運動用品+意大利雪糕


March 11,2012 (Sunday)


夏令時間開始第一日, 天氣即時溫暖起來, 不需要手袋,頸巾和大褸. 感覺出街, 好像瀟晒了許多. 



正好是天氣溫暖, 適宜出外走走, 而且, 臨近Brian's Daddy 生日. 出外搜邏生日禮物, 便更加方便.



Brian's Daddy 喜愛運動, 所以, 我們鎖定了運動用品作Brian's Daddy 的生日禮物.


首先我們去了Golf Town (高爾夫球專門店)購買了一支新上市的高爾夫球掍. 幸好店員都很有善. 購買過程很順利.



Brian 對他屋企人是很闊佬的, 一件生日禮物, Brian 總是嫌不夠.  還要搜邏多一,兩樣. 他才心息.



之後, 我們查地圖(GPS), 去了一個我們新接觸的地點, 購買一個Tennis 袋. (因袋上有著名網球員的簽名).   這個袋便是, 作為Brian's daddy 第二樣的生日禮物.



由於, 網球用品店附近便是雪糕店,見滿佈陽光的天氣, 雪糕當然成了好好配襯品啦!! 排了十分鐘隊, 才買到雪糕食.



買完雪糕之後, 才發覺自己, 唔打唔撞, 幫襯了一間被多倫多雜誌, 選為最好的意大利雪糕店內食雪糕.  不過, 我覺這間雪糕唔太正宗. 但暖和天, 有杯雪糕. 一邊食一邊行. 我感覺好自在.   



↓就是買了這款高爾夫球掍 和網球袋




↓意大利雪糕店. .............原來這間意大利雪糕店是被讀者選為多倫多最好味意大利雪糕店.





↓意大利雪糕選擇都幾多 (但店員手腳幾慢), 叫了一杯大型雪糕同Brian一齊食. (但通常我食最多)

 

4 comments:

  1. 唔太正經??
    [版主回覆03/21/2012 05:10:52]Mrs. Wu:
    ~哈哈~~所以, 寫字, 寫錯一隻字, 已經可以變成笑話!! 哈哈~~
    ~FB啲野, 我係你個邊留言吖
    [Mrs. Wu回覆03/21/2012 04:14:21]噢,哈哈,搞笑,我都好想知佢地點吾正經?
    想問下你係咪有angela 個FB? 我地兩個都搵吾到大家
    [版主回覆03/21/2012 03:59:20]Mrs. Wu:
    哈哈~~ 我寫錯咗, 我想講啲雪糕,唔太"正宗". 岩 岩更正咗.

    ReplyDelete
  2. 今日好熱 我下午都食咗FROZEN YOGURT呀
    [版主回覆03/21/2012 11:52:00]Jo姐姐:
    ~你係咪食自助型式嘅Frozen Yogurt??
    ~我依邊都係, 三月就好似夏天咁, 我哋已經開咗大冷氣! 先夠.

    ReplyDelete
  3. 大大杯雪糕好正呀!我地上星期有日都成28度,好熱,不過呢兩日又跌到得18度,過兩日仲話會再到14度呢!
    [版主回覆03/22/2012 09:34:33]ccKitty:
    -真係食雪糕都食到好飽,哈哈
    -原因香港而家d天氣都係忽冷忽熱. 我依邊有22-24度,但真係好出其,因為以往依d時間仲係落雪和著大䄛架!而家突然溫咁多,我覺好突然,但依d天氣好舒服,享受咗先算

    ReplyDelete
  4. 你哋好孝順呀!
    [版主回覆03/22/2012 21:43:39]Angela:
    -哈哈,多謝你咁講,但其實我唔係你心目中嘅孝順,有時我思想和觀念和父母差好遠,所以我係我父母心目中係壞份子.
    -但Brian屋企,他們各成員都好互愛.

    ReplyDelete