Something Special


March 8, 2012 (Thursday) 木曜日



Want to do something special, 閒日好少行商場. 但今日好想出去行下



所以, Brian 放工過後, 有兼職在身. 我反而好興奮, 跟着Brian出去. 他工作時, 我便在商場逛.



其實, 逛一逛街, 望到許多新事物. 個腦袋突然吸收好多訊息.  全個人嘅心情都不同. 情緒都舒服啲. 哈哈~~



在商場逛, 唔多唔少都買到野, 但我通常花費係食....哈哈~~.



話明想比平時特別啲.  所以, 去了商場裡面, 特別少少嘅超級市場逛,  買咗pack特別少少嘅煙肉腸(超好味), 再買芝士蛋糕+飲品. 還有買了啲特別少少嘅零食. 同埋一堆特別少少嘅醬料. 買買埋埋一袋仔.  個內心, 感覺滿載而歸. 沿路返屋企. 心情便開懷了!!! 哈哈~~


回到家味蕾也可以享受!! 大歡喜. 哈哈~~



間中做啲啲特別野, 享受特別啲啲嘅野, 在平凡生活裡, 便有點色彩.



↓在超級市場, 買了支特別味嘅Grapefruit Perrier和一盒芝士蛋糕 .......還有買了一包特別嘅威化餅和果醬 (果醬是 "洋蔥Cranberry果醬" ,渣麵包時, 有一絲絲洋蔥和粒粒果肉, 味道不錯!!) 




↓依隻煙香肉腸, 好好味 (平時, 好少買, 想特別啲, 就買黎食下, 香腸的煙香味都不錯!)



↓甜品時間, Grapefruit Perrier 和 The CheeseCake Factory 嘅芝士蛋糕+葡撻 (依餐甜品, 夠特別, 好享受, Happy)


17 comments:

  1. Vicky ,
    哈哈 , 到超市逛唔買都睇下一大樂事 , 買些零食回家自己慢慢嘆 " 正 "
    [版主回覆03/13/2012 05:50:07]ak:
    係街行下, 個腦接收一啲新訊息, 人嘅心情都會唔同啲, 如果買埋啲野食, 返屋企嘆, 仲更加開心啦!!

    ReplyDelete
  2. 我都喜歡行超市....不一定要買東西, 行吓...望吓都好滿足......這是否叫寫意呢.... !
    [版主回覆03/13/2012 05:50:08]冬日Winter:
    人太有規律嘅生活, 真係會覺悶. 所以, 行下街, 吸收下啲新事物. 成個人舒服晒.

    ReplyDelete
  3. Grapefruit Perrier 好飲ma?香港冇得買
    [版主回覆03/13/2012 05:51:06]Oli:
    -Grapefruit Perrier 味道不錯. 個感覺更新鮮.
    -可能香港遲啲都有得賣.

    ReplyDelete
  4. thanks for your sharing! have a nice weekend!
    [版主回覆03/14/2012 03:15:46]Blog 書
    you too!

    ReplyDelete
  5. 今餐甜品芝士蛋糕+葡撻,夠哂滿足,正呀!
    [版主回覆03/14/2012 03:15:46]ccKitty:
    甜品+飲品, 見到個心情都會開懷好多. 食埋落肚, 更加開心!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  6. wow...睇見都好想食呀....
    [版主回覆03/14/2012 03:15:49]Maggie:
    間唔中享受下, 成個人都會開心啲.

    ReplyDelete
  7. 去我個BLOG睇睇

    ReplyDelete
  8. that is the good thing about living downtown. Shops are near and you can buy whatever you feel like buying. The closest shopping center near my home is 45 mins by car one way. So, i am usually stuck home! I agree with you, sometimes, it is a pleasure to just look at new/different things.
    [版主回覆03/14/2012 03:15:53]Mrs. Tin Tin:
    -我識有啲朋友, 很害怕downtown 的熱鬧, 所以, 令願渣耐啲車返工, 都唔會願意居住在downtown. 所以, 都係depend 你喜歡居住係邊. 有啲人響往寧靜, 有啲人喜歡熱鬧. 居住外國就係有得選擇, 寧靜社區or 熱鬧社區居住.
    -我就喜歡熱鬧+方便. 如果再比我選擇, 都是喜歡居住downtown.
    -人生活得太有規律, 真係會覺悶, 所以耐唔耐周圍行下, 吸收新事物, 成個人都會唔同啲.

    ReplyDelete
  9. 好吸引, 個Grapefruit Perrier 好飲嗎? 好似幾好味甘 :P
    [版主回覆03/14/2012 03:15:56]flo flo:
    支Grapefruit Perrier 味道不錯, 飲完感覺好refresh.

    ReplyDelete
  10. That's true, we all need to break away from time to time...even a short trip is good!
    [版主回覆03/14/2012 03:16:15]Big daddy:
    所以, 我個腦成日都諗住去邊度玩, ......哈哈~~~

    ReplyDelete
  11. 好多野食呀!有時自己一個人行真係爽好多
    [版主回覆03/14/2012 03:15:59]Mrs. Wu:
    自己一個人, 好像多點空間, 睇嘅野仲可能特別多添!! 哈哈~

    ReplyDelete
  12. 得閒過來參觀下.....^^
    http://blog.yahoo.com/_23LXZZHF4EXKHI7C33YUWBQZWY/articles/page/1

    ReplyDelete
  13. Did you get these stuff at Sobey's?
    [版主回覆03/14/2012 03:17:40]Smac:
    Those stuff i bought it at Pusater's fine foods market.

    ReplyDelete
  14. Grapefruit Perrier又真係未試過bor 其實我都鐘意一個人行街,吾洗等呢個等果個,自在好多!
    [版主回覆03/16/2012 12:28:19]-我都係趁未試過樽Grapefruit Perrier,所以買黎試. 味道不錯。我鐘意Grapefruit味多過以前d檸檬味.
    -一個人,點都多d空間,有時,我都幾鐘意一個人

    ReplyDelete
  15. 個蛋糕PACKING好靚喎。包腸仔似係歐洲出品喎?
    [版主回覆03/16/2012 12:32:27]Ka
    -件蛋糕係超級市場買,依間超級巿場係服務好d, 所以買件cake, 都好好包裝
    -包腸係歐洲出品,我覺包腸味道都唔錯

    ReplyDelete
  16. Mrs Cook 小花媽15 March 2012 at 07:41

    哈...我都鍾意間中shopping...睇吓d 特別產品...不過睇多過買
    [版主回覆03/16/2012 12:35:18]Mrs Cook 小花媽,
    我shopping都係睇居多,當見識下,望多d嘢,接觸多d新事物,點都好d

    ReplyDelete
  17. 煙香肉腸似乎唔錯喎 好吸引啊
    [版主回覆04/12/2012 07:38:55]Jo姐姐:
    係呀!包煙香肉腸好好味

    ReplyDelete