三月之旅--第七天---生日飯


March 30,2012 (Friday)  生日飯


   這天, 妝都未化便和Brian出了街.



   口中話去攞生日蛋糕, 其實就去埋「電子產品店」買新Printer.



   早兩天, 閒話中Brian's daddy 只說了:「需要買printer 墨了, 家中的打印機將無墨. 而且, 可能printer 型號舊了, 啲Printer 墨又難揾和很貴. 」



   不知是Brian喜歡買電子產品, 還是想他父母「用得好啲」.  Brian便馬上行動. 晨早「電子產品店」開門無耐, 我們便入內買一部新Printer.



    咁當然就晨早去買啦!! 如果比Brian's parents 知, Brian 出街, 是為了買新Printer. Brian's parents一定製止. 因為此終原有的Printer 未壞, 長一輩就不想換個部新.  不過, 到最後Brian's parents 好接受部新Printer. 雖口口聲聲話Brian 「破費」. 但Brian's parents 會很樂意接受新用品. 立即詢問Brian,部新Printer 如何使用. 



   很欣賞Brian's parents 對新事物的態度, 雖然是不想換新Printer. 但Brian送, 便會很接受. 唔會因為新事物. 要時間適應. 就暗地裡, 把新Printer放在屋中某一個角落.



   在晚上, 我看見Brian's mom 很用心, 用不同方式試一試新的打印機. 這舉動已經是表達出Brian's parents 對Brian的心意了.



   所以,我覺很多事都是要雙方面. 做子女or 是父母, 都需要互相尊重和關懷大家. 才能有健康的關係.



   可能, 是Brian 的關懷心, 在買新Printer 的同時, 被我看見Brian 恨了很耐的iPad 套做大特價. Brian 當然立即買下. 如果不是為了新Printer, 都不會知道iPad套做特價啦



 
   最後, 捧着新的Printer和iPad套 , 再去攞埋生日蛋糕. 就回Brian的家, 就係咁,謄了一朝早. 哈哈~~


↓溫哥華周處都能看到山, 有時會看到全山白色, 有時就會有啲綠綠哋!! 所以, 居
住溫哥華, 都幾有動感.日日見到個山有變化. .........另一張相是一朝早的溫哥華市




↓Brian買了一個新Printer 和無線router給家人




↓Brian 恨了很耐的藍色iPad 套,終於,等到特價, 買下來




 

↓這個就是生日蛋糕.  另一張相, 那個紫色箭咀指着的蛋糕, 是我們攞的生日蛋糕!!




午餐又去了溫哥華, 華人的聚居地Richmond.  今次食日式豬扒.



這間日式豬扒店, 在日本or 其他亞洲區都有分店, 但在加拿大開設的首店. 便是在溫哥華.  (不過, 溫哥華真的很多日本居住, 多倫多反而少)



不過, 啲豬扒真的是炸得不錯!!   Brian's mom 還一邊食一邊讚. 平時去食新野, Brian's mom 都不會讚一樣食物, 好食到咁交關. 這個炸豬扒, 食到返屋企Brian's mom 都仲講緊. 我比Brian's mom 的真性情蓋過份炸豬扒餐啦. 好好笑....哈哈~~~


↓日式豬扒店, 我吃了咖哩豬扒飯




↓還食了豬扒三文治, Brian 吃了炸豬扒蛋飯





↓我和Brian還吃了茶葉蛋, 咖哩魚蛋, 飲了港式凍奶茶和檸檬茶




↓港式商場內, 中文電視台身處的地方. 溫哥華中文電視規模算很大. 中文電視台嘅office也很有時代感. Display window還貼了香港藝人"黃智雯"的相片. 我相信黃智雯將會來溫哥華登台.



 

晚餐前, 大家都悉心打扮, 之後捧着生日蛋糕, 去意大利西餐廳.  食飯慶祝.



這間意大利餐廳Brian's parents 也光顧過. 環境幾舒服. 而且, 食物確實不錯的. 而且服務也很好和很風趣. 怪不得要早早book 位才可.  我賞的意大利粉, 很「煙銀」.  (Al dente). 很可口. 我很喜歡.



