寓買禮於娛樂

March 16,2012 (Friday)


陽光普照, 又想出街了!!



一早知Brian 會再去網球專門店, 我全日都滿心歡喜, 因為我鐘意網球店對面的雪糕店和蛋糕店. 哈哈~~~ 陽光普超就最想食.



去網球店主要原因係買新上市的Tennis racquet比Brian's Daddy 做生日禮物. 我時常都覺Brian會好肯買生日禮物比佢屋企人.  而佢家人, 又會好珍惜Brian 所送的東西. 雙方面配合, 大家才能互愛.





↓網球用品店, 裡面真係咩網球用品都有, 新上市嘅Tennis recquet係其他大型運動店都無, 但依間網球店都有存貨. 買了這款新出的Tennis racquet作Brian's daddy 的生日禮物





 

而買完球啪, 我便馬上走去買意大利雪糕店,雖然, 意大利雪糕來說, 這間店, 算是不太正宗, 我覺啲雪糕有點甜. 但雪糕味道調較不錯. peanut butter 味雪糕, 很香.


↓意大利雪糕店, 吃了四球雪糕



↓天氣好,坐在路天座位食雪糕




原本我打算幫襯完雪糕店, 之後再去幫襯蛋糕店. 但我太貪心, 吃了四球雪糕, 肚子沒有空位, 再放下蛋糕, 所以在蛋糕店, 買了兩件蛋糕外賣回家. (蛋糕店員好像是
法國人, 但好努力介紹蛋糕給我們, 好nice.)


↓蛋糕店, 啲蛋糕樣貌好精緻, 買了兩件回家

 


而今天, 是蘋果公司, 新ipad 發行的第一日.  Brian 這個蘋果迷, 當然很留意, 經過Future shop (電子用品店), 就入去望一望.  他很想買新i pad架!! 但他話想送多點生日禮物比他將生日的Daddy. 所以, 遲啲先再想喎.


除了睇新iPad 外, 我們來Future shop是為了購買一個無線喇叭給Brian's Daddy 作另一份生日禮物. 計計埋埋, Brian 都已經買咗4份生日禮物給他Daddy 了.  計埋我個份生日禮物, Brian's daddy 將會係今年生日收到5份禮物.


 
 
新iPad發行第一日, 無咩人排隊, 我哋去到, 仲有貨. 但無買. 不過,Brian買了一個無線喇叭給他Daddy.





臨離開Future Shop,  聞到旁邊的小食店的薯條和熱狗香腸味. 真的好香. 雖然, 唔太肚餓, 但都走了去幫襯. 一客薯條大大盒, 好好味, 最後, 食到很飽.




↓小食店, 吃了一大盒薯條, 熱辣辣, 很美味.




一放工之後幾個鐘, 即時出外, 一氣呵成, 又食又行街. 仲行埋超級市場, 周處癲咗一倫.  才回家. 回家後, 還有美味蛋糕. 好充實兼滿足.   


不過, 係要天氣不凍, 才能有機會享受咁多街外野. 冬天時, 你叫我企係小食店外等食物, 雖是等幾分鐘, 都已經凍到人都縮啦!! 所以, 天氣暖和啲, 周圍去, 真係會好玩啲.



↓蛋糕店的外賣蛋糕, 包裝美觀, 蛋糕樣貌不錯,而且很美味.



↓配以Grapefruit Perrier 食蛋糕, 很滿足

7 comments:

  1. 嘩...4球雪糕,仲有薯條、蛋糕...流晒口水啦
    [版主回覆03/22/2012 22:06:49]Oli,
    所以依日,唔洗食正餐,個肚已經漲book book 啦!哈

    ReplyDelete
  2. 嘩,你嗰邊啲人著緊短袖衫喇?好嘢,下星期嚟到實好暖。我都行過 Future Shop,買電器美國平好多。
    [版主回覆03/22/2012 22:17:24]Angela:
    -平時多倫多三月天唔係咁架,係全多倫多人都好突然會咁和暖,依d咁和暖天維持咗成個幾星期. 但黎緊星期六(March 24), 天文台話d天氣會正常返,去返12,13度,你都唔好only帶短䄂衫黎,因會凍返.
    -係加拿大點止買電器貴,其他衫褲鞋物,化妝品,酒,連買車,美國都平好多. 同一件貨品,係加拿大賣,肯定貴d. 而且加拿大唔太肯減價. 所以,我身邊有d人會走去美國買嘢

    ReplyDelete
  3. 嘩,食好多野喎,4球雪糕食完一定好飽!
    買左4份禮物比daddy, 真係好有心喎,我咁多年都無買野送比我爸,哈哈哈!
    [版主回覆03/23/2012 10:36:43]Mrs. Wu:
    -就係食咗四球雪糕,攪到連正餐,都冇咩點食.
    -Brian 特別錫家人,一有節日就要買禮物,等家人開心下. ....其實個個Daddy都唔同,簡單一句happy birthday,都感受到一切

    ReplyDelete
  4. 蛋糕店d蛋糕好吸引呀!一定好好味!
    [版主回覆03/23/2012 10:39:25]ccKitty:
    -啲蛋糕味道真係不錯,我食完之後再encore 㖭!哈

    ReplyDelete
  5. Great weather on the east coast, I love it!! You guys are very good, gift-shopping is not easy!
    [版主回覆03/23/2012 10:43:57]Big Daddy:
    -依排d天氣真係有啲反常,三月天可以唔洗著褸. 係街見人著短䄂,真係唔敢相信現在係三月.
    -無錯,買禮物真係唔容易,所以買完一身鬆晒

    ReplyDelete
  6. 空中少奶奶26 March 2012 at 10:05

    4球雪糕~~~I am so jealous!
    [版主回覆03/27/2012 07:30:04]空中少奶奶:
    -你好快食得雪糕架啦!但你而家就忍忍. 再遲些少,Mochi會和你爭食. 哈

    ReplyDelete
  7. 一次過食四球雪糕.....真的好滿足, 可以咁放縱......good !
    [版主回覆04/06/2012 03:37:23]冬日Winter:
    好難得三月份, 有和暖天, 當然食雪糕癲一番

    ReplyDelete