March 3, 2012 (Saturday)



   周末, 沒有特別要事, 都例牌睡到晏一晏. 睡醒之後, 行去樓下食brunch. 哈哈~~



   還掂係早排飲咖啡贏咗兩杯贈飲. 所以, Brunch 就決定去咖啡店.



   堂食完一個完美Brunch, 便步行回家, 在家輕輕鬆鬆聽聽歌, 作休息.   因夜晚被大學同學一早約定, 一起飯聚. 大家一齊癲一癲. 哈哈~



   點知聽了幾首歌, 便肚子痛. 痛得利害. 之後, 不段去洗手間. 連Brian 都參與埋一份.   不過, 我好像嚴重點. 去極洗手間, 肚子痛楚依然.



   最後, 臨近晚飯時間, 不知自己去清了未.  而且, 又一早約定了大學同學嗎!! 不想爽約.   所以決定找Dr. S (即係Brian爸爸) 的藥箱.  吃了特級西藥. 原本我是不想吃藥物的. 因我知這西藥的side effect.  但實在無計.  免得在場掃興.



   出到門口, 前往飯局, 地鐵又關了幾個站. 好彩, 我家附近, 對落的一個車站無關閉. 我便行去, 下一個車站上車!! 由於有幾個地鐵站有問題, 烈車班次緩慢. 到了地鐵內, 一堆人等地鐵, 多人多到, 不知何處可企.  左迫左迫下. 終於, 到達.  和大學同學一起聚餐場地.



   今次, 大學同同學飯聚. 都不知經過了幾多難關才能到達飯局現場!!!   



↓早排, 贏了免費咖啡贈飲............... Brunch吃了煙肉蛋生菜bagel+ 免費咖啡  (不知是Bagel or 是咖啡, 令我去了好幾次洗手間!!)







    到達飯局之後, 我的肚子又好像無咩事. 我便和大學同學照食, 照飲. 食了很多日式串燒和飲到癲癲哋.



    見大學啲同學, 很多都結了婚. 有的因為結了婚, 性格好像定了許多. 而我是少數的一個, 因為我係和Brian同居.  在我大學同學當中, 很多同學都是一結就結婚, 不會同居. 而且, 有大學同學會說起嬰兒用品行情. 這方面, 對我來說, 是很陌生.



   大家聚埋, 當然會說起「那些年......」, 飯局之後, 便玩了「那些年」的玩意.  去了當年的桌球場, 玩一玩. 地方依然, 但感覺已經不同. 而且, 個場靜了許多. 但全晚聚集嘅過程, 都是快樂氣氛渡過.零晨2am 才回家. 哈哈~


↓日本壽司............................    串燒(其實order 了很多食物, 但不便逐張拍照)






↓日本凍Sake .......................飯後玩桌球

7 comments:

  1. 最開心是有班朋友又食又玩又聚下!
    [版主回覆03/10/2012 13:27:08]Fion:
    -讀書d朋友係容易傾到計,就算好耐無見,偶然見一次都會啱到channel, 反而大個識d朋友好像好被技. 交不上心

    ReplyDelete
  2. 好彩最後冇事咋,妳D同學多數係中國人定鬼呀?
    [版主回覆03/10/2012 13:33:39]Oli,
    - 係囉,好彩飯局嗰時無咩咋!如果唔係都幾唔好意思. 費事掃興啦!因為有d同學係好遠黎架!好難約.
    - 我d同學咩人種都有d.

    ReplyDelete
  3. 你有無事呀?小心食野呀!
    見返D同學真係好開心,都一定會變左好多。 我見我D中學同學都變哂,以前仲係玩玩下,而家真係成熟好多!
    [版主回覆03/10/2012 13:41:31]Mrs. Wu:
    -你有心,食咗藥好咗好多. 我都唔知係咩食物or飮品攪到咁. 我都費事考究,而家無咩就算.
    -係呀!有d同學仔d外貌踏實好多. 但同學仔識於微時,當時大家查娃娃,無介心. 雖一段時間冇見,但都傾到好開心. Very good

    ReplyDelete
  4. hi Vicky,

    你好 , 我是maggie呀, 我是 在靚太過blog 發現你過 blog架, 大大話話都睇左你的blog 已一段時間, 哈哈, 感覺同你好似朋友感, 好有 親切感, 不過好多時都懶得回應, 但最近好得閑, 就來打過招呼 囉,

    間中可以約埋一大班同學gathering, 真係好開心架.
    [版主回覆03/10/2012 13:46:48]Maggie,
    -多謝你到訪和支持,估唔到自己都有fans添!哈,我好開心. 你多d黎坐啦!
    -其實同學仔畢業後都各散東西,但點都識於微時,就算隔了一段時間冇見,大家一聚返真係有點親切.很窩心.

    ReplyDelete
  5. 和同學共聚真的最開懷的.....
    [版主回覆03/10/2012 13:52:45]冬日Winter:
    - 同學就係咁,可以一段時間無見,但一聚,就有停不了話題,沒有悶場.

    ReplyDelete
  6. 肚痛都出席,Vicky 你好有心。我啲大學同學都各散東西,只可逐個見。如果搞返個國際reunion 都幾開心喎。
    [版主回覆03/10/2012 13:57:08]Angela:
    -我食咗藥打抵,其實都冇咩架啦!都唔係我特別有心,我有d同學好遠黎聚,更有心嘅人比我多.
    -我啲大學同學,畢業過後,都各散東西,所以好難聚到,今次算難得一聚.

    ReplyDelete
  7. Vicky ,
    可能夾包的菜洗唔乾淨了 , 跟舊同學聚下 , 講下想當年真係超開心啊 !
    [版主回覆03/10/2012 14:02:35]ak:
    -我都係壞疑夾包d菜,因我食夾包d菜時,感覺d菜好濕,好多水,攪到食到最尾嗰啖包都濕濕哋.
    -同學就有依種力量,好耐無見,但一聚好多嘢講,而且感覺好親切

    ReplyDelete