最後, 生日蛋糕送上餐檯, 令到全餐飯氣氛升高. Brian 很開心. 和周圍的人傾了很多計. 哈哈~~



飯後再去Auntie E 屋企玩一玩. 玩到好夜,才返回家. 哈哈~



↓晚餐前, 我們的打扮下作準備




↓Brian's daddy 和 Brian當天的打扮. ........這間便是Brian's daddy生日飯的意大利餐廳




↓這間是意大利餐廳, 餐廳內的環境.




↓餐前有紅酒和熱辣辣的麵包(麵包附切餐廳的特製醬, 很美味), ....頭盤有意大利Prochuto di Parma




↓Goat cheese salad, Lobster Linguine (好可口的Linguine,這蝶意粉, 也是加拿大其中一個hockey 運動員, 最喜歡的意粉, 每次比賽時, 也需要食這蝶意粉才去比賽. 這hockey 球員, 曾經在比賽大勝時, 包起這間餐廳開party)




↓Prime Rib, and dessert (其實, 我們吃了很多東西, 但在西人餐廳影食物相, 好像很多旁人看着, 所以, 只影了少量食物相)



↓生日蛋糕送上檯, 壽星仔好像很興奮. 哈哈, 還有合照



 

↓夜晚開始執行李

 

10 comments:

  1. 力高 --- 蛋糕24 April 2012 at 22:06

    好好呢BRIAN~~~孝順仔~~!!!
    你同佢屋企人關係都好好呢~~~同埋呢, 你好用心寫BLOG呀~我好~懶~真係唔係成日寫~寫喇~
    [版主回覆04/28/2012 07:21:44]力高
    ~哎吔,你唔好咁讚Brian啦!! 哈哈~~
    ~很感恩,Brian's 屋企人比我的感覺都很良好, 我都希望一直好下去.
    ~我寫blog進度都很緩慢, 但我不會催自己寫,會隨心寫blog. 其實, 我都是想將自己感覺記下來,留將來時,細心看自己的過去. 但好多謝你支持!!

    ReplyDelete
  2. Happy birthday to the 後生仔!
    嘻, 請問 Brian 有幾多個 IPAD 套?
    Vikcy 呀,雙方家長見過面未呀?
    [版主回覆04/28/2012 07:22:42]Angela:
    ~多謝你祝福, 你成日叫Brian's daddy做後生仔, 我估Brian's daddy知道一定很開心. 我遲啲話比Brian's daddy知.
    ~Brian's ipad 套,數不盡. 家中隨意找, 都能找到幾個. 他喜歡買電子產品嗎!!連配具都不放過
    ~未呀!! 雙方未見過面. 我現時還不想有這一天.

    ReplyDelete
  3. 妳地連黃智文都知係邊個呀?
    妳地個邊係唔係唔興影食物相架?
    第二日走啦?
    [版主回覆04/28/2012 08:00:15]Oli:
    ~無計啦!! Brian 好香港人, 香港什麼劇集都會追, 我望下望下,都知黃智雯係邊個!!!
    ~西人餐廳,影食物相就好像怪物咁. 好多人用怪異眼光望着. 可能都係大家文化和環境. 有所不同.
    ~都差唔多走,係時候執行李.

    ReplyDelete
  4. His parents are well educated and know how to deal with life!! Brian is a lucky kid, being with a daddy that could easily support him when he was young, and now be able to guide him to the road of success!!

    You guys looking good!!
    [版主回覆04/28/2012 08:00:29]Big Daddy:
    ~但願如此啦!!
    ~其實,我覺Big Daddy都好識享受生活. 生活得好充實, 而且你會let's go,比你的兒子出外生活, 沒有任何負擔給下一代,好開心之餘, 你兒子生活也同樣放心.

