥花都已經被唐人Mall攻冚了,而家係咪都係好多唐人mall 架?
    [版主回覆04/20/2012 13:00:40]Little Aerin and Eunice:
    -其實,我都去過很多次溫哥華,依段時間去溫哥華都係第一次,我都估唔到溫哥華d櫻花多成咁。真係去到邊都有.
    -溫哥華某幾個區真係被唐人攻佔唒,不過,溫哥華d中式食物幾美味,但依幾年多咗韓國移民,仲多咗好多日本人,日本人經營的商店多了許多. 不過,又有中國入地人. 但溫哥華在生活上,真係好舒服嘅地方.

    ReplyDelete
  12. 打得好有姿勢喎,溫哥華既野食同mall真係好正,我都要去下先得。
    [版主回覆04/20/2012 13:03:40]Mrs. Wu:
    -其實我d golf 都係初級階段,有排學習,要練多d.
    -溫哥華d 商場比較乾淨,食材又新鮮,環境幾舒服,有機會去行下

    ReplyDelete
  13. 週圍環境真的好靚, 又好似好寧靜.....一個好舒服的地方
    [冬日 Winter回覆04/23/2012 11:13:30]是呀,溫哥華是 一個中西文化交螎, 既方便又不會太嘈雜的地方[
    [版主回覆04/23/2012 10:57:35]冬日Winter,
    -溫哥華就有依個特式,居住環境寧靜,但去其他購物地方就不太遠,住宅和購物地方很集中,不會分隔得太散. 咁樣節省很多transport 時間

    ReplyDelete