相片不見了


March 7, 2012 (Wednesday) 水曜日



請問各blog 友, 你們在Yahoo blog升級前, 所寫的網誌, 內裡的相片. 仍存在嗎?



我間唔中, 可以話--每星期, 臨睡前, 總會在床邊, 任意地翻看自己過往所寫的網誌. 圖文並茂, 懷緬自己過去!!



我Yahoo blog升級過後, 檢查過, 我往日的網誌和相片, 全都順利升級. 沒有異樣, 我當時還很滿心歡喜.



直到上星期, 我又是隨意地翻看我從前的網誌, 才發現, 在我升級前,所寫的網誌, 內裡的相片, 通通不見了. (升級前: 由2007年-2011年八月, 網誌內裡的相片, 均不見了)



雖然, 我網誌內的文字仍在, 但圖片就通通不見了, 總不及圖文並茂的精彩.


幸好是, 我有很多圖片仍有copy, 只是存儲在其他地方. 這幾年, 所影下來的圖片, 不是話, 完全消失. 但單一看圖片, 沒有文字, 好像缺了一點味道.   



現在個心, 有點無心機寫blog的感覺.



我知道Yahoo blog 是免費平台, 是不能寄望太多.



但突然間失去一點東西, 總是有點失落.



證明我又是太「大安主意」, 太容易相信單一的網上平台.


↓沖杯特濃紅茶飲. 平行個心. 最後,飲到好苦澀. 全杯茶的色似可樂色.



13 comments:

  1. 濃茶顯個性!
    [版主回覆03/10/2012 14:07:10]Mike,
    飲濃茶,好甘香,但太廿甘香,到最後有d苦譅. 係想刺激下自己味蕾先會咁飲. 我都係鐘意清香嘅茶多d.

    ReplyDelete
  2. 三個杯包.....真係好濃喎 ^^
    阿虎耐唔耐就有問題, 對佢已經冇信心LU
    [版主回覆03/10/2012 14:12:32]gigi:
    -想刺激下味蕾,先會飮三個茶包,飮到最後真係甘到到苦苦哋.
    -都係自己不懂保護自己的資料, 所以先想刺激自己味蕾,發洩下自己不快.
    -我太容易相信人和事了.

    ReplyDelete
  3. Vicky ,
    好多blog 友都有這問題, 包括我在內 , 唔見咗啲相好似妳杯茶咁苦澀啊 .
    [版主回覆03/10/2012 14:36:51]ak:
    哎吔,你都係呀,我升級完都一切順利,所有綱誌和相片,都安全升級,係上星期翻看舊blog, 先知突然冇唒升級之前d相. 最特別係,我上個月都均可見到d相片的,而且我升級後,都未掂過yahoo blog的相薄區,(因我唔識用), d相都唔見曬,現在好失落,因此要刺激下自己味蕾囉!

    ReplyDelete
  4. 我有一年來沒有唔見相,
    但若妳在相簿中改動相片分頪, 而相片位置有改變後就會在 blog 中唔見相 !
    [版主回覆03/10/2012 14:49:22]冬日Winter:
    -我升級後,完全都冇用過yahoo 相簿區,因我唔識用. 所以我未轉動過d相.
    -最特別係,我上個月,翻看以前的綱誌(包括升級前後d blog)所有相均存在,係上星期,翻看自己以前d綱誌, 就發覺d相無唒,只得文字. (但冇相嘅blog, 係升級之前d 綱誌)

    ReplyDelete
  5. 昨天看過舊誌,相片還在。看完你這篇,立即check下,仲係度,無咁驚。我D相有存放在hard disk架.
    [版主回覆03/10/2012 14:54:39]靚笀:
    - 我升級之後都冇咩唔妥的,所有文字+ 相片均存在. 上個月先翻閲過.係無啦啦,上星期翻閲以前的舊誌,文字在,但相片不見了.
    - 你d相存在自己電腦的hard disk 內,之後upload 上blog.

    ReplyDelete
  6. 我就未發覺有唔見相,冇咩問題!不過我d相原本都係有存自己hard disk,再上載yahoo,所以都唔驚!
    [版主回覆03/13/2012 05:48:16]ccKitty:
    ~我自升級之後, 都會好似你咁做. 因為我升級之後, 唔識用返yahoo 整理相簿呀!! 但未upgrade 前, 就依靠yahoo 相簿. 總之, 自己以後會醒啲.
    ~但我希望yahoo 係臨時性先會咁.

    ReplyDelete
  7. 唔駛咁擔心喎,最近Yahoo blog出相有問題,好唔穩定,一時出到一時出唔到,但唔代表以後都睇唔翻,過多一排你都睇唔到至唔開心啦!
    [版主回覆03/13/2012 05:48:20]Ceci:
    而家我都係咁諗, 希望過一排會正常返啦!!!

    ReplyDelete
  8. 真係冇留意丫
    [版主回覆03/13/2012 05:48:17]Oli:
    我希望係臨時性啦!!

    ReplyDelete
  9. i can see that other bloggers have the same problem. Maybe the problem is temporary?
    [版主回覆03/13/2012 05:48:24]Mrs. Tin Tin:
    原來有啲blogger 都係咁, 咁可能Yahoo 又整理緊啲野, 我等多陣, 希望遲啲會正常返!!

    ReplyDelete
  10. 有咩?我無留意呀!
    [版主回覆03/13/2012 05:48:20]Mrs. Wu:
    我間唔中都喜歡睇返, 自己以前寫嘅blog, 等自己開心下. 所以, 就留意到自己未升級前啲相, 消失咗. 但希望係臨時性啦!! 因為點都係有圖有文字, 會睇得開心啲.

    ReplyDelete
  11. 我都覺,有時見到又時又失失蹤。我 save 哂啲相喺 snapfish, 雖然都唔係百份百安全。
    [版主回覆03/14/2012 03:33:58]Angela:
    你都會架!!! 我啲相save 係電腦裡面or external hard drive 囉!! 我希望遲啲yahoo 會正常返啦!! 我鐘意自己圖文並茂嘅blog

    ReplyDelete
  12. 我依家呢個係 new account,因為果陣等極都未到我upgrade,加上唔想面對upgrade後資料散失等問題,決定開個新blog。前排我仲search到old blog既post,不過click入去就咩都無,直頭成個blog無左。我又search左其他人D較舊post,結果係有文字無圖片。
    [版主回覆03/16/2012 10:02:17]海棠:
    我覺yahoo blog係有啲野整緊. 所以, 令到某啲人好有影響. 但係度寫開有感情, 不想轉來轉去

    ReplyDelete
  13. 以前d 相..我又無唔見到呢...仲睇到呀...係有時yahoo blog有問題d相就 show唔到!!! 我好好好鍾意飲濃紅茶ga....見到你用3個茶包一齊沖...就知勁濃喇~~~正!!!
    [版主回覆03/16/2012 10:02:28]菲on:
    ~我琴日click以前啲blog, 有啲相片又睇得返, 開心到我呢!! 哈哈~~其實, 我係yahoo blog寫開有感情便不想轉。
    ~我都喜歡飲茶. 平時最多兩包, 係上個星期, yahoo blog 有啲相片不見了, 有啲失落, 便沖多個茶包. 不過, 太濃, 飲到最後有點澀

    ReplyDelete