    ReplyDelete
  5. 空中少奶奶25 April 2012 at 13:16

    我都很懷念在Vancouver可看到山的情景~~~尤其是駕車向北温走Lion Gate Bridge之時~~~
    [空中少奶奶回覆05/05/2012 04:12:56]hehe...係呀,廿年前和屋企移民來就是溫哥華了
    [版主回覆05/05/2012 00:19:31]空中少奶奶,
    -哎吔,我睇你個blog 唔夠透切啦!原來你原先係溫哥華人!
    [空中少奶奶回覆05/03/2012 23:16:03]哈哈,妳不知道我本身是住在温哥華的嗎?
    [版主回覆05/03/2012 03:24:17]空中少奶奶:
    ~你都有幾多親戚朋友都溫哥華的. 你生完, 養好身體之後,都應該去溫哥華一轉.
    ~不止很多Auntie and Uncle 想見mochi. 我也很想見Mochi. 你生完就post 相.
    [空中少奶奶回覆05/02/2012 03:52:06]都會的~~要見Mochi B的公公婆婆呢!爺爺和嬤嬤雖然會在Vancouver來Toronto,但到時大了些又會不同了...還有很多Auntie Uncle要見呢!
    [版主回覆04/28/2012 14:11:55]空中少奶奶:
    -看到山看到水,感覺個城市動感d. 遲d帶埋mochi 一齊去.

    ReplyDelete
  6. 對呀...做子女要孝順父母....做父母都要識欣賞子女的孝心....互相尊重關懷對方是重要的!!!
    黃智雯真的到了溫哥華登台呀....佢開始多人識了!!!
    見到你杯港式檸檬茶...菲就掛住香港茶餐廳既凍檸檬茶喇~~~真係特別好飲GA....汶萊/新加坡D檸檬茶好淡同埋得個酸字GA喳!!!
    [版主回覆04/28/2012 14:20:37]菲on:
    -希望自己將來會係一個懂關懷小朋友的媽媽.
    -我覺黃智雯個樣都係聰明女仔, 她知點演戲,個心唔急,我覺她都ok.
    -你返hk比率多過我,而且你返hk近我好多,你返到香港就飮多d檸茶。都係個句。hk 啲美食真係至多至全面

    ReplyDelete
  7. 佢地既父母子關係真係好,好似次次有咩事,BRIAN都會好上心,我都希望我將來既仔女會係咁,大家好似朋友咁,無隔膜。
    生日快樂呀,BRIAN爸爸
    [版主回覆04/28/2012 14:29:09]Mrs. Wu:
    -好多relate 電子產品的東西,Brian係會特別上心,一來Brian最有興趣,二來,電子產品順暢,大家上綱聯絡就方便,你知啦,我哋上一輩未學過任何電腦,有咩問題隔空好難修理,所以襯係現場就即時處理。我見你準備BB嘢咁條理,你個小B女會感受到的. 小B女在未來都會似你咁條理架!
    -多謝你對Brian's daddy嘅祝福

    ReplyDelete
  8. Brian has good family and he is very good to his parents and they are young at heart too and can accept new things ! What a happy family ! You four look very enjoyable !
    Happy Birthday to Brian's Dad !
    [版主回覆04/28/2012 15:02:14]Happy Girl:
    -現在,真的很少上一輩人很接受新事物,講真,我自己有d電子產品,用開又未壞,都不想換. 所以Brian 的舉動,真係要令我好好學習,他們對新事物的態度.
    -多謝你對Brian's daddy嘅祝福

    ReplyDelete
  9. Vicky , 有這好溫馨的日子, 妳都付出唔少心機, 花了不少心意呢.....!
    Warn and sweet heart family ...!!!
    Cheer !
    [版主回覆05/01/2012 11:36:06]冬日Winter:
    -Thanks.
    -我當中都享受不少. 都無咩付出.

    ReplyDelete
  10. Vicky ,
    看到你們一家人都大讚 " 日式豬扒店 " 的豬扒 , 引得我好想食啊 !
    請問妳記唔記這間豬扒店在那裡呢 ? 我食唔到但我可以叫我家人去食 .
    [ak回覆05/05/2012 10:58:06]Vicky ,
    謝謝妳話地址比我知 , 這個商場我家人好多時都會去的 .
    對呀 hk 有些日式豬扒店水準都唔錯的 .
    [版主回覆05/05/2012 00:25:30]ak,
    -間豬扒店係Richmond 嘅 Aberdeen商場嘅food court 𥚃面.
    -加拿大比較少炸豬扒專門店. 我相信hk 可能有好多這款型的食店

    ReplyDelete